Zet er even een link bij naar het eerste topic. Scheelt veelquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:02 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je zo? No offense
Zeg dan gewoon niks. Jezusquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
sorry maar daar heb ik geen medelijden mee. Om die plek komen alleen maar mongolen die het liefst zo snel mogelijk het loodje kunnen leggen omdat ze alleen maar een risico vormen voor de maatschappij en iedereen die daarin leeft
Waaronder DeHangUI dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
sorry maar daar heb ik geen medelijden mee. Om die plek komen alleen maar mongolen die het liefst zo snel mogelijk het loodje kunnen leggen omdat ze alleen maar een risico vormen voor de maatschappij en iedereen die daarin leeft
Ja hoor, jij hebt mensen kennis, je weet wie ik benquote:
Nouja, je geeft zelf aan dat je er bij was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt mensen kennis, je weet wie ik ben![]()
pauper..
Hap toch niet zo!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt mensen kennis, je weet wie ik ben![]()
pauper..
Er staat wel dat de bestuurder een rijontzegging heeft wegens rijden onder invloed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:51 schreef DeHangui het volgende:
Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.
Klopt. "dus ik wil het liefst zo snel mogelijk dood omdat ik een gevaar ben voor de maatschappij"quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:16 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Nouja, je geeft zelf aan dat je er bij was.
Hij is kort na het ongeval aangehouden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef Light het volgende:
[..]
Er staat wel dat de bestuurder een rijontzegging heeft wegens rijden onder invloed.
En of er drank in het spel is, kun je niet meer bewijzen. Het is zeker mogelijk, die coureur heeft ook al eens eerder met drank op gereden. Maar het is niet meer vast te stellen hoeveel alcohol hij in z'n bloed had bij het ongeval.
Beiden zaken zijn not done, maar het laatste is idd veel erger dan een wheelie maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hap toch niet zo!
Ik snap trouwens niet dat mensen het maken van een wheelie vergelijken met iemand doodrijden en er vervolgens vandoor gaan
Geen idee, maar denk niet dat je een spookrijder zonder rijbewijs verwacht op zon moment..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Naar mijn meningen zijn beide partijen hier fout bezig, ook een motorrijder die een wheelie maakt op de openbare weg is niet goed te praten, hoeveel ervaring en blabla die man wel niet gehad zou hebben.
Je wil niet dood, maar je neemt een aanzienlijk en onnodig risico.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Klopt. "dus ik wil het liefst zo snel mogelijk dood omdat ik een gevaar ben voor de maatschappij"
En de spookrijder verwacht geen motor die op hoge snelheid een wheelie maakt, beide zitten erg foutquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk niet dat je een spookrijder zonder rijbewijs verwacht op zon moment..
Ja, maar ik ben van mening dat die auto daar niets te zoeken had. Hij had een rij verbod vanwege rijden onder invloed. Nu deed hij het nog eens over, en hier bij viel een dode.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En de spookrijder verwacht geen motor die op hoge snelheid een wheelie maakt, beide zitten erg fout
Inderdaad, moeten we in dit land maar 24/7 NSB'rtje gaan spelen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat? Wat een asociale reactie.
Bespottelijk gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |