jeetje..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Prosac het volgende:
Even de PCGameplay er weer bijgepakt. Ze hebben een review gemaakt op basis van de Singleplayer campaign. De multiplayer konden ze nog niet testen dus geen eindscore nog.
Ik citeer
"In Arma II kon je gaan en staan waar je wilde, in Dragon Rising is dit niet het geval. Het lijkt erop dat de 'enorme' spelwereld is opgedeeld in kleine zones die niet onderling verbonden zijn. Er is voor iedere opdracht wel voldoende speelruimte voorzien, maar op een bepaald ogenblik overschrijd je een onzichtbare grens en mislukt je missie"
"APC's en jeeps waren nog regelmatig voorhanden, maar zwaardere tanks bleven in handen van de AI. Elke poging geforceerd in zo'n tank te klimmen eindigde onderaan de rupsband. Eerst dachten we nog dat het eenvoudigweg niet voorzien was in de campagne om te vliegen met aanvalshelikopters of om te rijden met tanks....tot onze grote ergernis bleek dit in de single missions ook niet mogelijk, die ook nog eens uit exact dezelfde 11 opdrachten als de campaign bestaan!'
"..de totale speelduur is dan weer aan de korte kant. We hebben een zestal uren nodig gehad om de elf opdrachten af te werken...."
"De beperking van je bewegingsvrijheid binnen de speelmap is wat ons betreft onvergeeflijk en ook de schaarse hoeveelheid speelbare voertuigen is voor Operation Flashpoint veteranen geen al te best nieuws. Het is opvallend dat Dragon Rising goed scoort op zaken waar ArmA II het minder doet en omgekeerd."
tijdlimiet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:56 schreef Gewas het volgende:
Vind het wel jammer van die tijdlimiet op missies maar toch ben ik wel benieuwd naar dit spel.
+ onzichtbare muren.quote:
Voor zover ik weet gaat het hier om tether restrictie,... niet meer dan 275m (radius) van je leider verwijderd zijn in co-op mode. Tja,... noem dat meer realisme dan arcade om eerlijk te zijn. Er is heel veel informatie te vinden op de forums van Operation Flashpoint en alles heeft wel een reden. Tevens een 90 minuten tijdslimiet voor 1 missie is uiteraard meer dan voldoende.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:28 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
+ onzichtbare muren.
Jammer dat de gamers zo in de maling worden genomen. Uiteindelijk lijkt deze 'militaire combatsim op een enorm eiland' dus te bestaan uit kleine levels met onzichtbare muren, geen bestuurbare voertuigen en een tijdslimiet. Het gaat dus meer richting Call of Duty dan ArmA.
Pff.. open world my ass dus.. en die speeltijd is ook erg karig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jeetje..dat zou een domper zijn zeg.
This is probably true of most open-world games, but I don't think I've ever felt it as strongly, as innately, as I did when playing Dragon Rising.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef ufopiloot het volgende:
Beetje oppervlakkige review zonder al te veel details. Ik lees niks over de 'open wereld' of de voertuigen, of enkele andere punten die de PCGP wel naar voren haalt.
quote:And no, you can't tell your squad to get exactly into cover. Nor can you order them to all look in one direction or even better, for some to aim forwards while one watches your back. The point-hold-drag approaches to squad management of both Full Spectrum and Brothers In Arms seem to have passed the developers of Operation Flashpoint 2 by.
These problems are a frustration in many games. But in Dragon Rising they're worse – because if your squad get themselves killed, or you fumble a menu selection under pressure, that can set you back a long time: up to twenty minutes on the easier "Normal" setting (which has regular checkpoints, a full HUD and squad mates that respawn at checkpoints). On the "Hardcore" setting (no checkpoints, no HUD – including radar and scope, no respawns), you could be put back over an hour by one bad move.
Ja,... beetje wel ja. De onderstaande review van Eurogamer is OK,... maar vind OF2 niet goed genoeg voor aanschaf. Er komen meerdere games uit! De review heeft heel veel minpunten die ik niet trek.quote:
Dus.quote:Animaties zijn goed, maar wel typisch first-person (als je tegen een steile helling oploopt ziet dat er wat gek uit ). Wat betreft dat looten; een tegenstanders heeft bijvoorbeeld een rifle en een pistool bij, extra ammo en wat granaten. Kan je zelf kiezen wat je meeneemt of in één keer alles. Zit uiteraard een max aan wat je kan dragen (twee geweren, één pistool, set granaten, set explosieven, med-kit, verrekijker en een mes).
Orders geven moet je echt leren. Je kan natuurlijk rustig bladeren via het wiel (RB indrukken, richting kiezen, weer richting kiezen, commando kiezen, soms zijn er nog veel meer 'verdiepingen'). Dat kost veel tijd, dus als je dat leert kan je zo met paar tikkies in één seconde allerlei dingen uitvoeren. Super strak! Formaties wisselen, dichtheid van formatie, lopen/volgen/stoppen, posities in voertuigen aanwijzen, bepaalde units aanvallen, suppresive fire, bepaalde positie behouden, van alles.
Vaak werk je met meerdere teams samen. Je begint in team Saber Two en er is bijvoorbeeld een recon team dat is Saber Three en een Demolitions team dat is Saber Four, die kom je ook tegen in de missies. Werkelijk het HELE eiland is beschikbaar en kan je in principe overlopen als je zou willen, maar dat is vrij nutteloos en de kans is groot dat je dan wel een kogel door je kop krijgt (of je gaat er héél lang en héél voorzichtig over doen).
Of ie 60fps draait weet ik niet. Geluiden zijn ook awesome. Allemaal geluiden van de natuur in een superstille nachtmissie. Creepy.
Voor mij zijn de enige goeie games, games die hoger dan een 9,5 krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef Chocobo het volgende:
IGN review was iets beter,... 8.1 overal. Klagen wat over de singleplayer experience. A.I. issues en dergelijke. Co-op is waar de fun ligt,... maar ja. Klinkt echt als een net niet game!
Is dat nou makkelijk, geen eigen mening hebben?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Voor mij zijn de enige goeie games, games die hoger dan een 9,5 krijgen.
Ik had laatst prince of persia gedownload en die kreeg gemiddeld een 8,5, ik dat spel spelen, mijn god wat een kansloos eentonig spel zeg![]()
Ja,.. het is inderdaad open en je kan ook voertuigen besturen inderdaad. Geen idee waar de ene blad het over had. Heb nog steeds interesse, maar niet bij launch,... leuk als budget titel ooit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:09 schreef -Dries- het volgende:
Iemand op xboxworld.nl heeft em al (reviewer):
[..]
Dus.
Mwa, ik game ook games die anderen niet trekken. Of die reviewers belonen met een 7 of 8. Het gaat me daar niet echt om. Assassin's Creed en Prince of Persia vond ik erg cool!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Voor mij zijn de enige goeie games, games die hoger dan een 9,5 krijgen.
Ik had laatst prince of persia gedownload en die kreeg gemiddeld een 8,5, ik dat spel spelen, mijn god wat een kansloos eentonig spel zeg![]()
Oef, wat ben ik blij dat ik een Xbox heb zeg, die PC screens zien er echt niet uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:19 schreef ufopiloot het volgende:
Console gamers opgepast!!
http://www.videogameszone.de/aid,696773/Operation-Flashpoint-2-Grafik-Vergleich-zu-Dragon-Rising-zwischen-PC-und-Konsole/Special/?menu=browser&article_id=696773&image_id=1202429
Het is inderdaad goed om te horen dat de PC Gameplay niet helemaal juist is geweest, en ik ben blij dat ik een flinke PC heb![]()
Officieel donderdag. Maar als je morgen bij de Free Record Shop langsgaat zullen ze hem al hebben liggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:20 schreef Gewas het volgende:
Mooie review.
Maarre, op welke dag komt ie nou precies uit?Donderdag toch?
You serious?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oef, wat ben ik blij dat ik een Xbox heb zeg, die PC screens zien er echt niet uit.
Correct,... spel is gemaakt voor co-op play!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef emokid het volgende:
Ik ben dit weekend van plan samen met twee maten de game aan te schaffen voor de 360. Als ik het goed lees kunnen we dus ook Campaign in co-op doen?!Ik vond de multiplayer modi al geweldig maar dit zou nog beter zijn.
maar hoe zit het met die tijdsdruk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Row-1 het volgende:
Kheb em al ff gespeeld, speelt heerlijk en loopt nog soepel ook op mijn systeempje!
AMD 3800+ Dual core 2.0 GHZ
XFX Geforce 8600 GTS 256mb
3,25 GB RAM
Alles op high 1280x1024 FSAA x8 en loopt dan op 25-30 fps.
Heb ook al online gespeeld, speelt ook goed, geen key nodig, geen GFWL.
Ben ik nog niet tegengekomen, denk ook dat je dat alleen hebt als je het spel op de moeilijkste levels speelt, en het is volgens mij niet bij alle missies.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar hoe zit het met die tijdsdruk?
Dus we mogen dat PCgameplay blad met een korreltje zout gaan nemen voortaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet tegengekomen, denk ook dat je dat alleen hebt als je het spel op de moeilijkste levels speelt, en het is volgens mij niet bij alle missies.
QFTquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus we mogen dat PCgameplay blad met een korreltje zout gaan nemen voortaan![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:19 schreef Armageddon het volgende:
Staat er net een maat van me (computergestuurd) met een rocket launcher achter me. Schiet ie zo m'n kop er af.![]()
Dat is zeker nodig ja, want die AI van je medespelers is echt om te huilen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:02 schreef emokid het volgende:
Ik heb er echt zin in, ik ga co-oppen en ik hoop dat mijn medespelers er ook zin in hebben anders wordt het zo te lezen echt niets.![]()
Dit is nu echt een spel wat me kan boeien. Ik blijf het proberen. Ik heb met zoveel andere spellen dat ik dacht van krijg de pleuris. Bijvoorbeeld racen in GTA. Dan denk ik van. Laat maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:24 schreef tr0tle het volgende:
oh je faalde op hardcore... ik faalde op het makkelijkst bij missie 2
Wat moet je anders doen in dit topic?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kappen met die SC!
Als je per seconde wilt delen wat je meemaakt ga je maar twitteren.
Kijk eens naar de posts van Armageddon danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:42 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen in dit topic?
Het is toch om over de game te discusieren
Ja, bij sommige missies is dat gaaf. Maar is dat nou bij elke missie of gewoon een paar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:30 schreef tr0tle het volgende:
Mwah er is wel een vorm van tijdsdruk, bijv de vloot komt binnen zoveel tijd binnen schot afstand van een rakket, blaas hem op hem voor dat de vloot er is.
Ik heb geen idee, ben bij missie 2quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, bij sommige missies is dat gaaf. Maar is dat nou bij elke missie of gewoon een paar?
Op normal zetten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef Gewas het volgende:
Wat is die singleplayer frustrerend zeg. Ben iets van tien keer doodgegaan bij de derde missie en heb hem nog niet gehaald. Moeilijkheidsgraad vind ik te hoog, ik vond OPF 1 makkelijker.
Iemand tips hoe ik de derde missie kan halen?
Flikker op man. Mafkees.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kappen met die SC!
Als je per seconde wilt delen wat je meemaakt ga je maar twitteren.
Dit is een topic over Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Daar heb ik het toch over? Waar moet ik het anders over hebben? Je schoonmoeder?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Kijk eens naar de posts van Armageddon danHij chat met zichzelf. Ja, goede discussie hoor.
Wat doe je nou dom dwaas. Ik weet niet of je wel vaker op een forum komt, maar het is nogal ongebruikelijk om voor elke zin die je schrijft een aparte post te maken. Dat kan ook allemaal achter elkaar ja. Zo verziek je het hele topic vol met nutteloze aparte oneliners over hoe je dit keer dood bent gegaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is een topic over Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Daar heb ik het toch over? Waar moet ik het anders over hebben? Je schoonmoeder?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:57 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom dwaas. Ik weet niet of je wel vaker op een forum komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |