Jij bent lekker! Kan ik zeker mijn leeftijd prijsgeven en het feit dat ik een Lowlands newbie ben!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doen jullie ook eens mee met mijn promotieonderzoek sociologie:
To do or not to do........ douchen?
Precies, het is gewoon een verkapte Kijk-mij-7-of-8-keer-naar-Lowlands-zijn-geweest-post.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij bent lekker! Kan ik zeker mijn leeftijd prijsgeven en het feit dat ik een Lowlands newbie ben!
Even de harde kern identificeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij bent lekker! Kan ik zeker mijn leeftijd prijsgeven en het feit dat ik een Lowlands newbie ben!
de Lowlandskrant is echt een circus wat dat betreft, ze roepen overal wat anders, pendelbussen vanaf 14.00, camping open op 18.00 en ik hoorde dat er ergens ook staat dat de 24 uurs tent ook al om 15.00 begintquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Nice, camping om 12 uur open, vernomen uit betrouwbare bronnen
Mijn vader werkt er en zit ook in de organisatie, en hij zei het tegen me, maargoedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Lowlandskrant is echt een circus wat dat betreft, ze roepen overal wat anders, pendelbussen vanaf 14.00, camping open op 18.00 en ik hoorde dat er ergens ook staat dat de 24 uurs tent ook al om 15.00 begint
Lijkt me stug. Campings pas om 18.00 uur namelijk. Op zich zou het wel goed zijn om de aankost van iedereen beter te spreiden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik hoorde dat er ergens ook staat dat de 24 uurs tent ook al om 15.00 begint
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Irien het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Campings pas om 18.00 uur namelijk. Op zich zou het wel goed zijn om de aankost van iedereen beter te spreiden.
Ik ga zelf altijd donderdagavond zo laat mogelijk. Dan is de rij al een stuk korter, maar zijn ze nog steeds bezig hem weg te werken....
Hoe lang zijn die rijen dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Irien het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Campings pas om 18.00 uur namelijk. Op zich zou het wel goed zijn om de aankost van iedereen beter te spreiden.
Ik ga zelf altijd donderdagavond zo laat mogelijk. Dan is de rij al een stuk korter, maar zijn ze nog steeds bezig hem weg te werken....
Dat wil je echt niet weten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die rijen dan?
En rond 9 uur (savondsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten.
's Morgens is te tamelijk rustig, maar tegen de middag is het teringdruk.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het rond 9 uur wel mee.
Tegen 1-2 uur was het al enorm druk, je kon het einde van de file niet zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Laten we het hopen.Maar wat betekent "viel wel mee", 1 uur?
Ik bedoelde daarmee hoe lang je moest wachten voordat je binnen was om 9 uur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tegen 1-2 uur was het al enorm druk, je kon het einde van de file niet zien.
De campings gingen pas tegen 3-4 uur open volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee hoe lang je moest wachten voordat je binnen was om 9 uur.
Geeft niks, je gaat dit jaar voor het eerst (denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik weet het. Ik ben veeleisend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |