+316 ipv 06 opslaan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb een heel vreemd probleem.
In mijn adresboek (via GMail) heb ik alle telefoonnummers op de juiste manier staan (dus 06-********). Als iemand mij belt krijg ik ook het juiste nummer te zien en kan ik met 1 klik die persoon terug bellen op dat nummer.
Maar.. Nu komt het. Als ik vervolgens dan die persoon weer wil bellen, via het nummer wat nu als uitgaand telefoontje bovenaan staat (met zo'n groen hoorntje ernaast), krijg ik geen verbinding omdat er in plaats van 06-******** 6-******** staat. De 0 raakt dus op de een of andere manier weg. Iemand dit ook gezien en er een oplossing voor gevonden?
Ik weet dat ik op het adresboekje naast de naam kan klikken en zo terug kan bellen, maar dat kost meer klikken en ik ben wel eens een beetje lui...
HTC Sync? Watte?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, als je wel youtube-filmpjes mag kijken via de HTC, dan is een beetje surfen ook geen probleem lijkt me.
Ja, je moet wel de HTC Sync dingen geïnstalleerd hebben op je pc. Daarna inderdaad gewoon de kabel erin prikken en bij Instellingen - Draadloze bedieningselementen - Delen via mobiel netwerk aanvinken. Dan ziet de pc 'm automatisch en maakt ie een LAN-verbinding kan, klaar.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Op de site van htc staat bast wel een versie van sync voor de magic.
Ah dat is t dus.. Ben al helemaal overgestapt op Gmailquote:HTC Sync™ lets you synchronize Outlook and Windows Address Book (Outlook Express), contacts on your PC with your phone.
Waarom hoor ik veel Hero-eigenaars klagen over traagheidquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff, vind 'm wel traag worden af en toe.
Als ik dat met de Magic vergelijk kan ik me het gewoon NIET voorstellen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Met name dat pulldown-meldingen ding dat haperend reageert.
Er zijn apps hiervoor zoals Close Everything, Advanced Task Manager of de beste naar mijn mening: TasKiller. Maar je moet weten dat dit niet echt nodig is. Android laat maar 6 apps op de achtergrond aan en als je een zevende opent sluit ie 1 van de vorige. En heel veel zijn als 'service' op de achtergrond. Alleen om sneller geactiveerd te worden, verder doen ze niks. Zie ook algemene android topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:47 schreef Marvelous het volgende:
Hier ook een nieuwe eigenaar! moet nog even de topic`s doorspitten... maar nu al mijn eerste domme vraag!
je browser enzo blijft op de achtergrond draaien? hij kan je dat afsluiten?
vind het een leuk ding, maar na 10000 jaar nokia gebruiker te zijn, mis ik toch stiekem wel de toetsjes enzo
2GB? Krijgen jullie niet net als de Magic 8? Gewoon aan je PC sluiten en dat mapje verwijderen. Of Astro (file manager) downloaden (je gaat 'm sowieso vaker nodig hebben) en vanuit daar het mapje verwijderen zonder PC.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:34 schreef RoK het volgende:
Ik heb 'm sinds gisteren en soms is het navigeren wat langzaam. Je wilt ergens op klikken, maar je moet dan even wachten tot dat onderdeel ook daadwerkelijk klikbaar is. Verder mooi apparaat, daar niet van, maar moet 'm nog even naar eigen smaak inrichten. Hoe verwijder je trouwens de muziek die er standaard op zit? Dat bijgelverde 2GB SD-kaartje is al weer bijna vol![]()
Hetzelfde, op een bookmark klikken en inhouden --> verwijderen. (Weer iig op de Magic zo)quote:En hoe pas je de bookmarks in de bookmarks-applicatie aan? Er zijn er een hoop voorgeprogrammeerd, zoals RTL waar ik verder geen boodschap aan heb.
Applicatie? Die heb ik niet op de Magic. Ik bedoelde gewoon in de Browserquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef RoK het volgende:
Bedankt, dat Astro is wel een uitkomst. Misschien kan ik daarmee ook ongewenste bookmarks mee verwijderen, want je kunt niet individuele bookmarks in de applicatie verwijderen door er (lang) op te klikken.
Ik ben benieuwd wat dit betekentquote:"HTC is actively working on a software update that will make your experience on your Hero device better. A partial software update is ready in 10 days and a major release will be available in mid September containing local language support.. Please check our website from time to time and update your device when the software is available"
Galaxy heeft geen Sense he. Als je dat niet erg vindt kun je beter voor de Magic gaan aangezien die meer RAM heeft. Of wachten..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef raaavi het volgende:
Ik denk dat dit hem toch maar niet word. ook al ben ik de gene die deze reeks is begonnen
Ik kijk uit naar de eerste previews/reviews van de Samsung Galaxy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |