Dit is nu echt een spel wat me kan boeien. Ik blijf het proberen. Ik heb met zoveel andere spellen dat ik dacht van krijg de pleuris. Bijvoorbeeld racen in GTA. Dan denk ik van. Laat maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:24 schreef tr0tle het volgende:
oh je faalde op hardcore... ik faalde op het makkelijkst bij missie 2
Wat moet je anders doen in dit topic?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kappen met die SC!
Als je per seconde wilt delen wat je meemaakt ga je maar twitteren.
Kijk eens naar de posts van Armageddon danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:42 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen in dit topic?
Het is toch om over de game te discusieren
Ja, bij sommige missies is dat gaaf. Maar is dat nou bij elke missie of gewoon een paar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:30 schreef tr0tle het volgende:
Mwah er is wel een vorm van tijdsdruk, bijv de vloot komt binnen zoveel tijd binnen schot afstand van een rakket, blaas hem op hem voor dat de vloot er is.
Ik heb geen idee, ben bij missie 2quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, bij sommige missies is dat gaaf. Maar is dat nou bij elke missie of gewoon een paar?
Op normal zetten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef Gewas het volgende:
Wat is die singleplayer frustrerend zeg. Ben iets van tien keer doodgegaan bij de derde missie en heb hem nog niet gehaald. Moeilijkheidsgraad vind ik te hoog, ik vond OPF 1 makkelijker.
Iemand tips hoe ik de derde missie kan halen?
Flikker op man. Mafkees.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kappen met die SC!
Als je per seconde wilt delen wat je meemaakt ga je maar twitteren.
Dit is een topic over Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Daar heb ik het toch over? Waar moet ik het anders over hebben? Je schoonmoeder?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:22 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Kijk eens naar de posts van Armageddon danHij chat met zichzelf. Ja, goede discussie hoor.
Wat doe je nou dom dwaas. Ik weet niet of je wel vaker op een forum komt, maar het is nogal ongebruikelijk om voor elke zin die je schrijft een aparte post te maken. Dat kan ook allemaal achter elkaar ja. Zo verziek je het hele topic vol met nutteloze aparte oneliners over hoe je dit keer dood bent gegaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is een topic over Operation Flashpoint 2: Dragon Rising. Daar heb ik het toch over? Waar moet ik het anders over hebben? Je schoonmoeder?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:57 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom dwaas. Ik weet niet of je wel vaker op een forum komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |