Feyenoord meer kansen? Sorry dan heb ik een hele andere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jammer, maar helaas.
Feyenoord had net iets meer kansen, wat dus resulteerde op een 1-0 overwinning voor hun...
Achja was ook wel duidelijk 3 meter buiten spel..quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Zapper het volgende:
Vergeten te quoten
Overigens weet ik nu ook weer waarom ik de samenvattingen van de NOS altijd oversla. Vanavond gekeken voor de topper, maar ons afgekeurde doelpunt hebben ze niet eens laten zien
Jah iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
Waar is Studio Voetbal nou weer mee bezig?Heracles bashprogramma geworden.
Biseswar zou de hele wedstrijd voor alles en nog wat zijn uitgescholden, en ook zijn moeder. Ik heb iets van 3 minuten spreekkoren gehoord nadat hij Maertens een oor aan probeerde te naaien.
Inderdaad. Bij lange na niet zo schandalig als het gedrag van Biseswar ten opzichte Heracles destijds.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah idd![]()
Was echt maar heel eventjes
Wat deed die dan ook alweer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij lange na niet schandalig als het gedrag van Biseswar ten opzichte Heracles destijds.
Gewoon een gebrek aan motivatie. Totaal geen inzet en regelmatig te laat op trainingen, geen discipline.quote:
Tot zeker 3-4 keer toe; Biseswar hoerenjong. Lekker out-dated topic trouwens.. Kan me de laatste keer dat Heracles punten pakte niet eens meer herrinerenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
Waar was Studio Voetbal nou weer mee bezig?Heracles bashprogramma geworden.
Biseswar zou de hele wedstrijd voor alles en nog wat zijn uitgescholden, en ook zijn moeder. Ik heb iets van 3 minuten spreekkoren gehoord nadat hij Maertens een oor aan probeerde te naaien.
Was dat die 3-0 winst van jullie, die vergeet ik ook niet weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon een gebrek aan motivatie. Totaal geen inzet en regelmatig te laat op trainingen, geen discipline.
Zal zijn invalbeurt tegen Twente echter nooit vergeten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Tot zeker 3-4 keer toe; Biseswar hoerenjong. Lekker out-dated topic trouwens.. Kan me de laatste keer dat Heracles punten pakte niet eens meer herrineren
Toen Michalke idd een jaar uit de roulatie wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was dat die 3-0 winst van jullie, die vergeet ik ook niet weer![]()
Wilkshire met een karate trap in zijn eerste wedstrijd
Dan heb je meer gehoord dan mij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef RowanF1 het volgende:
Tot zeker 3-4 keer toe; Biseswar hoerenjong.
Klopt, we hebben er al 4.quote:Lekker out-dated topic trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |