Daar istie al.quote:''Ik kan me voorstellen dat ploegen die concurrenten zijn van Heracles, dat die dat als competitievervalsing ervaren.''
quote:Kwame Quansah geselecteerd voor Ghana
Kwame Quansah is geselecteerd voor het nationale team van Ghana. De 26 jarige middenvelder van Heracles Almelo speelt komende woensdag met zijn vaderland tegen Zambia. Dit vrienschappelijke duel wordt afgewerkt in Londen.
Zou je denken inderdaad. Ik denk dat Quansah zo mee kan met Heerenveen, Groningen, Utrecht, NAC of misschien wel hoger. Maar gelukkig hebben ze allemaal poep in hun ogenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als die maar niet geblesseerd raakt of zich nog nadrukkelijker in de kijker speelt. Zou een ramp zijn wanneer hij deze maand nog zou vertrekken, grote clubs zouden toch een keer wakker moeten worden zou je denken.
Meen je dat nou? Ik zie Dost alleen maar voor iedere bal te laat komen, niet snappen wat zijn mede-spelers willen en dramatisch tegen ballen aan koppen. Ja, kopduels won hij, maar dat mag ook wel als je reus bent. De enige grote kans die hij namens Heracles kreeg, kopte hij recht in de handjes van Ten Rouwelaar.quote:
Ik zie Heracles ook wel winnen. Verbeek kent de zwaktes: gewoon vroeg en fel druk zetten op de verdediging/opbouw. Vervolgens gaat het stadion er achter staan en komen er genoeg krachten vrij om dat druk zetten lang vol te houden. Tenzij Feyenoord weer zo lucky is als voorgaande twee wedstrijden, valt er dan heus wel een goal of twee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef Blawh het volgende:
Volgens Derksen winnen we van Feyenoord, Verbeek zou uitzijn op wraak en ook het kunstgras werd uiteraard even genoemd. Hopelijk heeft hij het bij het rechte eind.
Over de backs kunnen jullie toeslaan, Breukers speelde tegen NAC weer alles behalve solide en bij Looms blijft het iedere week hopen dat hij boven zichzelf uit weet te stijgen. Weet daarom niet of het verstandig is om echt vol druk te spelen, kan ook kamikaze zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie Heracles ook wel winnen. Verbeek kent de zwaktes: gewoon vroeg en fel druk zetten op de verdediging/opbouw. Vervolgens gaat het stadion er achter staan en komen er genoeg krachten vrij om dat druk zetten lang vol te houden. Tenzij Feyenoord weer zo lucky is als voorgaande twee wedstrijden, valt er dan heus wel een goal of twee.
Inderdaad, AZ-thuis en NAC-uit zijn normaal gesproken niet de twee duels waarin je verwacht dat Heracles 4 punten pakt, goede prestatie dus!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
4 uit 2. Dat had denk ik niemand vooraf verwacht. Top dus!
Zondag die gasten afmaken
Ben benieuwd, aanvallende middenvelder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:37 schreef dndiek het volgende:
Gisteren was Verbeek bij Jong PSV - Jong Schalke 04. Hij zou met de voorzitter hebben zitten bellen over Zhou Haibin.
Hoogma en Verbeek hadden gisteren ook een afspraak, misschien dat ze naar die wedstrijd gingen. Verbeek ging er zelfs eerder voor weg bij de training.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:37 schreef dndiek het volgende:
Gisteren was Verbeek bij Jong PSV - Jong Schalke 04. Hij zou met de voorzitter hebben zitten bellen over Zhou Haibin.
Er is toch wel wat beters bij AZ, Ajax of PSV wat naar Heracles kan dan die Chinees?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:37 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg Ten Cate, Kunstgras en China.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is toch wel wat beters bij AZ, Ajax of PSV wat naar Heracles kan dan die Chinees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |