quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:04 schreef Bjoro het volgende:
Ray heb je ook statistieken t.o.v. scheidsrechters ?
Nu ga ik geregeld de statistieken plaatsen, maar die posten na enkele speelronden was natuurlijk nog niet interessant. Oftewel; ergens deze week zal ik weer een overzichtje plaatsen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat gaat er nu gebeuren? Ik zie alleen wat niet bijgewerkte plaatjes van Heerenveen?
Wiedemeijer heeft twee keer rood gegeven en daarna geen wedstrijd meer gefloten.
Wiedemeijer floot dan toch Heracles - AZ? Want toen had AZ twee rode kaarten, en volgens jouw overzichtquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef RayMania het volgende:
Vanavond een update tot en met speelronde #5. Hier een screen van het aantal kaarten verdeeld per arbiter.
[ afbeelding ]Wiedemeijer heeft twee keer rood gegeven en daarna geen wedstrijd meer gefloten.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef RayMania het volgende:
Klopt, maar in dat plaatje stond voor welke clubs een scheidsrechter heeft gefloten.
Niet echt duidelijk, heb het nu veranderd.
Klopt ja.quote:Op zondag 6 september 2009 23:55 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Groningen (speelronde 5) stond Koevermans toch in de basis?
staat dat er niet dan ?quote:Op zondag 6 september 2009 23:55 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Groningen (speelronde 5) stond Koevermans toch in de basis?
quote:Op maandag 7 september 2009 08:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat dat er niet dan ?
totaal 4...als invaller 2
quote:
Waarom als kloon posten?quote:Op maandag 7 september 2009 09:44 schreef Vic_Vega het volgende:
why the fuck heerenveen als voorbeeld?
quote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ray, kan je ook een voorlopige tussenstand opmaken gebaseerd op de ruststanden? Ik zie dat weleens bij Sky, en de verschillen kunnen best groot zijn met de daadwerkelijke stand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |