abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71592702
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:25 schreef innepin het volgende:
Duchess vandaag meldplicht! 37 weken woohoo!

Poppedein, wat leuk, een fotoshoot met twee zwangere vriendinnen! Wordt vast heel leuk

BE ik schrok van het begin van je berichtje Maar alles zit dus nog lees ik.

Verder weet ik het even niet meer, sorry En al de spermaverhalen sla ik maar even over geloof ik

Tien dagen overtijd vandaag Jemig. En nog altijd niets noppes nada. Ik denk dat ik vrijdag wel ga halen... nou ja, dan nog is het maar 3 nachtjes slapen
10 dagen overtijd is perfect om mooie kindjes te baren .. dus hop traplopen jij
pi_71592819
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:52 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag allemaal

Ik heb even teruggelezen, maar ben het grootste deel vergeten. Zat eigenlijk tijdens het lezen constant met de lieve post van Incantrix in gedachten.
Het feit dat ik hier regelmatiger post is niet omdat ik opeens op een roze wolk zit, maar eerder omdat ik hier altijd heb zitten lurken (ook toen ik helemaal nog niet zwanger was) en jullie altijd zo'n toffe bende vond (uiteraard wisselt het publiek telkens, maar gewoon de manier waarop jullie met elkaar omgaan vind ik en ) en ik wou er altijd deel van uitmaken. En nu ben ik zwanger, heb ik het 'recht' om erbij te horen en dat wil ik ook proberen om me ook hier thuis te voelen.

Ik vind het nog steeds moeilijk om bewust bezig te zijn met het zwanger zijn. Gisteren waren we bv bij een collega om iets te eten die het al weet en ik probeer het onderwerp eigenlijk nog altijd wat te mijden Het klinkt zo raar, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik dit eigenlijk niet verdien en dat het om die reden ook nog verkeerd zal lopen. Volgende week vrijdag kan er in mijn ogen niet vlug genoeg zijn. Dan hebben we eindelijk de 12-weken echo en zullen we toch iets meer weten. Het is natuurlijk geen garantie, maar als daarop alles goed is (baby helemaal in orde) dan zal dat volgens mij wel de geruststelling zijn die ik nodig heb (hoop ik)

Ik wil namelijk wel echt genieten van het hele gebeuren, maar durf (nog) niet Ik heb ook de hele MMM op dezelfde manier beleefd. Vooral elke maand ontkennen en elk mogelijk kwaaltje afdoen als iets wat niet met een eventuele zwangerschap te maken heeft zodat ik niet te veel hoop kreeg. En ik denk (vrees) dat ik die eerste 12 weken (voor mezelf) op dezelfde manier zal (moeten) doormaken.
Het is ook niet allemaal niets geweest, wat je hebt moeten doormaken, voordat je eindelijk zwanger bleek te zijn.
En bijna 12 weken, na de echo zul je vast iets meer 'postiever' worden. Probeer er ondanks alle onzekerheden toch van te genieten. Want hé je bent echt zwanger. En in februari (geloof ik) heb ook jij een kleine in je armen liggen.
pi_71592827
Leonieke
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71592830
* freecell geeft Leonieke een dikke knuffel.
Eigenlijk 'verdient' niemand een zwangerschap en toch gaat het héél vaak goed

En voor mij is het nu na de echo ook een stuk echter hoor! Terwijl we al een garnaal echo hadden gehad met 6 weken. Deze was toch echter

En je bént zwanger! Heus! en over een weekje ook al uit de 'gevarenzone!' (eigenlijk ben je daar met 10 weken al wel uit )
Het genieten komt vanzelf joh En genieten is niet iets wat 'moet' dus voel je vooral niet verplicht joh!
pi_71593027
Oh, maar ik zou er graag van genieten. Ik heb er zo vaak over gefantaseerd over hoe het zou zijn en dat was zo (maar ja, had Marco Borsato daar geen liedje over? ).
En gisteren was ik 10 weken, dus misschien hou ik me maar aan dat motto dat ik met 10 weken uit de gevarenzone ben

En hoe moe ik ook ben, ik zal ook wel blij zijn als ik terug aan het werk kan Heb ik iets om mijn gedachten te verzetten En dat is al op 17 augustus (en alles dus goed is, ben ik dan 12 weken )
pi_71593135
Leonieke Moeilijk lijkt me dat om los te laten hoe het allemaal zo is gekomen en dan nu eindelijk te "mogen" genieten... Maar heus meid, het komt vanzelf wel, niet iedereen is overal even snel mee. Je bent in elk geval lekker nuchter, en dat is ook heel belangrijk. Genieten kan nog de komende 28 weken
pi_71593265
Leoniek probeer er van te genieten want je bent echt zwanger... voor dat je weet is het tijd voor de echo.

Freecel een goed echo

Sindel, waren die echo foto's eerder in het topic van jou? ... zijn echt hele mooie plaatjes van je beeb!
pi_71593313
Oh, maar ik zal net zoals mijn zus bevallen op 36w en 6 dagen hoor
pi_71593347
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef martine1984 het volgende:

Sindel, waren die echo foto's eerder in het topic van jou? ... zijn echt hele mooie plaatjes van je beeb!
Eh nee
Die waren van Sidn3y volgens mij als ik het goed heb maar inderdaad een mooie beeb, ik hoop dat die van mij ook zo mooi is met 20 weken straks
pi_71593858
Tadaaa!

Koppie rechts, gezichtje omlaag:

En een beentje (dat witte ding, voetje is rechts zeg maar)

En hoewel je je eigen kind het mooiste hoort te vinden heb ik wel vééél mooiere echofoto's gezien dan deze Ik vind ze niet zo,maar het bewegende beeld was geweldig
pi_71594347
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef freecell het volgende:
Tadaaa!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En hoewel je je eigen kind het mooiste hoort te vinden heb ik wel vééél mooiere echofoto's gezien dan deze Ik vind ze niet zo,maar het bewegende beeld was geweldig

Schaam je niet voor dat laatste hoor; ik heb ook maar een beetje 'jammere' foto's meegekregen bij de seo. Wat je zegt: het bewegend beeld daarentegen was super
pi_71594522
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef freecell het volgende:
Tadaaa!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ah joh, als je kindje er straks is, is het bewegende beeld ook leuker dan een foto
Maar het zijn mooie plaatjes hoor, duidelijke plaatje die eerste...
pi_71594563
Die bij de SEO van L. waren bijna eng
Haha
pi_71594712
Wat is een SEO eigenlijk?
pi_71594736
éng nog wel
seo = structureel echoscopisch onderzoek, oftewel 20-wekenecho
pi_71594741
structureel echoscopisch onderzoek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71594775
ah, die benaming kende ik nog niet... Thanks!
pi_71594903
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef WupWup het volgende:
éng nog wel
seo = structureel echoscopisch onderzoek, oftewel 20-wekenecho
Ja eng Heus
E''en mooie van het ruggegraatje, mar de close up van het koppie was echt niet mooi
pi_71595067
Oh Freecell Ik vind je echo prachtig. Die van jou ligt ook compleet anders dan mijn uk

Ik vond trouwens het feit dat beebje zo bewegelijk was een ontzettende boost in het vertrouwen in de zwangerschap. Als het nu al zo ligt te stuiteren dan MOET het wel goed zijn denk ik dan.

Dat krijg jij ook Leonieke

Sorry trouwens dat ik niet uitgebreid reageer. Ik vind het enerzijds moeilijk om me in te leven in de dames die hier al zo ver in de zwangerschap zijn en anderzijds heb ik er de energie niet voor.
Morgen heb ik mijn tweede bezoekje aan de verloskundige. Met haar maar even bespreken of de vermoeidheid misschien wat meer is dan een zwangerschapskwaaltje. Ik voel me eigenlijk helemaal uitgeblust en alles is een beetje te veel aan het worden.
pi_71595325
Octo het is natuurlijk ook wel een achtbaar zo'n zwangerschap Niet alleen lichamelijk, maar ook in je hoofd, daar kan je volgens mij ook al aardig moe van worden.

Vanmorgen bloed geprikt, 3 buisjes. Alleen ik schijn nogal dunne aders te hebben in mijn arm, dus ze moest nogal wroeten en toen ging het nog niet heel makkelijk. Het is niet blauw, maar ik voel het nog wel behoorlijk!
pi_71595656
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef ymme het volgende:
BE: Dit is al vakder gezegt, maar er is er nog nooit ééntje blijven zitten.
Ik hoorde toevallig laatst iets over een ´stone baby´ ...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71595681
Iris in bad in babietjestopic nr 208
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:34:15 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71595767
Nou, dames, ik heb weer even genoten, thx

duchess, hoe is het met jou vandaag?
en met asy?

leo, hopelijk geeft de 12-wk je wat rust! Het is ook niet leuk om continue zo onzeker te blijven... Maar dat weet je zelf ook wel je bent heus zwanger, hoor!

freecell, mooie plaatjes! waarom denk je dat het een jongen wordt?

verder een voor de goedgekeurden

poppedinges (-jans? of toch -dein? ) hoe was de fotoshoot uiteindelijk?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71596154
dat was Poppedein
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:49:47 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71596242
freecell, niet de duidelijkste echo ooit inderdaad maar het is wel het brusje van L.
octopussy, jammer dat jij je ook slecht voelt. Hopelijk kan je VK je antwoord geven.
Leonie: Waarom zou jij minder een kindje 'verdienen' dan een ander?
Hoe gaat het met jou, davinia?
En inderdaad: hoe is het met duchess?
Innepin, gaat het nog? Nog maar een paar daagjes en dan mag je je baby knuffelen
En ook voor de andere LLM: kom op, jullie zijn er bijna!
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:34 schreef DaviniaHR het volgende:
en met asy?
Even heel klein want voorzichtig
het lijkt iets beter te gaan. Normaal had ik op een werkdag om half 12 het al erg zwaar en dan moest ik nog een uur maar afgelopen 2 dagen haal ik het tot half 1/ 1 uur voordat ik het gehad had.
Vandaag bij bedrijfsarts geweest en die zegt: zo op 50% doorgaan en over 6 weken terugkomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')