Willikook!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef styliste het volgende:
zoiets gaat het worden in het toilet:
[ afbeelding ]
(sorry sorry, ik heb gezworen serieuze grote mensen toiletten te maken maar dat gaat niet lukken. kleur!)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:28 schreef styliste het volgende:
nee niet in de badkamer!Mijn badkamer wordt poepiesjiek! Komt in de toiletten!
Komt helemaal goed, gister ontwerpje gemaakt en vandaag even kijken of ik kan bestellen.
Listello's!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef styliste het volgende:
Het slopen van de badkamer is in volle gang!Ze slopen echt alles en nemen echt alles mee.
Zelfs de leidingen die wij er toch uit moeten hebben nemen ze mee (ok, ik snap, koper is duur)
Plafond is al gesloopt, dat hoeven wij straks niet meer te doen.
Weet iemand hoe de bovenste sierrand op deze foto wordt genoemd?
[ afbeelding ]
Ik heb al allerlei zoektermen gebruikt maar ik kom alleen maar tering dure originelen tegen op MP. Ik zoek eigenljk gewoon een goedkopere replica ofzo...
Ik vind je plannen heel gaaf en ik heb gelezen van het gedoe op je werk, maar vind bovenstaande wel een beetje dubieus klinken, sorry hoor. Deels in de ziektewet en dan met die tijd extra gaan klussen vind ik persoonlijk niet kunnen, hoe kut je werk ook is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef styliste het volgende:
En goed nieuws! Ik mag 32 uur gaan werken (officieel dus niet meer ivm de ziektewet) in plaats van 40! kan ik weer mee gaan helpen![]()
Ik denk dat je het dan verkeerd begrepen hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Wow, jullie zijn flink de beuk erin aan het gooien zeg!
Gaaf met die tegeltjes op de vloer, mooi!
[..]
Ik vind je plannen heel gaaf en ik heb gelezen van het gedoe op je werk, maar vind bovenstaande wel een beetje dubieus klinken, sorry hoor. Deels in de ziektewet en dan met die tijd extra gaan klussen vind ik persoonlijk niet kunnen, hoe kut je werk ook is.
Nogmaals, mijn mening, en je mag ermee doen en van denken wat je wilt, maar het komt gewoon echt niet oke over op mij.
Heeft iemand van jullie wel eens iets gekocht via zo'n veiling? Ik kan nergens vinden hoeveel de bijkomende veilingkosten (plus BTW) dan zullen zijn? Er zijn best wel koopjes te vinden op die manier volgens mij, als die veilingkosten tenminste niet al te hoog zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef twentemeisje het volgende:
Ook geen idee van de naam van die randjes helaas...
[..]
Bedoel je http://www.bva-auctions.com/home/index Sabine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |