abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73375985
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Prosac het volgende:
Even de PCGameplay er weer bijgepakt. Ze hebben een review gemaakt op basis van de Singleplayer campaign. De multiplayer konden ze nog niet testen dus geen eindscore nog.

Ik citeer

"In Arma II kon je gaan en staan waar je wilde, in Dragon Rising is dit niet het geval. Het lijkt erop dat de 'enorme' spelwereld is opgedeeld in kleine zones die niet onderling verbonden zijn. Er is voor iedere opdracht wel voldoende speelruimte voorzien, maar op een bepaald ogenblik overschrijd je een onzichtbare grens en mislukt je missie"

"APC's en jeeps waren nog regelmatig voorhanden, maar zwaardere tanks bleven in handen van de AI. Elke poging geforceerd in zo'n tank te klimmen eindigde onderaan de rupsband. Eerst dachten we nog dat het eenvoudigweg niet voorzien was in de campagne om te vliegen met aanvalshelikopters of om te rijden met tanks....tot onze grote ergernis bleek dit in de single missions ook niet mogelijk, die ook nog eens uit exact dezelfde 11 opdrachten als de campaign bestaan!'

"..de totale speelduur is dan weer aan de korte kant. We hebben een zestal uren nodig gehad om de elf opdrachten af te werken...."
"De beperking van je bewegingsvrijheid binnen de speelmap is wat ons betreft onvergeeflijk en ook de schaarse hoeveelheid speelbare voertuigen is voor Operation Flashpoint veteranen geen al te best nieuws. Het is opvallend dat Dragon Rising goed scoort op zaken waar ArmA II het minder doet en omgekeerd."
jeetje.. dat zou een domper zijn zeg.
pi_73377420
De demo komt ná de release van de hele game. Da's lekker debiel.
Dan test ik de game eerst wel op minder legale wijze. Als de multiplayer dan wel bevalt koop ik hem toch wel, die teksten over de singleplayer zijn wel een domper ja.
  maandag 5 oktober 2009 @ 08:47:05 #103
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_73383433
Ik ben benieuwd naar de eerste reviews.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73383517
Vind het wel jammer van die tijdlimiet op missies maar toch ben ik wel benieuwd naar dit spel.
pi_73383758
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:56 schreef Gewas het volgende:
Vind het wel jammer van die tijdlimiet op missies maar toch ben ik wel benieuwd naar dit spel.
tijdlimiet?

Dan haak ik meteen af.
pi_73383978
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:15 schreef -Dries- het volgende:

[..]

tijdlimiet?

Dan haak ik meteen af.
+ onzichtbare muren.

Jammer dat de gamers zo in de maling worden genomen. Uiteindelijk lijkt deze 'militaire combatsim op een enorm eiland' dus te bestaan uit kleine levels met onzichtbare muren, geen bestuurbare voertuigen en een tijdslimiet. Het gaat dus meer richting Call of Duty dan ArmA.
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:05:48 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73384581
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:28 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

+ onzichtbare muren.

Jammer dat de gamers zo in de maling worden genomen. Uiteindelijk lijkt deze 'militaire combatsim op een enorm eiland' dus te bestaan uit kleine levels met onzichtbare muren, geen bestuurbare voertuigen en een tijdslimiet. Het gaat dus meer richting Call of Duty dan ArmA.
Voor zover ik weet gaat het hier om tether restrictie,... niet meer dan 275m (radius) van je leider verwijderd zijn in co-op mode. Tja,... noem dat meer realisme dan arcade om eerlijk te zijn. Er is heel veel informatie te vinden op de forums van Operation Flashpoint en alles heeft wel een reden. Tevens een 90 minuten tijdslimiet voor 1 missie is uiteraard meer dan voldoende.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_73384715
275m van je leider slaat natuurlijk nergens op. In ArmA ben ik tijdens combat soms wel 400-500 meter van de leider verwijderd. En dat is dan nog te voet. En wat dan als je zelf de leider bent? Volgt je squad je dan opeens niet meer als je een omweg neemt?

En ja, aan de tijd heb je misschien wel genoeg, maar waarom stoppen ze de limiet er in de eerste plaats in? Bederft alleen maar het plezier en de mogelijkheid van de gamer om een beetje creatief met het spel om te gaan. Dat wordt nu helemaal uitgebannen met dit soort regeltjes.
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:16:30 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73384781
Volgens de onderstaande review moet ik je negeren

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=224624

Operation Flashpoint: Dragon Rising has achieved the singular feat of being a military simulator that's actually fun to play on more than just a "Look how much stuff is here!" way. Codemasters have remembered that the most important thing for a game to be is fun. At the end of the day, if your CO disintegrates for no reason and you can't proceed with the mission, it doesn't matter how accurate the spark plugs are on the vehicle you're driving, you'll get fed up and sack it off. What you want to do is be given an objective, go there and shoot some baddies, without any weirdness occurring.

Dragon Rising makes this activity challenging but always pleasurable. It might be helping you out a bit too much at times with its life-giving checkpoints and magic syringes, but sometimes a bit of assistance isn't a bad thing. Some people will doubtless hate it, saying it's not a par on ArmA II, moaning about how it isn't realistic enough or that the PLA don't have accurate uniforms, but I advise you to ignore the naysayers and play the game. It's not perfect, there are little problems and niggles that can be found if you look for them, but none of them spoil the game or ruin the playing experience.

This might not be the proper successor to the original Operation Flashpoint, but as a game in its own right, it's a stormer.
90%

Uppers
  • Great fun
  • Hard but fair
  • Co-op campaign
  • More of a game than ArmA II

Downers
  • Some console touches

• A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_73385159
    Beetje oppervlakkige review zonder al te veel details. Ik lees niks over de 'open wereld' of de voertuigen, of enkele andere punten die de PCGP wel naar voren haalt.
      maandag 5 oktober 2009 @ 10:35:21 #111
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_73385192
    quote:
    Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jeetje.. dat zou een domper zijn zeg.
    Pff.. open world my ass dus.. en die speeltijd is ook erg karig.
    The truth was in here.
      maandag 5 oktober 2009 @ 10:43:34 #112
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73385400
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef ufopiloot het volgende:
    Beetje oppervlakkige review zonder al te veel details. Ik lees niks over de 'open wereld' of de voertuigen, of enkele andere punten die de PCGP wel naar voren haalt.
    This is probably true of most open-world games, but I don't think I've ever felt it as strongly, as innately, as I did when playing Dragon Rising.

Hier,... ook nog wat voertuigen

Wachten op andere reviews
      maandag 5 oktober 2009 @ 10:43:52 #113
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_73385410
    Ik snap niet dat sommige mensen denken dat dit een soort Battlefield zou worden, GTA met een militaire setting. Die indruk heb ik van alle previews en trailers nooit gekregen.
      maandag 5 oktober 2009 @ 12:05:48 #114
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_73387431
    In Operation Flashpoint kon je natuurlijk wel helikopters en tanks besturen tijdens de SP missies. Die indruk wekte deze game ook, dus dan valt het wel wat tegen als je dat dus niet kan doen in de single player mode.
    pi_73401287
    quote:
    And no, you can't tell your squad to get exactly into cover. Nor can you order them to all look in one direction or even better, for some to aim forwards while one watches your back. The point-hold-drag approaches to squad management of both Full Spectrum and Brothers In Arms seem to have passed the developers of Operation Flashpoint 2 by.

These problems are a frustration in many games. But in Dragon Rising they're worse – because if your squad get themselves killed, or you fumble a menu selection under pressure, that can set you back a long time: up to twenty minutes on the easier "Normal" setting (which has regular checkpoints, a full HUD and squad mates that respawn at checkpoints). On the "Hardcore" setting (no checkpoints, no HUD – including radar and scope, no respawns), you could be put back over an hour by one bad move.
    pi_73406674
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 19:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Tering. Dat is toch wel een gevalletje "de grond in schrijven"
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 07:48:59 #117
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_73414998
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:01:50 #118
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_73415113
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 19:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Fail.
    The truth was in here.
    pi_73416378
    Ik ga hem toch wel kopen. Maar wanneer komt ie nou uit? Morgen of overmorgen?
    pi_73416558
    Ik wacht de reviews en impressies af. Maar het belooft niet veel goeds..
    pi_73418680
    Is er al wat meer bekend over de multiplayer? Ik heb ergens gelezen dat je in de multiplayer een computergestuurd squad van een aantal man om je heen hebt.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:49:29 #122
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73421288
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Fail.
    Ja,... beetje wel ja. De onderstaande review van Eurogamer is OK,... maar vind OF2 niet goed genoeg voor aanschaf. Er komen meerdere games uit! De review heeft heel veel minpunten die ik niet trek.

http://www.eurogamer.net/(...)rising-review?page=2

Even so, Operation Flashpoint offers a sobering counterpoint to the riotous action of the typical contemporary console FPS and as such is very welcome. As with Race Driver: GRID, with which it shares elements of its engine, some will find the concessions to reality go too far while others will say they don't go nearly far enough. There is, however, just enough range between its difficulties to appease both ends of the spectrum: those who want an unflinching recreation of island-based warfare, and those who want a manageable, mostly enjoyable military videogame. But its mild shortcomings ensure that, until Codemasters can fill its framework with a little more imagination and purpose, neither group will come away fanatical about the effort.

7/10
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:48:25 #123
    225308 Row-1
    'sup money?
    pi_73422921
    Kappen met die warez-discussie

[ Bericht 92% gewijzigd door Strolie75 op 06-10-2009 14:47:47 ]
    pi_73427829
    Franchise naar de klote
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:36:12 #125
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73428267
    IGN review was iets beter,... 8.1 overal. Klagen wat over de singleplayer experience. A.I. issues en dergelijke. Co-op is waar de fun ligt,... maar ja. Klinkt echt als een net niet game!
    pi_73429150
    Kreeg van GC shop een mailtje dat hij vandaag al verzonden was.
    Als het goed is morgen in huis dus!

Ben benieuwd in elk geval
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:03:14 #127
    217808 gniffie
    Ven der Vurt is baas!
    pi_73429226
    Mij lijkt toch dat de multiplayer het meest leuke gaat worden, alleen weet niet hoe het gaat uitpakken als er niet een soort van quick respawn inzit, want dat zullen dan wel lange potjes worden met vieze campers erin . Heb hem besteld bij gamehubs dus hopelijk komt die gauw .
    "Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
    pi_73432841
    Iemand op xboxworld.nl heeft em al (reviewer):
    quote:
    Animaties zijn goed, maar wel typisch first-person (als je tegen een steile helling oploopt ziet dat er wat gek uit ). Wat betreft dat looten; een tegenstanders heeft bijvoorbeeld een rifle en een pistool bij, extra ammo en wat granaten. Kan je zelf kiezen wat je meeneemt of in één keer alles. Zit uiteraard een max aan wat je kan dragen (twee geweren, één pistool, set granaten, set explosieven, med-kit, verrekijker en een mes).
    Orders geven moet je echt leren. Je kan natuurlijk rustig bladeren via het wiel (RB indrukken, richting kiezen, weer richting kiezen, commando kiezen, soms zijn er nog veel meer 'verdiepingen'). Dat kost veel tijd, dus als je dat leert kan je zo met paar tikkies in één seconde allerlei dingen uitvoeren. Super strak! Formaties wisselen, dichtheid van formatie, lopen/volgen/stoppen, posities in voertuigen aanwijzen, bepaalde units aanvallen, suppresive fire, bepaalde positie behouden, van alles.
    Vaak werk je met meerdere teams samen. Je begint in team Saber Two en er is bijvoorbeeld een recon team dat is Saber Three en een Demolitions team dat is Saber Four, die kom je ook tegen in de missies. Werkelijk het HELE eiland is beschikbaar en kan je in principe overlopen als je zou willen, maar dat is vrij nutteloos en de kans is groot dat je dan wel een kogel door je kop krijgt (of je gaat er héél lang en héél voorzichtig over doen).
    Of ie 60fps draait weet ik niet. Geluiden zijn ook awesome. Allemaal geluiden van de natuur in een superstille nachtmissie. Creepy.
    Dus.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:14:58 #129
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_73432985
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef Chocobo het volgende:
    IGN review was iets beter,... 8.1 overal. Klagen wat over de singleplayer experience. A.I. issues en dergelijke. Co-op is waar de fun ligt,... maar ja. Klinkt echt als een net niet game!
    Voor mij zijn de enige goeie games, games die hoger dan een 9,5 krijgen.

Ik had laatst prince of persia gedownload en die kreeg gemiddeld een 8,5, ik dat spel spelen, mijn god wat een kansloos eentonig spel zeg
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:19:39 #130
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_73433135
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef RickoKun het volgende:

Ik had laatst prince of persia gedownload en die kreeg gemiddeld een 8,5, ik dat spel spelen, mijn god wat een kansloos eentonig spel zeg
    Is dat nou makkelijk, geen eigen mening hebben?

Ik vermaak me vaak prima met games die iets lager scoren, puur door de setting, gameplay of originaliteit.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:41:09 #131
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73433856
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 19:09 schreef -Dries- het volgende:
    Iemand op xboxworld.nl heeft em al (reviewer):
    [..]

Dus.
    Ja,.. het is inderdaad open en je kan ook voertuigen besturen inderdaad. Geen idee waar de ene blad het over had. Heb nog steeds interesse, maar niet bij launch,... leuk als budget titel ooit!
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:43:03 #132
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73433945
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mwa, ik game ook games die anderen niet trekken. Of die reviewers belonen met een 7 of 8. Het gaat me daar niet echt om. Assassin's Creed en Prince of Persia vond ik erg cool!
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:45:39 #133
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73434040
    pi_73434493
    Ook geen tijdslimiet blijkbaar. Interessant.
    pi_73435482
    Console gamers opgepast!!

http://www.videogameszone.de/aid,696773/Operation-Flashpoint-2-Grafik-Vergleich-zu-Dragon-Rising-zwischen-PC-und-Konsole/Special/?menu=browser&article_id=696773&image_id=1202429

Het is inderdaad goed om te horen dat de PC Gameplay niet helemaal juist is geweest, en ik ben blij dat ik een flinke PC heb
    pi_73435534
    Mooie review.

Maarre, op welke dag komt ie nou precies uit? Donderdag toch?
    pi_73435559
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 20:19 schreef ufopiloot het volgende:
    Console gamers opgepast!!

http://www.videogameszone.de/aid,696773/Operation-Flashpoint-2-Grafik-Vergleich-zu-Dragon-Rising-zwischen-PC-und-Konsole/Special/?menu=browser&article_id=696773&image_id=1202429

Het is inderdaad goed om te horen dat de PC Gameplay niet helemaal juist is geweest, en ik ben blij dat ik een flinke PC heb
    Oef, wat ben ik blij dat ik een Xbox heb zeg, die PC screens zien er echt niet uit.
    pi_73435843
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 20:20 schreef Gewas het volgende:
    Mooie review.

Maarre, op welke dag komt ie nou precies uit? Donderdag toch?
    Officieel donderdag. Maar als je morgen bij de Free Record Shop langsgaat zullen ze hem al hebben liggen.
    It's funny
    But not ha-ha funny.
    pi_73435909
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Oef, wat ben ik blij dat ik een Xbox heb zeg, die PC screens zien er echt niet uit.
    You serious?
    It's funny
    But not ha-ha funny.
    pi_73436989
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef Nero22 het volgende:

[..]

You serious?

Ja tuurlijk! Xbox ftw!
    pi_73437124
    Ik begin nou echt wel te twijfelen hoor. Denk dat ik het maar niet moet doen...
    It's funny
    But not ha-ha funny.
    pi_73439126
    Ik ben dit weekend van plan samen met twee maten de game aan te schaffen voor de 360. Als ik het goed lees kunnen we dus ook Campaign in co-op doen?! Ik vond de multiplayer modi al geweldig maar dit zou nog beter zijn.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:10:22 #143
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73439730
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef emokid het volgende:
    Ik ben dit weekend van plan samen met twee maten de game aan te schaffen voor de 360. Als ik het goed lees kunnen we dus ook Campaign in co-op doen?! Ik vond de multiplayer modi al geweldig maar dit zou nog beter zijn.
    Correct,... spel is gemaakt voor co-op play!
    pi_73449899
    Steeds meer positievere impressies gelezen.. Hardcore mode is echt typisch ouderwetse Flashpoint niveua. Totaal niet arcade zoals MW2. Precies wat ik zocht eigenlijk.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 10:45:09 #145
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73450020
    Voor de PS3 al in de aanbieding mocht er interesse zijn!

http://www.thehut.com/gam(...)rising/10047637.html
    pi_73450083
    Maar toch hoor ik mensen praten over een ''tijdsdruk'' Dat zou de game de nek omdraaien
    pi_73451811
    Ik heb hem. Straks effe spelen.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2009 11:46:17 ]
    pi_73452806
    Tijdsdruk? Als er iets is waar ik hekel aan heb in games..
      woensdag 7 oktober 2009 @ 12:54:57 #149
    225308 Row-1
    'sup money?
    pi_73453897
    Kheb em al ff gespeeld, speelt heerlijk en loopt nog soepel ook op mijn systeempje!

AMD 3800+ Dual core 2.0 GHZ
    XFX Geforce 8600 GTS 256mb
    3,25 GB RAM

Alles op high 1280x1024 FSAA x8 en loopt dan op 25-30 fps.
    Heb ook al online gespeeld, speelt ook goed, geen key nodig, geen GFWL.
    pi_73454087
    Grappig spel, maar niet de echte blockbuster waar iedereen op zat te wachten.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 13:08:07 #151
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_73454369
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Row-1 het volgende:
    Kheb em al ff gespeeld, speelt heerlijk en loopt nog soepel ook op mijn systeempje!

AMD 3800+ Dual core 2.0 GHZ
    XFX Geforce 8600 GTS 256mb
    3,25 GB RAM

Alles op high 1280x1024 FSAA x8 en loopt dan op 25-30 fps.
    Heb ook al online gespeeld, speelt ook goed, geen key nodig, geen GFWL.
    maar hoe zit het met die tijdsdruk?
    It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
    [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
    Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
    Just broke my personal record for most consecutive days lived.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 13:14:47 #152
    225308 Row-1
    'sup money?
    pi_73454593
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

maar hoe zit het met die tijdsdruk?
    Ben ik nog niet tegengekomen, denk ook dat je dat alleen hebt als je het spel op de moeilijkste levels speelt, en het is volgens mij niet bij alle missies.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 14:00:27 #153
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73456173
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Ben ik nog niet tegengekomen, denk ook dat je dat alleen hebt als je het spel op de moeilijkste levels speelt, en het is volgens mij niet bij alle missies.
    Dus we mogen dat PCgameplay blad met een korreltje zout gaan nemen voortaan

Klinkt goed allemaal! Ben benieuwd naar je bevindingen zodra je het spel uitgespeeld hebt.
    pi_73459202
    Vanmiddag meer dan een uur gespeeld, vind het tot nu toe een tof spel. Ik heb nu de eerste missie gehaald, heb geloof ik maar 2 kills gemaakt en de rest heeft mijn squad gedaan. En ik heb ook geen tijdslimiet gezien trouwens.
    pi_73459623
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dus we mogen dat PCgameplay blad met een korreltje zout gaan nemen voortaan
    QFT

Heeft iemand iets te vertellen over de mission editor? Ben ik eeeeeeerg benieuwd naar!
    pi_73466350
    hij is leuk
    pi_73466738
    Hij is nog steeds niet op gestuurd.
    pi_73467226
    Zo even testen.
    pi_73467253
    wordt morgen bezorgt als het mee zit.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      woensdag 7 oktober 2009 @ 20:58:04 #160
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_73469071
    Op de XBOX360 gaat ie lekker.

Wel moeilijk zeg. pffff.....
    pi_73469350
    Ja zeg, denk je ergens lekker rustig langs te sluipen wordt er ineens op je geschoten en ga je dood... niet echt laagdrempelig instappen maar dat was bekend
    pi_73469469
    Inmiddels al voor de 10e keer de missie bij het vliegveld aan het doen
      woensdag 7 oktober 2009 @ 21:19:23 #163
    2964 Armageddon
    pi_73469910
    Staat er net een maat van me (computergestuurd) met een rocket launcher achter me. Schiet ie zo m'n kop er af.
    pi_73470060
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 21:19 schreef Armageddon het volgende:
    Staat er net een maat van me (computergestuurd) met een rocket launcher achter me. Schiet ie zo m'n kop er af.
    En hij gilde nog zo: "Bukke trut!!!"
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_73472118
    Ja moeilijk spel. Ik was net bij een gedeelte van een missie 5 keer achter elkaar neergeschoten.
    pi_73473034
    note to self: kijk uit

Hier ga ik mij de komende tijd nog wel even mee vermaken zeg
      woensdag 7 oktober 2009 @ 22:52:55 #167
    2964 Armageddon
    pi_73473493
    Ik vind het spel echt VET. *zet 360 weer aan*
      woensdag 7 oktober 2009 @ 23:58:51 #168
    2964 Armageddon
    pi_73475137
    Godgloeiende godver. Wat een moeilijk kk spel
    pi_73475198
    Ik heb er echt zin in, ik ga co-oppen en ik hoop dat mijn medespelers er ook zin in hebben anders wordt het zo te lezen echt niets.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 00:07:08 #170
    2964 Armageddon
    pi_73475275
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 00:02 schreef emokid het volgende:
    Ik heb er echt zin in, ik ga co-oppen en ik hoop dat mijn medespelers er ook zin in hebben anders wordt het zo te lezen echt niets.
    Dat is zeker nodig ja, want die AI van je medespelers is echt om te huilen.
    pi_73475294
    DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
      donderdag 8 oktober 2009 @ 00:09:13 #172
    2964 Armageddon
    pi_73475314
    Zit ik bijvoorbeeld net op een waypoint in missie 2, ik herladen. Krijg ik en mijn team de volle laag van een overvliegende helicopter. Hele team dood. Herladen heeft geen zin. Meteen weer allemaal dood.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 00:10:46 #173
    2964 Armageddon
    pi_73475337
    Welke mongool heeft deze review geschreven dan? Wat een kutzooi.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 00:12:10 #174
    2964 Armageddon
    pi_73475360
    Grapje! Ik ben een beetje aggie omdat deze game echt frustreert.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 00:15:07 #175
    2964 Armageddon
    pi_73475406
    Hardcore is echt niet te doen. Ik ga naar normal.
    pi_73475548
    oh je faalde op hardcore... ik faalde op het makkelijkst bij missie 2
      donderdag 8 oktober 2009 @ 01:01:42 #177
    2964 Armageddon
    pi_73476015
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 00:24 schreef tr0tle het volgende:
    oh je faalde op hardcore... ik faalde op het makkelijkst bij missie 2
    Dit is nu echt een spel wat me kan boeien. Ik blijf het proberen. Ik heb met zoveel andere spellen dat ik dacht van krijg de pleuris. Bijvoorbeeld racen in GTA. Dan denk ik van. Laat maar.

Met deze game blijf ik gaan.

TOP GAME!
    pi_73476195
    Hoop hem morgen ook binnen te krijgen, dat is dan wel op me werk !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_73476287
    godver, meteen al door m'n appel geschoten.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 02:21:33 #180
    225308 Row-1
    'sup money?
    pi_73476505
    Je kunt bij missie 2 het beste bij een boom gaan zitten en dan op de heli schieten, als je geluk hebt stort ie neer of ze landen en dan kun je de piloten doodschieten.
    pi_73476888
    Kappen met die SC!

Als je per seconde wilt delen wat je meemaakt ga je maar twitteren.
    pi_73477642
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
    Kappen met die SC!

Wat moet je anders doen in dit topic?
    Het is toch om over de game te discusieren
    Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
    pi_73477716
    Ik ben toen die helikopter kwam in een huis gaan zitten.

Al iemand multiplayer gedaan? Vanavond ga ik de multiplayer doen.
    pi_73478166
    Dus er is toch geen tijdsdruk? Echt vreemd, overal hoor je weer wat anders..

En zeg, heb je nou ook het hele eiland tot je beschikking?
    pi_73478231
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 08:42 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Wat moet je anders doen in dit topic?
    Het is toch om over de game te discusieren
    Kijk eens naar de posts van Armageddon dan Hij chat met zichzelf. Ja, goede discussie hoor.
    pi_73478316
    Hmm, eerst ging ik hem 100% kopen, na die reviews 100% zeker niet en nu twijfel ik toch weer of ik hem voor de xbox ga halen.

Hoe is de live ervaring mensen? Is het nou 4vs4 of max 8vs8?
    pi_73478394
    Mwah er is wel een vorm van tijdsdruk, bijv de vloot komt binnen zoveel tijd binnen schot afstand van een rakket, blaas hem op hem voor dat de vloot er is.
    pi_73479218
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 09:30 schreef tr0tle het volgende:
    Mwah er is wel een vorm van tijdsdruk, bijv de vloot komt binnen zoveel tijd binnen schot afstand van een rakket, blaas hem op hem voor dat de vloot er is.
    Ja, bij sommige missies is dat gaaf. Maar is dat nou bij elke missie of gewoon een paar?
    pi_73479677
    Wat is die singleplayer frustrerend zeg. Ben iets van tien keer doodgegaan bij de derde missie en heb hem nog niet gehaald. Moeilijkheidsgraad vind ik te hoog, ik vond OPF 1 makkelijker.

Iemand tips hoe ik de derde missie kan halen?
    pi_73479719
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ja, bij sommige missies is dat gaaf. Maar is dat nou bij elke missie of gewoon een paar?
    Ik heb geen idee, ben bij missie 2
    pi_73479789
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef Gewas het volgende:
    Wat is die singleplayer frustrerend zeg. Ben iets van tien keer doodgegaan bij de derde missie en heb hem nog niet gehaald. Moeilijkheidsgraad vind ik te hoog, ik vond OPF 1 makkelijker.

Iemand tips hoe ik de derde missie kan halen?
    Op normal zetten?
      donderdag 8 oktober 2009 @ 10:35:04 #192
    2964 Armageddon
    pi_73479825
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
    Kappen met die SC!

Flikker op man. Mafkees.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 10:36:44 #193
    2964 Armageddon
    pi_73479867
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Kijk eens naar de posts van Armageddon dan Hij chat met zichzelf. Ja, goede discussie hoor.
    Dit is een topic over Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Daar heb ik het toch over? Waar moet ik het anders over hebben? Je schoonmoeder?
    pi_73480007
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Op normal zetten?
    Dat staat ie al.
    pi_73480064
    moet nog wachten tot ik thuis ben vanmiddag.

En 10x doodgaan tijdens een missie is niet zo bijzonder hoor Dat was minimaal het gemiddelde bij OFP1
    pi_73480314
    Je kan btw wel Helikopters vliegen.
    pi_73480471
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dit is een topic over Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Daar heb ik het toch over? Waar moet ik het anders over hebben? Je schoonmoeder?
    Wat doe je nou dom dwaas. Ik weet niet of je wel vaker op een forum komt, maar het is nogal ongebruikelijk om voor elke zin die je schrijft een aparte post te maken. Dat kan ook allemaal achter elkaar ja. Zo verziek je het hele topic vol met nutteloze aparte oneliners over hoe je dit keer dood bent gegaan
      donderdag 8 oktober 2009 @ 10:58:13 #198
    2964 Armageddon
    pi_73480507
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 10:57 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Wat doe je nou dom dwaas. Ik weet niet of je wel vaker op een forum komt.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 10:59:45 #199
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_73480560
    Nokkuh mensen,... gewoon doorgaan over OF2 op een normale manier!
    pi_73480882
    Toch ook maar vandaag halen. De reviews waren wisselend.. tussen de 7 en 9 schommelde het steeds, maar wat ik op verschille fora lees is zó positief.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')