Invoeren kost ongeveer 30 minuten per speelronde. De rest wordt allemaal automatisch uitgerekend binnen enkele secondenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:04 schreef Merkie het volgende:
Mooie database. Vraagje, kost het niet enorm veel tijd om alle gegevens te verwerken? En wat doe je met eigen doelpunten
?
Dat was een hel ja, maar dat is eenmalig. Heb zes clubs per dag gedaan, drie dagen langquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Luco het volgende:
Vooral het invoeren van alle spelers lijkt me een klotewerk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:08 schreef -SG- het volgende:
Echt respect. Dit moet ik dit jaar weer volgen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het seizoen is nog niet eens net begonnen, maar en nu al hulde
quote:
Heb ik allemaal alquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:46 schreef Wazaa het volgende:
Wow, respect! Ik ben ook gek op voetbaldata en -statistieken. In het verleden hield ik vaak spreadsheets bij wanneer ik meedeed aan online voetbalmanagers. Enkele ideeën (mocht je ze nog niet bijhouden):Moyenne gescoorde doelpunten (# doelpunten speler / # wedstrijden speler) Moyenne doelpunten tegen (# doelpunten tegen / # wedstrijden speler) voor keepers/verdedigers # clean sheets voor keepers # gestopte penalties door keepers
Yep.quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Komt er nog een website met wat google-adds zodat je er nog superrijk van wordt?
Die dubbele nationaliteiten maken het lastig. Daarnaast zijn er verder nog wat dingetjes waar ik over twijfel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef SlamD het volgende:
Telt De Guzman tegenwoordig niet mee als Nederlander?
Geweldig dat je dit doet trouwens. Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig?quote:
Infostrada is er niets bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
Heb weer iets nieuws ingevoegd. Ik kan nu ook zien hoe vaak een club op achterstand, voorsprong of op gelijke hoogte is gekomen in het hele seizoen. Dus voor gisteren zou PSV bijvoorbeeld twee keer op voorsprong zijn gekomen (1-0 en 3-2) en twee keer op gelijke hoogte (2-2 en 3-3).
Verder kan ik zien of een club van resultaat verandert bij rust. PSV stond gisteren dus bij rust op "Winst", maar het eindresultaat werd "Gelijk" en die wedstrijd krijgt voor PSV dan "Winst -> Gelijk" als resultaat. Dit kan ook weer gekoppeld worden aan thuis -en uit spelend.
Ditzelfde kan ik ook doen zonder de stand bij rust te betrekken. Dus dan is er te zien hoe vaak een club het voor elkaar weet te krijgen om bijvoorbeeld van een gelijkspel naar winst te gaan of verlies naar gelijk (VVV gisteren).
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:14 schreef Frankz0rz het volgende:
Dit topic wordt ongetwijfeld interessant, tvp
Uhuh, daarom dat ik nu nog niet nieuwe statistieken plaats.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef WasQ het volgende:
Ray, goed bezig. Na één speelronde zijn je statistieken in veel gevallen nog niet interessant, maar dat worden ze vanzelf wel! Hulde!
Veel statistieken zijn nu nog niet zo heel interessant denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat gaat er nu gebeuren? Ik zie alleen wat niet bijgewerkte plaatjes van Heerenveen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:04 schreef Bjoro het volgende:
Ray heb je ook statistieken t.o.v. scheidsrechters ?
Nu ga ik geregeld de statistieken plaatsen, maar die posten na enkele speelronden was natuurlijk nog niet interessant. Oftewel; ergens deze week zal ik weer een overzichtje plaatsen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat gaat er nu gebeuren? Ik zie alleen wat niet bijgewerkte plaatjes van Heerenveen?
Wiedemeijer floot dan toch Heracles - AZ? Want toen had AZ twee rode kaarten, en volgens jouw overzichtquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef RayMania het volgende:
Vanavond een update tot en met speelronde #5. Hier een screen van het aantal kaarten verdeeld per arbiter.
[ afbeelding ]Wiedemeijer heeft twee keer rood gegeven en daarna geen wedstrijd meer gefloten.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef RayMania het volgende:
Klopt, maar in dat plaatje stond voor welke clubs een scheidsrechter heeft gefloten.
Niet echt duidelijk, heb het nu veranderd.
Klopt ja.quote:Op zondag 6 september 2009 23:55 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Groningen (speelronde 5) stond Koevermans toch in de basis?
staat dat er niet dan ?quote:Op zondag 6 september 2009 23:55 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Groningen (speelronde 5) stond Koevermans toch in de basis?
quote:Op maandag 7 september 2009 08:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat dat er niet dan ?
totaal 4...als invaller 2
quote:
Waarom als kloon posten?quote:Op maandag 7 september 2009 09:44 schreef Vic_Vega het volgende:
why the fuck heerenveen als voorbeeld?
quote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ray, kan je ook een voorlopige tussenstand opmaken gebaseerd op de ruststanden? Ik zie dat weleens bij Sky, en de verschillen kunnen best groot zijn met de daadwerkelijke stand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |