topic?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb niet alles nagelezen, maar dit is een quote van motor forum:
"Damn kerel we wisten allemaal dat je rijstijl een keer een ongeluk/schuiver tot gevolg zou hebben maar dat je nu gelijk zo moet eindigen"
Zegt natuurlijk wel wat over de persoon in kwestie...
ouch....quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
"Damn kerel we wisten allemaal dat je rijstijl een keer een ongeluk/schuiver tot gevolg zou hebben maar dat je nu gelijk zo moet eindigen"
Meer om de diepe bochten btw..quote:
voorzover ik van de TS begreep, was 'ie ingenomen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef Raug het volgende:
[..]
Rijden met een ingevorderd rijbewijs is een misdrijf, rijden zonder rijbewijs ( niet gehaald, thuis vergeten) is een ovetreding.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Veel van jullie zullen het al gehoord hebben, en veel misschien ook nog niet.
Allereerst wil ik beginnen met de familie van het slachtoffer heel veel sterkte te wensen en ze te condoleren.
Woorden schieten tekort, en hoe graag ik het ook zou willen veranderen, dat gaat niet meer.
De pijn moet ondragelijk zijn voor jullie, en vragen zullen branden op jullie lippen.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het ons spijt, maar beter nog, dat het mijn vriend spijt.
Dit stuk wat ik hier schrijf is zeker niet om de fouten van mijn vriend goed te praten, maar wel om duidelijkheid te creëren en zijn andere broertje zijn naam te zuiveren.
De roddels zijn inderdaad deels waar, het was mijn vriend die achter het stuur zat, van de auto waarmee het ongeluk gebeurt is.
Alleen dan dus niet zijn broer Patrick Vellinga zoals sommige suggereren.
Mijn vriend was onderweg naar inderdaad een zogenaamde carmeeting, om daar samen met mij en vrienden een gezellige avond te hebben.
Op de Junokade probeerde mijn vriend ons in te halen, en daar ging het mis.
Tijdens het inhalen kwam er net een motor aan die bezig was een zogenaamde ‘wheelie’te maken.
Mijn vriend kon niet meer uitwijken, met als gevolg een frontale botsing.
De motorrijder werd van zijn voertuig geslingerd, en is tegen een hek gevlogen, om vervolgens bekneld onder het hek te komen zitten.
Naar ik heb begrepen was de bestuurder van de motor op slag dood.
Mijn vriend is als allereerste de auto uitgevlogen en er direct heen gerend, om de bestuurder onder het hek vandaan te halen en helpen.
Eenmaal bij de bestuurder kwam mijn vriend erachter dat hij niets meer kon betekenen, en zag mijn vriend zoveel bloed dat hij in shock is weggerend, en bij een vriend in de auto is gesprongen.
Het beeld van de bestuurder die er zo bij lag, heeft zo’n impact op hem gehad, dat hij in een shock is geraakt en direct naar zijn moeder wou.
Daar hebben wij ontzettend lang op hem in moeten praten, maar uiteindelijk kwam mijn vriend de eerste schok te boven(voor zover mogelijk dan) en is hij samen met zijn moeder direct naar het politiebureau gegaan om zichzelf aan te geven.
Ik kan het niet goed praten dat hij zo weggerend is, terwijl hij beter had kunnen blijven, maar ik kan wel begrijpen dat hij zo in shock was, dat hij alleen nog naar zijn moeder toe wou.
Wel kloppen de verhalen dat hij zonder rijbewijs rond reed.
Nou hoor ik jullie denken, Stom stommer STOMST!
En ja, daar ben ik het mee eens!
Mijn vriend had nooit in de auto mogen zitten!
Dat neemt echter niet weg, dat dit een ongeluk was, en het dus iedereen had kunnen overkomen.
Mijn vriend zit inderdaad nog steeds bij de politie, en wat er nou verder gebeurt weten we niet.
Wat ik wel weet is dat mijn vriend nooit weer dezelfde zal worden.
Hij weet niet hoe hij verder moet leven met het feit dat hij degene is, die iemand van het leven beroofd heeft, en zowel voor de familie van het slachtoffer, als voor mijn vriend zal het geen troost zijn dat het een ongeluk was wat zowel jou als mij had kunnen overkomen.
Ik hoop dat ik hiermee wat vragen heb kunnen beantwoorden, maar vooral de achterlijke verhalen die niet kloppen uit de wereld kan helpen!
Het zijn meerdere mensen die hier de pijn van moeten dragen, dus denk alsjeblieft na voordat je krabbels, blogs of verhalen de wereld in helpt!
De pijn is ondragelijk voor beide families, iets wat je niemand gunt dus denk na!
ik bedoel dat je een keer hard onderuit gaat op je motor en overlijdt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
kleine kans dat ik mezelf in Leeuwarden waag hoor
Jij maakt een wazige OP en vraagt dan aan mij of ik dom ben?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:02 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je zo? No offense
dat is niet ditzelfdequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik bedoel dat je een keer hard onderuit gaat op je motor en overlijdt.
zelfde in de zin van: op een motor zitten en keihard op je bek gaan.quote:
Toen ik het verhaal las en ik 100x mijn vriend zag staan dacht ik: Wat is dat voor gaycluppie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
http://gsina.hyves.nl/blog/25731713/Motorrijder_komt_om_bij_ongeval/IwPA/?&pageid=7WCNB1X5KCO4WS84G
[..]
Wat een zielig jankstukje, die gast leeft tenminste nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
http://gsina.hyves.nl/blog/25731713/Motorrijder_komt_om_bij_ongeval/IwPA/?&pageid=7WCNB1X5KCO4WS84G
[..]
Goeie tietenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik het verhaal las en ik 100x mijn vriend zag staan dacht ik: Wat is dat voor gaycluppie.
Check ik de hyves:
[ afbeelding ]
![]()
Die "mijn vriend" zal dus wel niet veel soeps zijn he, als ik zijn vriendin bekijk
Die oorbellen
Die tatwage
Die tieten zo trots naar voren en dan de arm in de nek op Hyves
nou ja.. ik kan het érgens nog wel begrijpen.. érgens.. heel diep van binnen... als het daadwerkelijk waar is.. maargoed, wij kennen die gozert niet, dus da's lastig oordelen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die vriend van haar zal de komende 5 jaar geen daglicht meer zien.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje klein, maar goed als je naar de rest kijkt zeker haar beste feature ja
Die zien we binnenkort in Don & Ad, om de belkosten van 'haar friendjah' vanuit de bak te kunnen sponsorenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vriend van haar zal de komende 5 jaar geen daglicht meer zien.....
Alsof deze, al op Hyves geil kijkende meid, het 5 jaar zonder lul kan uithouden.!!!
Ik geloof er niks van.
Ik heb het nooit gedurfd.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik kan geen wheelies maken
Ik zou haar gevenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik het verhaal las en ik 100x mijn vriend zag staan dacht ik: Wat is dat voor gaycluppie.
Check ik de hyves:
[ afbeelding ]
![]()
Die "mijn vriend" zal dus wel niet veel soeps zijn he, als ik zijn vriendin bekijk
Die oorbellen
Die tatwage
Die tieten zo trots naar voren en dan de arm in de nek op Hyves
Ik heb het een keer per ongeluk gedaan. Maar dat kwam omdat mijn motor feller was dan ik had verwacht.quote:
Volgens mij geef jij de stofzuiger nog welquote:
Zeker niet! Ik lees daar hele nare verhalen over op teh intarwebz!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij geef jij de stofzuiger nog wel
ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het een keer per ongeluk gedaan. Maar dat kwam omdat mijn motor feller was dan ik had verwacht.
*ziet opeens in gedachten weer filmpjes voorbij komen bij America's Funniest Homevideos waarbij de motor onder de kont van een vrouw vandaan sjeest*quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het een keer per ongeluk gedaan. Maar dat kwam omdat mijn motor feller was dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
XT600?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ookop m'n XT met mn vriend achterop
per ongeluk
schrok me dood
Jawel, maar denk dat er vrij weinig van over is als alles uit is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
Maar even ontopic, als we gewoon heel eerlijk zijn......
Ze heeft goeie tieten toch
Who gives a fuck, check die borstjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten al die gasten van die wagen nog vast ?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Who gives a fuck, check die borstjes
Ik wil dat vluchten niet goedpraten ofzo, maar bedenk wel dat je ontzettend schrikt na iemand frontaal aan te rijden. Door zo´n hevige schrikreactie is het niet heel ongebruikelijk dat je vlucht. Een nuchter iemand zou door de schrik al kunnen doorrijden/vluchten laat staan iemand die alcohol op heeft. En kan je echt spreken van het in de steek laten van het slachtoffer? Er waren tientallen mensen in de buurt die direct hulp konden verlenen. De hulp van de dader was in deze niet direct essentieel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
overigens, iedereen doet wel domme dingen, alleen heeft de motorrijder nu de kans niet meer het goed te maken..
de autobestuurder toont zich naast het feit dat hij daar dronken en onbevoegd rondreed ook bij een fout nog eens onvolwassen.. je kent de persoon die is omgekomen niet.. wie weet wat er gebeurd was als hij zelf iemand had aangereden en deze persoon overleed/raakte gewond.. wie weet had hij wel meteen zijn fout erkend en de schuld zoals het hoort erkend..
Nakaarten, speculeren, etc.
Feit blijft dat de automobilist vluchtte, en dat is bovenop het feit dat beide partijen al niet zo kosjer bezig waren, nog wel extra kwalijk, vind ik:
dat je fouten maakt en sjonnie-achtig bezig bent, soit, maar dat betekent niet dat je zodra je een fout maakt deze niet zult erkennen...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn tetten, jesters.. voor noppen heeft ze het niet koud genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |