Denk niet dat Been een spelletje speelt, ik denk dat Been gewoon de spelers opstelt die het beste voetballen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef StefanoSanders het volgende:
Het is weer even lekker om voor Feyenoord te zijn.
Met Makaay komt het vast ook wel weer goed.
Volgens mij is dat niet echt een zeur meer iemand die zich nu weer positief gaat proberen te bewijzen.
Denk dat Been een motivatie spelletje met hem speelt.
Geen twijfel over mogelijk, was geen terecht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eindelijk thuis.
Eerste helft was erg matig, de tweede helft dra-ma-tisch.
Was het een terechte penalty of niet? Mij leek van niet eigenlijk..
Denk ik ook wel terechte penaltyquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef groenen het volgende:
Wat gebeurde er bij die strafschop actie van Vlemminkx vs Vlaar? Leek mij op eredivisielive een zuiivere strafschop maar hij komt in geen enkele samenvatting terug. Vink gaf een vrije trap aan Vlaar.
Wat ik er van zag was er weinig aan de hand, geen strafschop en geen vrije trap.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef groenen het volgende:
Wat gebeurde er bij die strafschop actie van Vlemminkx vs Vlaar? Leek mij op eredivisielive een zuiivere strafschop maar hij komt in geen enkele samenvatting terug. Vink gaf een vrije trap aan Vlaar.
Zou echt een uitstekende aankoop zijn.quote:RKC Waalwijk-aanvaller Charlison Benschop was vanmiddag in het Maasgebouw aanwezig bij de wedstrijd Feyenoord - N.E.C. De negentienjarige spits staat in de belangstelling van onder andere Feyenoord, maar de clubs werden niet concreet voor de talentvolle aanvaller.
Dat de spits niet als liefhebber aanwezig was in De Kuip moge duidelijk zijn, aangezien een kaartje op de Maaszijde al gauw 70 euro kost. Benschop was waarschijnlijk op uitnodiging van Feyenoord bij de wedstrijd
Best wel inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou echt een uitstekende aankoop zijn.
Ja, is dat wat? Heb hem nog niet veel zien spelen bij RKC eigenlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou echt een uitstekende aankoop zijn.
haha penalty ZEKER terecht, wordt gewoon naar beneden getrokken kan amper schieten!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eindelijk thuis.
Eerste helft was erg matig, de tweede helft dra-ma-tisch.
Was het een terechte penalty of niet? Mij leek van niet eigenlijk..
Niemand hier waarschijnlijk, enkel samenvattingen van de Jupiler league.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, is dat wat? Heb hem nog niet veel zien spelen bij RKC eigenlijk.
Klopt. In het stadion zag ik dat handje niet van die NEC-verdediger. En aangezien Vink al niet overtuigend floot..quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
haha penalty ZEKER terecht, wordt gewoon naar beneden getrokken kan amper schieten!
Eerst waren dat normale 4:3 tv's. Was je daar toen ook al op tegen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Kopbal het volgende:
Die LCD-schermpjes onder de tribunes
Hou de Kuip gewoon lekker de Kuip, en laat al die aankledingen achterwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |