idd, gore PVV propagandaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:41 schreef ExTec het volgende:
Is een incident
En het heeft natuurlijk niks met de islam te maken
De mensen die dat flikten, dat zijn heulemaal geen moslims
Nee, maar da's meer dan logischquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat 'De Zionisten' en 'Amerika' erachter zitten?
Jep.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat 'De Zionisten' en 'Amerika' erachter zitten?
Preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef Triggershot het volgende:
Abu Graib was een incident.
Heeft niets met het Westen te maken.
Die mensen die dat deden waren geen echte westerlingen.
Spelen die onder een hoedje met de zionisten & amerika?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je bent alleen de Marokkanen vergeten geloof ik.
"Wij, de niet-echte Westerlingen"?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies
Want wat moslims kunnen, kunnen wij natuurlijk ook
Beetje jammer dat beide groepen zo decadent als de pest zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies
Want wat moslims kunnen, kunnen wij natuurlijk ook
Nee, maar aangezien de PVV al is genoemd....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Spelen die onder een hoedje met de zionisten & amerika?
Nee, structureel daders van wantoestanden uit het nest schoppen, zoals we dat zo mooi noemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
"Wij, de niet-echte Westerlingen"?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, structureel daders van wantoestanden uit het nest schoppen, zoals we dat zo mooi noemen.
A'la: Wat? Een NL pedo gepakt in thailand. Maar dat is geen Nederlander hoor.Nederlanders doen dat niet
Of variatie: er staat nergens in de grondwet dat je kinderen moet neuken hoor
Je snapt?
quote:Hij beloofde verder de relschoppers aan te pakken en ook de politie omdat die het geweld niet heeft gestopt.
Nee, dat is niet goed. Daar had moeten staan zoiets a'la "Mag niet van de islam" of "staat nergens in de koran". Dat dorp heb er heulemaal niks mee te makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het waren een paar dorpelingen.
Gast, ik heb het over de goedpraters, die overigens nog steeds opvallend afwezig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |