quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV Honda niet koopt sla ik Reker in elkaar. (heb toch een hekel aan die vent dus kan ik meteen mijn frustratie op hem afreageren:'))
Leuk leuk, als je nou eens je grote mond ook buiten toont ben ik tevreden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef Nashje het volgende:
Hahahaha psv.
Kom op VVV. Afmaken die klote boeren
ADO thuis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef DirkZz het volgende:
ben benieuwd of VVV dit niveau elke wedstrijd kan bereiken, wat is hun volgende tegenstander?
Idd, stelletje helden hier, als het uit komtquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk leuk, als je nou eens je grote mond ook buiten toont ben ik tevreden.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
You won thequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Beetje agressief?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
jij bent vast een stoere jongen......... een barney avatar....... rightquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vrees het ook. Jammer toch, aangezien dit soort spelers de eredivisie zoveel maal verrijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij naar het buitenland gaat.
hehequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV Honda niet koopt sla ik Reker in elkaar. (heb toch een hekel aan die vent dus kan ik meteen mijn frustratie op hem afreageren:'))
Niet huilen, je eigen ploegje loopt te kutten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoor je niet in het stadion te zitten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je moet nog altijd een aantal kratjes bier aan BS geven he.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:59 schreef RayMania het volgende:
Ik wed om niks, maar ik weet zeker dat het 3-2 wordt in de 88e minuut of zo.
Zal me idd niks verbazenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:59 schreef RayMania het volgende:
Ik wed om niks, maar ik weet zeker dat het 3-2 wordt in de 88e minuut of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |