maar hoe zit het met die tijdsdruk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Row-1 het volgende:
Kheb em al ff gespeeld, speelt heerlijk en loopt nog soepel ook op mijn systeempje!
AMD 3800+ Dual core 2.0 GHZ
XFX Geforce 8600 GTS 256mb
3,25 GB RAM
Alles op high 1280x1024 FSAA x8 en loopt dan op 25-30 fps.
Heb ook al online gespeeld, speelt ook goed, geen key nodig, geen GFWL.
Ben ik nog niet tegengekomen, denk ook dat je dat alleen hebt als je het spel op de moeilijkste levels speelt, en het is volgens mij niet bij alle missies.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar hoe zit het met die tijdsdruk?
Dus we mogen dat PCgameplay blad met een korreltje zout gaan nemen voortaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet tegengekomen, denk ook dat je dat alleen hebt als je het spel op de moeilijkste levels speelt, en het is volgens mij niet bij alle missies.
QFTquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus we mogen dat PCgameplay blad met een korreltje zout gaan nemen voortaan![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:19 schreef Armageddon het volgende:
Staat er net een maat van me (computergestuurd) met een rocket launcher achter me. Schiet ie zo m'n kop er af.![]()
Dat is zeker nodig ja, want die AI van je medespelers is echt om te huilen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:02 schreef emokid het volgende:
Ik heb er echt zin in, ik ga co-oppen en ik hoop dat mijn medespelers er ook zin in hebben anders wordt het zo te lezen echt niets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |