abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71673304
Gisteravond geprobeerd om een nieuwe achtergrond te downloaden. Nou dat lukte wel, maar die achtergrond (van 320x480) past dus niet op het scherm....
Je krijgt een klein vakje over de afbeelding die je wilt gebruiken en als je op instellen klikt rekt ie dat hele kleine vakje uit over alle 7 homescreens... Geweldig. Het lijkt nergens op.
Ik hoop dat hier iets aan te doen is.
pi_71675960
Hmm, vinden jullie het niet raar dat je geen plaatjes van de achtergrondgalerie kan gebruiken als achtergrond van de schermblokkering, terwijl het standaard een plaatje van de achtergrondgalerie is.

Nu ik hem eenmaal naar een foto heb veranderd kan ik hem niet weer naar de standaardachtergrond veranderen .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:35:02 #203
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71676751
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, vinden jullie het niet raar dat je geen plaatjes van de achtergrondgalerie kan gebruiken als achtergrond van de schermblokkering, terwijl het standaard een plaatje van de achtergrondgalerie is.

Nu ik hem eenmaal naar een foto heb veranderd kan ik hem niet weer naar de standaardachtergrond veranderen .
Inderdaad, erg apart. Ik heb er ook last van...
pi_71676786
En ik heb geen zin om alles weer naar de fabrieksinstellingen terug te zetten, want dat is ook weer zo'n gedoe .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:46:52 #205
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71677172
Indd, en bovendien kan je dan nog steeds niet je eigen achtergrond uit de achtergrondgalerie kiezen

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkFly op 07-08-2009 11:55:13 ]
pi_71684506
Vanmorgen detecteerde 't ding mijn koptelefoon niet. Kon 'm erin prikken wat ik wilde, maar mp3 bleef via speaker afspelen.

Foon uitgezet en weer aan, en toen zag ie 'm weer gelukkig

Blijven toch ondingen, computers...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:46:45 #207
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71684656
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
Vanmorgen detecteerde 't ding mijn koptelefoon niet. Kon 'm erin prikken wat ik wilde, maar mp3 bleef via speaker afspelen.

Foon uitgezet en weer aan, en toen zag ie 'm weer gelukkig

Blijven toch ondingen, computers...
Hahaha dat had ik dus ook, handig dat ik dat voor het eerst ging testen in de trein. Had het eerst zelf niet eens in de gaten dat het via de speakers kwam... Gekke blikken... Aiii. Maar ik hoop niet dat dit vaker voorkomt.

Heb even wat foto's op mijn blog gezet: http://www.marjoleinvanderkolk.com/2009/08/07/review-htc-hero/ (ik kan niet zo goed engels)
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71704716
Weten jullie een handige manier om bookmarks op de foon te importeren en liefst te synchen met bijvoorbeeld Firefox (Xmarks)?
pi_71704845
Hmm, ik vermoed dat http://mobile.foxmarks.com misschien nog wel 't handigst is .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:53:02 #210
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71705991
Heeft er iemand al navigatiesoftware uitgeprobeerd? En wat zijn de reacties?
Ik ga vandaag iig CoPilot gebruiken, aangezien die offline kaarten hebben en dus ook bruikbaar is in het buitenland. Laat wel even weten wat ik ervan vind.
pi_71706064
Ik heb andnav2 even uitgeprobeerd, maar vond het niet echt een succes.
Cool story, Hansel.
pi_71706220
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:17 schreef Angelfrouk het volgende:
Gisteravond geprobeerd om een nieuwe achtergrond te downloaden. Nou dat lukte wel, maar die achtergrond (van 320x480) past dus niet op het scherm....
Je krijgt een klein vakje over de afbeelding die je wilt gebruiken en als je op instellen klikt rekt ie dat hele kleine vakje uit over alle 7 homescreens... Geweldig. Het lijkt nergens op.
Ik hoop dat hier iets aan te doen is.
Haha, het duurde ook even voordat ik er achter kwam maar dat klein vakje kun je groter en kleiner maken door een hoek te drukken en te schuiven. Hoe groter je 'm maakt hoe mooier t wordt. Natuurlijk doe ik altijd het maximum, het hele plaatje. En dan instellen (Dit is in ieder geval op de Magic zo)
pi_71706357
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:04 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Haha, het duurde ook even voordat ik er achter kwam maar dat klein vakje kun je groter en kleiner maken door een hoek te drukken en te schuiven. Hoe groter je 'm maakt hoe mooier t wordt. Natuurlijk doe ik altijd het maximum, het hele plaatje. En dan instellen (Dit is in ieder geval op de Magic zo)
Ik dacht dat ik dat geprobeerd had... Maar het werkt inderdaad perfect. Tanke wol!
pi_71706706
Wat apps voor jullie als jullie nog niet echt ermee bezig zijn geweest:

Algemeen Android-topic #4

pi_71709015
Wat geinig, ik kwam er net toevallig achter.

Als je je Home-knop (het huisje) ingedrukt houdt, krijg je de keuze:
Actie voltooien met
- Startpagina
- TouchFLO

Als je voor de eerste kiest, kom je volgens mij terecht in de standaard Android interface, met maar 3 schermpjes en de standaard Android-achtergronden (de natuurfotootjes). Kies je voor de tweede, dan heb je de Hero Sense-interface met 7 schermpjes .

Als je de Home-knop nóg wat langer ingedrukt houdt, krijg je een soort task switcher te zien waarmee je tussen de actieve apps kunt switchen.
pi_71710482
Dat van die actieve apps wist ik al, maar ik krijg niet de keuze of ik touchflo wel of niet wil gebruiken....
Cool story, Hansel.
pi_71710531
Zodra je het task switcher popupje krijgt, laat je de Home-knop los en druk je 'm nogmaals kort in.
pi_71711280
Net ook de Hero gehaald. Helaas heeft de verkoper me genaaid met het abonnement (hi shop Tilburg). Ik wees hem op het verschil in prijs tussen de online Hi 25 en in de winkel (25 euro -- 20 euro) . Hij wist me te vertellen dat ik, wanneer ik online bestelde, bij dat abonnement per minuut ging betalen en daardoor feitelijk duurder uit zou zijn dan de 25 euro dit ik bij hem zou betalen. Op de terugweg toch de klantenservice gebeld, die vertelde me dat er totaal geen verschil is. Maandag maar even terug om te zeiken, dan zal hij wel van niks weten denk ik. Hi (online) neemt de klacht niet aan. Zit al sinds ze bestaat bij HI, eikels !
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71711772
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zodra je het task switcher popupje krijgt, laat je de Home-knop los en druk je 'm nogmaals kort in.
Dat werkt niet bij mij hoor, dan gaat hij gewoon weer terug naar het startscherm.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:12:40 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71711895
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:37 schreef dramatiek het volgende:
Net ook de Hero gehaald. Helaas heeft de verkoper me genaaid met het abonnement (hi shop Tilburg). Ik wees hem op het verschil in prijs tussen de online Hi 25 en in de winkel (25 euro -- 20 euro) . Hij wist me te vertellen dat ik, wanneer ik online bestelde, bij dat abonnement per minuut ging betalen en daardoor feitelijk duurder uit zou zijn dan de 25 euro dit ik bij hem zou betalen. Op de terugweg toch de klantenservice gebeld, die vertelde me dat er totaal geen verschil is. Maandag maar even terug om te zeiken, dan zal hij wel van niks weten denk ik. Hi (online) neemt de klacht niet aan. Zit al sinds ze bestaat bij HI, eikels !
Zit wel verschil in hoor, tussen Hi Online abonnement en Hi Winkel.. kijk hier maar eens.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71712005
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zit wel verschil in hoor, tussen Hi Online abonnement en Hi Winkel.. kijk hier maar eens.
Hmz....dan had de klantenservice er geen verstand van.....
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:32:24 #222
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71720977
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef DarkFly het volgende:
Heeft er iemand al navigatiesoftware uitgeprobeerd? En wat zijn de reacties?
Ik ga vandaag iig CoPilot gebruiken, aangezien die offline kaarten hebben en dus ook bruikbaar is in het buitenland. Laat wel even weten wat ik ervan vind.
Oke, CoPilot vandaag dus gebruikt en nu weer verwijderd. Hoewel het programma er op zich goed uit ziet en gebruiksvriendelijk werkt, zijn er voor mij twee nadelen om programma weer te verwijderen.

Het grootste nadeel was wel de routeberekening. Op diverse trajecten heb ik CoPilot uitgeprobeerd en tot drie(!) keer toe werd ik verkeerd om gestuurd. In een geval heb ik door CoPilot maar liefst 3km omgereden (heb alle routes nagerekend met TomTom). Niet echt de bedoeling van een navigatiesysteem lijkt mij. Ook na het aanpassen van de instellingen ging het niet goed.
Daarnaast zijn de kaarten (althans die van Nederland iig) verouderd en staan nieuwere wegen er niet in, terwijl ze wel in een TomTom van een half jaar oud zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkFly op 09-08-2009 01:01:20 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:08:21 #223
10710 gday
propria cures
pi_71763544
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:32 schreef DennisMoore het volgende:
Wat geinig, ik kwam er net toevallig achter.

Als je je Home-knop (het huisje) ingedrukt houdt, krijg je de keuze:
Actie voltooien met
- Startpagina
- TouchFLO

Als je voor de eerste kiest, kom je volgens mij terecht in de standaard Android interface, met maar 3 schermpjes en de standaard Android-achtergronden (de natuurfotootjes). Kies je voor de tweede, dan heb je de Hero Sense-interface met 7 schermpjes .

Als je de Home-knop nóg wat langer ingedrukt houdt, krijg je een soort task switcher te zien waarmee je tussen de actieve apps kunt switchen.
Dat is gewoon een bug die ik ook wel eens heb meegemaakt maar die ik niet kan reproduceren. Ik heb het vorige keer een dag lang gehad, ook na enkele reboots, maar toen verdween het opeens weer.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_71766037
Ja, mij lukt het gewoon niet hoor, want als je menu weer kort indrukt gaat hij gewoon weer terug naar het beginscherm.

Ik merk trouwens wel dat mijn hero véél sneller is, nu ik een paar van die aan/uit-widgets en de berichten-widget uit heb gezet.

Ik heb nu alleen muziek, weer/retro klok, favourite contacts, bookmarks, en drie aan/uit knoppen.

[ Bericht 17% gewijzigd door wikwakka2 op 10-08-2009 17:56:12 ]
Cool story, Hansel.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:07:40 #225
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71775816
Ik heb net een heleboel verjaardagen ingevoerd van mijn contacten (die worden blijkbaar niet gesynchroniseerd met Gmail-contactpersonen ). Is er ook een manier om deze in de agenda te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij Windows Mobile, waar verjaardagen al automatisch in de agenda komen te staan.
Opgelost!
Het instellen van de verjaardagen is wel een beetje omslachtig, maar het werkt dus. Je moet de verjaardagen van je contactpersonen in Gmail zetten en dan dus de agenda 'toevoegen'. Verjaardagen in je telefoon invoeren heeft geen enkel nut. Toch apart dat de verjaardagen in Gmail en de telefoon niet met elkaar synchroniseren, zoals alle andere gegevens

[ Bericht 16% gewijzigd door DarkFly op 11-08-2009 00:19:11 ]
pi_71853504
Hmmm, ik begin mij af en toe wel flink te ergeren aan zijn langzaamheid. De laatste tijd blijft hij als ikhem net ontgrendel steeds haperen en dat is bij het sms-schrijven erg irritant.

En dat terwijl ik helemaal niet zoveel widgets aan heb staan.
Cool story, Hansel.
pi_71853542
Nergens last van, en met veel widgets.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:46:11 #228
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71861957
Ik kan opeens niet meer synchroniseren. Als ik aansluit krijg ik wel de melding dat ik de SD kaart kan koppelen maar HTC sync geeft 'verbinding verbroken'. Wat zie ik over het hoofd!?!??
Zo rottig dit soort dingen.
Life is what you make it.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:04:17 #229
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71862528
NM/ Beide devices even gereboot en toen liep het weer als een zonnetje
pi_71862982
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmmm, ik begin mij af en toe wel flink te ergeren aan zijn langzaamheid. De laatste tijd blijft hij als ikhem net ontgrendel steeds haperen en dat is bij het sms-schrijven erg irritant.

En dat terwijl ik helemaal niet zoveel widgets aan heb staan.
Meerdere die last hebben van langzaamheid?

(een non-Hero bezitter)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:21:43 #231
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71863085
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef raaavi het volgende:

[..]

(een non-Hero bezitter)
Ik niet, hij is snel genoeg.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:22:40 #232
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71865705
quote:

[..]

(een non-Hero bezitter)
Ik heb zelf geen last van langzaamheid, maar het is net wat je verwacht van het toestel. Als je verwacht dat alles in een flits gebeurd en laad, dan kom je bedrogen uit. Blijf je realistisch en realiseer jij je dat deze telefoon nou eenmaal niet een van de snelste processors heeft, dan is er niets aan de hand.
pi_71867567
quote:

[..]

(een non-Hero bezitter)
Nergens last van. Ik heb nog nooit een android oid gehad, dus ik kan het moeilijk vergelijken.
Maar ik vind alles lekker snel werken. En ik ben bang dat ik nooit meer terug wil naar een 'gewone' gsm. Dit werkt zo heerlijk.
Een collega heeft de LG renoir en ik vond het eigenlijk heel erg goedkoop aanvoelen ten opzichte van de Hero. Heb ik maar niet gezegd, want ze had 500 euro voor dat ding betaald... Dan vind ik toch dat de Hero qua uitstraling en handling een stuk beter is. En dat voor minder geld.
pi_71873395
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef DarkFly het volgende:
Ik heb net een heleboel verjaardagen ingevoerd van mijn contacten (die worden blijkbaar niet gesynchroniseerd met Gmail-contactpersonen ). Is er ook een manier om deze in de agenda te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij Windows Mobile, waar verjaardagen al automatisch in de agenda komen te staan.
Opgelost!
Het instellen van de verjaardagen is wel een beetje omslachtig, maar het werkt dus. Je moet de verjaardagen van je contactpersonen in Gmail zetten en dan dus de agenda 'toevoegen'. Verjaardagen in je telefoon invoeren heeft geen enkel nut. Toch apart dat de verjaardagen in Gmail en de telefoon niet met elkaar synchroniseren, zoals alle andere gegevens
Kunnen jullie niet zulke dingen in het Algemene Android-topic posten?
Ik had dit bijna gemist en het is voor ons (G1 en Magic bezitters) ook leuk om te weten
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:05:18 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_71887405
Net gekocht! Lekker toestel. Ik heb alleen Vodafone zakelijk en ik kan niet internetten en mmsen.. krijg die instellingen niet voor elkaar
Friends don't let friends remain beardless...
pi_71889913
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Dizer het volgende:
Net gekocht! Lekker toestel. Ik heb alleen Vodafone zakelijk en ik kan niet internetten en mmsen.. krijg die instellingen niet voor elkaar
Alleen dit instellen, en geen enkele andere isntelling veranderen:

Vodafone Zakelijk (Abonnement)
- APN: office.vodafone.nl
- Usernaam: vodafone
- Password: vodafone
Cool story, Hansel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:11:04 #237
22273 Dizer
Save the beard!
pi_71893461
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Alleen dit instellen, en geen enkele andere isntelling veranderen:

Vodafone Zakelijk (Abonnement)
- APN: office.vodafone.nl
- Usernaam: vodafone
- Password: vodafone
gelukt!! dank u hartelijk!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_71893708
Ik had laats een meisje, die al langer dan een jaar een internetabbo had, maar geen idee welke instellingen ze moest gebruiken en het dus maar niet gebruikte
dikke wastee
pi_71896093
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef raaavi het volgende:
Ik had laats een meisje, die al langer dan een jaar een internetabbo had, maar geen idee welke instellingen ze moest gebruiken en het dus maar niet gebruikte
dikke wastee
Jezus, dan heb je toch wel even 120 euro door de WC gespoeld !!!
Cool story, Hansel.
pi_71896313
Nu laptop via USB-kabel aan de foon, en internet gaat best redelijk via 3G .
pi_71896687
Oeh, maar dat mag heul niet!

Maar trouwens wel een handige tip, ik ga morgen op kamers maar heb nog geen internetverbinding . Gewoon de Hero via USB aansluiten en gaan met die banaan?
Cool story, Hansel.
pi_71896766
Nouja, als je wel youtube-filmpjes mag kijken via de HTC, dan is een beetje surfen ook geen probleem lijkt me .

Ja, je moet wel de HTC Sync dingen geďnstalleerd hebben op je pc. Daarna inderdaad gewoon de kabel erin prikken en bij Instellingen - Draadloze bedieningselementen - Delen via mobiel netwerk aanvinken. Dan ziet de pc 'm automatisch en maakt ie een LAN-verbinding kan, klaar .
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:41:17 #243
189961 ex
aperture science
pi_71900986
Werkt onder ubuntu ook prima trouwens, voor de geďnteresseerde , gewoon er in pluggen, vinkje aanzetten en hij maakt een nieuwe netwerk kaart aan die usb0 ofzo heet.

Werkt daarna gelijk..

Verder mag het trouwens overal wel, als je maar onder de fair use policy blijft, kortom gewoon je mail checken, wat im'n, that's it

Onder windows wel even automatische updates uitzetten , anders kan het nog gezellig worden
The cake is a lie!
pi_71901403
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:41 schreef ex het volgende:

Onder windows wel even automatische updates uitzetten , anders kan het nog gezellig worden
Hoezo dat?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:04:18 #245
189961 ex
aperture science
pi_71901531
In de tijd dat ik nog een dongel ( ) heeft m'n windows laptop ooit is automatische updates gedownload, hij stond dus op automatisch.. ik zag het te laat want ik was vrolijk ergens anders. Kom ik terug had die 1.5 GB aan updates gedownload over me dongel, hier zat een fair use policy op van t-mobile en ik kreeg toen vriendelijk een brief of ik niet zoveel data wou verbruiken
The cake is a lie!
pi_71901951
Ach, ze gaven je tenminste maar een waarschuwinmg, het lijkt me vervelender als ze je meteen een rekening voor een te hoog verbruik geven .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:33:04 #247
189961 ex
aperture science
pi_71902115
Dat is waar , zal ook niet meer zo snel gebeuren :p.

Wat is het toch een top telefoon, zeker als je een beetje actief facebook bij houdt, is het erg leuk.. 1x handmatig aantal koppelingen moeten maken tussen gmail profielen + facebook profielen, maar het was het wel waard !
The cake is a lie!
pi_71904755
Kunnen er al mensen blindtypen met dat ding ?
pi_71904998
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:54 schreef raaavi het volgende:
Kunnen er al mensen blindtypen met dat ding ?
Blind typen? ik ben al blij als ik de juiste letters raak. Ik kan met geen van de toetsenbord uitvoeringen overweg. De normale uitvoering is nog het beste. Het is heel erg wennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angelfrouk op 15-08-2009 18:09:51 (spelling) ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:47:17 #250
10710 gday
propria cures
pi_71912555
Sinds een tijdje kan ik niet meer zien wat de sterkte is van de WiFi-netwerken waar ik mee verbonden ben. Ik zie standaard een wit bolletje met donkergrijze strepen erboven. Meer mensen last van?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_71914750
Ik heb een heel vreemd probleem.
In mijn adresboek (via GMail) heb ik alle telefoonnummers op de juiste manier staan (dus 06-********). Als iemand mij belt krijg ik ook het juiste nummer te zien en kan ik met 1 klik die persoon terug bellen op dat nummer.
Maar.. Nu komt het. Als ik vervolgens dan die persoon weer wil bellen, via het nummer wat nu als uitgaand telefoontje bovenaan staat (met zo'n groen hoorntje ernaast), krijg ik geen verbinding omdat er in plaats van 06-******** 6-******** staat. De 0 raakt dus op de een of andere manier weg. Iemand dit ook gezien en er een oplossing voor gevonden?

Ik weet dat ik op het adresboekje naast de naam kan klikken en zo terug kan bellen, maar dat kost meer klikken en ik ben wel eens een beetje lui...
pi_71923959
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb een heel vreemd probleem.
In mijn adresboek (via GMail) heb ik alle telefoonnummers op de juiste manier staan (dus 06-********). Als iemand mij belt krijg ik ook het juiste nummer te zien en kan ik met 1 klik die persoon terug bellen op dat nummer.
Maar.. Nu komt het. Als ik vervolgens dan die persoon weer wil bellen, via het nummer wat nu als uitgaand telefoontje bovenaan staat (met zo'n groen hoorntje ernaast), krijg ik geen verbinding omdat er in plaats van 06-******** 6-******** staat. De 0 raakt dus op de een of andere manier weg. Iemand dit ook gezien en er een oplossing voor gevonden?

Ik weet dat ik op het adresboekje naast de naam kan klikken en zo terug kan bellen, maar dat kost meer klikken en ik ben wel eens een beetje lui...
+316 ipv 06 opslaan?
pi_71924044
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, als je wel youtube-filmpjes mag kijken via de HTC, dan is een beetje surfen ook geen probleem lijkt me .

Ja, je moet wel de HTC Sync dingen geďnstalleerd hebben op je pc. Daarna inderdaad gewoon de kabel erin prikken en bij Instellingen - Draadloze bedieningselementen - Delen via mobiel netwerk aanvinken. Dan ziet de pc 'm automatisch en maakt ie een LAN-verbinding kan, klaar .
HTC Sync? Watte? Kan dit ook op de Magic?
pi_71924276
Op de site van htc staat bast wel een versie van sync voor de magic.
Cool story, Hansel.
pi_71924489
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Op de site van htc staat bast wel een versie van sync voor de magic.
quote:
HTC Sync™ lets you synchronize Outlook and Windows Address Book (Outlook Express), contacts on your PC with your phone.
Ah dat is t dus.. Ben al helemaal overgestapt op Gmail
pi_71925551
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:24 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

+316 ipv 06 opslaan?
Ik heb de boel veranderd. Hopelijk gaat dit werken...
pi_71937699
Welke contacten importeerd de telefoon

Alle email adressen waar je wel eens een mailtje naar hebt gestuurd. of alleen de echt opgeslagen emaila dressen?
pi_71937788
Je kunt zelf instellen welke groepen contacts hij moet synchen.
pi_71955493
Pff, vind 'm wel traag worden af en toe.
pi_71960524
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff, vind 'm wel traag worden af en toe.
Waarom hoor ik veel Hero-eigenaars klagen over traagheid Jullie hebben toch 256 MB RAM en wij(Magic) 192 MB. Is Sense dan echt zo groot? Of zijn die widgets zo vervelend?

Kun je Sense trouwens niet uitzetten? Probeer dat 's.. Gewone Android is zo erg niet
pi_71967614
Met name dat pulldown-meldingen ding dat haperend reageert.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:09:58 #262
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_71968382
Sinds vanmiddag een ook een Hero hiero

Erg leuk apparaatje, lekker mee aan het spelen.

Hij vervangt mijn oude zakelijke HTC touch. Of hij zo gebruiksvriendelijk als m'n prive iPhone is moet ik nog zien, de browser is al vele malen beter als die op WM maar nog niet zo fijn als die op iPhone.

Eerste indruk is echter zeer positief, van traagheid heb ik dan ook nog geen last.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_71969484
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Met name dat pulldown-meldingen ding dat haperend reageert.
Als ik dat met de Magic vergelijk kan ik me het gewoon NIET voorstellen. Dat ding vliegt zo naar beneden bij mij. Wat zit er allemaal bij jullie in dan? Hij is toch (vrijwel) leeg?
pi_71970963
Hier ook een nieuwe eigenaar! moet nog even de topic`s doorspitten... maar nu al mijn eerste domme vraag!

je browser enzo blijft op de achtergrond draaien? hij kan je dat afsluiten?

vind het een leuk ding, maar na 10000 jaar nokia gebruiker te zijn, mis ik toch stiekem wel de toetsjes enzo
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_71971382
Ik heb 'm sinds gisteren en soms is het navigeren wat langzaam. Je wilt ergens op klikken, maar je moet dan even wachten tot dat onderdeel ook daadwerkelijk klikbaar is. Verder mooi apparaat, daar niet van, maar moet 'm nog even naar eigen smaak inrichten. Hoe verwijder je trouwens de muziek die er standaard op zit? Dat bijgelverde 2GB SD-kaartje is al weer bijna vol

En hoe pas je de bookmarks in de bookmarks-applicatie aan? Er zijn er een hoop voorgeprogrammeerd, zoals RTL waar ik verder geen boodschap aan heb.

[ Bericht 14% gewijzigd door RoK op 18-08-2009 07:41:16 ]
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_71978105
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 03:47 schreef Marvelous het volgende:
Hier ook een nieuwe eigenaar! moet nog even de topic`s doorspitten... maar nu al mijn eerste domme vraag!

je browser enzo blijft op de achtergrond draaien? hij kan je dat afsluiten?

vind het een leuk ding, maar na 10000 jaar nokia gebruiker te zijn, mis ik toch stiekem wel de toetsjes enzo
Er zijn apps hiervoor zoals Close Everything, Advanced Task Manager of de beste naar mijn mening: TasKiller. Maar je moet weten dat dit niet echt nodig is. Android laat maar 6 apps op de achtergrond aan en als je een zevende opent sluit ie 1 van de vorige. En heel veel zijn als 'service' op de achtergrond. Alleen om sneller geactiveerd te worden, verder doen ze niks. Zie ook algemene android topic
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 07:34 schreef RoK het volgende:
Ik heb 'm sinds gisteren en soms is het navigeren wat langzaam. Je wilt ergens op klikken, maar je moet dan even wachten tot dat onderdeel ook daadwerkelijk klikbaar is. Verder mooi apparaat, daar niet van, maar moet 'm nog even naar eigen smaak inrichten. Hoe verwijder je trouwens de muziek die er standaard op zit? Dat bijgelverde 2GB SD-kaartje is al weer bijna vol
2GB? Krijgen jullie niet net als de Magic 8? Gewoon aan je PC sluiten en dat mapje verwijderen. Of Astro (file manager) downloaden (je gaat 'm sowieso vaker nodig hebben) en vanuit daar het mapje verwijderen zonder PC.
Anders moet je elk nummer los verwijderen door vinger erop te houden en verwijderen te kiezen. (Zo is t in de Magic in ieder geval)
quote:
En hoe pas je de bookmarks in de bookmarks-applicatie aan? Er zijn er een hoop voorgeprogrammeerd, zoals RTL waar ik verder geen boodschap aan heb.
Hetzelfde, op een bookmark klikken en inhouden --> verwijderen. (Weer iig op de Magic zo)

pi_71985414
Bedankt, dat Astro is wel een uitkomst. Misschien kan ik daarmee ook ongewenste bookmarks mee verwijderen, want je kunt niet individuele bookmarks in de applicatie verwijderen door er (lang) op te klikken.
pi_71986276
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef RoK het volgende:
Bedankt, dat Astro is wel een uitkomst. Misschien kan ik daarmee ook ongewenste bookmarks mee verwijderen, want je kunt niet individuele bookmarks in de applicatie verwijderen door er (lang) op te klikken.
Applicatie? Die heb ik niet op de Magic. Ik bedoelde gewoon in de Browser
Browser -> Menu -> Bookmarks

Edit: Dit is natuurlijk alleen om ongewenste bookmarks te verwijderen. Zoals ik als zei, ik heb die applicatie niet en heb geen idee hoe je die daar kan veranderen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:54:58 #269
189961 ex
aperture science
pi_71986598
quote:
"HTC is actively working on a software update that will make your experience on your Hero device better. A partial software update is ready in 10 days and a major release will be available in mid September containing local language support.. Please check our website from time to time and update your device when the software is available"
Ik ben benieuwd wat dit betekent , en wat er aan komt

bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=549169

[ Bericht 12% gewijzigd door ex op 18-08-2009 18:55:41 (Bron toegevoegd) ]
The cake is a lie!
pi_71986618
Ik denk dat dit hem toch maar niet word. ook al ben ik de gene die deze reeks is begonnen

Ik kijk uit naar de eerste previews/reviews van de Samsung Galaxy.
pi_71987118
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef raaavi het volgende:
Ik denk dat dit hem toch maar niet word. ook al ben ik de gene die deze reeks is begonnen

Ik kijk uit naar de eerste previews/reviews van de Samsung Galaxy.
Galaxy heeft geen Sense he. Als je dat niet erg vindt kun je beter voor de Magic gaan aangezien die meer RAM heeft. Of wachten..
pi_72019820
Deze kan ook in de OP:

http://tmobile.modeaondemand.com/htc/g1/

Emulator voor Android.

Oh wacht, HTC heeft die Sense eroverheen, dan is het nogal nutteloos..
pi_72030030
Dat zou goed nieuws zijn .
Maar het filmpje zegt nog niets. Als ik de Hero uit en aan zet, dan is ie ook weer snel. Maar na een tijdje treedt automatisch weer vertraging op.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:14:42 #275
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72031283
Nog sneller is mooi maar mij stoort de snelheid nu ook geenszins. Ik ben er nog steeds superblij mee, zo'n mooie leuke telefoon heb ik nog nooit gehad.
pi_72045163
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 06:59 schreef DennisMoore het volgende:
Maar het filmpje zegt nog niets. Als ik de Hero uit en aan zet, dan is ie ook weer snel. Maar na een tijdje treedt automatisch weer vertraging op.
Hey, hoe werkt dat nou precies, VIA je hero en htc sync op je laptop internetten? Mijn hero wordt maar niet als netwerk ofmodem o.i.d. gezien.
Cool story, Hansel.
pi_72045793
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 06:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik neem aan dat die update niet voor niks is
pi_72046030
Ah hij werd net wel als netwerk gezien, maar hij kon helaas geen drivers vinden . Ahh, en een kopietje van de driver's staan dus in je HTC folder op de C:-drive .

[ Bericht 33% gewijzigd door wikwakka2 op 20-08-2009 19:26:10 ]
Cool story, Hansel.
pi_72076954
Een simpele vraag waar ik niet uitkom: hoe kan ik foto's overbrengen naar mijn PC? En hoe kan ik een gemaakte of gedownloade foto instellen als achtergrond op de telefoon?

Een foto kan voor zover ik weet alleen naar Flickr of Picasa gestuurd worden, maar ik wil dat gewoon via usb naar m'n pc doen.
pi_72077044
Je kan htc sync installeren en dan krijg je als je hem aansluit de keuze of je hem wil zien als hardeschijf. Voor een achtergrond naar keuze moet je op menu, instellingen en achtergrond drukken.
Cool story, Hansel.
pi_72077210
Is 't trouwens ook mogelijk om 'm gewoon in het netwerk op te nemen? Zodat je bijvoorbeeld via wifi gewoon bij je NAS kan en mp3's afspelen of picjes bekijken?
pi_72077331
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan htc sync installeren en dan krijg je als je hem aansluit de keuze of je hem wil zien als hardeschijf. Voor een achtergrond naar keuze moet je op menu, instellingen en achtergrond drukken.
Ik geloof dat Sync dan niet goed werkt bij mij. De telefoon wordt niet herkend als harde schijf, ook niet na het inschakelen van USB-opslag op de Hero. Ik zoek even verder..
pi_72079910
Nu werkt het wel, het is een beetje 'hit and miss', af en toe lijkt het alsof ik niet ingeplugd ben.. anyway, thanks..
pi_72080216
Ja, bij mij werkte internet op mijn computer via mijn mobieltje gisteren ook opeens niet.
Cool story, Hansel.
pi_72095005
Wie weet hoe je bij de muziekspeler de cover afbeelding van de cd te zien krijgt? Ik krijg nu alleen zo'n grote muzieknoot te zien. Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar..
pi_72095609
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:06 schreef JAY-T het volgende:
Wie weet hoe je bij de muziekspeler de cover afbeelding van de cd te zien krijgt? Ik krijg nu alleen zo'n grote muzieknoot te zien. Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar..
Je album(op je tel) moet zo'n cover wel hebben. En dan moet ie als t goed is automatisch in plaats van die muzieknoot komen.
pi_72096675
Die cover zit uiteraard gewoon in dezelfde map als de cd, maar hij komt er niet automatisch bij te staan..

Vond deze link op internet en zou ook voor de Hero moeten werken, maar krijg nog steeds geen afbeelding te zien

http://www.winmo.nl/album-arts-in-windows-media-player-mobile/
pi_72097086
Noem je de cover ook folder.jpg?
Cool story, Hansel.
pi_72097205
Ja, gewoon precies gedaan zoals in de handleiding staat beschreven

Niet dat ik me er echt aan stoor ofzo, maar vind het wel makkelijk om sneller door m'n albums te bladeren..
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:46:15 #290
10710 gday
propria cures
pi_72101212
Ik zette de cover in het begin in de ID3-tag, maar nu zet ik hem in de directory als AlbumArt.jpg. Nadeel daarvan is wel dat je bij Albums dan ook al die covers te zien krijgt, maar uiteindelijk kun je die weer deleten omdat de covers gecached worden in de directory albumthumbs.
pi_72118888
Hmm, ik krijg Layar niet meer opgestart . Geeft meteen een foutmelding (die ik via google niet kan terugvinden). Heb 'm al opnieuw geďnstalleerd, maar dat helpt niet.
pi_72120457
Heb hem vandaag voor het eerst in mn handen gehad !
Alleen dan denk je dat je er mee kan spelen
heeft Bel Company er een verotte demo op staan waar je dus uiteindelijk niks mee kan behalve gewoon de telefoon uitzetten.
pi_72120706
Dat is zeker lomp , want het is het zeker waard om hem even uit te proberen.
Cool story, Hansel.
pi_72146724
weet iemand waarom ik sommige pdf bestanden niet krijg geopend? heel irritant! hij geeft aan dat hij hem niet kan openen!!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15:25 #295
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72155496
Is er niet een maximale bestandsgrootte vastgesteld?
pi_72170552
dat weet ik niet precies, ik kan wel bijna 10 mb openen, maar een klein pdf bestand niet....

ben ik de enige die hier last van heeft?
pi_72173243
Ik hoop dat de meeste van dit soort bugs zullen worden opgelost met de volgende update.
Cool story, Hansel.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:05:26 #298
10710 gday
propria cures
pi_72174008
'Nieuwe custom HTC Hero ROM met veel extra’s'
http://www.mobilyz.com/ni(...)rom-met-veel-extras/
pi_72189753
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef gday het volgende:
'Nieuwe custom HTC Hero ROM met veel extra’s'
http://www.mobilyz.com/ni(...)rom-met-veel-extras/
Ik 'zou' wachten op de officiele rom.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:38:15 #300
10710 gday
propria cures
pi_72190472
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik 'zou' wachten op de officiele rom.
Dat ben ik zelf ook van plan idd. Ik heb root access op mijn Hero en dat vind ik voorlopig wel genoeg geknutsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')