Lol,,, melk is niet kanker verwekkend horquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef Cahir het volgende:
Iemand beweerde mij dat als ik meer dan een glas melk per dag zou drinken, ongezond bezig zou zijn. Want meer dan een glas melk zou leiden tot ontkalking van mijn botten en zou kankerverwekkend zijnVia google kwam ik wat tegen over dat veel melk teelbal kanker zou veroorzaken maar om dat nou serieus te nemen
Hoe kun je eigenlijk weten of je teelbal kanker hebt? dan moet je toch echt zo een hart bobbeltje voelen ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
Van teveel cerror krijg ik nog eens kanker in me teelbal
Zo jij hebt lefquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef Mozy het volgende:
Ik drink al jaren lang meerdere glazen per dag.
hello,,, reageer is,, is belangrijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef falco18 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk weten of je teelbal kanker hebt? dan moet je toch echt zo een hart bobbeltje voelen ofzo?
Als je dingetje kort na het klaarkomen alweer slap wordt dan heb je teelbal kankerquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef falco18 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk weten of je teelbal kanker hebt? dan moet je toch echt zo een hart bobbeltje voelen ofzo?
Google eens! dat is ook belangrijk!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:45 schreef falco18 het volgende:
[..]
hello,,, reageer is,, is belangrijk!
Ja en dan op zo'n overrated site komen: http://voeding.pilliewill(...)er-mis-mee/melk1.phpquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:49 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Google eens! dat is ook belangrijk!!
ontopic, alls is slecht, overal krijg je kanker van.
De halve wereld kan slecht tegen lactose, maar dat wij ertegen kunnen betekent natuurlijk niet noodzakelijkerwijs dat het goed voor ons is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Billary het volgende:
Meen eens gelezen te hebben dat Noord europeanen melk goed kunnen afbreken en dus voor hun niet echt ongezond is. Omdat het hier dus een vrij normaal voedingsmiddel is is ons lichaam erop aangepast.
Het word hier toch niet als scheldwoord gebruikt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Ad_rem het volgende:
Altijd dat gebruik van het woord kanker, te pas en te onpas. Hou er eens op allemaal! Het is een vet erge ziekte hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |