Meerdere die last hebben van langzaamheid?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmmm, ik begin mij af en toe wel flink te ergeren aan zijn langzaamheid. De laatste tijd blijft hij als ikhem net ontgrendel steeds haperen en dat is bij het sms-schrijven erg irritant.
En dat terwijl ik helemaal niet zoveel widgets aan heb staan.
Ik niet, hij is snel genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef raaavi het volgende:
[..]
Meerdere die last hebben van langzaamheid?
(een non-Hero bezitter)
Ik heb zelf geen last van langzaamheid, maar het is net wat je verwacht van het toestel. Als je verwacht dat alles in een flits gebeurd en laad, dan kom je bedrogen uit. Blijf je realistisch en realiseer jij je dat deze telefoon nou eenmaal niet een van de snelste processors heeft, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef raaavi het volgende:
[..]
(een non-Hero bezitter)
Nergens last van. Ik heb nog nooit een android oid gehad, dus ik kan het moeilijk vergelijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef raaavi het volgende:
[..]
(een non-Hero bezitter)
Kunnen jullie niet zulke dingen in het Algemene Android-topic posten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef DarkFly het volgende:
Ik heb net een heleboel verjaardagen ingevoerd van mijn contacten (die worden blijkbaar niet gesynchroniseerd met Gmail-contactpersonen). Is er ook een manier om deze in de agenda te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij Windows Mobile, waar verjaardagen al automatisch in de agenda komen te staan.
Opgelost!
Het instellen van de verjaardagen is wel een beetje omslachtig, maar het werkt dus. Je moet de verjaardagen van je contactpersonen in Gmail zetten en dan dus de agenda 'toevoegen'. Verjaardagen in je telefoon invoeren heeft geen enkel nut. Toch apart dat de verjaardagen in Gmail en de telefoon niet met elkaar synchroniseren, zoals alle andere gegevens![]()
Alleen dit instellen, en geen enkele andere isntelling veranderen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Dizer het volgende:
Net gekocht! Lekker toestel. Ik heb alleen Vodafone zakelijk en ik kan niet internetten en mmsen.. krijg die instellingen niet voor elkaar
gelukt!! dank u hartelijk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen dit instellen, en geen enkele andere isntelling veranderen:
Vodafone Zakelijk (Abonnement)
- APN: office.vodafone.nl
- Usernaam: vodafone
- Password: vodafone
Jezus, dan heb je toch wel even 120 euro door de WC gespoeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef raaavi het volgende:
Ik had laats een meisje, die al langer dan een jaar een internetabbo had, maar geen idee welke instellingen ze moest gebruiken en het dus maar niet gebruikte
dikke wastee
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:41 schreef ex het volgende:
Onder windows wel even automatische updates uitzetten, anders kan het nog gezellig worden
Blind typen? ik ben al blij als ik de juiste letters raak. Ik kan met geen van de toetsenbord uitvoeringen overweg. De normale uitvoering is nog het beste. Het is heel erg wennen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:54 schreef raaavi het volgende:
Kunnen er al mensen blindtypen met dat ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |