abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:55:37 #151
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72024867
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:47 schreef Kaar68 het volgende:

[..]

Heeft iemand van jullie wel eens iets gekocht via zo'n veiling? Ik kan nergens vinden hoeveel de bijkomende veilingkosten (plus BTW) dan zullen zijn? Er zijn best wel koopjes te vinden op die manier volgens mij, als die veilingkosten tenminste niet al te hoog zijn.

En voor styliste: super verbouwing, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Yep,

Je kunt je bod invullen, dan krijg je eerst een scherm met het totaalbedrag incl. de veilingkosten en btw.

De percentages zijn (berekend met een nepbod van 3,50):
Uw bod
¤ 3,50
BTW (19%)
¤ 0,66
Veilingkosten (16%)
¤ 0,56
BTW veilingkosten (19%)
¤ 0,11

Totaalbedrag
¤ 4,83

Totale kosten inclusief 19% BTW, 16% veiling kosten en 19% btw over de veiling kosten
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:24:14 #152
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_72025999
Ok, bedankt voor het snelle antwoord. Valt me mee inderdaad, omdat het een percentage is en geen vast bedrag.
~gedachten zijn meestal geen feiten~
pi_72026278
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef styliste het volgende:
vandaag niet zo'n goede klus dag geweest, veel te warm en allebei de kruiwagens hebben lekke bandjes. Morgen komt mijn schoonpapa helpen dus dan zal het wel harder gaan denk ik.

En goed nieuws! Ik mag 32 uur gaan werken (officieel dus niet meer ivm de ziektewet) in plaats van 40! kan ik weer mee gaan helpen

@ Dengaman, zeker! heeft er het volste vertrouwen in
Wordt je contract dan bijgesteld of?? (solly ikke niet snappen ). -edit- doorlezen helpt snap het!
Goed geregeld joh! 40 uur is ws niet jouw ding, hopen dat het zo goed gaat
@bbq-kip snapte wel dat je dat dacht overigens het stond er ietwat krom soms.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:11:31 #154
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72030369
Wat fijn dat je je contract hebt kunnen laten aanpassen
Heb je na het verbouwen ook weer tijd voor andere zaken. Fijn hoor. Natuurlijk ook onwijs fijn dat je al aan het einde van je reintergratie plan bent.. Wel even jammer dat je dan een paar weekjes nog 40 uur moet werken voor je naar je nieuwe contract uren mag. Of heb ik dat begrepen en hoeft dat laatste helemaal niet?

En hebben de kruiwagens alweer nieuwe bandjes? Het wordt vandaag ook wel heel warm hoor dus... succes met kruien
pi_72031438
Ik moet waarschijnlijk 1 of 2 weken 40 uur werken dat hoor ik nog. Ik ben al lang blij dat het kan!

Kruiwagens hebben nog geen nieuwe bandjes. Als het goed is straks wel dus dan kunnen ze aan de slag!
pi_72031953
fijn hoor!
Pfff succes, hier (omg. R'dam) is het al bewolkt dus valt mee.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:52:02 #157
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72057900
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:29 schreef styliste het volgende:

[..]

Ik denk dat je het dan verkeerd begrepen hebt.
Ik ben zeker niet extra aan het klussen, ik ben bezig met het laatste deel van mijn reintegratie traject. Ik werk nu weer 32 uur, volgende week ook en ga dan weer naar 40 toe.
De komende 2 dagen dat ik nog ziekteverlof heb gebruik ik om weer een beetje bij te tanken van de dagen dat ik gewerkt heb.

Ik heb net 3 weken vakantie gehad waarin ik veel heb kunnen doen. Na volgende week zit ik weer op mijn gewone 40 uur. Voordat ik ziek werd wilde ik al minder gaan werken maar door alle toestanden op het werk was ik bang dat dat niet zou lukken. Nou heb ik vandaag toch toestemming gekregen om mijn contracturen naar 32 te zetten.

Het gaat dus absoluut niet om klussen tijdens mijn ziekteverlof, dat ben ik met je eens, en dat zou ik ook niet doen. Het gaat nu om mijn eigen tijd (en salaris) die ik eindelijk aan andere dingen kan gaan besteden.

Ik hoop dat ik het zo een beetje helder heb uitgelegd, ik ben een beetje moe dus als wat ik heb geschreven onlogisch overkomt roept u maar.
Het komt inderdaad zo helemaal helder over en ik snap het nu helemaal.
Sorry dat ik zo overtrokken reageerde wellicht, maar ik snap het, dus sorry dat ik zo heftig tegen je tekeer ging.
Ga je 4 dagen werken of verdeeld over 5 dagen?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72063973
Geeft niet, ik denk er net zo over als jij dus ik schrok l behoorlijk van je opmerking. Ben blij dat het nu wel duidelijk is.
Ik ga 4 dagen werken. Weet nog niet welke dag en vanaf wanneer precies maar het idee dat ik straks weer een beetje tijd heb om dingen te gaan doe die ik leuk vind lucht enorm op.
pi_72063991
als het kan is het superfijn hoor 4 dagen werken!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:25:55 #160
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72065105
Ik werk ook 4 dagen, ik werk doordeweeks wat meer zodat ik de 5e dag vrij heb, beter dan op vrijdag een halve dag werken vind ik (doen mijn collega's bijna allemaal, 36-urige werkweek).
Dan kan ik bijvoorbeeld op vrijdag lekker de restjes eten opeten als lunch
Beetje uittukken en dan lekker wat dingen doen en regelen, dat kan op mijn werk (ziekenhuis) niet tussendoor.
Ik zit wel een beetje klem want ik wil graag eigenlijk wat anders gaan doen, maar de tijd zit niet echt mee en de onzekerheid van baan-switchen vind ik ook niet heel prettig... maar goed, daarover ben ik nog in dubio dus
Fijn dat je dan van het hele ziekte-traject met alle regeltjes en gesprekken en procedures e.d. af bent Styliste, gewoon weer lekker helemaal je eigen ding doen zonder verantwoording te hoeven afleggen aan anderen.
Nogmaals sorry dat ik zo heftig reageerde, ik heb je zinnen heel anders opgevat dan jij ze bedoeld had. Soms heeft geschreven taal ook zo zijn nadelen helaas denk ik...

Heb net even de transporteur van BVA op zijn Haags verrot gescholden, nadat hij me valselijk beschuldigde van niet terugbellen en niet thuis zijn terwijl ze iets kwamen brengen, luchtte heerlijk op
Wat een sacherijnige en onvriendelijke vent was dat zeg, bah. Heb hem niet eens koffie aangeboden terwijl hij hierna naar Brabant moest
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72086618
http://bva-auctions.com/auction/category/1338

Deurgrepen...nog iets voor je bij?
pi_72090152
foto's!!!!

groter gat in mn huis

beneden het raam er uit

oude riolering:

vanuit hier moeten we gaan zoeken naar de standleiding:

uitzicht vanaf de trap:

uitzicht vanaf de bovenverdieping:

beneden is de gevel er ook uit:

dit komt er beneden bij:

o, ja, wie zei er ook al weer dat luchtankers niet bestaan?
pi_72091667
HA! Ziet dat er even apart uit. Hoelang moet je het nu zonder muurtjes doen...?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72091753
Maar goed dat het weer nu een stuk klusvriendelijker is.
Heb je nog gezellige buitenzittende buren die meegluren?
pi_72091762
buitenmuren bedoel je? Dinsdag komt de aannemer weer opbouwen, dus met een beetje geluk (hun inschatting) zijn ze met 2 weken klaar.
en voor iedereen die weet waar mijn huis woont, er is hier altijd iemand aanwezig, ik heb een grote hond, sociale oplettende buren en als we dan toch een keer weg zijn nemen we alles van waarde mee, het heeft dus geen zin om ons een 'bezoekje' te brengen.
pi_72091777
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar goed dat het weer nu een stuk klusvriendelijker is.
Heb je nog gezellige buitenzittende buren die meegluren?

sta ik boven, zit de buurman naar boven te staren. buurman!!
pi_72091933
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:33 schreef styliste het volgende:
en voor iedereen die weet waar mijn huis woont, er is hier altijd iemand aanwezig, ik heb een grote hond, sociale oplettende buren en als we dan toch een keer weg zijn nemen we alles van waarde mee, het heeft dus geen zin om ons een 'bezoekje' te brengen.
Dan kom ik die tas met geld niet stiekem binnenzetten hoor
pi_72092250
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan kom ik die tas met geld niet stiekem binnenzetten hoor
als je van te voren even belt zorg ik dat er koffie is
pi_72096395
Jeeee heb even laten zien hoe het er bij jullie uit zag (en hij vertrok geen spier ).
deed ik.
Mooi behang trouwens (en dat bij oranje ).
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:01:15 #171
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72102298
Zo, dat is een fike bouwput geworden
Super dat jullie zo'n mazzel hebben met het weer zeg, hopen dat de regen nog even weg blijft.
Veel succes met de grote stappen, nog even en je kunt lekker gaan inrichten en decoreren
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:19:27 #172
248562 Rallydame
pi_72103821
Wat een ruimte komt erbij. Dat is lekker
Word je aanbouw even groot als de bouw die er nu achter staat? Dus de nieuwe muur gelijk aan de "oude" muur zoals op deze foto (waar de lantaarn aanhangt)?
pi_72113382
TVP. Flinke klus
pi_72131259
@ml-etje jouw reactie is ongeveer zoals iedereen reageert. Wacht maar totdat je de nieuwe foto's ziet. Het dak is er af!

@ bbq-kip die regen kwam dus vannacht. Net terwijl we geen dak meer hebben.

@ rallydame nee zover niet. Het was de bedoeling dat ie gelijk zou lopen met de huidige keuken maar omdat het bestemmingsplan is gewijzigd kan er maar 2 meter bij.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 07:52:10 #175
248562 Rallydame
pi_72131339
Laat je de "oude" muur staan binnen of kun je die nog wel voor een deel afbreken? (het deel bedoel ik dus waar nu de achterdeur zit )
pi_72131589
Oei is dat goed gegaan met die regen styliste?
Jullie lopen wel voor op ons hoor
pi_72131718
Eh nee dat is dus niet goed gegaan... Het regende harder dan het zeil aankon. Niet zo veel geslapen dus. Enne, wij hebben nog geen electra en leidingen dus echt voorlopen doen we niet hoor!

En het gedeelte waar de deur zat is er al uit rallydame. Tot aan de rechterkant van de deur komt de uitbouw beneden.
pi_72131826
Oh jee..is er iets nat geworden binnen?? Of was alles veilig in de opslag?
pi_72132043
Wat gaat dat ineens snel, ziet eruit als een slagveld.
ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat, lijkt me heerlijk om alles eruit te slopen en je eigen indeling te maken.

en die tegels door elkaar (voor in het toilet) lijkt me ook wel heel tof.
(ik ben echt gek op dat soort tegels)
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:49:18 #180
248562 Rallydame
pi_72135492
Oke dan heb ik weer een goed beeld van hoe het er uit gaat zien... Aan de buitenkant beneden dan natuurlijk...
Binnen wacht ik gewoon af

Wat vervelend dat het zeil het niet aan kon. Zover zitten we toch niet van elkaar af maar heb niets van regen gehoord vannacht... Wat vervelend zeg...
Heb je er schade door??
pi_72145247
WOW, je hebt gewoon geen muur meer...

Hoop dat je snel kan opbouwen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72147852
Obli ik heb gewoon nog maar een half huis! Ik heb geen dak meer!
Foto's daarvan komen nog. Heb ik net gemaakt maar ik weet niet of ik ze straks kan uploaden.

@ de rest we zijn vooral zelf nat geworden toen we probeerden te voorkomen dat alles nat zou worden.
Boven is het gelukkig bijna droog gebleven. De oude keuken was iets minder gelukkig en moest vandaag de container in helaas...

Ik heb wel echt een shit dag. Bijna niet geslapen vannacht en weer een hele zure o jee staat niet op de tekening tegenvaller. Dat leg ik straks even uit. Zo eerst even meten waar de ramen moeten komen...
pi_72149544
Ook geen dak meer...

Ik heb medelijden met je...
Tegenvallers moeten gewoon wegblijven.
pi_72151155
geen dak meer:

de tegenvaller, er stond een spouwmuur getekend die er niet is, en dus nog gemetseld moet worden (is al voor de helft gedaan). Zonder deze muur kunnen onze balken nergens naartoe en hebben we dus geen dak. No choice dus maar wel over de hele breedte (of lengte, tis maar hoe je het bekijkt) 20 cm van de keuken af . * styliste nieuwe keukentekening aan het maken is:

en het woord van vandaag is:

BETON!! We hebben een fundering!

o ja, als het nog niet duidelijk is: de aannemer(s) is (zijn) vandaag begonnen!

Die kwamen er trouwens achter dat het op maat bestelde kozijn met openslaande deuren niet gaat passen omdat......
degene die het het eerst raad krijgt de primeur van de eerste foto van een dicht styliste huis! (over een week of 2..
pi_72154228
Ze verkeerd ingemeten zijn?

Holy Moly, het is wel echt een joekel van een verbouwing!
pi_72154690
Je bent warm maar dit is geen echte fout van de aannemer..

Uh ja. Tis best een flinke verbouwing ja :p
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:11:04 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72155305
Het verkeerd in de tekening stond?

Wat een buttwipe die gast van een tekenaar trouwens zeg...
Bij ons was de timmerman ervan overtuigd dat er géén spouwmuur aanwezig was en had het kozijn ingemeten... was er natuurlijk wél een spouwmuur dus kozijn was te groot...
Nu hebben we een gek nisje in badkamer en slaapkamer wat nu eigenlijk prima is, maar toen was ik echt pissig. Kan me je gevoel helemala voorstellen, er lopen echt een hoop beunhazen rond in de bouwwereld helaas

Is dat beton nog verder ondersteund met palen ofzo, of is dit voldoende?
* BBQ-kip er echt geen verstand van heeft
pi_72155727
En we hebben een winnaar!
Echt niet te filmen dit.. Als dit nou het eerste ding was.. Nou maar hopen dat het nieuwe kozijn met deuren op tijd klaar is..

Het beton zit 70 cm diep en dat zou genoeg moeten zijn. Het zit al dieper als in de rest van het huis en het is maar een klein stukje.
pi_72156517
Jemig de pemig meid wat een pech!
Die tekenaar heeft heel wat op zijn geweten.
Maaruhh wel even eng zo zonder dak! en die muur kostte natuurlijk weer extra..arme jullie!

Maar straks is het helemaal top joh keep on dreaming hé.
pi_72156614
Heb je die deuren dan nog kunnen annuleren?
pi_72157270
Knap klote dat het niet past
Is het niet zo dat de aannemer\ kozijnenleverancier de boel vooraf even had moeten nameten?

Zijn het trouwens de bouwtekeningen of nieuwe tekeningen, de bouwtekeningen van ons huis kloppen ook alleen in hoofdlijnen.
pi_72159153
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72162906
De aannemer had inderdaad eigenlijk na moeten meten maar omdat het de nieuwe tekeningen zijn dachten ze dat het zou kloppen. Ik ga er ook vanuit dat we ze niet hoeven te betalen. Anders krijgt de tekenaar de rekening.
pi_72162953
Ik zou er maar niet vanuit gaan dat je ze niet hoeft te betalen...
Kan nog wel een staartje krijgen, wat ik overigens niet hoop voor je!

Op naar een nieuwe dag! Wat gaan ze doen vandaag?
pi_72162984
Slijp iig de messen maar voor het geval dat hij wel met een rekening komt.
pi_72163066
De aannemer heeft het nog niet direct tegen ons gezegd. Lief hoorde het toevallig toen ze het tegen elkaar er over hadden. Maar inderdaad. De messen liggen geslepen klaar.

Vandaag wordt er gemetseld en gaten gezaagd voor de ramen!
pi_72163206
Niet over praten tot ze klaar zijn anders heb je van dat halve werk enzo.
Maar dat is mijn idee ik ben aannemernoob maar heeft altijd zoiets van als het klaar is zal ik wel eens zien (maarja dat is dan niet zijn geld).

Wat vor maat ramen heb je styliste??
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:56:14 #198
248562 Rallydame
pi_72164017
Jeetje wat een pech..
Hopelijk hebben jullie dan nu ook wel alles ook meteen gehad voor de rest van de verbouwing..

Kom je een beetje uit met je nieuwe keukentekening nu??
pi_72165749
Ze hadden het er al over om m op marktplaats te zetten dus t zal wel los lopen.
Het grote raam is 160 breed en het kleine 80 hoogte weet ik zo even niet.

Ik hoop dat dit het laatste was inderdaad. We zullen het gaan zie
n!

Keukentekening is nog niet klaar maar dat komt goed!
pi_72166532
goed in de gaten houden dat ze hem niet doodleuk ook aan jullie berekenen daarnaast. (ja ik weet ga er g van het slechte uit ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')