abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:47:28 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71549342
Hier waren we gebleven:
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:37 schreef crrrN het volgende:

[..]

Dit is toch geen schets? Waar zijn de schetslijnen? Hij is al best wel ver uitgewerkt. En het ontwerp vind ik niet mooi. Sorry als ik te harde/felle kritiek geef maar ik wil dat jij een mooie tattoo rondloopt;)

Kun je nog wat meer schetsen online zetten, ben wel benieuwd.
Dit is wel de schets, ik schets met een fineliner pen. Daarna gescand en omgezet naar zwart wit. Ik heb inderdaad de schaduwpartijen al wat bewerkt. die zijn veel zwaarder dan de originele schets, ook is er wat lichter schaduwwerk toegevoegd. De lijnen zijn echter nog niet bewerkt en dus zoals ik ze heb getekend.

En nee, ik ga geen andere schetsen online zetten om 1 of ander punt te bewijzen.

En dat jij 'm niet mooi vindt dat kan, gelukkig verschillen we daar in van mening.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71550790
Smaken verschillen gelukkig, ieder draagt wat hij mooi vindt Ik zou persoonlijk nooit een naam (van wie dan ook) op me laten zetten - of nog erger, een gezicht.

Mijn laatste inzicht (zo komt hij op mijn onderarm als deze vlak op tafel ligt tijdens bijvoorbeeld schrijven of typen), nog niet helemaal eens over de maat, kleuren worden iets anders..

Ik ben alleen niet zo te spreken over de onderste, vrijwel geopende 'knop'. Die oogt wat out of place en grof. Daar werk ik nog aan.

[ Bericht 11% gewijzigd door SadKingBilly op 02-08-2009 22:46:18 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:25:40 #3
159909 -Peach
Prunus persica
pi_71552245
tvp
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_71552746
tvp Nog steeds kriebels maar geen geld voor uitbreiding
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 06:58:26 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_71555791
tvp
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71555792
tvp
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_71555933
tvp!
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:50:16 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71555962
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef theKiD het volgende:
tvp Nog steeds kriebels maar geen geld voor uitbreiding
Hier nog één.
Na tien jaar heb ik weer een idee voor een nieuwe tattoo. Maar ik kan pas over een paar maanden terecht.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:39:53 #9
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71556332
Bij mij is het ook nog ff afhankelijk van de ontwikkelingen op werkgebied
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_71557026
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij helemaal rechts?
Ik denk helemaal aan de linkerkant.

En ik vind hem mooi!
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:13:35 #11
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_71557598
tvp
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:35:04 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71558006
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik denk helemaal aan de linkerkant.

En ik vind hem mooi!
In het midden

en thnx
pi_71558127
Ook maar eens goed volgen hier.

Heb al bijna een jaar plannen staan voor een nieuwe tattoo en hopelijk gaat het dit najaar dan toch gebeuren. Plan is een japanse stijl met veel water en bloemen. Zal beginnen bovenop mijn schouder doorlopend naar ongeveer een kwart van mijn bovenarm, als een soort van waterval met daarin bloemen en bloemblaadjes. Heb een voorbeeld, maar zal deze door de tattoeerder nog gedeeltelijk laten aanpassen.

Nu de financien op orde krijgen en dan een afspraak maken! Hoop echt dat het dit najaar gaat gebeuren, want de kriebels is nu flinke jeuk geworden
En de laatste zal het waarschijnlijk ook niet worden.

Wat ik in het vorige topic voorbij zag komen, dat Day of dead stijl...erg mooi!! Ben eens gaan snuffelen op google en zag heel wat moois in die stijl voorbij komen. Wellicht inspiratie voor de toekomst!
pi_71560114
tvp

vanmiddag dan eindelijk mijn uitgestelde (1e) sessie die eigenlijk vrijdag had moeten plaatsvinden...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_71567577
Foto?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71577632
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Foto?
nah, de eerste lijntjes staan er nu allemaal op. wacht wel ff tot het een beetje genezen is
pi_71577715
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Mayla het volgende:

Nu de financien op orde krijgen en dan een afspraak maken! Hoop echt dat het dit najaar gaat gebeuren, want de kriebels is nu flinke jeuk geworden
En de laatste zal het waarschijnlijk ook niet worden.

Veel artiesten zitten wel supervol is mijn ervaring. Wachttijden van een jaar zijn niet eens zeldzaam :/
pi_71579432
Hier in het verre zuiden van NL gelukkig, een naar mijn mening, goede artist gevonden en hij heeft een wachttijd van ongeveer 2 maanden. Ligt er ook aan op welke dag ik een afspraak zou willen. Maar hou er zeker rekening mee dat het straks misschien langer is.

Ben benieuwd naar jouw lijnen!
pi_71579969
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef Mayla het volgende:
Ben benieuwd naar jouw lijnen!
Dat denk ik ook, want ik heb japans met veel bloemen en water
pi_71589346
Volgende week reis ik naar Engeland en wil een passend souvenirtje meenemen in de vorm van een kleine tattoo Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:57:54 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71590961
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:56 schreef Coraline. het volgende:
Volgende week reis ik naar Engeland en wil een passend souvenirtje meenemen in de vorm van een kleine tattoo Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
Ik weet niet of dat mogelijk is, er zal waarschijnlijk wel een zwart outlijntje omheen moeten omdat anders de bruine inkt vlekkerig verspreid mettertijd. Sommige kleuren lenen zich niet om als outline te dienen. Weet niet hoe dat met bruin zit....
pi_71594466
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Foto?
Hey, ik zag op tonsoftattoos je vraag over de pijn, en eventuele pijnverzachters, maar kan daar niet reageren, heb geen account.

Ik ben dus gisteren geweest voor de eerste venijnige dunne lijnensessie. 2,5 uur gezeten voor een 3/4 sleeve. Lijnen staan er allemaal op. Het voelt alsof je een naald stevig over je huid krast, 2,5 uur achter elkaar haha. Prettig? Neuh, maar alleszins te doen. Als je maar ontspannen blijft en niet gaat knijpen is het voor jou en de tattoeerder het prettigst. En eigenlijk is de pijn ook wel een deel van de kick. Alleen na 2,5 uur krijg je wel het gevoel dat het wel ff genoeg is, meer een zeurderig gevoel.

Verdovende zalf zou ik niet doen joh. Gewoon puur naturel, hoort er nu eenmaal bij. En zeker geen aspirine ofzo nemen van tevoren. Wordt je bloed dun van.

Aan de andere kant, ik maakte me stiekem ook wel zorgen om het gevoel, dus had mezelf ook een beetje gek gemaakt. Maar hoe meer zorgen je je maakt, hoe mee het meevalt. Dus zelfs als ie mn arm erafgehakt had had het me waarschijnlijk nog meegavllen

Succes man, komt allemaal goed. En, als je ziet wat voor kneuzen allemaal met een tattoo lopen, dan moet jij het toch zeker ook kunnen?
pi_71596184
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:56 schreef Coraline. het volgende:
Liefst een bruin hartje, zodat 'ie op een moedervlek lijkt.
Is no problemo, bruin. Rood ook niet. Of oranje. Of blauw. Of grijs. Of groen. Zo lang je maar een goede artiest kan vinden.
pi_71597827
heel aso een tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')