jeetje..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Prosac het volgende:
Even de PCGameplay er weer bijgepakt. Ze hebben een review gemaakt op basis van de Singleplayer campaign. De multiplayer konden ze nog niet testen dus geen eindscore nog.
Ik citeer
"In Arma II kon je gaan en staan waar je wilde, in Dragon Rising is dit niet het geval. Het lijkt erop dat de 'enorme' spelwereld is opgedeeld in kleine zones die niet onderling verbonden zijn. Er is voor iedere opdracht wel voldoende speelruimte voorzien, maar op een bepaald ogenblik overschrijd je een onzichtbare grens en mislukt je missie"
"APC's en jeeps waren nog regelmatig voorhanden, maar zwaardere tanks bleven in handen van de AI. Elke poging geforceerd in zo'n tank te klimmen eindigde onderaan de rupsband. Eerst dachten we nog dat het eenvoudigweg niet voorzien was in de campagne om te vliegen met aanvalshelikopters of om te rijden met tanks....tot onze grote ergernis bleek dit in de single missions ook niet mogelijk, die ook nog eens uit exact dezelfde 11 opdrachten als de campaign bestaan!'
"..de totale speelduur is dan weer aan de korte kant. We hebben een zestal uren nodig gehad om de elf opdrachten af te werken...."
"De beperking van je bewegingsvrijheid binnen de speelmap is wat ons betreft onvergeeflijk en ook de schaarse hoeveelheid speelbare voertuigen is voor Operation Flashpoint veteranen geen al te best nieuws. Het is opvallend dat Dragon Rising goed scoort op zaken waar ArmA II het minder doet en omgekeerd."
tijdlimiet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:56 schreef Gewas het volgende:
Vind het wel jammer van die tijdlimiet op missies maar toch ben ik wel benieuwd naar dit spel.
+ onzichtbare muren.quote:
Voor zover ik weet gaat het hier om tether restrictie,... niet meer dan 275m (radius) van je leider verwijderd zijn in co-op mode. Tja,... noem dat meer realisme dan arcade om eerlijk te zijn. Er is heel veel informatie te vinden op de forums van Operation Flashpoint en alles heeft wel een reden. Tevens een 90 minuten tijdslimiet voor 1 missie is uiteraard meer dan voldoende.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:28 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
+ onzichtbare muren.
Jammer dat de gamers zo in de maling worden genomen. Uiteindelijk lijkt deze 'militaire combatsim op een enorm eiland' dus te bestaan uit kleine levels met onzichtbare muren, geen bestuurbare voertuigen en een tijdslimiet. Het gaat dus meer richting Call of Duty dan ArmA.
Pff.. open world my ass dus.. en die speeltijd is ook erg karig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jeetje..dat zou een domper zijn zeg.
This is probably true of most open-world games, but I don't think I've ever felt it as strongly, as innately, as I did when playing Dragon Rising.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef ufopiloot het volgende:
Beetje oppervlakkige review zonder al te veel details. Ik lees niks over de 'open wereld' of de voertuigen, of enkele andere punten die de PCGP wel naar voren haalt.
quote:And no, you can't tell your squad to get exactly into cover. Nor can you order them to all look in one direction or even better, for some to aim forwards while one watches your back. The point-hold-drag approaches to squad management of both Full Spectrum and Brothers In Arms seem to have passed the developers of Operation Flashpoint 2 by.
These problems are a frustration in many games. But in Dragon Rising they're worse – because if your squad get themselves killed, or you fumble a menu selection under pressure, that can set you back a long time: up to twenty minutes on the easier "Normal" setting (which has regular checkpoints, a full HUD and squad mates that respawn at checkpoints). On the "Hardcore" setting (no checkpoints, no HUD – including radar and scope, no respawns), you could be put back over an hour by one bad move.
Ja,... beetje wel ja. De onderstaande review van Eurogamer is OK,... maar vind OF2 niet goed genoeg voor aanschaf. Er komen meerdere games uit! De review heeft heel veel minpunten die ik niet trek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |