abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71580538
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe hard mocht je daar? een motor is erg wendbaar,
Op lage snelheid is een motor erg wendbaar. Op hogere snelheid niet meer, dan is een auto met dezelfde snelheid wendbaarder.
pi_71580746
Ik gok zomaar dat die motor een wheelie maakte, ineens een auto op zich af ziet komen, het voorwiel op de grond zet en een fractie van een seconde later erop klapt en dattie helemaal geen tijd gehad heeft om uit te wijken.

Als hij een wheelie maakt, dat ding aan de grond zet en dan ziet ie ineens een auto aankomen, dan heeft een motor tijd genoeg om actie te ondernemen dunkt me. Maar dus niet als je net 1 meter uit een wheelie bent.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_71580823
Tja, dom gedoe ook met die wheelies. Echt pure stoerdoenerij. Als je dat dan al leuk vindt, doe het dan op een stuk waar het echt rustig is / geen hond komt.Uiteraard zou ik het nooit doen; maar mijn handen jeuken wel als ik zo een motorrijder op zijn achterwiel zie gaan. Het liefst zou ik even een schijnbeweging met de auto maken. Ik kots echt op dat pubergedrag.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2009 23:50:25 ]
pi_71580825
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef vosss het volgende:

Als hij een wheelie maakt, dat ding aan de grond zet en dan ziet ie ineens een auto aankomen, dan heeft een motor tijd genoeg om actie te ondernemen dunkt me. Maar dus niet als je net 1 meter uit een wheelie bent.

Als ie die auto aan zag komen, had hij beter gas bij kunnen geven.
pi_71580873
In de film wel ja Schuumert, maar in het echt denk ik niet dat het verstandig is om terwijl je een wheelie maakt tegen een tegemoet komende auto aan te rijden.

Dan was het denk ik ook puree geweest
pi_71581001
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef vosss het volgende:
In de film wel ja Schuumert, maar in het echt denk ik niet dat het verstandig is om terwijl je een wheelie maakt tegen een tegemoet komende auto aan te rijden.

Met voorwiel omhoog maak je meer kans om te overleven dan frontaal tegen de voorkant.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2009 23:56:15 ]
pi_71581105
Ow zo, ik dacht dat je bedoelde er zo overheen te kunnen jumpen zegmaar. Wat ze in de films altijd doen
pi_71581170
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:59 schreef vosss het volgende:
Ow zo, ik dacht dat je bedoelde er zo overheen te kunnen jumpen zegmaar. Wat ze in de films altijd doen
Ik heb ervaring in over auto heenvliegen.
pi_71581757
pi_71581891
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:49 schreef RRGJL het volgende:
Tja, dom gedoe ook met die wheelies. Echt pure stoerdoenerij. Als je dat dan al leuk vindt, doe het dan op een stuk waar het echt rustig is / geen hond komt.Uiteraard zou ik het nooit doen; maar mijn handen jeuken wel als ik zo een motorrijder op zijn achterwiel zie gaan. Het liefst zou ik even een schijnbeweging met de auto maken. Ik kots echt op dat pubergedrag.
Vaak genoeg meegemaakt, van die gefrustreerde automobilisten die jaloers zijn op motorrijders. Als ze een schijnbeweging maken zijn ze hun spiegel kwijt; als ze uitstappen krijgen ze een kopstoot met m'n helm of een carbonknokkel van m'n handschoen voor hun bakkes.

OT: onverstandige actie van de motorrijder, totaal achterlijk onverantwoordelijk gedrag van de automobilist. Ik hoop dat hij zich de volgende keer dat 'ie in een auto stapt om een hele dikke boom vouwt.
Death is just another state of mind.
pi_71581908
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef vosss het volgende:

Trok vol op bij groen stoplicht en toen sloeg er pillenslikker linksaf door rood.
pi_71581996
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Unit_731 het volgende:

[..]

Vaak genoeg meegemaakt, van die gefrustreerde automobilisten die jaloers zijn op motorrijders. Als ze een schijnbeweging maken zijn ze hun spiegel kwijt; als ze uitstappen krijgen ze een kopstoot met m'n helm of een carbonknokkel van m'n handschoen voor hun bakkes.

OT: onverstandige actie van de motorrijder, totaal achterlijk onverantwoordelijk gedrag van de automobilist. Ik hoop dat hij zich de volgende keer dat 'ie in een auto stapt om een hele dikke boom vouwt.
Gelukkig heb ik altijd een flinke metalen staaf in de auto liggen voor dat soort situaties.

Maar goed, ik zal het dan ook nooit doen. Heeft verder niks met jaloezie te maken, maar het is wel typisch dat zo een wheelieënde puber, die mijns inziens meteen het rijbewijs afgenomen moet worden in verband met mentale onbekwaamheid, dat denkt.
pi_71583677
@ DeHangui
jonge... achterlijke... patrick vellinga is z`n broertje .. die jonge heeft er geen reet mee te maken
dus kom nou niet zo eigenwijs doen jonge.. lees dit eerst maar es voordat je weer zon achterlijke reactie plaatst

http://gsina.hyves.nl/blo(...)om_bij_ongeval/IwPA/
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:51:34 #214
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71583849
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:24 schreef Marchellooo het volgende:
@ DeHangui
jonge... achterlijke... patrick vellinga is z`n broertje .. die jonge heeft er geen reet mee te maken
dus kom nou niet zo eigenwijs doen jonge.. lees dit eerst maar es voordat je weer zon achterlijke reactie plaatst

Zijn lieve onschuldige broertje geeft anders wel zijn auto mee. En is dus mijns inziens 100% mede-verantwoordelijk voor dit ongeval.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 04:01:36 #215
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_71584232
Opweg naar een meeting? Dit soort paupers heeft daar niks te zoeken, geen autoliefhebbers....en x2 dit soort gasten verdienen het gewoon zichzelf om een boom te vouwen.
pi_71584578
quote:
@ DeHangui

Misschien is het in pauper kringen gebruikelijk om je auto uit te lenen aan lieden met een rijverbod, maar 'die jonge' is daardoor net zo schuldig.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:11:28 #217
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71584851
quote:

[..]

Het zal je misschien verbazen, maar er zijn ook motorrijders die geen kopstoten uitdelen of carbonknokkels tegen `bakkes' aanzetten. Mijn ervaring is, dat als ik me als motorrijder sociaal opstel, automobilisten niet zo snel jaloers worden, en er geen schijnbewegingen worden gemaakt.

Een enkeling daargelaten uiteraard, maar daar kun je ook gewoon sportief mee omgaan, en daar heb je als automobilist ook last van
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:16:09 #218
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71584896
quote:
@ DeHangui

Welke pauperkamper leent in godsnaam zijn auto uit aan iemand die een reputatie heeft met drank achter het stuur te zitten en geen rijbewijs meer heeft? Dat is hetzelfde als het lenen van een vuurwapen aan een psychopaat: ja maar, kon ik weten dat hij dit ging doen???
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_71584999
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Welke pauperkamper leent in godsnaam zijn auto uit aan iemand die een reputatie heeft met drank achter het stuur te zitten en geen rijbewijs meer heeft? Dat is hetzelfde als het lenen van een vuurwapen aan een psychopaat: ja maar, kon ik weten dat hij dit ging doen???
en
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen, maar er zijn ook motorrijders die geen kopstoten uitdelen of carbonknokkels tegen `bakkes' aanzetten. Mijn ervaring is, dat als ik me als motorrijder sociaal opstel, automobilisten niet zo snel jaloers worden, en er geen schijnbewegingen worden gemaakt.

Een enkeling daargelaten uiteraard, maar daar kun je ook gewoon sportief mee omgaan, en daar heb je als automobilist ook last van

inderdaad.. de enige keer dat ik ooit last heb gehad met een automobilist die me probeerde van de weg te drukken in het stik-donker op de A15 kwam ook werkelijk waar uit het niets.. als moraalridderende motorrijder houd ik mij werkelijk waar altijd aan de verkeersregels met uitzondering dan dat ik wel eens 140 op de teller rijd als ik 'met het verkeer op de linkerbaan meerijd'. Echter rijdt mijn motor rond de 120 het zuinigst, dus houd ik altijd dat aan.

Altijd ga ik opzij voor sneller rijdend verkeer: moeten ze zelf weten, het is niet aan mij om de pliesie-agent uit te hangen en voor ze te blijven rijden met 120 zo van 'je mag hier toch niet harderrrrrrrrrrrrrrr '
Toen ook niet, ik haalde twee auto's in en deze meneer reed achter mij in eerste instantie op dezelfde baan. Echter, zo concludeerde ik later, wel met 220 >.
Dus toen ik keek en knipperde en ging, was hij nog erg ver weg. In het donker schat je zoiets helemaal niet in, dat iemand 220 rijdt.

De eerste auto bijna voorbij zijnde zat hij OP mn achterwiel, seinend, toeterend en schijnbewegingen makend.
Dus ik gebaar zo van ' rustig man! ik ga al aan de kant! ' in al mijn nuchterheid en ging gewoon meteen naar rechts tussen die twee auto's in (waar ik me nog even tussen moest vrotten ook, mini-treintje )

Dit vond hij echter niet genoeg en hij begon te schampen, te remmen, te duwen.. doodsangsten.
Nadat hij er genoeg van had en hard optrok dacht ik ' KENTEKEN!' en zette de achtervolging in.. bij 210 op de teller gaf ik het op (de enige keer dat ik zo hard gereden heb... )

Ook onder automobilisten zitten een hoop debielen

maar om jezelf dan meteen te verlagen tot hun niveau doormiddel van trappen en kopstoten

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 04-08-2009 10:19:00 ]
Ja doei.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:40:55 #220
220259 nahpets7984
Altijd blijven lachen
pi_71585150
Wheelieen is verboden. minimaal 2 wielen aan de grond. Dit krijg je ervan.. ik kan me nog wel eens iets van de rijschool herrinneren... iets met defensief rijden ofzo?

*is ook motorrrijder*
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned." -Avicenna
pi_71585182
quote:
@ DeHangui

Lees je eerst zelf eens bij.
Die link is hier al gepost en dat lelijk gedrocht ook.
U MAD?
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:46:16 #222
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71585210
quote:
@ DeHangui

Sukkel, jaloers?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:59:51 #223
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71586559
quote:
@ DeHangui

Tuningclub Halfords meets Tupperware heeft zich ook al gemeld.....
Wat is dat toch met die jongeren die net een rijbewijs hebben, ze kunnen al niet rijden, en schrijven nog minder........
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:11:16 #224
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_71586801
vraag: wie zou der doen?
maoam is voor bazen!
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:11:27 #225
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:13:37 #226
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71586844
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wie?
Ik geef haar wel 50 dagdagpunten.

dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:15:27 #227
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71586883
quote:

[..]

Mijn god, sommige mensen zijn er nog trots op ook dat ze tot de laagste klasse behoren

Weet je wat ik doe met stoere mannen als jij ?
Doorrijden naar het politiebureau, aangifte doen van vernieling van mijn auto, jouw nummerbord doorgeven en het verzekeringsgeld afwachten. Je zult voorkomen vast enig vinden.
Laat jou maar op de blaren zitten, ik ga wel door met m'n leven
zzz
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:16:13 #228
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71586944
quote:
@ DeHangui

Even beter lezen voor je gaat praten.
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ik heb mijn vergist in de namen van de broers. Mijn Excuus.

Raymond was dus de bestuurder van de Opel Astra.

NIET Patrick Vellinga
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:18:51 #230
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71586965
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Tuningclub Halfords meets Tupperware heeft zich ook al gemeld.....
Wat is dat toch met die jongeren die net een rijbewijs hebben, ze kunnen al niet rijden, en schrijven nog minder........
Idd, 18 jarige vatsige VMBO'ers die denken dat het stoer is als je andermans en je eigen leven op het spel zet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:21:40 #231
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71587022
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Idd, 18 jarige vatsige VMBO'ers die denken dat het stoer is als je andermans en je eigen leven op het spel zet.
En als iemand dat zegt gaan roepen "dat je ze wel even een kopstoot zal geven"
zzz
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:22:27 #232
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71587048
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En als iemand dat zegt gaan roepen "dat je ze wel even een kopstoot zal geven"
Totdat puntje bij paaltje komt en ze niet weten hoe hard ze weg moeten rijden op hun brommer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:23:38 #233
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71587072
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of die Marchelloooo nog gaat posten, makkelijk dat hyves, ik heb al een vermoeden wie die dude is.
Hij wil het voor zijn vrienden opnemen, altijd oké, maar dit is een geval van: hoe pauper kun je zijn en kun je de fout ingaan door je broertje toch je auto uit te laten lenen terwijl je weet dat hij EN gezopen EN geen rijbewijs heeft....
pi_71588842
[quote]Op dinsdag 4 augustus 2009 10:13 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Ik geef haar wel 50 dagdagpunten.

[ afbeelding ]
[/quote

Jewelllllll
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71596508
hoe komen jullie in hemelsnaam erbij dat die opel op patrick z`n naam staat ??
ik ben benieuwd ?? en ja.. ik ben een vriend van de bestuurder ..ik weet het hele verhaal en heb het ook meegemaakt .. tragisch.. maar ik vind t jammer dat er zoveel gelult word

[ Bericht 68% gewijzigd door Marchellooo op 04-08-2009 16:12:09 ]
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:11:41 #236
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71596846
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:00 schreef Marchellooo het volgende:
die auto is nooit van patrick geweest en staat ook niet op z`n naam ..
waar halen jullie dit soort onzinverhaaltjes vandaan?
Wel van Raymond?
Tevens -purist.
pi_71596935
nee ook niet op die van raymond... z`n vriendin
  Forum Admin dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:17:04 #238
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71597034
quote:
ik ben benieuwd ?? en ja.. ik ben een vriend van de bestuurder ..ik weet het hele verhaal en heb het ook meegemaakt .. tragisch.. maar ik vind t jammer dat er zoveel gelult word
Vertel dan jouw versie eens.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:17:53 #239
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71597058
Gezina dus

Waarom staat die auto trouwens op haar naam?
Klinkt ook erg lekker
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:20:16 #240
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71597132
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Marchellooo het volgende:
Dus de betreffende auto is/was van de vriendin van Raymond. Raymond was de bestuurder en Patrick zat voorin toen het gebeurde?
Tevens -purist.
pi_71597262
Waarom reed ze dan zelf niet?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_71597370
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom reed ze dan zelf niet?
dan had ze hem waarschijnlijk in het hek geparkeerd en de motorrijder gemist

goed punt..

zij is dus ook medeplichtig
Ja doei.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:30:44 #243
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71597510
quote:
Wat is er dan volgens jou gebeurt? Waarom is dat stuk stront in die 'auto' gaan rijden?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:32:47 #244
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_71597574
quote:
Misschien zou het helpen als die maten van jou er niet als een stel laffe hazen tussenuit knijpen nadat ze iemand doodgereden hebben.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:34:34 #245
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71597637
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Marchellooo het volgende:
Dan kunnen ze die vriendin erbij opsluiten, wie leent dan ook een auto aan zo'n retard uit....
pi_71597653
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:

[..]

Misschien zou het helpen als die maten van jou er niet als een stel laffe hazen tussenuit knijpen nadat ze iemand doodgereden hebben.
Popi jopies die als er ook maar iets gebeurt hard naar hun moeder rennen, het moet niet mooier worden in deze wereld
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:37:18 #247
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71597719
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nog eerder zit het probleem. Toen de desbetreffende maat van de dader besloot hem die auto mee te geven.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:46:57 #248
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71597993
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nog eerder zit het probleem. Toen de desbetreffende maat van de dader besloot hem die auto mee te geven.
Ik volg het even niet meer, even een resume:
-Astra Gsi ramt door spookrijden een motorrijder (ene R. de W.).
-Astra Gsi werd bestuurd door R. V.
-Passagier was P. V.
-Bestuurder had geen rijbewijs, was eerder al ingenomen.
-Bestuurder heeft al eerder schade(s) gereden, zie zijn hyves.
-P. en R. zijn broers.
-Astra Gsi stond op naam van ene G., de vriendin van R.
-Bestuurder had een rijverbod en maakt een klapper waarbij een dode is te betreuren.
-Bestuurder en passagier raken in shock en vluchten naar huis.
-Ze geven zichzelf alsnog later aan in het politieburo.

Mag ik even: zowel P., G., R. en ook de ouders wisten dat R. GEEN rijbewijs had, de auto zou daarom denk ik ook uit verzekeringsoverwegingen op iemand anders naam staan?
Waarom kruipt die bosmongool toch achter het stuur?
En dan laat ik het drankgebruik nog eventjes achterwege, is er dan helemaal niemand die even die gozer uit die wagen trekt, al dan niet onvrijwillig?

Het had voorkomen kunnen worden, of was de bestuurder agressief en begon hij te intimideren, zo van: "ze maken me toch niks, rijbewijs of niet, ik ga rijden!"
Dat gaat er bij mij niet in, zulk lomp volk VERDIENT het niet eens om ooit nog een auto te besturen!!!!

My 2 cents.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:52:38 ]
pi_71598556
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat is er dan volgens jou gebeurt? Waarom is dat stuk stront in die 'auto' gaan rijden?
Idd.. die vraag mag ook weleens beantwoord worden, als je er zoals je zegt, ook bij was..
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:46 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Ik volg het even niet meer, even een resume:
-Astra Gsi ramt door spookrijden een motorrijder (ene R. de W.).
-Astra Gsi werd bestuurd door R. V.
-Passagier was P. V.
-Bestuurder had geen rijbewijs, was eerder al ingenomen.
-Bestuurder heeft al eerder schade(s) gereden, zie zijn hyves.
-P. en R. zijn broers.
-Astra Gsi stond op naam van ene G., de vriendin van R.
-Bestuurder had een rijverbod en maakt een klapper waarbij een dode is te betreuren.
-Bestuurder en passagier raken in shock en vluchten naar huis.
-Ze geven zichzelf alsnog later aan in het politieburo.

Mag ik even: zowel P., G., R. en ook de ouders wisten dat R. GEEN rijbewijs had, de auto zou daarom denk ik ook uit verzekeringsoverwegingen op iemand anders naam staan?
Waarom kruipt die bosmongool toch achter het stuur?
En dan laat ik het drankgebruik nog eventjes achterwege, is er dan helemaal niemand die even die gozer uit die wagen trekt, al dan niet onvrijwillig?

Het had voorkomen kunnen worden, of was de bestuurder agressief en begon hij te intimideren, zo van: "ze maken me toch niks, rijbewijs of niet, ik ga rijden!"
Dat gaat er bij mij niet in, zulk lomp volk VERDIENT het niet eens om ooit nog een auto te besturen!!!!

My 2 cents.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:50:59 ]
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_71598885
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Popi jopies die als er ook maar iets gebeurt hard naar hun moeder rennen, het moet niet mooier worden in deze wereld
Die is echt te geniaal ja Als een echte G die auto instappen zonder rijbewijs en hem lekker boeken. Vervolgens loopt het niet helemaal als geplant en meneer gaat linea recta richting moeders.

Doet me denken aan Carlton. Mommy !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')