abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:15:47 #76
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71563857
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:13 schreef vanhal het volgende:

[..]

Precies, het is nou wel een keer duidelijk hoor? Of ben je zo gefrustreerd dat je wel MOET reageren?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef vanhal het volgende:

[..]

Goh, ben je hier nog met je opa reacties?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71563886
vecht dat lekker via pm uit ofzo
Ja doei.
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 14:41:30 #78
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71564549
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:13 schreef vanhal het volgende:

[..]

Precies, het is nou wel een keer duidelijk hoor? Of ben je zo gefrustreerd dat je wel MOET reageren?
Hoor ik daar een gefrustreerd bijrijdersstoelornament van een Opel Astra OPC?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 15:02:40 #79
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71565295
Patrick is de eigenaar van de auto...niet de bewuste bestuurder. Ze hebben alleen het kenteken nagetrokken en tot die naam gekomen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:46:09 #81
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71566315
Maar als hij een wheelie doet, is het z'n eigen schuld.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_71566376
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef GasTurbine het volgende:
Maar als hij een wheelie doet, is het z'n eigen schuld.
als die klootmongeaul daar niet had gespookrijd ( ) dan was het ook niet gebeurd...

beide kanten hebben nagenoeg even veel schuld in deze, ze deden namelijk beide iets wat niet mag.
Alleen de ene partij overleed en de andere partij nam zijn verantwoordelijkheid niet..

beetje makkelijk om dan te zeggen dat het alleen de schuld van de motorrijder is..
Ja doei.
pi_71566418
"R." uit de OP zat een weelie te maken als ik de berichten mag geloven.
Ws. dus iemand van hetzelfde kaliber als dat tuig in die Astra.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:49:19 ]
U MAD?
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 15:54:51 #84
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71566526
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als die klootmongeaul daar niet had gespookrijd ( ) dan was het ook niet gebeurd...

beide kanten hebben nagenoeg even veel schuld in deze, ze deden namelijk beide iets wat niet mag.
Alleen de ene partij overleed en de andere partij nam zijn verantwoordelijkheid niet..

beetje makkelijk om dan te zeggen dat het alleen de schuld van de motorrijder is..
Beide partijen namen hun verantwoordelijkheid niet. Wie gaat er in godsnaam op de openbare weg op zijn achterwiel rijden? Zelfs een kind van 8 snapt dan dat je niet meer kan sturen (misschien een beetje spelen met je gewicht, maar dat haalt doorgaans weinig uit).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_71566528
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:12 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon niks. Jezus

Ze komen daar om hun autos te showen aan anderen. Gezellig te praten over hun hobby: autos.

Ik las je profiel, schatte je aardig opgeleid, maar na deze reactie
Dat zijn geen autoliefhebbers, maar sjonnies.
celebrate your money
pi_71566544
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Beide partijen namen hun verantwoordelijkheid niet. Wie gaat er in godsnaam op de openbare weg op zijn achterwiel rijden? Zelfs een kind van 8 snapt dan dat je niet meer kan sturen (misschien een beetje spelen met je gewicht, maar dat haalt doorgaans weinig uit).
ja, inderdaad, BEIDE, en niet alleen de motorrijder
Ja doei.
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 15:57:50 #87
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71566590
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, inderdaad, BEIDE, en niet alleen de motorrijder
Idd, maar omdat het hier om een mattie van TS gaat klaarblijkelijk, presenteert hij het juist alsof alleen die dronken hork schuld heeft hier.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_71566607
overigens, iedereen doet wel domme dingen, alleen heeft de motorrijder nu de kans niet meer het goed te maken..

de autobestuurder toont zich naast het feit dat hij daar dronken en onbevoegd rondreed ook bij een fout nog eens onvolwassen.. je kent de persoon die is omgekomen niet.. wie weet wat er gebeurd was als hij zelf iemand had aangereden en deze persoon overleed/raakte gewond.. wie weet had hij wel meteen zijn fout erkend en de schuld zoals het hoort erkend..

Nakaarten, speculeren, etc.

Feit blijft dat de automobilist vluchtte, en dat is bovenop het feit dat beide partijen al niet zo kosjer bezig waren, nog wel extra kwalijk, vind ik:

dat je fouten maakt en sjonnie-achtig bezig bent, soit, maar dat betekent niet dat je zodra je een fout maakt deze niet zult erkennen...
Ja doei.
pi_71566609
Hoorde die R. nu wel of niet bij die stoere bois in hun Astra'tjes en Golfjes ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:49:40 ]
U MAD?
pi_71567121
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap trouwens niet dat mensen het maken van een wheelie vergelijken met iemand doodrijden en er vervolgens vandoor gaan
QFT

Hoe kun je er idd zo moeilijk over blijven doen.

jong knulletje die niet bekwaam was om te rijden blijkbaar, en dan nog, omdat dat al bleek gezien zijn rijbewijs was ingenomen, het gore lef had om in een auto te stappen en NOG MEER onfatsoenlijke fratsen uit te halen..

[ Bericht 4% gewijzigd door theKiD op 03-08-2009 16:42:28 ]
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_71567145
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hij heeft ergens wel gelijk over medeplichtigheid.

Wanneer jij op de hoogte bent van een aankomende misdrijf of overtreding en jij handelt daarbij niet correct ben je voor de wet medeplichtig en kan je zelfs een rechtszaak tegemoet zien voor nalatigheid. Dit gebeurd in Nederland gelukkig niet zo heel vaak maar als je het door trekt naar de USA dan zal je zien dat daar ''kennis van een misdrijf en er niet naar handelen'' gelijk staat aan ''het misdrijf zelf uitvoeren''.

Er kan alleen sprake zijn van medeplichtigheid aan een misdrijf niet aan een overtreding. In dit geval is er sprake van een overtreding - rijden zonder rijbewijs- zodat er geen sprake kan zijn van medeplichtigheid.

Hier werd gesproken van medeplichtigheid aan moord. Dat is natuurlijk al helemaal flauwekul. 1. Er is geen sprake van moord. 2. TO handelde niet met het opzet dat die gast iemand dood zou rijden.

Medeplichtigeheid is dus echt niet aan de orde. Nalatigheid is weer iets heel anders. De politie niet inlichten dat iemand geregeld zonder rijbewijs rijdt valt daar niet onder.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_71568314
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat? Wat een asociale reactie.
Bespottelijk gewoon.
Hoezo asociaal?
Hier om de hoek is een motorjong (15) aangereden, omdat ie bezopen, zonder rijbewijs, tegen de richting in tegen een auto is gereden.
Ligt nu in coma.

De buurt is het er mee eens dat het een dom kutjong was, geen medelijden mee.

Imo is de motorrijder ook een kluns door een wheelie te maken.
Koplamp de lucht in, zie je de hele motor niet meer hoor.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjibble op 03-08-2009 17:09:22 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71568498
Edit: Gast. Ga weg naar je 020 subforum.

[ Bericht 93% gewijzigd door de_boswachter op 03-08-2009 18:30:17 ]
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_71568561
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef Raug het volgende:
Er kan alleen sprake zijn van medeplichtigheid aan een misdrijf niet aan een overtreding. In dit geval is er sprake van een overtreding - rijden zonder rijbewijs-
...
bij wegmisbruikers zeggen die agenten vaak als ze een rijbewijs innemen, dat als die persoon weer gaat rijden hij een misdrijf pleegt...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_71568640
* NEC-Nijmegen lacht
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71568683
Trouwens, die TT laat ook echt veel ruimte voor discussie open
pi_71569024
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

bij wegmisbruikers zeggen die agenten vaak als ze een rijbewijs innemen, dat als die persoon weer gaat rijden hij een misdrijf pleegt...
Rijden met een ingevorderd rijbewijs is een misdrijf, rijden zonder rijbewijs ( niet gehaald, thuis vergeten) is een ovetreding.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_71569027
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Trouwens, die TT laat ook echt veel ruimte voor discussie open
Klopt! Ik doel er op dat het een laffe klootzak is omdat hij em smeert
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71569087
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:01 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Hoezo asociaal?
Hier om de hoek is een motorjong (15) aangereden, omdat ie bezopen, zonder rijbewijs, tegen de richting in tegen een auto is gereden.
Ligt nu in coma.

De buurt is het er mee eens dat het een dom kutjong was, geen medelijden mee.

Imo is de motorrijder ook een kluns door een wheelie te maken.
Koplamp de lucht in, zie je de hele motor niet meer hoor.
Was klaar lichte dag gevoelloze zak
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71569095
Ik heb niet alles nagelezen, maar dit is een quote van motor forum:

"Damn kerel we wisten allemaal dat je rijstijl een keer een ongeluk/schuiver tot gevolg zou hebben maar dat je nu gelijk zo moet eindigen"

Zegt natuurlijk wel wat over de persoon in kwestie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')