quote:
Hey, ik zag op tonsoftattoos je vraag over de pijn, en eventuele pijnverzachters, maar kan daar niet reageren, heb geen account.
Ik ben dus gisteren geweest voor de eerste venijnige dunne lijnensessie. 2,5 uur gezeten voor een 3/4 sleeve. Lijnen staan er allemaal op. Het voelt alsof je een naald stevig over je huid krast, 2,5 uur achter elkaar haha. Prettig? Neuh, maar alleszins te doen. Als je maar ontspannen blijft en niet gaat knijpen is het voor jou en de tattoeerder het prettigst. En eigenlijk is de pijn ook wel een deel van de kick. Alleen na 2,5 uur krijg je wel het gevoel dat het wel ff genoeg is, meer een zeurderig gevoel.
Verdovende zalf zou ik niet doen joh. Gewoon puur naturel, hoort er nu eenmaal bij. En zeker geen aspirine ofzo nemen van tevoren. Wordt je bloed dun van.
Aan de andere kant, ik maakte me stiekem ook wel zorgen om het gevoel, dus had mezelf ook een beetje gek gemaakt. Maar hoe meer zorgen je je maakt, hoe mee het meevalt. Dus zelfs als ie mn arm erafgehakt had had het me waarschijnlijk nog meegavllen

Succes man, komt allemaal goed. En, als je ziet wat voor kneuzen allemaal met een tattoo lopen, dan moet jij het toch zeker ook kunnen?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.