Kan niet wachten inderdaad. Wat een gedrocht van een programma is dit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
Morgen Voetbal Insite.
Vind jequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef alors het volgende:
zulks een vermakelijk topic om te f5en onder de uitzending![]()
Het woord Ajax is pas één keer gevallen hoorquote:
El Kabir bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
Die nieuwe buitenspeler van NEC is véééél beter dan Saidi.
Dan moet je echt helemaal niks beters te doen hebben, want je hebt echt niks gemist.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
Stik de moord, weer misgelopen.
Morgen dan maar kijken.
Die tegenover Dani?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
Die nieuwe buitenspeler van NEC is véééél beter dan Saidi.
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
Morgen dan maar kijken.
idd vraag dan iets wat ze over NEC - Feyenoord vinden begint Sjek over Twentequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
gaat nergens over , laten ze Lodeweges horen en dan wat vonden we van de reslultaten van het weekend
Precies.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het woord Ajax is pas één keer gevallen hoor
Je hebt niets gemist hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef Houniet het volgende:
Morgen dan maar kijken.
waarom kijk je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Beste moment van de uitzending: ze zijn stil
Geen idee, dat weet jij alleen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef Wopper1 het volgende:
Hoorde ik van Gelder nou zeggen dat ze FC Twente integraal uitzenden???
Inderdaad, belachelijk... Hij mag gewoon een verkoopspraatje houden voor Honda.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:24 schreef Damzkieee het volgende:
Boutuitzending.
25 minuten over Jan van Dijk en zn rennende blonde wokschotel
Ah.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee die speler die PSV , FC Groningen ook wou zou die wel bedoelen.
Gezondheid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Fejzullahu.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb. Wat een grafprogramma is dit toch zeg. Zonde dat er uberhaupt nog mensen kijken en dat ze dit stuk bagger kunnen blijven uitzenden.
QFTquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef GGMM het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb. Wat een grafprogramma is dit toch zeg. Zonde dat er uberhaupt nog mensen kijken en dat ze dit stuk bagger kunnen blijven uitzenden.
bedankt voor het posten, heb zelf nog even op vi gekeken, en 2007/2008 bijvoorbeeld eindigden ze evenhoog in de thuis balans als in de uit balans.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
2007/2008
[ afbeelding ]
2008/2009
[ afbeelding ]
Sparta presteert inderdaad bijna net zo dramatisch in uitwedstrijden als Heracles.
We zijn dr wel aan gewend inmiddels. Het meest sneue is dat vooral Hugo Borst er maar continu op blijft hameren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
bedankt voor het posten, heb zelf nog even op vi gekeken, en 2007/2008 bijvoorbeeld eindigden ze evenhoog in de thuis balans als in de uit balans.
Ik ben geen heracles fan, maar word wel een beetje moe van dat gezeik over dat jullie allang waren gedegradeerd zonder kunstgras. (en ja, late reactie)
Tja.. zeg het maar..quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef Kopbal het volgende:
De Hunter en VdV geen spelersnummer
En Drenthe pakt gewoon z'n minuten mee.
Gespeeld welquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft Ajax dit weekend nog gespeelt?
En Feyenoordquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, in ieder geval beter dan dat boulevard programma met Genee en Derksen, mooie soap is dat zeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef GGMM het volgende:
En is er nog nieuws over AFC ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Ouwe jongens krentenbroodquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Damzkieee het volgende:
Relevante beelden van VVV nog effe erachteraan.
Nee, Sno had er geen zin in dus is het verschovenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Ow?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, Sno had er geen zin in dus is het verschoven
Nee.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, in ieder geval beter dan dat boulevard programma met Genee en Derksen, mooie soap is dat zeg.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Huntelaar en Van der Vaart krijgen geen rugnummer meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |