Dit wordt hem denk ik niet, misschien een nieuwe vraag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef iamredleader het volgende:
Nog maar een hintje:
In.... Ka..... is de 5e rijkste persoon ter wereld (!)
Da's een pittig half uurtjequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben even een half uurtje weg...
Opgezocht en het kloptquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Een aantal steden, hoe heten ze in het echt?Rijssel-? La Haye - Den haag Bois-le-Duc -Den Bosch Pressburg -Bratislava Saint-Trond -?
maakt niet uit hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:46 schreef starla het volgende:
sorry, ik wist ze allemaal behalve pressburg, vandaar dat ik zo aasde
Toch wel een schouderklopje voor het ontrafelen van Pressburg. Ik dacht dat die stad de meeste problemen zou opleveren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
maakt niet uit hooris ook maar toevallig dat ik die weet
Op vakantie in tsjechië was een vent die hele tijd aan het praten over dat we een keer naar Slowakije moeten gaan en dat vooral Pressburg! We snapten er niets van dus toen had ik het maar opgezochtquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch wel een schouderklopje voor het ontrafelen van Pressburg. Ik dacht dat die stad de meeste problemen zou opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |