Nee, eigenlijk heb ik zelf nog nooit iets concreet gevraagd ... Momenteel zit ik enkel met de vraag wat het doel van mijn leven is, wat mijn eventuele karma is ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef 7keer70 het volgende:
Tot slot, je geeft aan dat je geen ervaring hebt in het ontvangen van een gezicht of stem van God te horen. Dus jij vraagt nooit iets aan God? In de hoop er een antwoord op te krijgen? Of vraag je wel , maar heb je nog geen antwoorden gehad?
Als je echt alleen maar over "god" wilt babbelen, waarom ga je dan op een forum posten waar meningen over occulte dingen worden besproken? Naar mijn mening zijn "god" en occultisme geen vriendjes van elkaar. Mensen die het occultisme/spiritisme volgen/bestuderen zijn ook niet welkom in jouw "gelovende" kring, lees je eigen bijbel maar na. Ze moeten gestenigd worden, nietwaar? Wat voor reactie verwacht je eigelijk als je hier komt om reclame voor "god" te maken, en daarbij nog zo brutaal te zijn om om de mensen en onderwerpen waarvoor dit stukje van het forum eigelijk gemaakt is buiten te sluiten? Volgens mij kun je beter je "ervaring" delen met andere "gelovigen" op een forum voor "gelovigen", als je toch enkel interesse hebt in ervaringen met "god"...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dit verhaal graag wilt plaatsen. Je zal wel blij geweest zijn! Maar in dit topic doel ik inderdaad toch meer op gezichten, visioenen, dromen van God of de stem van God. Die kunnen uiteraard ook altijd gepaard gaan met genezing.
Verder wil ik met dit topic dus ook niet het wel of niet bestaan van een God bespreken. Just want to hear experiences...![]()
Fijne dag verder!
Het is een stukje spiritualiteit, een stukje "the truth is out there" en vandaar een welome afwisseling naar mijn idee hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:21 schreef 3geltje het volgende:
[..]
Als je echt alleen maar over "god" wilt babbelen, waarom ga je dan op een forum posten waar meningen over occulte dingen worden besproken? Naar mijn mening zijn "god" en occultisme geen vriendjes van elkaar. Mensen die het occultisme/spiritisme volgen/bestuderen zijn ook niet welkom in jouw "gelovende" kring, lees je eigen bijbel maar na. Ze moeten gestenigd worden, nietwaar? Wat voor reactie verwacht je eigelijk als je hier komt om reclame voor "god" te maken, en daarbij nog zo brutaal te zijn om om de mensen en onderwerpen waarvoor dit stukje van het forum eigelijk gemaakt is buiten te sluiten? Volgens mij kun je beter je "ervaring" delen met andere "gelovigen" op een forum voor "gelovigen", als je toch enkel interesse hebt in ervaringen met "god"...
Ik weet zeker dat de meeste mensen hier die "goddelijke" getuigenissen al vaak genoeg gehoord hebben op een zondag om 10 uur 'smorgens, van een liefdadig stel die de "toren" even komen presenteren om ons van "ondergang" te redden.
Jij vindt dat ik het aan mezelf te danken heb. En dat magquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:35 schreef 3geltje het volgende:
Je hebt het dus aan jezelf te danken.
Ja maar die gasten willen niks anders dan "god" horen, dat vindt ik wel nogal ergelijk. Het is "god" voor en "god" na. Ook hebben ze totaal geen respect voor mensen die in andere dingen geloven dan "god".quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
Het is een stukje spiritualiteit, een stukje "the truth is out there" en vandaar een welome afwisseling naar mijn idee hier.
Je bent enkel in aanraking geweest met de effecten die religie heeft op mensen. Wanneer ga je nu eens religie onbevooroordeeld bekijken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:31 schreef 3geltje het volgende:
[..]
Ja maar die gasten willen niks anders dan "god" horen, dat vindt ik wel nogal ergelijk. Het is "god" voor en "god" na. Ook hebben ze totaal geen respect voor mensen die in andere dingen geloven dan "god".
Elke keer als iemand wel iets interessants te melden heeft, komen die fantasten weer aan met "Nee het was god!" of "Bekeer je tot god, want het occulte is slecht!"
Zie hier het dwingende toontje waarmee ie probeert om zieltjes te vangen: Quote En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
Het is gewoon een gluiperd die hier is gekomen om zieltjes te winnen op een hele sneaky manier.
Dat ze nooit iets nieuws of interessant te melden hebben, omdat het alleen maar over "god" gaat, vindt ik niet echt een afwisseling, maar wel superirritant.
Waarom heeft degene waaraan ik m'n bericht gericht heb eigelijk geen fatsoen om zelf te antwoorden?
En zeg nou eens eerlijk, wat kom je tussen al deze "misleidde" mensen doen, is het niet zieltjes winnen?
Niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:27 schreef Bastard het volgende:
Zieltjes winnenIedereen preekt voor eigen parochie
waar staat dat ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:59 schreef GreyWolf het volgende:
VOlgens mij heb je van die paddestoelen gegeten. God spreekt tot ons alleen via de heilige Koran en de andere heilige (originele) boeken.
In de koran staat vast niet dat god via boeken spreekt , beetje omslachtig . dat doe je dan toch rechtstreeks als god zijnde .quote:
Dat doet hij dan ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:49 schreef Summers het volgende:
[..]
In de koran staat vast niet dat god via boeken spreekt , beetje omslachtig . dat doe je dan toch rechtstreeks als god zijnde .
en dus hebben we geen boeken nodig voor boodschappen of communicatie met het hogere .quote:
Nou , het is ten eerste een heilig boek. Dus het kan welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:35 schreef Summers het volgende:
[..]
en dus hebben we geen boeken nodig voor boodschappen of communicatie .
hoi ik heb altijd bijna mijn hele leven lang dromen gehad die mij bv waarschuwden voor bepaalde dingen. En ze kwamen ook uit maar nu weet ik hoe ik ermee om moet gaan. Ik geloof ook in god en dat wij allemaal god zijn. Maar net zoals jou heb ik niet bewust iets gezien op klaar lichte dag wanneer ik wakker was . Ik voel wel vaak aanwezigheid van mijn Gidsen en aartsengelen. Dromen dat doe doe ik zekers ook ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:42 schreef 7keer70 het volgende:
In mijn hele leven heb ik eigenlijk één keer een 'gezicht' gezien terwijl ik wakker was. Ik was aan het bidden. Ik zag de datum waarop iets zou gaan gebeuren. Daarbij hoorde ik een soort 'stem' die vertelde wat deze datum betekende...En zo geschiedde dit.
Dit gezicht kwam in feite als een antwoord op een gebed van mij. Ik bad op dat moment tot God, de God van Jezus , dus beschouw ik dat gezicht als een bericht van God/antwoord van God.
VRAAG
Wie van jullie heeft ook weleens een gezicht gehad? Dus dat je iets met je geestesoog zag?
Of heeft iemand een visioen gehad of een droom van God? Of heeft iemand Gods stem gehoord?
En wat heeft dat met je gedaan?
In dit topic doel ik het trouwens niet op enge geestverschijningen. Ik wil graag verhalen horen van mensen die menen dat God tot hen heeft gesproken door dromen, visioenen, gezichten of met hoorbare stem. Deze ervaringen kunnen als functie bijvoorbeeld voorspellend , constructief, bevestigend, waarschuwend, troostend, bemoedigend, richtinggevend en openbarend zijn...
Ik hoor graag andermans ERVARINGEN, ik heb niet zozeer zin of tot doelstelling om in dit topic allerlei vermoeiende discussies te voeren of wel/niet mogelijk, geloof ja/nee, etc...
Gewoon mooie ervaringen van anderen...dat boeit me op dit moment. Ik zal dus niet of weinig ingaan op mensen die allerlei geloofsdiscussies uitlokken. Mijn doel is namelijk niet om anderen te overtuigen in iets, heb wel wat beters te doen. Ik hoor gewoon graag andermans ervaringen, omdat ik weet dat je dit soort dingen niet zomaar aan Jan en Alleman vertelt in het normale leven. Via een forum op internet, durven mensen zich wat meer bloot te geven. Die gelegenheid wil ik hier geven, een verzamelplek voor verhalen over deze ervaringen.
Zie dit topic als een plek voor iedereen om je ervaringen neer te pennen. That's it, niet meer en niet minder...
Ps. Ik wil ook best ervaringen lezen via PM, als je geen zin hebt om je verhaal 'openlijk' op dit forum te zetten.
Voorspellende dromen dus. Hebben die je behoed voor dingen? Of voorbereid? Zelf heb ik nog nooit een voorspellende droom gehad. Allen dus bij dag, dat 'beeld'. Ik sliep niet, was ook niet bezig om te gaan slapen, gewoon in de middag, klaarlichte dag...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:54 schreef missundastood het volgende:
[..]
hoi ik heb altijd bijna mijn hele leven lang dromen gehad die mij bv waarschuwden voor bepaalde dingen. En ze kwamen ook uit maar nu weet ik hoe ik ermee om moet gaan. Ik geloof ook in god en dat wij allemaal god zijn. Maar net zoals jou heb ik niet bewust iets gezien op klaar lichte dag wanneer ik wakker was . Ik voel wel vaak aanwezigheid van mijn Gidsen en aartsengelen. Dromen dat doe doe ik zekers ook ja.
Ik heb hem hier gezet: [TRU] Centraal dromentopic Deel 5quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef 7keer70 het volgende:
@darkness28 Misschien kan je een topic over je droom openen ? Ik ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |