Hey, hoe werkt dat nou precies, VIA je hero en htc sync op je laptop internetten? Mijn hero wordt maar niet als netwerk ofmodem o.i.d. gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:59 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn.
Maar het filmpje zegt nog niets. Als ik de Hero uit en aan zet, dan is ie ook weer snel. Maar na een tijdje treedt automatisch weer vertraging op.
Ik neem aan dat die update niet voor niks isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:59 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn.
Maar het filmpje zegt nog niets. Als ik de Hero uit en aan zet, dan is ie ook weer snel. Maar na een tijdje treedt automatisch weer vertraging op.
Ik geloof dat Sync dan niet goed werkt bij mij. De telefoon wordt niet herkend als harde schijf, ook niet na het inschakelen van USB-opslag op de Hero. Ik zoek even verder..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan htc sync installeren en dan krijg je als je hem aansluit de keuze of je hem wil zien als hardeschijf. Voor een achtergrond naar keuze moet je op menu, instellingen en achtergrond drukken.
Je album(op je tel) moet zo'n cover wel hebben. En dan moet ie als t goed is automatisch in plaats van die muzieknoot komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:06 schreef JAY-T het volgende:
Wie weet hoe je bij de muziekspeler de cover afbeelding van de cd te zien krijgt? Ik krijg nu alleen zo'n grote muzieknoot te zien. Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar..
Ik 'zou' wachten op de officiele rom.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef gday het volgende:
'Nieuwe custom HTC Hero ROM met veel extra’s'
http://www.mobilyz.com/ni(...)rom-met-veel-extras/
Dat ben ik zelf ook van plan idd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik 'zou' wachten op de officiele rom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |