Kan niet wachten inderdaad. Wat een gedrocht van een programma is dit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
Morgen Voetbal Insite.
Vind jequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef alors het volgende:
zulks een vermakelijk topic om te f5en onder de uitzending![]()
Het woord Ajax is pas één keer gevallen hoorquote:
El Kabir bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
Die nieuwe buitenspeler van NEC is véééél beter dan Saidi.
Dan moet je echt helemaal niks beters te doen hebben, want je hebt echt niks gemist.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
Stik de moord, weer misgelopen.
Morgen dan maar kijken.
Die tegenover Dani?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
Die nieuwe buitenspeler van NEC is véééél beter dan Saidi.
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
Morgen dan maar kijken.
idd vraag dan iets wat ze over NEC - Feyenoord vinden begint Sjek over Twentequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
gaat nergens over , laten ze Lodeweges horen en dan wat vonden we van de reslultaten van het weekend
Precies.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het woord Ajax is pas één keer gevallen hoor
Je hebt niets gemist hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
Morgen dan maar kijken.
waarom kijk je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Beste moment van de uitzending: ze zijn stil
Geen idee, dat weet jij alleen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef Wopper1 het volgende:
Hoorde ik van Gelder nou zeggen dat ze FC Twente integraal uitzenden???
Inderdaad, belachelijk... Hij mag gewoon een verkoopspraatje houden voor Honda.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:24 schreef Damzkieee het volgende:
Boutuitzending.
25 minuten over Jan van Dijk en zn rennende blonde wokschotel
Ah.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee die speler die PSV , FC Groningen ook wou zou die wel bedoelen.
Gezondheid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Fejzullahu.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb. Wat een grafprogramma is dit toch zeg. Zonde dat er uberhaupt nog mensen kijken en dat ze dit stuk bagger kunnen blijven uitzenden.
QFTquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb. Wat een grafprogramma is dit toch zeg. Zonde dat er uberhaupt nog mensen kijken en dat ze dit stuk bagger kunnen blijven uitzenden.
bedankt voor het posten, heb zelf nog even op vi gekeken, en 2007/2008 bijvoorbeeld eindigden ze evenhoog in de thuis balans als in de uit balans.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
2007/2008
[ afbeelding ]
2008/2009
[ afbeelding ]
Sparta presteert inderdaad bijna net zo dramatisch in uitwedstrijden als Heracles.
We zijn dr wel aan gewend inmiddels. Het meest sneue is dat vooral Hugo Borst er maar continu op blijft hameren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
bedankt voor het posten, heb zelf nog even op vi gekeken, en 2007/2008 bijvoorbeeld eindigden ze evenhoog in de thuis balans als in de uit balans.
Ik ben geen heracles fan, maar word wel een beetje moe van dat gezeik over dat jullie allang waren gedegradeerd zonder kunstgras. (en ja, late reactie)
Tja.. zeg het maar..quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef Kopbal het volgende:
De Hunter en VdV geen spelersnummer
En Drenthe pakt gewoon z'n minuten mee.
Gespeeld welquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft Ajax dit weekend nog gespeelt?
En Feyenoordquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, in ieder geval beter dan dat boulevard programma met Genee en Derksen, mooie soap is dat zeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef GGMM het volgende:
En is er nog nieuws over AFC ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Ouwe jongens krentenbroodquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Damzkieee het volgende:
Relevante beelden van VVV nog effe erachteraan.
Nee, Sno had er geen zin in dus is het verschovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Ow?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, Sno had er geen zin in dus is het verschoven
Nee.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, in ieder geval beter dan dat boulevard programma met Genee en Derksen, mooie soap is dat zeg.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Huntelaar en Van der Vaart krijgen geen rugnummer meer![]()
quote:
Wohooquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef Palmboom313 het volgende:
358: Ambrosius gaat weer voor leraar Nederlands spelen.
HOe kan die dit in godsnaam vermakelijk vinden?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, in ieder geval beter dan dat boulevard programma met Genee en Derksen, mooie soap is dat zeg.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Allemaal ex-Feyenoorders bij de gaypride. Toevallig?
Dominique of Gregoor?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef cultheld het volgende:
Jan van Dijk, de man die zijn vrouw bedroog met de vriendin van zijn zoon.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef cultheld het volgende:
Jan van Dijk, de man die zijn vrouw bedroog met de vriendin van zijn zoon.
Volgens mij Gregoor.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee.
Allemaal ex-Feyenoorders bij de gaypride. Toevallig?
Dominique was toch die Franse schilder die in zn chick gevouwen in een appartementje aan de PC Hooft ligt?quote:
zoals Aron Winter?quote:
Derksen zit er gemiddeld 9 van de 10 keer naast, die kerel is zo imcompetent als het maar kan op het gebied van talent inschatten en dergelijke.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat een onzin
Derksen komt met meer nieuwtjes dan Jek in een heel seizoen. Verder zit het programma gewoon een stuk beter in elkaar.
En v.d. Gijp
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dominique was toch die Franse schilder die in zn chick gevouwen in een appartementje aan de PC Hooft ligt?
Ik verdenk jou van moslim-extremisme.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik verdenk Borst van homoïsme.
Hij weet me net iets te veel van dit onderwerp.²
nee, hij poseerde alleen voor een homo bladquote:
Bijnaquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef ASroma het volgende:
grayham le saux is toch homo?
[ [url=
afbeelding]http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2009/01/graeme_le_saux-150x150.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
En de week daarop moet PSV tegen Ajax.quote:
Houden zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
we hebben het niet over Groningen-Ajax gehad
Honda was belangrijkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
Ze wilden hem toch verhuren aan Spurs en Bale gaat dan naar Ajaxquote:
Helemaal niet. Na 2003/ 2004 ging hij van Heracles naar Heerenveen, in 2004/ 2005 speelde Heracles de eerste wedstrijden op kunstgras. Hugo faalt wederom inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Damzkieee het volgende:
Yuri heeft naar mijn weten maar maximaal 1 seizoen op kunstgras gespeeld?
Of zelfs helemaal niet.
Ook niet over Feyenoord - NEC dus zeur niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hebben het nergens meer over tegenwoordig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef StarGazer het volgende:
Ze proberen echt met alle macht van het Ajax-imago af te komen
Inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef StarGazer het volgende:
Ze proberen echt met alle macht van het Ajax-imago af te komen
Wel waar. Dat het knap was dat Feyenoord 3 punten pakte. Is natuurlijk ook nieuwsquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook niet over Feyenoord - NEC dus zeur niet.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Helemaal niet. Na 2003/ 2004 ging hij van Heracles naar Heerenveen, in 2004/ 2005 speelde Heracles de eerste wedstrijden op kunstgras. Hugo faalt wederom inderdaad.
Honda is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom werd er eigenlijk nauwelijks gesproken over sir Bobby? Behalve die minuut stilte
We hebben anders wel (ex) feyenoorders op de gay-parade gezien, was genoeg lijkt me?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook niet over Feyenoord - NEC dus zeur niet.
Kopbal, kun jij me is vertellen waarom FC Volendam op kunstgras vorig seizoen gedegradeerd is? En FC Omniworld op kunstgras vorig seizoen 1na laatste is geworden in de eerste divisie?quote:
21.30.......quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelaat begint VI morgen?
Inderdaad. Vorig seizoen werd het al minder en minder, maar dit slaat alles.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:40 schreef stefan92 het volgende:
''Het was weer een boeiend weekend met veel mooie momenten''
En dan nog geen boeiend programma kunnen maken.
Omdat Kopbal met zn cluppie altijd op zijn falie krijgt in Almelo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kopbal, kun jij me is vertellen waarom FC Volendam op kunstgras vorig seizoen gedegradeerd is? En FC Omniworld op kunstgras vorig seizoen 1na laatste is geworden in de eerste divisie?
Omdat kunstgras voordelig is voor de thuisclub?
Ja, je zou maar eens iets menselijks doen en belangeloos voor een ander opkomen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We hebben anders wel (ex) feyenoorders op de gay-parade gezien, was genoeg lijkt me?
Gewoon weer tot 23.00? Hoorde ergens dat het maar een uurtje zou zijn?quote:
Nee, dat zal wel de uitzending van vrijdag zijn. Die is van 22:00 uur tot 23:00 uur met een voorbeschouwing op het eredivisie-weekend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon weer tot 23.00? Hoorde ergens dat het maar een uurtje zou zijn?
Ik zeg niet dat Heracles zonder kunstgras gedegradeerd was. Ik zeg alleen dat Heracles een (licht) voordeel heeft bij het kunstgras, en alleen dat al moet niet kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kopbal, kun jij me is vertellen waarom FC Volendam op kunstgras vorig seizoen gedegradeerd is? En FC Omniworld op kunstgras vorig seizoen 1na laatste is geworden in de eerste divisie?
Omdat kunstgras voordelig is voor de thuisclub?
Pierre van Hooijdonk en belangeloos?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, je zou maar eens iets menselijks doen en belangeloos voor een ander opkomen.
Ja vast. Het is Frank de Boer niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk en belangeloos?![]()
Hij zal wel ingehuurd zijn door een reclamebureau. Schnabbeltje.
En toch is elke club er met zn volle verstand mee akkoord gegaan destijds.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Heracles zonder kunstgras gedegradeerd was. Ik zeg alleen dat Heracles een (licht) voordeel heeft bij het kunstgras, en alleen dat al moet niet kunnen.
Niet om Feyenoord aan te vallen maar die hebben nu ook een voordeel van exterrne geldschieters.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Heracles zonder kunstgras gedegradeerd was. Ik zeg alleen dat Heracles een (licht) voordeel heeft bij het kunstgras, en alleen dat al moet niet kunnen.
Nee, ik snap je punt niet. Totaal niet zelfs.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Niet om Feyenoord aan te vallen maar die hebben nu ook een voordeel van exterrne geldschieters.
Misschien niet helemaal juist te vergelijken maar ik hoop dat je mijn punt snapt.
Als ik uberhaupt een puntheb,.
Daarom.. FC Volendam speelt toch ook nog altijd op kunstgras, en die zijn er wel ingebleven???quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En toch is elke club er met zn volle verstand mee akkoord gegaan destijds.
Dat is ook een voordeel dat andere teams niet hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, ik snap je punt niet. Totaal niet zelfs.
Je had wel een punt gehad als je was begonnen over overheidssteun voor clubs, nu niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Niet om Feyenoord aan te vallen maar die hebben nu ook een voordeel van exterrne geldschieters.
Misschien niet helemaal juist te vergelijken maar ik hoop dat je mijn punt snapt.
Als ik uberhaupt een puntheb,.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:49 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel dat andere teams niet hebben.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:49 schreef Paul het volgende:
Ik wacht nog steeds tot jullie gaan zeggen hoe kut het wel niet was vandaag
Ja, maar een club met een grotere begroting dan de andere is ook een voordeel, en?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:49 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel dat andere teams niet hebben.
dat zit er dik inquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk en belangeloos?![]()
Hij zal wel ingehuurd zijn door een reclamebureau. Schnabbeltje.
Wat heb ik daar mee te maken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En toch is elke club er met zn volle verstand mee akkoord gegaan destijds.
Daarom.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar een club met een grotere begroting dan de andere is ook een voordeel, en?
Wat hebben wij met jouw mening te maken?quote:
Dat het mag betekent niet dat het einde discussie is hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Voordeel of geen voordeel, kunstgras mag dus einde discussie
Dan ga je er toch lekker niet op in joh.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat hebben wij met jouw mening te maken?
Genoeg ruimte voor discussie, lijkt me. Ik heb ook niets van doen gehad met die beslissing.quote:Ik geef alleen aan dat dit een bewuste keuze van alle clubs is, waar je achteraf niet over hoeft te gaan huilen.
Ik ben het met jou eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat hebben wij met jouw mening te maken?
Ik geef alleen aan dat dit een bewuste keuze van alle clubs is, waar je achteraf niet over hoeft te gaan huilen.
Het zal 16 augustus wel weer worden opgestart, aangezien dan feyenoord weer op bezoek is geweest hierquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat het mag betekent niet dat het einde discussie is hoor.
Sinds ajax met adidas ballen speelt zijn ze geen kampioen meer geworden.. Gewoon houden zoquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
ja en Ajax speelt met Adidas ballen en de rest met Derbystar. oneerlijk!!!!!!11
Dat is het enige wat wel altijd jammer is aan deze discussie. Het wordt altijd opgerakeld wanneer er een grote ploeg in Almelo verliest.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het zal 16 augustus wel weer worden opgestart, aangezien dan feyenoord weer op bezoek is geweest hier
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is het enige wat wel altijd jammer is aan deze discussie. Het wordt altijd opgerakeld wanneer er een grote ploeg in Almelo verliest.
Mwoh, door iets wat geroepen wordt door een Spartaan in studio voetbal? Ik zou me er niet druk om kunnen maken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt.
En dus dat geweldige prestaties van onze kant, zoals zaterdag, hierdoor worden ondergesneeuwd.
Guti welquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Zei Fowler een keer tegen hem in een wedstrijd. Le Saux was niet blij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Zomergasten was tot 22:45 uur zeer vermakelijk, kijk morgen het laatste uur nog via uitzendinggemist...quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist met dit niet bekijken en het wel bekijken van Zomergasten?
Ja een stuk algemene ontwikkelingquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist met dit niet bekijken en het wel bekijken van Zomergasten?
PSV met een Nike-bal. Helpt geen flikkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
ja en Ajax speelt met Adidas ballen en de rest met Derbystar. oneerlijk!!!!!!11
Waar? Ik zie alleen de uitzending van 26 juli. Gevonden.quote:
Was voor alle 2 te laat thuis, dus straks maar effe op Inet checkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zomergasten was tot 22:45 uur zeer vermakelijk, kijk morgen het laatste uur nog via uitzendinggemist...
Als ik wist dat SV zo onwijs slecht zou zijn, dan kreeg Prem mijn voorkeur.
En dat is toen een eigen leven gaan leiden. Mede doordat Le Saux blijkbaar niet het stereotype voetballer was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zei Fowler een keer tegen hem in een wedstrijd. Le Saux was niet blij.
De vrouw van Stefan postma ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou er iemand zijn die Van Dijk serieus neemt?
http://voetbal.nos.nl/vid(...)o-voetbal-2-augustusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:53 schreef Winner_Taco het volgende:
Kan iemand mij de exacte link geven waar ik de meest recente aflevering kan terug zien?
Bij voorbaat dank!
Thnx man!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:39 schreef bascross het volgende:
[..]
http://voetbal.nos.nl/vid(...)o-voetbal-2-augustus
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:53 schreef Winner_Taco het volgende:
Kan iemand mij de exacte link geven waar ik de meest recente aflevering kan terug zien?
Bij voorbaat dank!
Kan ik weer gerust overslaan en dus Zomergasten blijven kijken.quote:
Wedden van nietquote:
Twente dit, Twente dat....quote:
Voorkeursverandering?quote:
kleine aanpassingquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voorkeursverandering?
Ellendige is dat je nu al kunt voorspellen hoe het gaat, de Twente inlikshow.
Jack: ''Twente - PSV 1-1, zeg het maar jongens...''
Youri: ''Uuhhhhhh jah.......dus euh.....Knap werk van Rutten, jahhhhh.......eeuhh... euuh... gelijkspel tegen een fantastisch elftal jah.....''
Rene: ''Toch knap om te zien hoe ze in Enschede het vertrek van Arnautovic en Elia opvangen.''
Youri: jaaah................................eeeuh....
Jan: ''Die Ruiz is een fantastische voetballer.''
Hugo: ''Ik heb ze vorige week natuurlijk al tegen mijn Sparta gezien, dat elftal geeft gewoon weinig weg.''
Jack: ''Ja dat vind ik ook, ook knap hoe ze die klap van afgelopen dinsdag verwerkt lijken te hebben.''
Youri: dus........euh..........ja....
En Honda natuurlijk.
Studio just for tonightquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen met René Eijkelkamp
En toch weer kijken hèquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:00 schreef koningdavid het volgende:
Die aankondiging van Jack net.
Ze gaan het weer de hele uitzending over arbitrale zaken hebben dus. Studio Arbitrage, pauperprogramma
Heb vorige keer niet gekeken, twijfel nog over vanavond.quote:
Hij zat er vrij lekker in zou ik zeggenquote:
Dat geldt wel voor meer mensen inclusief mezelf. Maar een beetje collectief zeiken over SV is altijd gezelligquote:
Zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voorkeursverandering?
Youri: ''Knap werk van Rutten, gelijkspel tegen een fantastisch elftal''
Rene: ''Toch knap om te zien hoe ze in Enschede het vertrek van Arnautovic en Elia opvangen.''
Jan: ''Die Ruiz is een fantastische voetballer, een Spielmacherr''
Hugo: ''Ik heb ze vorige week natuurlijk al tegen mijn Sparta gezien, dat elftal geeft gewoon weinig weg.''
Jack: ''Ja dat vind ik ook, ook knap hoe ze die klap van afgelopen dinsdag verwerkt lijken te hebben.''
En Honda natuurlijk.
Nou ja, iedere week maar dezelfde opmerkingen ("Studio xxx", enz.) blijft ook niet leuk vind ik, maar aangezien half FOK! het doet zal het wel heel grappig zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer mensen inclusief mezelf. Maar een beetje collectief zeiken over SV is altijd gezelligAl met al is het daardoor toch wel een vermakelijk programma.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voorkeursverandering?
Youri: ''Knap werk van Rutten, gelijkspel tegen een fantastisch elftal''
Jan: ''Die Ruiz is een fantastische voetballer.''
En Honda natuurlijk.
Hoe gaat het dan verder met die elleboog tegen een FC Utrecht speler?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:29 schreef thewishmaster het volgende:
Die elleboog van de week van vorige week heeft volgens mij geen schorsingen opgeleverd op basis van televisiebeelden.
Daar heb ik dus ook niks meer over gehoord, dus ik neem aan dat er geen schorsing meer volgt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan verder met die elleboog tegen een FC Utrecht speler?
Dat is toch raar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook niks meer over gehoord, dus ik neem aan dat er geen schorsing meer volgt.
In het geval van Wevers tegen Mulenga zeker en er was ook nog een mooie elleboog van Rajkovic vorige week.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef Superheld het volgende:
Tegen beter weten in blijven kijken.
Ik zag hem al in de teaser.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we aub hopen dat Waterreus er niet is.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |