Daar istie al.quote:''Ik kan me voorstellen dat ploegen die concurrenten zijn van Heracles, dat die dat als competitievervalsing ervaren.''
quote:Kwame Quansah geselecteerd voor Ghana
Kwame Quansah is geselecteerd voor het nationale team van Ghana. De 26 jarige middenvelder van Heracles Almelo speelt komende woensdag met zijn vaderland tegen Zambia. Dit vrienschappelijke duel wordt afgewerkt in Londen.
Zou je denken inderdaad. Ik denk dat Quansah zo mee kan met Heerenveen, Groningen, Utrecht, NAC of misschien wel hoger. Maar gelukkig hebben ze allemaal poep in hun ogenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als die maar niet geblesseerd raakt of zich nog nadrukkelijker in de kijker speelt. Zou een ramp zijn wanneer hij deze maand nog zou vertrekken, grote clubs zouden toch een keer wakker moeten worden zou je denken.
Meen je dat nou? Ik zie Dost alleen maar voor iedere bal te laat komen, niet snappen wat zijn mede-spelers willen en dramatisch tegen ballen aan koppen. Ja, kopduels won hij, maar dat mag ook wel als je reus bent. De enige grote kans die hij namens Heracles kreeg, kopte hij recht in de handjes van Ten Rouwelaar.quote:
Ik zie Heracles ook wel winnen. Verbeek kent de zwaktes: gewoon vroeg en fel druk zetten op de verdediging/opbouw. Vervolgens gaat het stadion er achter staan en komen er genoeg krachten vrij om dat druk zetten lang vol te houden. Tenzij Feyenoord weer zo lucky is als voorgaande twee wedstrijden, valt er dan heus wel een goal of twee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef Blawh het volgende:
Volgens Derksen winnen we van Feyenoord, Verbeek zou uitzijn op wraak en ook het kunstgras werd uiteraard even genoemd. Hopelijk heeft hij het bij het rechte eind.
Over de backs kunnen jullie toeslaan, Breukers speelde tegen NAC weer alles behalve solide en bij Looms blijft het iedere week hopen dat hij boven zichzelf uit weet te stijgen. Weet daarom niet of het verstandig is om echt vol druk te spelen, kan ook kamikaze zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie Heracles ook wel winnen. Verbeek kent de zwaktes: gewoon vroeg en fel druk zetten op de verdediging/opbouw. Vervolgens gaat het stadion er achter staan en komen er genoeg krachten vrij om dat druk zetten lang vol te houden. Tenzij Feyenoord weer zo lucky is als voorgaande twee wedstrijden, valt er dan heus wel een goal of twee.
Inderdaad, AZ-thuis en NAC-uit zijn normaal gesproken niet de twee duels waarin je verwacht dat Heracles 4 punten pakt, goede prestatie dus!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
4 uit 2. Dat had denk ik niemand vooraf verwacht. Top dus!
Zondag die gasten afmaken
Ben benieuwd, aanvallende middenvelder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:37 schreef dndiek het volgende:
Gisteren was Verbeek bij Jong PSV - Jong Schalke 04. Hij zou met de voorzitter hebben zitten bellen over Zhou Haibin.
Hoogma en Verbeek hadden gisteren ook een afspraak, misschien dat ze naar die wedstrijd gingen. Verbeek ging er zelfs eerder voor weg bij de training.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:37 schreef dndiek het volgende:
Gisteren was Verbeek bij Jong PSV - Jong Schalke 04. Hij zou met de voorzitter hebben zitten bellen over Zhou Haibin.
Er is toch wel wat beters bij AZ, Ajax of PSV wat naar Heracles kan dan die Chinees?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:37 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg Ten Cate, Kunstgras en China.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is toch wel wat beters bij AZ, Ajax of PSV wat naar Heracles kan dan die Chinees?
Agree. Dost is nog geen goalgetter, maar wel erg nuttig. Tegen AZ al betrokken bij alle goals en tegen NAC alles behalve slecht tegen een beer als Zwaanswijk. Zal leuk zijn als hij een goaltje maakt tegen Feyenoord, zal hem nog meer vertrouwen moeten geven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Oh, en Zapper: ik vond dat Dost knetterhard gewerkt heeft zondag, en een aantal prima kansen heeft gecreëerd, die niet allemaal even makkelijk waren. Vergeet niet dat deze jongen nog zeer jong is he? Ik ben wel benieuwd wie jij diepe spits zou willen zien, want ik vind Schulmeister ook nog niet echt denderend.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Hij won gisteren wel 2x het afwerk-spel
Hilarisch om te zien hoe Willie keept trouwens, die kan zo in de goal.
Gouden grap was overigens van Birger
Quansah was uitgebreid gefeliciteerd met zijn uitverkiezing voor Ghana. Toen hij naar binnen ging riep Birger: "Zie je na de winterstop Kwame!"
Zou wel gaaf zijn zeg, Kwame op het WK.quote:The Black Stars top Group Four, five points clear of nearest rivals Mali.
Echt wel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn zeg, Kwame op het WK.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Birger aparte training neem ik aan?
Ohohoh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]beetje balletje overschieten.
Fledderus kwam helemaal niet buiten, en v.d. Linden had denk ik ook last, trainde niet mee.
Dan zal het wel aan mij liggen, want ik heb hem niets positiefs zien doen. Kansen creëren kan ik me ook niet herinneren, ze krijgen wel en ze om zeep helpen ook. Maar inderdaad, nog jong en dus nog tijd zat om een waardige speler te worden. Hij mag ook best blijven staan van mij hoor, maar laat hem eindelijk eens kansen gaan benutten...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Oh, en Zapper: ik vond dat Dost knetterhard gewerkt heeft zondag, en een aantal prima kansen heeft gecreëerd, die niet allemaal even makkelijk waren. Vergeet niet dat deze jongen nog zeer jong is he? Ik ben wel benieuwd wie jij diepe spits zou willen zien, want ik vind Schulmeister ook nog niet echt denderend.
Lang leve de crisis!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Damzkieee het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. het benutten van kansen. Echter, Dost speelt een ander spel dan een type Makaay/Huntelaar. Dost combineert de 10 positie met spits, kan me herinneren dat hij bij Emmen ook op 10 heeft gespeeld. Hij speelt veel in dienst van het elftal en fungeert mijns inziens goed als aanspeelpunt voorin. Het afmaken laten we wel aan Everton over.
Ik heb trouwens al een tijdje niets over Hersi gehoord, zou het dan toch?
Hij wilde toch wachten op een buitenlandse club? Voorlopig hebben die zich nog niet gemeld.
Haha, John in de spits. Hulde!quote:Jong Heracles Almelo haalt uit tegen FC Zutphen
Jong Heracles Almelo heeft een oefenwedstrijd tegen FC Zutphen met ruime cijfers gewonnen. De eersteklasser werd met 1-8 opgerold.
René Kolmschot kon voor dit duel net een elftal op de been brengen. Naast doelman Dennis Telgenkamp zat ook John Stegeman als wissel op de bank. De assistent-trainer mocht aan het einde van de eerste helft aan de bak toen Paddy John met een blessure moest afhaken. Enkele minuten na de rust stond Stegeman op de goede plek om een voorzet van Mike te Wierik binnen te tikken.
Heracles Almelo leidde op dat moment reeds met 0-2 dankzij de doelpunten van Faysal Shayesteh en Erwin Nieuwboer. FC Zutphen probeerde waar mogelijk mee te voetballen en kwam nog een keer terug in de wedstrijd door een treffer van Marciano Mengerink.
De formatie zou door de doelpunten van Darl Douglas en Vojtech Schulmeister uitlopen naar een afgetekende zege. Douglas scoorde drie keer met een schot van (enige) afstand en Schulmeister trof doel met een kopbal en slaagde er een keer in om de keeper met succes uit te spelen.
FC Zutphen – Jong Heracles Almelo 1-8 (0-2)
Faysal Shayesteh 0-1, Erwin Nieuwboer 0-2, John Stegeman 0-3, Marciano Mengerink 1-3, Darl Douglas 1-4, Darl Douglas 1-5, Vojtech Schulmeister 1-6, Vojtech Schulmeister 1-7, Darl Douglas 1-8.
Opstelling: Maikel Kampjes (46.Dennis Telgenkamp), Mike te Wierik, Dennis Rosink, Gaby Jallo, Mehmet Karip, Faysal Shayesteh, Resit Schuurman, Erwin Nieuwboer, Darl Douglas, Vojtech Schulmeister en Paddy John (40.John Stegeman).
Dost speelt dit seizoen echt prima. Als spits krijg je echter altijd kritiek als je niet scoort, terecht danwel onterecht. Mocht hij maar genoeg vertrouwen krijgen, dan gaat hij die ballen er echt wel inschieten en dan hebben jullie echt een goede spits aan die jongen. Een van de beste kaatsers in de eredivisie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Agree. Dost is nog geen goalgetter, maar wel erg nuttig. Tegen AZ al betrokken bij alle goals en tegen NAC alles behalve slecht tegen een beer als Zwaanswijk. Zal leuk zijn als hij een goaltje maakt tegen Feyenoord, zal hem nog meer vertrouwen moeten geven.
En weer Faysal erbijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Haha, John in de spits. Hulde!
Zo lang is hij niet volgens mij, ongeveer evengroot als Reekers dacht ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die Mike te Wierik, is dat die lange van FC Twente A1?
Of heette die man anders? Viel Blawh en mij zeer positief op in de oefenwedstrijd van de beloften tegen schopspor.
Niet serieus nemen, die mensen hebben er geen verstand van. Na 1 training kun je al zien dat Schulmeister een goede spits is voor de goal maar voetballend veel minder is dan Dost.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:10 schreef Blawh het volgende:
Snap overigens niet dat er mensen zijn (op hafc) die Schulmeister voetballend beter vinden dan Dost.
Mwoah, dan hebben we het toch over iemand anders denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Zo lang is hij niet volgens mij, ongeveer evengroot als Reekers dacht ik.
Speelde rechts-centraal achterin tegen Kasimpassa.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, dan hebben we het toch over iemand anders denk ik
quote:ALMELO - Mark Jan Fledderus heeft woensdagmiddag de veldtraining in het Polman Stadion onderbroken omdat hij nog steeds te veel last heeft van zijn liesblessure. Hij vervolgde de training in de sportschool. "Ik heb nog steeds pijn. De blessure achtervolgt me. Ik moet honderd procent kunnen gaan en zo ver ben ik nog niet", aldus de middenvelder.
Birger Maertens daarentegen is op de weg terug. De Belg, die ook worstelt met liesproblemen, trainde woensdag voluit mee. Volgens trainer Gertjan Verbeek wil Maertens de wedstrijd zondagmiddag tegen Feyenoord halen.
Nieuwe spits. Nu hebben er wel genoeg. Kan Bas Dost op 10quote:Armenteros mag in Almelo zijn talent laten zien
Geschreven op donderdag, 13 augustus om 17:16
Samuel Armenteros heeft emplooi gevonden in Twente. De negentienjarige aanvaller kreeg al eerder te horen dat hij indruk heeft gemaakt op de technische leiding van Heracles Almelo, en zag dat donderdag beloond worden in de vorm van een éénjarig contract. De Zweed zal zich allereerst via de beloften verder moeten bewijzen. “Samuel is een talentvolle aanvaller die zijn kwaliteiten in Jong Heracles Almelo mag laten zien”, zegt trainer Gertjan Verbeek op de website van de Tukkers. Via het tweede elftal moet hij dan de kans pakken om door te stromen. “Heracles Almelo staat bekend om het gegeven dat jonge spelers kansen krijgen, dus daar liggen ook voor Samuel mogelijkheden", weet Verbeek.
Armenteros, die tot vandaag in dienst was bij SC Heerenveen, kwam in het verleden uit voor het nationale elftal van Zweden onder-16, maar wist in het Abe Lenstra Stadion nooit echt door te breken. De Friezen werkten daarom mee aan een vertrek van de jonge Scandinaviër naar het Polman Stadion.
quote:Heracles kan het duel met de Rotterdammers waarschijnlijk aanvangen met een fitte selectie. Dit betekent dat Birger Maertens en Mark-Jan Fledderus op tijd hesteld zijn voor het treffen in Almelo. Beiden kampten afgelopen week met blessures.
Jaja 'op tijd fit' dat hebben we eerder gehoord. Hopelijk blijkt het na het weekend nog steeds zo te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef Blawh het volgende:
Zowaar een medium waar men zich niet laat leiden door die algemeen heersende opinie.
[..]
Feyenoord meer kansen? Sorry dan heb ik een hele andere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jammer, maar helaas.
Feyenoord had net iets meer kansen, wat dus resulteerde op een 1-0 overwinning voor hun...
Achja was ook wel duidelijk 3 meter buiten spel..quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Zapper het volgende:
Vergeten te quoten
Overigens weet ik nu ook weer waarom ik de samenvattingen van de NOS altijd oversla. Vanavond gekeken voor de topper, maar ons afgekeurde doelpunt hebben ze niet eens laten zien
Jah iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
Waar is Studio Voetbal nou weer mee bezig?Heracles bashprogramma geworden.
Biseswar zou de hele wedstrijd voor alles en nog wat zijn uitgescholden, en ook zijn moeder. Ik heb iets van 3 minuten spreekkoren gehoord nadat hij Maertens een oor aan probeerde te naaien.
Inderdaad. Bij lange na niet zo schandalig als het gedrag van Biseswar ten opzichte Heracles destijds.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah idd![]()
Was echt maar heel eventjes
Wat deed die dan ook alweer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij lange na niet schandalig als het gedrag van Biseswar ten opzichte Heracles destijds.
Gewoon een gebrek aan motivatie. Totaal geen inzet en regelmatig te laat op trainingen, geen discipline.quote:
Tot zeker 3-4 keer toe; Biseswar hoerenjong. Lekker out-dated topic trouwens.. Kan me de laatste keer dat Heracles punten pakte niet eens meer herrinerenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
Waar was Studio Voetbal nou weer mee bezig?Heracles bashprogramma geworden.
Biseswar zou de hele wedstrijd voor alles en nog wat zijn uitgescholden, en ook zijn moeder. Ik heb iets van 3 minuten spreekkoren gehoord nadat hij Maertens een oor aan probeerde te naaien.
Was dat die 3-0 winst van jullie, die vergeet ik ook niet weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon een gebrek aan motivatie. Totaal geen inzet en regelmatig te laat op trainingen, geen discipline.
Zal zijn invalbeurt tegen Twente echter nooit vergeten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Tot zeker 3-4 keer toe; Biseswar hoerenjong. Lekker out-dated topic trouwens.. Kan me de laatste keer dat Heracles punten pakte niet eens meer herrineren
Toen Michalke idd een jaar uit de roulatie wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was dat die 3-0 winst van jullie, die vergeet ik ook niet weer![]()
Wilkshire met een karate trap in zijn eerste wedstrijd
Dan heb je meer gehoord dan mij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef RowanF1 het volgende:
Tot zeker 3-4 keer toe; Biseswar hoerenjong.
Klopt, we hebben er al 4.quote:Lekker out-dated topic trouwens..
je wilt zeggen dat het niet 4 keer geroepen is of wat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan heb je meer gehoord dan mij.
[..]
Klopt, we hebben er al 4.
Het is maximaal 3 minuten geroepen, niet de gehele wedstrijd zoals Hugo doet voorkomen en het was ook bij lange na niet zo schandalig als Jack ons wilde doen geloven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:59 schreef maickeltje het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat het niet 4 keer geroepen is of wat?
Nee oke omdat je zegt 3 a 4 keer, maar het is wel 3 minuten geroepen biseswar hoerenjonk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maximaal 3 minuten geroepen, niet de gehele wedstrijd zoals Hugo doet voorkomen en het was ook bij lange na niet zo schandalig als Jack ons wilde doen geloven.
Je gaat geen spelers of ex-spelers uitschelden bij een overtreding.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Blawh het volgende:
Dan heb je meer gehoord dan mij.
Als ze er bij iedere club aandacht schenken aan een plukje scheldende mensen dan heb ik er geen problemen mee, maar Heracles wordt nu wederom overdreven gebashed voor iets wat zo goed als wekelijks ook elders in het land gebeurd. Ze blazen het enorm op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nee oke omdat je zegt 3 a 4 keer, maar het is wel 3 minuten geroepen biseswar hoerenjonk.
Eens. Genoeg mensen op de wachtlijsten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:50 schreef Zapper het volgende:
Biseswar werd inderdaad schandalig behandeld door het publiek, wat mij betreft wordt Q preventief geruimd. Hersenloze kindjes daar.
Inderdaad, al die kleine kinderen daarquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Blawh het volgende:
Schandalig? Het was niet massaal, kortdurig en na aanleiding van zijn schwalbe waarna hij Maertens nog probeerde te naaien ook.
Ik vond het reuzemee vallen. Hij had het geluk dat Heracles destijds een erg smalle selectie had, anders was het niet gebleven bij de 2x die hij uit de selectie werd gezet, dan had hij in januari al een enkeltje Rotterdam gehad.
Neemt niet weg dat een preventieve ruiming van Q niet verkeerd zou zijn. Denk dat 90% dat toe zou juichen.
Had er hier vorige week een gezien met ADO en Spartaquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Deze auto stond vanmiddag voor ons huis, deze combinatie had ik nog niet eerder gezien![]()
[ afbeelding ]
2 teams op 1 kussen, daar slaapt een hooligan tussenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Had er hier vorige week een gezien met ADO en Sparta![]()
Het was kortdurig, maar het herhaalde zich wel. Nu weet ik wel dat er vanuit Q geen enkel intellect valt te verwachten, maar zo omgaan met een oud-speler doe je niet. En al helemaal niet met apengeluiden en andere verwensingen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Blawh het volgende:
Schandalig? Het was niet massaal, kortdurig en na aanleiding van zijn schwalbe waarna hij Maertens nog probeerde te naaien ook.
Ik schaamde me dood toen ik het hoorde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het was kortdurig, maar het herhaalde zich wel. Nu weet ik wel dat er vanuit Q geen enkel intellect valt te verwachten, maar zo omgaan met een oud-speler doe je niet. En al helemaal niet met apengeluiden en andere verwensingen.
Ik dacht overigens dat de club dat tuig van de trappen zou halen, maar daar komt dus ook niets van terecht
Is dit serieus? Wat een onzin zeg, klein spreekkoortje. Nou en? We zijn toch geen koorknapen zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
Waar was Studio Voetbal nou weer mee bezig?Heracles bashprogramma geworden.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-554619/quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Is dit serieus? Wat een onzin zeg, klein spreekkoortje. Nou en? We zijn toch geen koorknapen zeg.
Het slaat ergens ook nergens op, vorig jaar vonden ze Volendam geweldig en schattig en weet ik het, en je hoorde ze nooit over kunstgras. Maar als jullie enig succes hebben dan komt het weer door het kunstgras..quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ach ja, ze moeten iets te zeiken hebben. Zeker te weinig ellebogen deze week.
Als je objectief kijkt dan zie je dat Heracles een laagvlieger is die tenminste probeert te voetballen en zich niet beperkt tot anti-voetbal zoals ik het bijvoorbeeld bij Roda en ADO zie. En we blijven er ook dit jaar weer gewoon in, dus ook volgend jaar mag er weer lekker gezeken worden over kunstgras, spreekkoren (die ik overal hoor, want overal zitten er groepjes domme sukkels op de tribune) en weet ik niet wat nog meer.
Mij maakt het niet uit, een beetje ongestaafde kritiek kunnen we wel tegen!
Ik gok dat hij over 2 dagen weer in Denemarken isquote:
We hebben ook wel wat aan Hoogma te danken hoor, zie oa Pieckenhagenquote:
Pieckenhagen? Rob Maas?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:12 schreef Zapper het volgende:
Noem een speler van de laatste vier jaar en je hebt me overtuigd
Ja, dat (het opzetten van de scouting) heeft hij ook zo goed gedaan bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef Blawh het volgende:
Zou het niks voor Peter Bosz zijn om (todat hij zijn gewenste baan als trainer heeft gevonden) het scoutingsbeleid een beetje op poten te zetten? Die man heeft natuurlijk wel een aardig netwerk en de nodige ervaring in het voetbalwereldje. Zou daarnaast ook als klankbord/ ondersteuning kunnen fungeren voor Hoogma en Verbeek, kan Smit het tijdelijk ook een beetje rustiger aandoen.
Liep jij ook niet in jubelstemming rond toen Makaay, Hofland, De Cler en van Bronckhorst de helicopter uit kwamen wandelen? Of 1 van de 55.000 die Verbeek de perfecte coach vond voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat (het opzetten van de scouting) heeft hij ook zo goed gedaan bij Feijenoord.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zie Wuytens, Hirayama, Quansah, Klavan en ook Ruiz had hij er graag bijgehaald. Spelers die stuk voor stuk niet zouden misstaan bij Feyenoord.
Jaar daarvoor vond Smit 70.000 teveel voor De Zeeuw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Zapper het volgende:
Bosz had ook De Zeeuw bijna bij Heracles gekregen, totdat Van Gaal kwam. Bosz is bij Heracles gewoon een held.
En Hirayama had ik nog maar wat graag zien spelen bij ons, stukker beter dan Dost.
Leonard was een lachertje inderdaad, net als het salaris van Landzaat. Lee was uiterst riskant gezien zijn vorige ervaringen in Europa, maar schijnt wel goed te kunnen ballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:35 schreef Kopbal het volgende:
Bosz heeft ook de toppertjes Leonard, Lee en Kolkka gescout. Echt een oogje heeft 'ie ervoor inderdaad.
Zolang hij niks heeft kan hij toch mooi bij ons aan de slag? Bij zo'n kleine organisatie zou het niet heel erg veel tijd hoeven te kosten om een aantal punten tov de scouting te verbeteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef Blawh het volgende:
Zou het niks voor Peter Bosz zijn om (todat hij zijn gewenste baan als trainer heeft gevonden) het scoutingsbeleid een beetje op poten te zetten?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:30 schreef Blawh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_3_scharen_maken.htm
Geniaal moment, ook precies voor het uitvak.
Een actie vanuit stilstand kan best rendement hebben natuurlijk, zeker als je meer startsnelheid hebt dan je tegenstander.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:33 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Acties moeten rendement hebben, een paar scharen in stilstand zijn totaal zinloos.
Een actie wel, maar wat schijnbewegingen in die positie niet. Maargoed, genoeg daarover. Iemand al wat van onze proefspeler gezien?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een actie vanuit stilstand kan best rendement hebben natuurlijk, zeker als je meer startsnelheid hebt dan je tegenstander.
ben vandaag op de training geweest en ik vond hem niet verkeerd spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Een actie wel, maar wat schijnbewegingen in die positie niet. Maargoed, genoeg daarover. Iemand al wat van onze proefspeler gezien?
We hebben een nieuwe fokker hier op t Heracles gedeelte ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef hafc het volgende:
[..]
ben vandaag op de training geweest en ik vond hem niet verkeerd spelen.
was balsterk en scoorde ook nog. je kon altijd de bal kwijt bij hem en dat terwijl hij birger in de rug had.
Vanavond maar even kijken dan.quote:Uhrin, een geboren Slowaak maar al sinds zijn zestiende in Praag woonachtig, beschikt over een typische voormalige Oostblok-ploeg; degelijke defensie, volgepakt middenveld en een makkelijk scorende aanvaller. Mario Bozic en Jan Kozak vormen het sterke blok op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |