Idd, en oogt zo ervaren en zeker! Niet normaal voor een jongen van 19.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had bellen klemvast bij corners.
Blessurequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:43 schreef StefanoSanders het volgende:
Waarom werd Darley nou gewisseld ?
Blessure.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:43 schreef StefanoSanders het volgende:
Geblesseerd toen ie uitkwam.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:43 schreef StefanoSanders het volgende:
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:43 schreef buddyb het volgende:
darley is geblesseerd. misschien wel voor een aantal weken, zegt been net.
Ach ja, voordeel is dat we nu mooi weer lekker de underdog blijven, lekker onopvallend gewoon 3 punten pakken. Als je met 7-0 van NEC had gewonnen werd je weer tot titelkandidaat nummer 1 uitgeroepen overal.quote:Feyenoord komt goed weg met overwinning op NEC
02/08/2009 16:28
In de eigen Kuip is Feyenoord het seizoen gestart met een 2-0 overwinning op NEC. De thuisclub kwam vroeg op voorsprong, maar zag NEC eigenlijk de hele wedstrijd domineren.
Al in de tiende minuut opende Jon Dahl Tomasson de score na een grote fout van Rens van Eijden. De verdediger kopte de bal tekort terug op doelman Gábor Babos en de Feyenoord-aanvaller kwam ertussen. In twee pogingen passeerde Tomasson de NEC-doelman en zette zo de 1-0 op het bord in het voordeel van de Rotterdammers.
De rest van de wedstrijd was het NEC dat op zoek ging naar de gelijkmaker, maar Feyenoord bleef op de been. Darley die debuteerde aan de kant van Feyenoord moest een aantal keer handelend optreden bij doelpogingen van Moestafa El Kabir en Bjorn Vleminckx. De doelman liep bij een van zijn reddingen een knieblessure op en moest zich laten vervangen.
In de tweede helft had ook zijn vervanger Rob van Dijk genoeg te doen, maar het lukte NEC niet om het veldoverwicht in de score uit te drukken. Het was Feyenoord dat de voorsprong in de 76ste minuut verdubbelde. Na een overtreding van Van Eijden in het strafschopgebied op invaller Diego Biseswar schoot Leroy Fer vanaf elf meter Feyenoords tweede binnen.
In het laatste kwartier kwam Feyenoord niet meer in de problemen, omdat NEC niet meer geloofde in een goede afloop. Trainer Mario Been begon daardoor met een zwaarbevochten overwinning op NEC, de club waarvan hij afgelopen seizoen trainer was.
quote:Mario Been liet na afloop weten dat Darley mogelijk enkele weken uit de roulatie is. ‘Hij lijkt een binnenbandje verrekt te hebben. Die zouden we zomaar eens een paar weken kwijt kunnen zijn. Morgen moeten we verder kijken wat dat betreft.
Goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:56 schreef Suijk het volgende:
Ai, da's meteen weer balen. Nu al weer keepersproblemen. Hoe was Vlaar?
Zeer redelijk. Kreeg nog een flinke tik op z'n knie maar stond na 5 seconden weer rechtop. Goed teken dus, blijkbaar vangt die spiermassa idd de klappen wel op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:56 schreef Suijk het volgende:
Ai, da's meteen weer balen. Nu al weer keepersproblemen. Hoe was Vlaar?
Stiekem gun ik Vlaar wel een goed seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeer redelijk. Kreeg nog een flinke tik op z'n knie maar stond na 5 seconden weer rechtop. Goed teken dus, blijkbaar vangt die spiermassa idd de klappen wel op.
Wat lief.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stiekem gun ik Vlaar wel een goed seizoen.
Sowieso is dat er echt ingeslopen zeg, er stond opeens een enorm jonge selectie op het veld vandaag, in de 2e helft.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
Opmerkelijk trouwens, dat al die jonge jongens minuten maken, dus ook de Bies en de Guz, maar dat Bruins, na een goede voorbereiding, aan de kant wordt gehouden, ook als z'n vervanger Tomasson er uit gaat.
Valt wel mee hoor, heb echt niet zo'n haat tegen Feyenoord. 't Is toch leuker als jullie ook gewoon meedoen ipv Heerenveen en Twente enzo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat lief.Maar z'n maatjes achterin een rampseizoen zeker?
Klopt, maar er mag ook bij gezegd worden dat El Kabir een goede wedstrijd speelde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef Merkie het volgende:
Vond trouwens wel dat Dani Fernandez erg veel moeite had met El Kabir.
Had jij dat plaatje met die uitslagen gemaakt? Heb hem even uit de OP gehaald, was nogal veroudert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:06 schreef Ruud het volgende:
Aardig begin, voor de rest was het niet veel. Ben wel blij met Cissé, erg snel en gebruikt, net als Wijnaldum, goed z'n lichaam.
Gelukkig maar een half uurtje bij de FKS gestaan, voor deze ene keer een compliment
Zal binnenkort even een nieuwe maken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had jij dat plaatje met die uitslagen gemaakt? Heb hem even uit de OP gehaald, was nogal veroudert.
Denk niet dat Been een spelletje speelt, ik denk dat Been gewoon de spelers opstelt die het beste voetballen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef StefanoSanders het volgende:
Het is weer even lekker om voor Feyenoord te zijn.
Met Makaay komt het vast ook wel weer goed.
Volgens mij is dat niet echt een zeur meer iemand die zich nu weer positief gaat proberen te bewijzen.
Denk dat Been een motivatie spelletje met hem speelt.
Geen twijfel over mogelijk, was geen terecht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eindelijk thuis.
Eerste helft was erg matig, de tweede helft dra-ma-tisch.
Was het een terechte penalty of niet? Mij leek van niet eigenlijk..
Denk ik ook wel terechte penaltyquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef groenen het volgende:
Wat gebeurde er bij die strafschop actie van Vlemminkx vs Vlaar? Leek mij op eredivisielive een zuiivere strafschop maar hij komt in geen enkele samenvatting terug. Vink gaf een vrije trap aan Vlaar.
Wat ik er van zag was er weinig aan de hand, geen strafschop en geen vrije trap.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef groenen het volgende:
Wat gebeurde er bij die strafschop actie van Vlemminkx vs Vlaar? Leek mij op eredivisielive een zuiivere strafschop maar hij komt in geen enkele samenvatting terug. Vink gaf een vrije trap aan Vlaar.
Zou echt een uitstekende aankoop zijn.quote:RKC Waalwijk-aanvaller Charlison Benschop was vanmiddag in het Maasgebouw aanwezig bij de wedstrijd Feyenoord - N.E.C. De negentienjarige spits staat in de belangstelling van onder andere Feyenoord, maar de clubs werden niet concreet voor de talentvolle aanvaller.
Dat de spits niet als liefhebber aanwezig was in De Kuip moge duidelijk zijn, aangezien een kaartje op de Maaszijde al gauw 70 euro kost. Benschop was waarschijnlijk op uitnodiging van Feyenoord bij de wedstrijd
Best wel inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou echt een uitstekende aankoop zijn.
Ja, is dat wat? Heb hem nog niet veel zien spelen bij RKC eigenlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
haha penalty ZEKER terecht, wordt gewoon naar beneden getrokken kan amper schieten!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eindelijk thuis.
Eerste helft was erg matig, de tweede helft dra-ma-tisch.
Was het een terechte penalty of niet? Mij leek van niet eigenlijk..
Niemand hier waarschijnlijk, enkel samenvattingen van de Jupiler league.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, is dat wat? Heb hem nog niet veel zien spelen bij RKC eigenlijk.
Klopt. In het stadion zag ik dat handje niet van die NEC-verdediger. En aangezien Vink al niet overtuigend floot..quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
haha penalty ZEKER terecht, wordt gewoon naar beneden getrokken kan amper schieten!
Eerst waren dat normale 4:3 tv's. Was je daar toen ook al op tegen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Kopbal het volgende:
Die LCD-schermpjes onder de tribunes
Hou de Kuip gewoon lekker de Kuip, en laat al die aankledingen achterwege.
Ja, maar die hingen gewoon ergens in een hoekje bij de verkoop. Nu zijn het van die kansloze schermen incl. hard geluid.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:05 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Eerst waren dat normale 4:3 tv's. Was je daar toen ook al op tegen?
Ik denk dat Twente gewoon goed blijft, van Groningen en Heerenveen moet ik het nog maar zien. Bij Groningen zal het er ook sterk van af hangen in hoeverre ze zich de komende weken nog kunnen versterken. Het zou fijn zijn als we tot 30 augustus alvast een voorsprongetje kunnen nemen. Ik blijf er bij, we moeten gewoon voor de 5e plaats (of met geluk de 4e plaats) kunnen gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef EvanderSno het volgende:
Jullie gaan dit seizoen beter presteren als Heerenveen, Groningen en PSV.
AZ Twente en Ajax zijn denk ik nog een maatje te groot.
Maar ik gun het jullie om weer om Europees voetbal te spelen.
Dat was zeker een overtreding ja, penalty lijkt mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef MB23 het volgende:
Trouwens wel een beetje vreemde situatie in de eerste helft, Wijnaldum gaat langs een verdediger, en houdt daarna met moeite de bal binnen. Wijnaldum en verdediger staan allebei buiten het veld (over de achterlijn) en de bal ligt nog binnen. Die verdediger hangen als een mongool aan Wijnaldum, maar Vink deed niks. Lijkt me sterk dat hij het niet zagVolgens mij wist hij gewoon niet wat hij moest doen dan. Ik trouwens ook niet, is dat 'gewoon' een penalty of een indirecte vrije trap ofzo?
![]()
quote:Je zult misschien verbaasd zijn om een bericht van mij te ontvangen. Vanaf vandaag zal ik jou als supporter die is aangesloten bij Het Legioen na elke wedstrijd van Feyenoord op de hoogte houden van hoe de ploeg ervoor staat, hoe ik de wedstrijd heb beleefd en wat mij in het duel is opgevallen.
Gisteren hebben we de competitie geopend tegen N.E.C. en een belangrijke overwinning geboekt. Het was niet onze beste wedstrijd, maar ik ben vooral blij dat we de drie punten in eigen huis hebben gehouden. Ik had er niet aan moeten denken dat we punten hadden laten liggen in deze eerste competitiewedstrijd, maar tegelijk maakte deze wedstrijd duidelijk dat er nog zat werk aan de winkel is.
Voor het vertrouwen in de ploeg is deze zege heel belangrijk. We hebben veel jonge jongens in de groep en ik vond sommigen er gisteren nog een beetje onwennig uitzien. We waren op momenten niet helemaal scherp en verloren te veel duels.
Ik wist vooraf natuurlijk dat N.E.C. een goed voetballende ploeg heeft. Die club heeft zich de afgelopen weken ook prima versterkt. Juist daarom wilden we gisteren vroeg scoren, maar het resultaat was dat N.E.C. al binnen een minuut de eerste grote kans van de wedstrijd kreeg. Gelukkig redde Darley die bal.
Darley heeft ons in de eerste helft sowieso verschillende keren op de been gehouden. Hij is voor mij onze nummer één doelman, dus het was heel jammer dat we hem in de rust moesten wisselen. Zelf wilde hij het liefst doorspelen, maar onze medische staf raadde dat af. De kans is groot dat we hem vanwege zijn blessure komende zondag tegen Vitesse niet op kunnen stellen, maar ik heb Rob van Dijk en Kostas Lamprou nog achter de hand. Mocht het daar niet mee lukken, dan moet ik misschien Eddy PG maar weer eens oproepen, eens kijken of hij de ballen nog uit de kruising kan halen.
Bedankt voor jullie steun.
Tot volgende week.
Groeten,
Wat een veelzeggend bericht dit zeg, die jongen is bevriend met enkele selectiespelers en dan zou het feit dat een kaartje 70 euro kost aangeven dat ie gepaaid wordt door Feyenoord en er enkel komt omdat de club hem uitgenodigd zou hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hehe die was mooi jaquote:
Euh, wat? Heb je die corners niet gezien ofzo? Daar konden we niet eens van dromen met Timmer johquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Ytereo het volgende:
De wedstrijden die Darley keept, pakt die wel weinig klem, Dat moet die nog echt verbeteren.
Nou dat ben ik absoluut met je eens, NEC kwam er toch wel een aantal keren vrij makkelijk doorheen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef Tomasso het volgende:
Darley. Heerlijke keeper, hopen dat de blessure echt meevalt. Verdedigend vond ik het verder wel goed staan, middenveld was soms te onzichtbaar. Daarnaast was de 2e helft het tempo echt veel te laag, eerste helft zag je dat we met snelle combinaties er zo doorheen sneden...
Ik was 's ochtends gegaan, ging perfect, ging ik 's middags naar het stadion, en zet m'n scooter bij de het Topstort Centrum neer waarna ik naar de Gele Zone loop. Mijn seizoenskaart had ik in het gouden hoesje gedaan wat je 2 jaar geleden bij je Gouden Seizoenskaart gekregen had. die pak ik maar mi,n seizoenskaart zat niet meer in het hoesje, gelijk de route terug gelopen, maar niet meer gevonden, kon ik alsnog naar de Klantenservice. Ongeveer 20 minuten in de rij gestaan en daar heb ik m'n kaart laten blokkeren en kreeg een vervangend kaartje.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:06 schreef Ruud het volgende:
Gelukkig maar een half uurtje bij de FKS gestaan, voor deze ene keer een compliment
Hadden wij het in het stadion ook nog over, het was gewoon vasthouden, maar buiten het veld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef MB23 het volgende:
Trouwens wel een beetje vreemde situatie in de eerste helft, Wijnaldum gaat langs een verdediger, en houdt daarna met moeite de bal binnen. Wijnaldum en verdediger staan allebei buiten het veld (over de achterlijn) en de bal ligt nog binnen. Die verdediger hangen als een mongool aan Wijnaldum, maar Vink deed niks. Lijkt me sterk dat hij het niet zagVolgens mij wist hij gewoon niet wat hij moest doen dan. Ik trouwens ook niet, is dat 'gewoon' een penalty of een indirecte vrije trap ofzo?
![]()
Alsof een profvoetballer geen 70 euro neer telt voor een kaartjequote:Op maandag 3 augustus 2009 09:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat een veelzeggend bericht dit zeg, die jongen is bevriend met enkele selectiespelers en dan zou het feit dat een kaartje 70 euro kost aangeven dat ie gepaaid wordt door Feyenoord en er enkel komt omdat de club hem uitgenodigd zou hebben?
Kut zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik was 's ochtends gegaan, ging perfect, ging ik 's middags naar het stadion, en zet m'n scooter bij de het Topstort Centrum neer waarna ik naar de Gele Zone loop. Mijn seizoenskaart had ik in het gouden hoesje gedaan wat je 2 jaar geleden bij je Gouden Seizoenskaart gekregen had. die pak ik maar mi,n seizoenskaart zat niet meer in het hoesje, gelijk de route terug gelopen, maar niet meer gevonden, kon ik alsnog naar de Klantenservice. Ongeveer 20 minuten in de rij gestaan en daar heb ik m'n kaart laten blokkeren en kreeg een vervangend kaartje.
Hij pakte Wijnaldum al voor de lijn vast zag ik op tv. Maar volgens mij belemmert hij gewoon de doorgang van Wijnaldum, dus affluiten en geel als het buiten de zestien is maar dit begon in de zestien dus geel penal lijkt me maar weet niet zeker hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Hadden wij het in het stadion ook nog over, het was gewoon vasthouden, maar buiten het veld.
Net effe contact gehad met de Klantenservice, hij is gevonden, en ze sturen hem vandaag met de post op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:07 schreef Kopbal het volgende:
Is de eerste keer toch kosteloos als je je SCC kwijt raakt?
Wat een service, hebben ze ander personeel ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Net effe contact gehad met de Klantenservice, hij is gevonden, en ze sturen hem vandaag met de post op.
Wij zoeken toch nog een (goedkope) spits?quote:'Ik wil graag in Nederland spelen'
Zijn naam werd zelfs niet In de wandelgangen genoemd maar Freddy Adu staat welwillend tegenover een verblijf in de Nederlandse competitie. Dat blijkt uit een vraaggesprek van het weekblad Sportweek met de aanvaller van Benfica. De twintigjarige Amerikaan met Ghanese roots kreeg onlangs te horen dat voor komend seizoen hij niet in de plannen van hoofdtrainer Jorge Jesus voorkomt.
"Jesus heeft gezegd dat ik niet meer in zijn plannen voorkom", citeert het weekblad de Amerikaans international, die in het verleden een gouden toekomst werd voorspeld. "Maar ik wil graag spelen, ik ben nog jong, wil me ontwikkelen. I would love to play in Holland. Ik ben opgegroeid met de Nederlandse competitie."
"Voor een jonge, buitenlandse speler is de Eredivisie een uitstekend begin van z’n internationale carrière", vervolgt Adu. "Ik ga niet zeggen dat ik naar Ajax of Feyenoord wil. In dat opzicht ben ik dus niet kieskeurig. Ik zou het al schitterend vinden als ik een kans zou krijgen bij NAC of FC Groningen. Anywhere."
"Zo lang ik maar het gevoel heb dat ik me verder kan ontwikkelen door wedstrijden te spelen. Ik heb geen zin om stil te blijven staan. Ik verwacht dat Benfica medewerking zal verlenen. Als de trainer toch de voorkeur geeft aan anderen." Adu verliet Real Salt Lake in 2007 voor Benfica en werd vorig seizoen uitgeleend aan AS Monaco.
ha ha dacht ik ook al.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat een service, hebben ze ander personeel ofzo?
Denk niet dat hij goedkoop zal zijn...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zoeken toch nog een (goedkope) spits?
Zo goedkoop is ie niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zoeken toch nog een (goedkope) spits?
45 minuten spelen en in het elftal van de week komen, dan moet je wel een topper zijn.quote:Elftal van de Week
Darley 7,5
Schilder 8
Maertens 7,5
Zwaanswijk 7
Looms 7
De Zeeuw 7,5
Quansah 8
Honda 7,5
Toivonen 7
N'Kufo 7
Cisse 7,5
Cissequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
45 minuten spelen en in het elftal van de week komen, dan moet je wel een topper zijn.
Hou toch eens op met dat gejank, altijd en overal die neuzen erbij halen, wordt je niet moe van jezelf?quote:
quote:Feyenoord-doelman Darley Torres kan één tot drie weken niet in actie komen. De negentienjarige doelman liep zondag in het openingsduel tegen NEC een verdraaide knie op, en moet daardoor waarschijnlijk de beide uitwedstrijden tegen Vitesse (9 augustus) en Heracles Almelo (16 augustus) aan zich voorbij laten gaan.
Die jongen haalt het echt wel hoor, als je zoveel talent hebt als hij, haal je het altijd, zij het met een omweg nu.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:38 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad. Wat heeft die jongen nou gepresteerd, behalve gehyped worden door de Amerikaanse pers omdat Amerika zelf nog nooit een exceptioneel goede voetballer heeft opgeleid?
Ik twijfel of hij wel zoveel talent heeft. Leuke YouTube-filmpjes kun je van bijna elke speler wel maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die jongen haalt het echt wel hoor, als je zoveel talent hebt als hij, haal je het altijd, zij het met een omweg nu.
Zou het echt een vette actie van 'm vinden om gewoon minstens een jaartje eraan vast te plakken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jongens als Landzaat en de Cler zich nu gaan opstellen nu blijkt dat ze geen basisplek hebben. Daarnaast heeft de Guzman aangegeven op Radio Rijnmond dat hij het naar zijn zin heeft bij Feyenoord en dat hij graag wil blijven maar dat hij nog geen aanbieding heeft gehad voor een nieuw contract. Op z´n minst erg vreemd...
Als ik hem was zou ik lekker mijn contract voor een jaartje verlengen, laten opwaarderen en een clausule erin laten zetten dat hij weg mag voor x miljoen euro (8-10). Het verbaast me sowieso dat dat niet vaker gebeurt. Spelers leggen hun toekomst in handen van hun werkgever wanneer ze een leuk salaris krijgen, en gaan vervolgens miepen als de club ze niet wil laten vertrekken voor weinig geld. Gewoon van tevoren afspraken over maken, dan is het voor alle partijen duidelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou het echt een vette actie van 'm vinden om gewoon minstens een jaartje eraan vast te plakken.
quote:Darley: ik wilde de bal er hoe dan ook uithouden
Onderzoek heeft maandag uitgewezen dat de blessure van Darley meevalt. De Braziliaanse doelman blijkt in het duel met N.E.C. een verrekking aan de binnenste band van zijn rechterknie opgelopen te hebben. Voor een dergelijke blessure staat normaliter een herstelperiode van tussen de één en de drie weken. Of de doelman die zondag uitstekend debuteerde komend weekend tegen Vitesse weer inzetbaar kan zijn, is desondanks nog een vraagteken. De situatie zal van dag tot dag bekeken worden.
De zondagmiddag nog zeer aangeslagen Darley was maandagochtend al weer opgevrolijkt. ‘Ik ben blij dat er voorlopig niks ernstigs aan de hand is’, aldus Darley. ‘Op het moment dat het schot kwam, wist ik dat ik me zou blesseren om die bal te redden. Maar ik wilde hem er hoe dan ook uithouden. Ik ga nu hard aan mijn herstel werken. Het belangrijkst is dat ik weer helemaal fit word. Wat dat betreft ben ik de medische staf dankbaar dat ze geadviseerd hebben om me er uit te halen. Ik wilde per se door, maar dat vonden zij niet verantwoord en daar moet ik hen achteraf gelijk in geven.’
Beetje overdreven is t wel ja, maar je voelt natuurlijk vanaf seconde 1 dat er met je knie iets verkeerd gaat, ik tenminste wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]ongetwijfeld
Want als je een bal op je af ziet komen ga je eerst staan nadenken
Leuk dat hij probeert in de smaak te vallen, maar dude
Natuurlijk, maar het staat zo stomquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:01 schreef dill het volgende:
[..]
Beetje overdreven is t wel ja, maar je voelt natuurlijk vanaf seconde 1 dat er met je knie iets verkeerd gaat, ik tenminste wel.
Hij stond gewoon niet 'goed' op dat moment voor die bal, dat voel je direct denk ik.
Het is waarschijnlijk vertaald vanuit het Engels of Portugees, dus het zal wel een beetje onhandig opgeschreven zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het staat zo stomAlsof hij er eerst bewust bij stil heeft gestaan van, hmmnn kut, als ik dat doe [...] maar als ik dat niet doe [...]
Men kan vast wel proberen een huurovereenkomst met optie tot koop te regelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou geweldig zijn als De Guzman bij wil tekeken. Gezien ook Vlaar, Wijnaldum en Fer nog een paar jaar contract hebben, en Biseswar ook net heeft bijgetekend, heb je dan een aardig toekomstperspectief
Als hij wil blijven en ze bieden hem geen contract aan mogen alle betrokkenen gelynched worden.
Adu zou geweldig zijn, maar zie ik nog niet gebeuren. Als hij werkelijk naar Nederland wil zal hij wel naar Ajax gaan.
Vermoedelijk wel, ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Zo loopt hij nog steeds in zijn vrije tijd erbij?
quote:'PSV en Feyenoord denken aan Bradley'
Bradley Mogelijk keert Michael Bradley dit seizoen nog terug in de Nederlandse Eredivisie. De middenvelder van de Duitse club Borrusia Monchengladbach staat volgens diverse Amerikaanse en Duitse media in de belangstelling van de Nederlandse clubs PSV en Feyenoord.
De 22-jarige Bradley heeft een goed jaar achter de rug in Duitsland. In 28 competitiewedstrijden scoorde hij vijf maal. Dat is ook de scouts van PSV en Feyenoord opgevallen, zo weet het Duitse Sport1.
De Amerikaan moet bij PSV Edison Mendez opvolgen. De middenvelder wil graag vertrekken om terug te gaan naar Ecuador. De kans dat Feyenoord Bradley binnenhaalt is klein. De Rotterdammers zitten financieel aan de grond genageld.
Bron: EuropeSoccer.nl
quote:Verdient Feyenoord nog aan Gerson Magrão?
Feyenoord kan mogelijk nog een bedrag vangen voor de Braziliaanse middenvelder Gerson Magrão. De middenvelder brak eigenlijk nooit echt door en vertrok in 2007 terug naar Brazilië. Volgens LANCEPRESS heeft Feyenoord nog altijd 10% van de transferrechten van de middenvelder. Zijn contract bij Cruzeiro loopt nog tot 2011 met een optie voor nog twee jaar. Dynamo Kiev zou zich nu gemeld hebben bij Cruzeiro voor de diensten van de middenvelder.
Ah een middenvelder , die hadden jullie nog niet.quote:
Eensch, maar goed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ah een middenvelder , die hadden jullie nog niet.
Wel een goede voetballer , dat wel
Zie je dat zulke spelers er vanzelf wel komen. Hij is alweer het zoveelste voorbeeld, na onlangs Bastos nog. Feijenoord (met ij, jaquote:
Die had toch meer te doen dan een gemiddelde doelman in 3 wedstrijden. Dus terechte uitverkiezing.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
45 minuten spelen en in het elftal van de week komen, dan moet je wel een topper zijn.
quote:
Daarom mijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ja want we hebben nog niet genoeg middenvelders
Pff. Zal je zien dat hij nu al weer 5 miljoen waard is, en na 3 jaar Kiev voor 14 miljoen naar lyon gaat ofzoquote:
Om nou te zeggen dat je van Beasley veel vrolijker moet wordenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Merkie het volgende:
Ik snapte jullie reacties niet, totdat ik door had dat het over Bradley ging en niet over Beasley.
WTF. Dat zou gewoon een eredivisiewaardig elftal moeten zijn, en dan geen degradatiekandidaat ofzo, maar gewoon middenmoot.quote:03-08-2009 ERVAREN JONG FEYENOORD/EXCELSIOR EN JONG SPARTA SCOREN NIET Een uiterst ervaren Jong Feyenoord/Excelsior heeft maandagavond een oefenduel met Jong Sparta Rotterdam met 0-0 gelijkgespeeld. Trainer André Hoekstra kon op het terrein van vv Naaldwijk beschikken over een elftal dat in de eredivisie niet zou misstaan, maar moest zich desondanks tevreden stellen met een doelpuntloze remise. ‘Optisch gezien hebben we heel de wedstrijd in handen gehad, maar tot uitgespeelde kansen zijn we niet gekomen’, zei de oefenmeester. ‘Aan de andere kant hebben we ook niets weggeven.’
Het beloftenelftal verscheen met onder meer Kevin Hofland, Tim de Cler en Andwélé Slory aan de aftrap met drie spelers die in het verleden uitkwamen voor het Nederlands elftal, maar meer dan defensieve zekerheid bracht dit het elftal van Hoekstra niet. ‘De ruimtes op het veld waren heel klein en waar we vaker de diepte hadden moeten zoeken, zochten we steeds naar een oplossing in de kleine ruimte’, zei Hoekstra. ‘De balsnelheid lag ook niet hoog genoeg, waardoor we niet veel verder zijn gekomen dan enkele scrimmages voor het doel van Sparta.’
Tijdens het duel tussen de twee aan elkaar gewaagde Rotterdamse ploegen ging het er in het Westland stevig aan toe, zonder dat dit aan de zijde van Feyenoord en Excelsior tot blessures leidde. ‘Jonathan de Guzman heeft na zijn invalbeurt van zondag tegen N.E.C. weer een flink aantal minuten kunnen pakken en verder is iedereen heel gebleven’, besloot Hoekstra. ‘Dat is een goede zaak. Voetballend liep het allemaal niet zo soepel als we willen, maar dat had voor een deel ook te maken met het veld. Het was vandaag misschien niet zo spectaculair, boeiend was het zeker wel om te zien.’
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Lamprou; Tiendalli, Ignjatovic, Hofland, De Cler; Leerdam, De Guzman (60’ Anes Ribeiro), Bruins; Slory, Hagary (60’ Pedro) en Vincken (80’ De Lange).
Hij begint een karikatuur van zichzelf te worden. Sterker, dat is hij al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:53 schreef Ritmo het volgende:
Vreemde opmerking van de Snor trouwens, dat Been zo snel mogelijk de gehele selectie op 4 a 5 spelers na eruit moet werken. Hofland en co. moeten er idd komende zomer uit maar we hebben meer dan 10 jonge grote talenten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:48 schreef turnpoint76 het volgende:
Een Feyenoorder Heeft Geen Sociaal Leven, Die Heeft Een Feyenoord Leven.
Inderdaad, Hofland en De Cler die de 0 houden en niet naar voren kunnen komen omdat de balans op het middenveld nogal zoek was, dat staat natuurlijk gelijk aan een lamlendig optreden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:50 schreef Ritmo het volgende:
Hofland, Slory en De Cler laten duidelijk zien dat ze staan te trappelen om een basisplek.
Beschamend resultaat idd.
Je ziet toch wie het post..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, Hofland en De Cler die de 0 houden en niet naar voren kunnen komen omdat de balans op het middenveld nogal zoek was, dat staat natuurlijk gelijk aan een lamlendig optreden.
Anyway, Bradley zou een mooie aanwinst zijn logischerwijs mits een ander vertrekt op zijn positie, al lijkt me dat sowieso niet haalbaar qua centjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |