Euhm, nou nee...Ik ben nooit bezig geweest met drugs of iets...Bovendien is uitgekomen wat ik zag/hoorde...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef teknomist het volgende:
Was het niet gewoon een hallucinatie?
Je kunt ook hallucinaties krijgen zonder het gebruik van drugs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Euhm, nou nee...Ik ben nooit bezig geweest met drugs of iets...Bovendien is uitgekomen wat ik zag/hoorde...
Waarom kan dit niet terug in het topic The Truth is Here? Daar gaat het toch om bovennatuurlijke ervaringen? Ik heb het idee dat in WFL alleen maar discussiefreaks zitten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zet hem naar WFL omdat ik geloof dat het daar beter tot zn recht komt.
Wat geschiedde? Moeten we zomaar aannemen van je dat je een stem hoorde die wat voorspelde en het uit kwam? Heb je bewijs?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:42 schreef 7keer70 het volgende:
In mijn hele leven heb ik eigenlijk één keer een 'gezicht' gezien terwijl ik wakker was.Ik was aan het bidden. Ik zag de datum waarop iets zou gaan gebeuren. Daarbij hoorde ik een soort 'stem' die vertelde wat deze datum betekende...En zo geschiedde dit.
Ik dacht dat Jezus God zelf was...quote:Dit gezicht kwam in feite als een antwoord op een gebed van mij. Ik bad op dat moment tot God, de God van Jezus
Hoe jij iets beschouwd zegt niks over de waarheidsvinding. Ik ken wel meer mensen die zomaar schimmen o.i.d. zien. Voorwaarde altijd is wel dat ze vooraf hierin geloven, bewust of onbewust. Want mensen die er totaal niet in geloven zie je nooit deze berichten melden. Toevallig? Of is dat te verklaren?quote:...dus beschouw ik dat gezicht als een bericht van God/antwoord van God.
Kan deze voorkeur te maken hebben met dat je bang bent dat je te veel moet uitleggen en verklaren in plaats van een "gezellige" discussie met anderen die je klakkeloos geloven?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef 7keer70 het volgende:
Waarom kan dit niet terug in het topic The Truth is Here? Daar gaat het toch om bovennatuurlijke ervaringen? Ik heb het idee dat in WFL alleen maar discussiefreaks zitten...en ik wil graag mensen horen die OOK een dergelijke bovennatuurlijke ervaring hebben gehad... Graag antwoord.
Wat denk je wel niet om dit topic naar TRU te schoppen, ben je gek ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zet hem naar WFL omdat ik geloof dat het daar beter tot zn recht komt.
Bedankt Bastard, ik had al een nieuw topic geopend, maar zie dat je deze al hebt teruggeplaatst! Dank.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:
Mooi, dan gaarne nu wel een serieuse reactie achterlaten, of gewoon niet reageren.
Dus wanneer je tot Allah oid had gebeden dan had je mohammed gezien? (volgens de bijbel mag dit natuurlijk niet, want het christendom zou het enige echte moeten zijn (hoewel jodendom, islam en christendom allemaal afgeleid zijn van het judaism)quote:Dit gezicht kwam in feite als een antwoord op een gebed van mij. Ik bad op dat moment tot God, de God van Jezus
Iets persoonlijks, wat iig niet in het belang is voor de gehele menschheid of iets, anders had ik alle details wel mede gedeeld haha ;-).quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat geschiedde? Moeten we zomaar aannemen van je dat je een stem hoorde die wat voorspelde en het uit kwam? Heb je bewijs?
Hier kan toch niemand, anders dan jij, wat mee?
[..]
Ik dacht dat Jezus God zelf was...
[..]
Hoe jij iets beschouwd zegt niks over de waarheidsvinding. Ik ken wel meer mensen die zomaar schimmen o.i.d. zien. Voorwaarde altijd is wel dat ze vooraf hierin geloven, bewust of onbewust. Want mensen die er totaal niet in geloven zie je nooit deze berichten melden. Toevallig? Of is dat te verklaren?
[..]
Kan deze voorkeur te maken hebben met dat je bang bent dat je te veel moet uitleggen en verklaren in plaats van een "gezellige" discussie met anderen die je klakkeloos geloven?
Nou ik vind het niet kunnen dat jij alcoholmisbruik bagatelliseert en doet alsof iedereen maar veel moet drinkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:37 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Stel, jij bent een keer zo goed lam geweest van de drank, dat deze ervaring een dusdanige indruk op je heeft gemaakt, dat je besluit er een topic over te openen op FOK. Jij wilt namelijk heel graag weten of anderen deze ERVARING ook hebben gehad. Je kent het wel, een stukje herkenning zoeken. Kijken of je niet de enige bent, etc...Hebben anderen ook gekotst? Hebben anderen ook zonder onderbroek op straat rondgehhuppeld ten tijde van hun dronkenschap? Je bent op zoek naar ERVARINGEN van anderen...
Hoe zou jij het dan vinden als er irritante types jouw topic aangrijpen om betweterige discussies te gaan voeren over alcoholmisbruik?
Kortom: Doei!
Daar gaat het dus ook niet om.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet kunnen dat jij alcoholmisbruik bagatelliseert en doet alsof iedereen maar veel moet drinken
2 jaar geleden had ik een emotionele dag en voor ik ging slapen wilde ik heel antwoord op een vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Iets persoonlijks, wat iig niet in het belang is voor de gehele menschheid of iets, anders had ik alle details wel mede gedeeld haha ;-).
Het kost me nog best veel moeite om het hier neer te typen eerlijk gezegd...Heb vooral geen zin in allerlei rare reacties van anderen. Ik hoop dat je dat kan begrijpen. Ik kan je er nog wel bij vertellen dat de precisie van het beeld het mijn leven heeft omgegooid. Ineens besef ik dat er wel degelijk een hogere entiteit betrokken is bij mijn leven...Dat is een apart gevoel.
Excuus als ik te abstract blijf. Wegens herkenbaarheid hou ik de details nog even bij mezelf...misschien later nog...
Bedankt voor je reactie Summers! Het aparte is dat ik ook een vraag had gesteld, en dus echt antwoord kreeg via mijn zintuigen. Maar nogmaals, vaker dan één keer is dit niet gebeurd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Summers het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik een emotionele dag en voor ik ging slapen wilde ik heel antwoord op een vraag
en die nacht kreeg ik daar antwoord op ( voorspellende droom ) en dat is ook uitgekomen 3 mnd later .
Dingen met mijn geestesoog zien heb ik ook vaker maar ik link het niet perse aan god of jezus ,
maar hogere entiteiten bestaan voor mij zeker wel .
Ik bekijk het meer van de paranormale kant maar dingen met je geestesoog zien (helderzien)
is super .
Als kind als ik bang was en in bed lag riep ik wel god voor hulp en dan was het net alsof er
een rustgevende energiedeken om me heen werd gelegt en daarin was mijn angst weg en kon ik weer slapen .
Hiermee bevestig je stellig mijn laatste stelling.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:37 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Stel, jij bent een keer zo goed lam geweest van de drank, dat deze ervaring een dusdanige indruk op je heeft gemaakt, dat je besluit er een topic over te openen op FOK. Jij wilt namelijk heel graag weten of anderen deze ERVARING ook hebben gehad. Je kent het wel, een stukje herkenning zoeken. Kijken of je niet de enige bent, etc...Hebben anderen ook gekotst? Hebben anderen ook zonder onderbroek op straat rondgehhuppeld ten tijde van hun dronkenschap? Je bent op zoek naar ERVARINGEN van anderen...
Hoe zou jij het dan vinden als er irritante types jouw topic aangrijpen om betweterige discussies te gaan voeren over alcoholmisbruik?
Kortom: Doei!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |