Bedenk wel dat je de volgende dag niet kunt slapen. Ik vind het daarom waardeloos om 's nachts te rijden, dan ben ik de volgende veel te moe en de kinderen zijn helemaal wakker. Wel vertrekken we 's ochtends heel vroeg (een uurtje of 5), dat kan ik wel hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:32 schreef huuphuup het volgende:
's nachts vertrekken doen we sowieso. Ik vond dat zo logisch dat ik het er niet bij heb gezetdeden we ook zonder kind al haha, dan kom je lekker vroeg aan
..
We vertrekken tussen 3 en 4 ongeveer, gaan gewoon vroeg slapen, ik heb daar eerlijk gezegd eigenlijk nooit last van. B. en ik rijden om en om dus we slapen ook om beurten gewoon nog in de auto. Het heeft ook geen zin om veel eerder dan dat te vertrekken eigenlijk, het is een uur of 10 rijden (met stoppen erbij), en we mogen toch niet voor 4 uur 's middags in de accomodatie geloof ik, kan ook 3 uur zijn daar wil ik vanaf wezen, maar veel eerder aankomen dan dat heeft niet zoveel zin.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef Grijs het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je de volgende dag niet kunt slapen. Ik vind het daarom waardeloos om 's nachts te rijden, dan ben ik de volgende veel te moe en de kinderen zijn helemaal wakker. Wel vertrekken we 's ochtends heel vroeg (een uurtje of 5), dat kan ik wel hebben.
Echt waar joh?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef oeke het volgende:
Geen ervaring met lange ritten dus daar heb ik geen tips voor.
En ik weet eigenlijk niet of je daar teken hebt maar ik was wel blij met de tekentang op Terschelling.
Ko had een teek.![]()
En P. ook en ik dus ook.
Zonder die laatste factor hebben wij inderdaad geen enkel probleem, en zelfs geen enkele vraag, gehad.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Basboussa het volgende:
Even een update en waarschuwing voor alle ouders die hun kind meenemen zonder de andere ouder. Ik ben bij de Nederlandse grens door een jong broekie verteld dat ik in het vervolg toch echt een brief mee moest nemen (was ik toch vergeten), want zonder brief 'moeten' ze nu in principe elk 'geval' onderzoeken (dus partner bellen, verifieren dat dat de partner is, verhalen vergelijken ed). Dat kan uren duren. Onderdeel van de verscherpte internationale reisverdragen enzo, ontvoeringen, met name door de moeder, is een steeds groter probleem...
Ging overigens met name om het feit dat wij dus verschillende achternamen hebben.
ik geef borstvoedingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef appelfan het volgende:
@huuphuup nieuwe flesjes mineraalwater die geschikt zijn voor babyvoeding. Het is ècht vervelend als je nergens schoon genoeg water kan vinden en kind heeft dorst.
O, en vuilniszakjes voor als je de luier nergens kwijt kunt!
Ik probeer het eind juli weer, alleen met mijn kinderen vliegen. Ik verwacht dat het wederom probleemvrij gaat zijn, zelfs al hebben mijn kinderen een andere nationaliteit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zonder die laatste factor hebben wij inderdaad geen enkel probleem, en zelfs geen enkele vraag, gehad.
Echt?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Even een update en waarschuwing voor alle ouders die hun kind meenemen zonder de andere ouder. Ik ben bij de Nederlandse grens door een jong broekie verteld dat ik in het vervolg toch echt een brief mee moest nemen (was ik toch vergeten), want zonder brief 'moeten' ze nu in principe elk 'geval' onderzoeken (dus partner bellen, verifieren dat dat de partner is, verhalen vergelijken ed). Dat kan uren duren. Onderdeel van de verscherpte internationale reisverdragen enzo, ontvoeringen, met name door de moeder, is een steeds groter probleem...
Ging overigens met name om het feit dat wij dus verschillende achternamen hebben.
in 2011 moet ieder kind ongeacht welke leeftijd in het bezit zijn van een eigen ID, momenteel is bijschrijving in het paspoort van de ouders ook voldoende.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef leonieke het volgende:
Moeten jullie in Nederland niet verplicht een e-ID hebben voor de kids als je naar het buitenland gaat?
Trasimeno is heel erg mooi! Omgeving vind ik heerlijk daar. Zijn er nu 2x geweest en wil er nog wel weer een keer heen. Toen Lotte net 1 was zijn we daar ook geweest en de reis (ruim 1500 km) was voor haar ook goed vol te houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef Asyniur het volgende:
Sserpente, looks good!
Ik ken het niet, maar wij zijn 2 jaar geleden ook in Zuid-Frankrijk geweest. Wel mooi daar maar ik ga ook liever naar Italië
Zuid-Italië, is dat mooi? Want ik hoor daar wisselende verhalen over.
Ooit wil ik wel nog richting meer van Trasimeno. En we 'moeten' nog eens naar Rome...
Zijn jullie daar in 1 dag naartoe gereden of met overnachting?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef mrien het volgende:
[..]
Trasimeno is heel erg mooi! Omgeving vind ik heerlijk daar. Zijn er nu 2x geweest en wil er nog wel weer een keer heen. Toen Lotte net 1 was zijn we daar ook geweest en de reis (ruim 1500 km) was voor haar ook goed vol te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |