quote:
The Frayquote:
+ 1quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:43 schreef Rucebo het volgende:
en Poseidon
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef Mark het volgende:
een vna die actrices van How I met your Mother? (Lily)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:20 schreef lubje25 het volgende:
ze speelde in American Pie volgens mij, maar hoe ze heet
quote:
aye Capt'nquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef PierreTT het volgende:
Achterkant van een voertuig/schip toch?
Damn rightquote:
Stand deel 1688:quote:
juistem + 1: http://en.wikipedia.org/w(...)rritorial_sea_claimsquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef iamredleader het volgende:
Bosnie?
Dit wordt hem denk ik niet, misschien een nieuwe vraag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef iamredleader het volgende:
Nog maar een hintje:
In.... Ka..... is de 5e rijkste persoon ter wereld (!)
Da's een pittig half uurtjequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben even een half uurtje weg...
Opgezocht en het kloptquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Een aantal steden, hoe heten ze in het echt?Rijssel-? La Haye - Den haag Bois-le-Duc -Den Bosch Pressburg -Bratislava Saint-Trond -?
maakt niet uit hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:46 schreef starla het volgende:
sorry, ik wist ze allemaal behalve pressburg, vandaar dat ik zo aasde
Toch wel een schouderklopje voor het ontrafelen van Pressburg. Ik dacht dat die stad de meeste problemen zou opleveren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
maakt niet uit hooris ook maar toevallig dat ik die weet
Op vakantie in tsjechië was een vent die hele tijd aan het praten over dat we een keer naar Slowakije moeten gaan en dat vooral Pressburg! We snapten er niets van dus toen had ik het maar opgezochtquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch wel een schouderklopje voor het ontrafelen van Pressburg. Ik dacht dat die stad de meeste problemen zou opleveren.
Meer niet.quote:
+ 1quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Elsevier
Huh?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:29 schreef Mark het volgende:
Hm, wil je nog met terugwerkende kracht Tanjaa belonen?
Jij had het juiste antwoord, dus ik vond dat jij het punt verdiende. Ofyles2 was het met me eens, dus jij bent aan de beurtquote:
Ooh, okeequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij had het juiste antwoord, dus ik vond dat jij het punt verdiende. Ofyles2 was het met me eens, dus jij bent aan de beurt
quote:
quote:
Shit afdeling int ziekenhuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |