quote:
quote:
quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Honda kan wel direct in Eindhoven achterblijven.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef tong80 het volgende:
Honda scoort de 2-2 uit een steekpass van Kawasaki
VVV heeft in de eerste helft anders ook een paar uitstekende mogelijkheden gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef Prosac het volgende:
Honda speelt zich naar een transfer.
ongelooflijk, PSV had er in de eerste helft al overheen moeten walsen
VVV kreeg eerste helft ook paar hele goede kansen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef Prosac het volgende:
Honda speelt zich naar een transfer.
ongelooflijk, PSV had er in de eerste helft al overheen moeten walsen
Dat neemt nog niet weg toch dat PSV al verder dan 2-0 voor had moeten staan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
VVV kreeg eerste helft ook paar hele goede kansen hoor
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef dronkeykong het volgende:
Heerlijk afgestraft dat laffe kut voetbal
Ja en nee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg toch dat PSV al verder dan 2-0 voor had moeten staan?
Hilarisch was dat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef DirkZz het volgende:
Honda dolde Engelaar gewoon.
Ik verwacht eerder dat PSV alsnog de 3-2 maakt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef LuckyLuQ het volgende:
ik krijg een gevoel dat VVV gaat winnen
Met dank aan Issakson.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Scorpie het volgende:
PSV wordt gewoon ff afgetroefd, niet normaal
GMTAquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef dronkeykong het volgende:
Zal nog wel 3-2 worden in de 93e minuut ofzo
Het is ze gegund, vorig jaar zijn ze regelmatig afgetroeft in de laatste minuten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef NoizEkick het volgende:
Wordt dit weer een 90+2 overwinning voor PSV?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Scorpie het volgende:
PSV wordt gewoon ff afgetroefd, niet normaal
Nee, Farfan voetbalt er niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef NoizEkick het volgende:
Wordt dit weer een 90+2 overwinning voor PSV?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef dronkeykong het volgende:
Zal nog wel 3-2 worden in de 93e minuut ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is ze gegund, vorig jaar zijn ze regelmatig afgetroeft in de laatste minuten.
Denk eerder dat hij naar het buitenland gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV Honda niet koopt sla ik Reker in elkaar. (heb toch een hekel aan die vent dus kan ik meteen mijn frustratie op hem afreageren:'))
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV Honda niet koopt sla ik Reker in elkaar. (heb toch een hekel aan die vent dus kan ik meteen mijn frustratie op hem afreageren:'))
Leuk leuk, als je nou eens je grote mond ook buiten toont ben ik tevreden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef Nashje het volgende:
Hahahaha psv.
Kom op VVV. Afmaken die klote boeren
ADO thuis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef DirkZz het volgende:
ben benieuwd of VVV dit niveau elke wedstrijd kan bereiken, wat is hun volgende tegenstander?
Idd, stelletje helden hier, als het uit komtquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk leuk, als je nou eens je grote mond ook buiten toont ben ik tevreden.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
You won thequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Beetje agressief?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
jij bent vast een stoere jongen......... een barney avatar....... rightquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vrees het ook. Jammer toch, aangezien dit soort spelers de eredivisie zoveel maal verrijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij naar het buitenland gaat.
hehequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Niet huilen, je eigen ploegje loopt te kutten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoor je niet in het stadion te zitten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je moet nog altijd een aantal kratjes bier aan BS geven he.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:59 schreef RayMania het volgende:
Ik wed om niks, maar ik weet zeker dat het 3-2 wordt in de 88e minuut of zo.
Zal me idd niks verbazenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:59 schreef RayMania het volgende:
Ik wed om niks, maar ik weet zeker dat het 3-2 wordt in de 88e minuut of zo.
Nee niet agressief, gewoon commentaar op een jochie dat weer uit moet schelden.quote:
8 betalen voor Honda is ook niet nodig en is hij nog niet waard.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:58 schreef chrisr het volgende:
Hij zal iig niet naar Ajax gaan, want geen enkele speler is meer dan 8 miljoen waard
redactie van de sport word ge-owned door een simpel modjequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef Zeroku het volgende:
- niet doen -
Dndiek krijgt er ook nog 1 van me als Affelay bij PSV blijftquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je moet nog altijd een aantal kratjes bier aan BS geven he.
Twente heeft ook gewonnen gister.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef Zwansen het volgende:
Nice, gewoon 1 punt uitlopen op AZ in de eerste ronde. Dat is uiteraard de enige concurrent.
Vind je het gek met je gefrustreerde gedoe?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Weer leuk trouwens, als iemand maar commentaar heeft dan hopa, 10 zinloze tegenreacties.
Ik heb het over de kleine kindjes met hun grote mond hier.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet huilen, je eigen ploegje loopt te kutten.
Dan zet Twente dat wel recht volgende weekquote:
nep fanquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb het over de kleine kindjes met hun grote mond hier.
Dat PSV niet goed speelt is duidelijk, en nee ik zit niet in het stadion nee.
Ow maar he... dat maakt je volgens sommige achterlijke geen echte fan he?
Ach de denkwijze is even briljant als dat van een kleuter.
Goed waar spreken we af internetheld?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Aardig druk in het uitvakquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef ASroma het volgende:
mooi voor al die meegereisde venlo fans
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed waar spreken we af internetheld?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Op dit kneuzenniveau ga ik niet eens verder in.
Enschedequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Kom anders volgende week gezellig in Enschede.
Huh?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Duitsers scoren de winnende pas na de 89e minuut, dit was ruim ervoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef cheqy het volgende:
PSV, vuile kutmoffen.
Sorry hoor maar jij begint zelf met van die rare praatjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
ah je durft niet. Kneusquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij twijfelde ie ook echt en dacht ie op het eind: ach, dan pak ik hem wel even...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef ASroma het volgende:
zo zuur, gentenaar had die bal gewoon moeten laten gaan nu maakt ie er een corner van en is het een goal![]()
![]()
Al is de Toiv nog zo snel, de Moun achterhaalt hem wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef troje het volgende:
Toivonen vanaf vandaag de nieuwe topscorer in de eredivisie.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:12 schreef LuckyLuQ het volgende:
de blonde homo slaat weer toe
Toch zijn het vuile kut moffen! Ze praten zelfs Duits.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Duitsers scoren de winnende pas na de 89e minuut, dit was ruim ervoor.
quote:
Zeker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:15 schreef DirkZz het volgende:
Mooiste wedstrijd van het weekend.
Ja, hij heeft met Sektioui samengespeeld.quote:
Internetheld? Als ik niet op internet afspreek om te knokken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Huh?
Net vroeg je erom en nu ga je er niet op in
Internetheld![]()
Hoop hetquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat weer aan dus de 3-4 gaat ook nog wel vallen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ruzies zoek je in het echte leven.
weer een ploeg om rekening mee te houdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:15 schreef venomsnake het volgende:
Heerlijk fris voetbal speelt VVV, hulde
Vis is lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Chadi, hoe was je vakantie? Nog verse vis op je kiezen kunnen leggen in Essaouira?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |