abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71941328
@styliste
waarom is het kozijn er ook uit gegaan?
ps
hoe lang moet je nou op het chemisch toilet???
pi_71942083
Welk kozijn bedoel je tinny?
@ ml-etje het is heel fel oranje. Was de enige manier om de gang nog een beetje appetijtelijk te krijgen.
pi_71942936
je hebt het dus zelf erop gedaan?
dacht dat het net als bij ons van achter het behang kwam.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71943557
Nee dit hadden we zelf gedaan. De gang was zo lelijk dat we hem knaloranje met spierwit hebben gemaakt...
Zo van, die kan niet lelijker, laten we er een geintje van maken!
pi_71943958
Begint hier iemand zich af te vragen waarom ik zit te lachen naar mijn beeldscherm
pi_71956205
Take a deep breath, everything will be allright...
pi_71964273
zoiets gaat het worden in het toilet:

(sorry sorry, ik heb gezworen serieuze grote mensen toiletten te maken maar dat gaat niet lukken. kleur! )
pi_71965783
Oef daar moet ik niet te lang naar kijken...wel iets van een patroon dan??
Grappig is het wel maar dan vooral bij anderen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 06:56:46 #136
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71971280
Vind het een beetje druk maar wel onwijs vrolijk
Ach... er zijn genoeg grote-mensen-toiletten op de wereld.. er moeten ook minder-grote-mensen-toiletten zijn

Ga je ook echt alle kleurtjes door elkaar gebruiken of blijf je wel in een bepaalde teint? (dus alleen blauw en zwart/wit of groen / oranje en bruin zoiets zeg maar)
pi_71987418
Gaahaaf die tegels.
Ik had ook al bedacht dat ik alles met die akwa in me badkamer wilde.
En die met iets van zilver en grijs en zo in de keuken aan de wand.
Die van 5x5.

Kben ook benieuwd welke je kiest.
Is me niet nix op die site.
pi_71990910
ik vind groen oranje bruin erg mooi maar wil alle kleurtjes! Nou ja, ik ben best een kleurenfreak dus daar heb ik geen problemen mee!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:08:48 #139
248562 Rallydame
pi_72001713
Hihihi....
Multi color it is then
Ben er benieuwd hoe het staat als het bij je in de badkamer ligt. Zal vast helemaal goed komen

Hoe vordert het sloopwerk?
pi_72002115
nee niet in de badkamer! Mijn badkamer wordt poepiesjiek! Komt in de toiletten!
Komt helemaal goed, gister ontwerpje gemaakt en vandaag even kijken of ik kan bestellen.

Ik lig nu tijdelijk op bed, ik heb hele fijne gruwelijke buikkrampen. Als die weg zijn kan ik vanmiddag weer aan de slag op het werk....

het sloopwerk gaat op zich goed alleen is alleen dus het gaat nu niet zo hard meer. Gister heeft ie met een vriend van ons geprobeerd de standleiding te vinden maar die ligt (hoe verrassend) niet op de plek die de tekeningen aangeven. Er zit een groot gat in onze woonkamer nu, maar geen leiding. Vervolgens zijn ze buiten gaan graven en hebben hem gevonden. Hij ligt waarschijnlijk een centimeter of 20 verder naar rechts dan waar zij een gat hebben gemaakt .
Als het goed is gaan ze vrijdag verder speuren...

Deze week moeten de achtergevels en het dak beneden er af/uit zijn want dinsdag komt de aannemer al weer opbouwen! dus dat heeft nu even prioriteit.

Vanavond doe ik echt echt een foto update. Gister kwamen mijn schoonouders terug van vakantie dus we zijn daar even lekker stofvrij gaan eten en douchen. Tegen de tijd dat we terug kwamen was het tijd om te gaan
pi_72003106
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef styliste het volgende:
zoiets gaat het worden in het toilet:

[ afbeelding ]

(sorry sorry, ik heb gezworen serieuze grote mensen toiletten te maken maar dat gaat niet lukken. kleur! )
Willikook!!
Maar dan in een grotemensenkeuken, alleen krijg ik vriendlief nooit zover
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:34:02 #142
248562 Rallydame
pi_72005185
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:28 schreef styliste het volgende:
nee niet in de badkamer! Mijn badkamer wordt poepiesjiek! Komt in de toiletten!
Komt helemaal goed, gister ontwerpje gemaakt en vandaag even kijken of ik kan bestellen.

Oeps ja sorry... toiletten... Dat wist ik.... maar blijkbaar tijdens posten even niet meer

Sterkte met je buikkrampen .
Vervelend dat iets niet ligt waar het hoort te liggen, in dit geval een leiding... Gelukkig dat ze hem via buiten wel konden vinden.

Dinsdag al weer opbouwen Dat gaat snel. Ook al gaat er even stress aan vooraf om het snel zover te krijgen, wel fijn dat je weet wanneer het allemaal weer opgebouwd wordt. Wij gingen soms slopen niet wetend op welke dag er precies weer opgebouwd zou worden door de aannemer...
pi_72005632
Waar ken ik dat zoeken van de afvoer mijn rug zget van gisteravond..
Heb de afvoer van het toilet buiten gezocht..drie kuilen verder had ik hem pas.
Maarja joh als het allemaal af is ben je dat weer vergeten
pi_72005811
Nog wat gehad aan m'n mail betreffende de AKB meuk?
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_72016437
vandaag niet zo'n goede klus dag geweest, veel te warm en allebei de kruiwagens hebben lekke bandjes. Morgen komt mijn schoonpapa helpen dus dan zal het wel harder gaan denk ik.

En goed nieuws! Ik mag 32 uur gaan werken (officieel dus niet meer ivm de ziektewet) in plaats van 40! kan ik weer mee gaan helpen

@ Dengaman, zeker! heeft er het volste vertrouwen in
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:09:17 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_72019091
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef styliste het volgende:
Het slopen van de badkamer is in volle gang! Ze slopen echt alles en nemen echt alles mee.
Zelfs de leidingen die wij er toch uit moeten hebben nemen ze mee (ok, ik snap, koper is duur)
Plafond is al gesloopt, dat hoeven wij straks niet meer te doen.

Weet iemand hoe de bovenste sierrand op deze foto wordt genoemd?
[ afbeelding ]

Ik heb al allerlei zoektermen gebruikt maar ik kom alleen maar tering dure originelen tegen op MP. Ik zoek eigenljk gewoon een goedkopere replica ofzo...
Listello's!

Tevens tvp
disclaimer
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:51:57 #147
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72020347
Slo-ho-ooooopen! Gaat lekker meis!

Hoe is het met je buik? Alweer rustig?

En die vloer, ik vind dat zo mooi die mix van kleuren en motiefjes! Het past niet bij ons bij de rest en mijn lief vind het niet zo mooi geloof ik, maar ik vind het echt zwaar gaaf!

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 19-08-2009 21:13:39 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:11:30 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72021002
Wow, jullie zijn flink de beuk erin aan het gooien zeg!
Gaaf met die tegeltjes op de vloer, mooi!
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef styliste het volgende:
En goed nieuws! Ik mag 32 uur gaan werken (officieel dus niet meer ivm de ziektewet) in plaats van 40! kan ik weer mee gaan helpen
Ik vind je plannen heel gaaf en ik heb gelezen van het gedoe op je werk, maar vind bovenstaande wel een beetje dubieus klinken, sorry hoor. Deels in de ziektewet en dan met die tijd extra gaan klussen vind ik persoonlijk niet kunnen, hoe kut je werk ook is.
Nogmaals, mijn mening, en je mag ermee doen en van denken wat je wilt, maar het komt gewoon echt niet oke over op mij.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72021628
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Wow, jullie zijn flink de beuk erin aan het gooien zeg!
Gaaf met die tegeltjes op de vloer, mooi!
[..]

Ik vind je plannen heel gaaf en ik heb gelezen van het gedoe op je werk, maar vind bovenstaande wel een beetje dubieus klinken, sorry hoor. Deels in de ziektewet en dan met die tijd extra gaan klussen vind ik persoonlijk niet kunnen, hoe kut je werk ook is.
Nogmaals, mijn mening, en je mag ermee doen en van denken wat je wilt, maar het komt gewoon echt niet oke over op mij.
Ik denk dat je het dan verkeerd begrepen hebt.
Ik ben zeker niet extra aan het klussen, ik ben bezig met het laatste deel van mijn reintegratie traject. Ik werk nu weer 32 uur, volgende week ook en ga dan weer naar 40 toe.
De komende 2 dagen dat ik nog ziekteverlof heb gebruik ik om weer een beetje bij te tanken van de dagen dat ik gewerkt heb.

Ik heb net 3 weken vakantie gehad waarin ik veel heb kunnen doen. Na volgende week zit ik weer op mijn gewone 40 uur. Voordat ik ziek werd wilde ik al minder gaan werken maar door alle toestanden op het werk was ik bang dat dat niet zou lukken. Nou heb ik vandaag toch toestemming gekregen om mijn contracturen naar 32 te zetten.

Het gaat dus absoluut niet om klussen tijdens mijn ziekteverlof, dat ben ik met je eens, en dat zou ik ook niet doen. Het gaat nu om mijn eigen tijd (en salaris) die ik eindelijk aan andere dingen kan gaan besteden.

Ik hoop dat ik het zo een beetje helder heb uitgelegd, ik ben een beetje moe dus als wat ik heb geschreven onlogisch overkomt roept u maar.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:47:39 #150
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_72024538
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef twentemeisje het volgende:
Ook geen idee van de naam van die randjes helaas...
[..]

Bedoel je http://www.bva-auctions.com/home/index Sabine?
Heeft iemand van jullie wel eens iets gekocht via zo'n veiling? Ik kan nergens vinden hoeveel de bijkomende veilingkosten (plus BTW) dan zullen zijn? Er zijn best wel koopjes te vinden op die manier volgens mij, als die veilingkosten tenminste niet al te hoog zijn.

En voor styliste: super verbouwing, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
~gedachten zijn meestal geen feiten~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')