abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71914750
Ik heb een heel vreemd probleem.
In mijn adresboek (via GMail) heb ik alle telefoonnummers op de juiste manier staan (dus 06-********). Als iemand mij belt krijg ik ook het juiste nummer te zien en kan ik met 1 klik die persoon terug bellen op dat nummer.
Maar.. Nu komt het. Als ik vervolgens dan die persoon weer wil bellen, via het nummer wat nu als uitgaand telefoontje bovenaan staat (met zo'n groen hoorntje ernaast), krijg ik geen verbinding omdat er in plaats van 06-******** 6-******** staat. De 0 raakt dus op de een of andere manier weg. Iemand dit ook gezien en er een oplossing voor gevonden?

Ik weet dat ik op het adresboekje naast de naam kan klikken en zo terug kan bellen, maar dat kost meer klikken en ik ben wel eens een beetje lui...
pi_71923959
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb een heel vreemd probleem.
In mijn adresboek (via GMail) heb ik alle telefoonnummers op de juiste manier staan (dus 06-********). Als iemand mij belt krijg ik ook het juiste nummer te zien en kan ik met 1 klik die persoon terug bellen op dat nummer.
Maar.. Nu komt het. Als ik vervolgens dan die persoon weer wil bellen, via het nummer wat nu als uitgaand telefoontje bovenaan staat (met zo'n groen hoorntje ernaast), krijg ik geen verbinding omdat er in plaats van 06-******** 6-******** staat. De 0 raakt dus op de een of andere manier weg. Iemand dit ook gezien en er een oplossing voor gevonden?

Ik weet dat ik op het adresboekje naast de naam kan klikken en zo terug kan bellen, maar dat kost meer klikken en ik ben wel eens een beetje lui...
+316 ipv 06 opslaan?
pi_71924044
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, als je wel youtube-filmpjes mag kijken via de HTC, dan is een beetje surfen ook geen probleem lijkt me .

Ja, je moet wel de HTC Sync dingen geïnstalleerd hebben op je pc. Daarna inderdaad gewoon de kabel erin prikken en bij Instellingen - Draadloze bedieningselementen - Delen via mobiel netwerk aanvinken. Dan ziet de pc 'm automatisch en maakt ie een LAN-verbinding kan, klaar .
HTC Sync? Watte? Kan dit ook op de Magic?
pi_71924276
Op de site van htc staat bast wel een versie van sync voor de magic.
Cool story, Hansel.
pi_71924489
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Op de site van htc staat bast wel een versie van sync voor de magic.
quote:
HTC Sync™ lets you synchronize Outlook and Windows Address Book (Outlook Express), contacts on your PC with your phone.
Ah dat is t dus.. Ben al helemaal overgestapt op Gmail
pi_71925551
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:24 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

+316 ipv 06 opslaan?
Ik heb de boel veranderd. Hopelijk gaat dit werken...
pi_71937699
Welke contacten importeerd de telefoon

Alle email adressen waar je wel eens een mailtje naar hebt gestuurd. of alleen de echt opgeslagen emaila dressen?
pi_71937788
Je kunt zelf instellen welke groepen contacts hij moet synchen.
pi_71955493
Pff, vind 'm wel traag worden af en toe.
pi_71960524
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff, vind 'm wel traag worden af en toe.
Waarom hoor ik veel Hero-eigenaars klagen over traagheid Jullie hebben toch 256 MB RAM en wij(Magic) 192 MB. Is Sense dan echt zo groot? Of zijn die widgets zo vervelend?

Kun je Sense trouwens niet uitzetten? Probeer dat 's.. Gewone Android is zo erg niet
pi_71967614
Met name dat pulldown-meldingen ding dat haperend reageert.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:09:58 #262
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_71968382
Sinds vanmiddag een ook een Hero hiero

Erg leuk apparaatje, lekker mee aan het spelen.

Hij vervangt mijn oude zakelijke HTC touch. Of hij zo gebruiksvriendelijk als m'n prive iPhone is moet ik nog zien, de browser is al vele malen beter als die op WM maar nog niet zo fijn als die op iPhone.

Eerste indruk is echter zeer positief, van traagheid heb ik dan ook nog geen last.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_71969484
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Met name dat pulldown-meldingen ding dat haperend reageert.
Als ik dat met de Magic vergelijk kan ik me het gewoon NIET voorstellen. Dat ding vliegt zo naar beneden bij mij. Wat zit er allemaal bij jullie in dan? Hij is toch (vrijwel) leeg?
pi_71970963
Hier ook een nieuwe eigenaar! moet nog even de topic`s doorspitten... maar nu al mijn eerste domme vraag!

je browser enzo blijft op de achtergrond draaien? hij kan je dat afsluiten?

vind het een leuk ding, maar na 10000 jaar nokia gebruiker te zijn, mis ik toch stiekem wel de toetsjes enzo
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_71971382
Ik heb 'm sinds gisteren en soms is het navigeren wat langzaam. Je wilt ergens op klikken, maar je moet dan even wachten tot dat onderdeel ook daadwerkelijk klikbaar is. Verder mooi apparaat, daar niet van, maar moet 'm nog even naar eigen smaak inrichten. Hoe verwijder je trouwens de muziek die er standaard op zit? Dat bijgelverde 2GB SD-kaartje is al weer bijna vol

En hoe pas je de bookmarks in de bookmarks-applicatie aan? Er zijn er een hoop voorgeprogrammeerd, zoals RTL waar ik verder geen boodschap aan heb.

[ Bericht 14% gewijzigd door RoK op 18-08-2009 07:41:16 ]
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_71978105
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 03:47 schreef Marvelous het volgende:
Hier ook een nieuwe eigenaar! moet nog even de topic`s doorspitten... maar nu al mijn eerste domme vraag!

je browser enzo blijft op de achtergrond draaien? hij kan je dat afsluiten?

vind het een leuk ding, maar na 10000 jaar nokia gebruiker te zijn, mis ik toch stiekem wel de toetsjes enzo
Er zijn apps hiervoor zoals Close Everything, Advanced Task Manager of de beste naar mijn mening: TasKiller. Maar je moet weten dat dit niet echt nodig is. Android laat maar 6 apps op de achtergrond aan en als je een zevende opent sluit ie 1 van de vorige. En heel veel zijn als 'service' op de achtergrond. Alleen om sneller geactiveerd te worden, verder doen ze niks. Zie ook algemene android topic
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 07:34 schreef RoK het volgende:
Ik heb 'm sinds gisteren en soms is het navigeren wat langzaam. Je wilt ergens op klikken, maar je moet dan even wachten tot dat onderdeel ook daadwerkelijk klikbaar is. Verder mooi apparaat, daar niet van, maar moet 'm nog even naar eigen smaak inrichten. Hoe verwijder je trouwens de muziek die er standaard op zit? Dat bijgelverde 2GB SD-kaartje is al weer bijna vol
2GB? Krijgen jullie niet net als de Magic 8? Gewoon aan je PC sluiten en dat mapje verwijderen. Of Astro (file manager) downloaden (je gaat 'm sowieso vaker nodig hebben) en vanuit daar het mapje verwijderen zonder PC.
Anders moet je elk nummer los verwijderen door vinger erop te houden en verwijderen te kiezen. (Zo is t in de Magic in ieder geval)
quote:
En hoe pas je de bookmarks in de bookmarks-applicatie aan? Er zijn er een hoop voorgeprogrammeerd, zoals RTL waar ik verder geen boodschap aan heb.
Hetzelfde, op een bookmark klikken en inhouden --> verwijderen. (Weer iig op de Magic zo)

pi_71985414
Bedankt, dat Astro is wel een uitkomst. Misschien kan ik daarmee ook ongewenste bookmarks mee verwijderen, want je kunt niet individuele bookmarks in de applicatie verwijderen door er (lang) op te klikken.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_71986276
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef RoK het volgende:
Bedankt, dat Astro is wel een uitkomst. Misschien kan ik daarmee ook ongewenste bookmarks mee verwijderen, want je kunt niet individuele bookmarks in de applicatie verwijderen door er (lang) op te klikken.
Applicatie? Die heb ik niet op de Magic. Ik bedoelde gewoon in de Browser
Browser -> Menu -> Bookmarks

Edit: Dit is natuurlijk alleen om ongewenste bookmarks te verwijderen. Zoals ik als zei, ik heb die applicatie niet en heb geen idee hoe je die daar kan veranderen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:54:58 #269
189961 ex
aperture science
pi_71986598
quote:
"HTC is actively working on a software update that will make your experience on your Hero device better. A partial software update is ready in 10 days and a major release will be available in mid September containing local language support.. Please check our website from time to time and update your device when the software is available"
Ik ben benieuwd wat dit betekent , en wat er aan komt

bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=549169

[ Bericht 12% gewijzigd door ex op 18-08-2009 18:55:41 (Bron toegevoegd) ]
The cake is a lie!
pi_71986618
Ik denk dat dit hem toch maar niet word. ook al ben ik de gene die deze reeks is begonnen

Ik kijk uit naar de eerste previews/reviews van de Samsung Galaxy.
pi_71987118
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef raaavi het volgende:
Ik denk dat dit hem toch maar niet word. ook al ben ik de gene die deze reeks is begonnen

Ik kijk uit naar de eerste previews/reviews van de Samsung Galaxy.
Galaxy heeft geen Sense he. Als je dat niet erg vindt kun je beter voor de Magic gaan aangezien die meer RAM heeft. Of wachten..
pi_72019820
Deze kan ook in de OP:

http://tmobile.modeaondemand.com/htc/g1/

Emulator voor Android.

Oh wacht, HTC heeft die Sense eroverheen, dan is het nogal nutteloos..
pi_72030030
Dat zou goed nieuws zijn .
Maar het filmpje zegt nog niets. Als ik de Hero uit en aan zet, dan is ie ook weer snel. Maar na een tijdje treedt automatisch weer vertraging op.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:14:42 #275
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72031283
Nog sneller is mooi maar mij stoort de snelheid nu ook geenszins. Ik ben er nog steeds superblij mee, zo'n mooie leuke telefoon heb ik nog nooit gehad.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')