+1!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:57 schreef donroyco het volgende:
Ik vind La Roux - Bulletproof Razor N Guido Club Mix lekker klinken
Inderdaad, bijna mijn favo Last.fm-artiestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
La Roux! Die hele CD bestaat uit alleen maar geweldige nummers die echt zo herkenbaar zijn.
Vliegen ook mijn top 10 inquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna mijn favo Last.fm-artiest
Live bij Jimmy Kimmel gezien?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:01 schreef ranja het volgende:
Ik heb het bijna 3 nummers volgehouden op Lowlands. Nee, het was toch niks.
Bulletproof blijft goed maar dan wel als studio opname, niet meer live graag.
Ehm, nu wel. En toen?quote:
Dat had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nieuwe single komt uit op 28 september en heet I'm Not Your Toy
Dat is al best oud nieuws toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nieuwe single komt uit op 28 september en heet I'm Not Your Toy
quote:
Nu pasquote:
quote:
Het was live niet echt heel boeiend, inderdaad. Dat nerveuze, dunne electrogeluid bleef amper overeind in de India.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:38 schreef lubje25 het volgende:
Op Lowlands na 3 nummers weggegaan. Ze heeft wel leuke liedjes maar live viel het zwaar tegen.
17 euro, is dat veel geld?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:41 schreef couleurs het volgende:
Ze komt naar de Paradiso voor best veel geld
Goede remixen!quote:Wolfgang Gartner & Francis Preve Vs. La Roux - Yin For The Kill (Dave Spoon Bootleg)
La Roux - Bulletproof (Razor N Guido Vocal Remix)
La Roux - Bulletproof (Redial Remix)
La Roux - I'm Not Your Toy (Jack Beats Remix)
Thanks voor het opruimenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Houden we het een beetje normaal?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:47 schreef dazedandconfused het volgende:
''I know that there’s far more ways to be sexy than to dress in a miniskirt and a tank top. […] I think you attract a certain kind of man by dressing like that. Women wonder why they get beaten up, or having relationships with arsehole men. Because you attracted one, you twat.''
De onderste is het beste.quote:
Hounietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Houniet het volgende:
Om even in te gaan op de TT, i'm Bulletproof.
Oh, ook nog wat losse remixes zie ik nu ik even snel keek. Deze iig, misschien ergens nog meer.quote:In For The Kill 1
In For The Kill
Quicksand
In For The Kill (Lifelike Remix)
In For The Kill (That Doesn't Sound Like Skream's Remix)
Quicksand (AutoKratz Drags To Riches Remix)
Quicksand (Beni's Sinking At 1.56 Mix)
In For The Kill (Skream's Let's Get Ravey Remix)
In For The Kill 2
In For The Kill
In For The Kill (The Twelves Remix)
In For The Kill (Hostage Remix)
Quicksand 1
Quicksand
Quicksand (AutoKratz Drags To Riches Mix)
Quicksand (Beni's Sinking At 1.56 Mix)
Quicksand (Chateau Marmont Remix)
Quicksand (Joe And Will Ask? Remix)
Quicksand 2
Quicksand
Quicksand (Mad Decent Remix No. 1)
quote:In For The Kill (Last Japan ReEdit)
In For The Kill (Skream vs Foamo Remix)
In For The Kill (sy.ic remix)
Eigenlijk niet gemist, maar ze was er gewoon nietquote:
quote:
Bron: www.laroux.co.ukquote:24 Oct 2009 New Single: Quicksand
Quicksand, the new single from La Roux, will be released on November 23rd. Available to buy on CD, download, and a limited run of 500 etched, numbered vinyls
quote:"We were in our van listening to Radio One and they played this sound clip of Tulisa from N-Dubz saying, 'Who is this La Roux bitch?', because she had apparently slagged off urban music," he said.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:22 schreef donroyco het volgende:
Ou Est defend La Roux reputation
[..]
Zit ze vastgelijmd naast het podium op een stoelquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Live is ze verschrikkelijk vast en zit er vaak naast
Mag je alleen maar zeggen dat ze super isquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zit ze vastgelijmd naast het podium op een stoel
Trollen doe je maar ergens anders
Op Rock Werchterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:53 schreef Houniet het volgende:
Cd vandaag een paar keer op repeat gehad in de wagen naar huis, heerlijk.
Inderdaadquote:
Ook al zo lekker jaren '80quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Hameren_Yzer het volgende:
La roux doet me denken aan the Human league
70 kB/s, mijn godquote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef krioro het volgende:
Major Lazer's brain-trust (Diplo & Switch), partner with La Roux for the Lazerproof mixtape.
The Major Lazer braintrust (Diplo & Switch) put this mixtape together for La Roux while working on new material in Jamaica. It features a bunch of JA-inspired blends, special remixes, dubplates and more but you don't really need to be sold on this thing - we are giving it to you for FREE.
[ afbeelding ]
01. Bulletproof (Nacey Remix ft. Matt Hemerlein) - Major Lazer & La Roux
02. Colourless Artibella - Major Lazer & La Roux
03. I'm Not Your Lemonade + Heroes n Villans Remix - Major Lazer & La Roux ft. Gucci Mane
04. Independent Kill - Major Lazer & La Roux ft. Candi Redd
05. Keep It Fascinating - Major Lazer & La Roux
06. Magic (Falling Soldiers Dub) - Major Lazer & La Roux
07. In 4 The Kill Pon De Skream - Major Lazer & La Roux
08. Houstatlantavegas Pains - Major Lazer & La Roux ft. Drake
09. Tigerlily (DYWHAP Blend) -Major Lazer & La Roux ft. Rusko
10. Can't Stop Now (Armor Love Remix) - Major Lazer & La Roux
11. Quicksand (Mad Decent 2010 Rerub) - Major Lazer & La Roux ft. Amanda Blank
12. Cover My Eyes (Costra Nostra Edit) - Major Lazer & La Roux
13. I Said It (Major Lazer Dubplate) - Major Lazer & La Roux ft. Opal
14. Hold Yuh (Double Dubplate) - Major Lazer & La Roux ft. Gyptian
Te krijgen op de Lazerproof site, of als je eerst wil luisteren op Lazerproof's Bandcamp.
Afgelopen mei uitgebracht. Ik luister hem nu, awesome. In ieder geval als je Major Lazer en La Roux allebei tof vindt.
Huh, die snelheid ligt toch niet aan de site (ik had hem zo binnen)?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
70 kB/s, mijn god
Als ik hem binnen heb, volgende week, zal ik hem eens gaan luisteren
Nou, iig niet aan mijn internetverbindingquote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Huh, die snelheid ligt toch niet aan de site (ik had hem zo binnen)?
Verwacht de electro/synthpop van La Roux, gemixt met dancehall, hip hop, dubstep, en meer!
Ik weet het niet.quote:
Oh, zeker welquote:
Mjah het is wel effe wat anders dan het normale La Roux geluid, je moet het maar net kunnen waarderen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef donroyco het volgende:
Ik vond hem meevallen, al houd ik niet zo van die schreeuwende Jamaicanen etc.
Ik vind hem vetquote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef donroyco het volgende:
Ik vond hem meevallen, al houd ik niet zo van die schreeuwende Jamaicanen etc.
Het publiek op Werchter heeft zich ook weer bekocht gevoeld...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Live minstens zo tof als on record neem ik aan?
Het is niet honderd procent, aangezien ze de hele tijd haar kopstem moet gebruiken, maar zeker wel vermakelijk. Ze speelden wel goed en de cover van de Rolling Stones vond ik ook lekker (zal ik later nog uploaden naar YouTube)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Live minstens zo tof als on record neem ik aan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het publiek op Werchter heeft zich ook weer bekocht gevoeld...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is niet honderd procent, aangezien ze de hele tijd haar kopstem moet gebruiken, maar zeker wel vermakelijk. Ze speelden wel goed en de cover van de Rolling Stones vond ik ook lekker (zal ik later nog uploaden naar YouTube)
Ach, live gaat het mij niet zozeer om de zuiverheid en dat soort dingen, gewoon om het hele optreden. Ik vind het er iig tof uitzien!quote:
Het was ook tofquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ach, live gaat het mij niet zozeer om de zuiverheid en dat soort dingen, gewoon om het hele optreden. Ik vind het er iig tof uitzien!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |