quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
Raymond Vellinga - Vriend van Gezina (en passagier?)
[ afbeelding ]
Dan hebben ze dat op TV dan toch erg vaak fout.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef Raug het volgende:
[..]
Rijden met een ingevorderd rijbewijs is een misdrijf, rijden zonder rijbewijs ( niet gehaald, thuis vergeten) is een ovetreding.
quote:
Ik heb mijn vergist in de namen van de broers. Mijn Excuus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ga ik ook twijfelen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat op TV dan toch erg vaak fout.
Worden vaak controles gehouden op BE rijbewijs en dan zie je personeel zonder het juiste papiertje toch met 4Ton rondrijden.
Onder het motto van ''baas betaald toch'' haalt de politie dan altijd wel het voorbeeld erbij dat dit niet gezien wordt als rijden zonder geldig rijbewijs maar als rijden zonder rijbewijs en daarmee dus meteen een misdrijf is. En geen overtreding.
Door jouw opmerking echter begin ik wel heel benieuwd te worden naar de waarheid.
* TheThirdMark start te googlen.
Je hebt:quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat op TV dan toch erg vaak fout.
Worden vaak controles gehouden op BE rijbewijs en dan zie je personeel zonder het juiste papiertje toch met 4Ton rondrijden.
Onder het motto van ''baas betaald toch'' haalt de politie dan altijd wel het voorbeeld erbij dat dit niet gezien wordt als rijden zonder geldig rijbewijs maar als rijden zonder rijbewijs en daarmee dus meteen een misdrijf is. En geen overtreding.
Door jouw opmerking echter begin ik wel heel benieuwd te worden naar de waarheid.
* TheThirdMark start te googlen.
Heb je even een link van die wijsheid? Wil het zelf ook nog even doorlezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je hebt:
Zonder rijbewijs
Zonder geldig rijbewijs
Rijbewijs ingenomen
Heeft dus gelijk
Dat kan de politie ook niet. Agenten kunnen een proces verbaal uitschrijven voor kleine vergrijpen. Misdrijven en dergelijke is aan de OvJ om te beslissen wat er mee gebeurd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef justmattie het volgende:
In de krant van vandaag staat dat de bijrijder een proces verbaal heeft gekregen wegens ''het verlaten van de plek van het ongeval'
Niks geen medeplichtigheid n.a.v een misdrijf of zo...
Er staat ook niet bij dat hij later zal worden voorgeleid aan de rechter o.i.d maar weer is vrijgelaten. Dus kleine kans dat er vervolging voor hem in zit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat kan de politie ook niet. Agenten kunnen een proces verbaal uitschrijven voor kleine vergrijpen. Misdrijven en dergelijke is aan de OvJ om te beslissen wat er mee gebeurd.
Omg ik weet wie adt isquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Als je voor de rechter komt en daarna naar huis mag is de zaak nog niet afgedaan hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er staat ook niet bij dat hij later zal worden voorgeleid aan de rechter o.i.d maar weer is vrijgelaten. Dus kleine kans dat er vervolging voor hem in zit.
Ik ook, alleen dan op een gileraquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ookop m'n XT met mn vriend achterop
per ongeluk
schrok me dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |