Nee ik woon te ver weg, ik kan het reizen niet aan.quote:Op zondag 6 september 2009 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk standaard antwoord ja. 9 can de 10 keer hebben ze geen SCC.
Pff, toen ik in Praag zat 7 keer per jaar speciaal voor Ajax in komen vliegen.quote:Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee ik woon te ver weg, ik kan het reizen niet aan.
Rot op zeg
Wat maakt het uit of iemand een SCC heeft of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 11:27 schreef Noshiba het volgende:
Ook zo leuk, op ajax.nl al wordt er zo nu en dan een intervieuw gehouden en krijg je altijd bij vragen als deze:
Seizoenkaarthouder?,,Nee, maar ik wil er wel een!’’
Gelijk van die antwoorden waarin ze uitleggen etc waarom ze er geen hebben, of ze zijn van plan er 1 te kopen
Ze pronken ieder jaar dat er meer SCC's zijn verkocht, maar ze interviewen alleen maar gasten zonder SCC'squote:Op zondag 6 september 2009 11:37 schreef Foca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand een SCC heeft of niet?
YEEEEEEEEEESSSS, ik wist dat jij zo ging reageren. Je bent zo lekker voorspelbaarquote:Op zondag 6 september 2009 11:37 schreef Foca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand een SCC heeft of niet?
Zit jij dan op zo'n interview te wachten? Ik denk dat de fanatieke jongens die geïnterviewd willen worden op één hand te tellen zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze pronken ieder jaar dat er meer SCC's zijn verkocht, maar ze interviewen alleen maar gasten zonder SCC's
Maar idd, zonder SCC ben je niet minder fan. Kijk maar naar de SV-boys.
Ik lees die intervieuws wel ja, vind het wel intressant.quote:Op zondag 6 september 2009 11:49 schreef Foca het volgende:
[..]
Zit jij dan op zo'n interview te wachten? Ik denk dat de fanatieke jongens die geïnterviewd willen worden op één hand te tellen zijn.
Verder zegt het niets of je een SCC hebt of niet. Iedereen beleefd Ajax op zijn eigen manier.
Als je dat van te voren weet, waarom zet je dat dan niet in je eerste post erbij?quote:Op zondag 6 september 2009 11:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
YEEEEEEEEEESSSS, ik wist dat jij zo ging reageren. Je bent zo lekker voorspelbaar
Antwoord had ik ook al voorbereid, zo erg is het zelfs.
T maakt mij geen flikker uit of je scc heb of niet maar kom niet met van die slappe verhalen dat er er wel 1 wilt of tever weg woont ofzo. Zeg gewoon: Nee ik heb er geen. T lijkt wel alsof ze zichzelf niet willen schamen dat ze geen scc hebben.
Ik heb het over geïnterviewd worden.quote:Op zondag 6 september 2009 11:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik lees die intervieuws wel ja, vind het wel intressant.
Ik sta altijd zo onder druk als jij begint te zeuren dat ik wel eens foutjes maak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Van de 40.000 SCC's kan je toch wel een paar interviews verwachten?quote:
Misschien wel inderdaad. Is dat dan nooit gebeurd? Ik lees die interviews namelijk nooit.quote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van de 40.000 SCC's kan je toch wel een paar interviews verwachten?
Echt kut ja, van Yann Vurtongun.quote:Op zondag 6 september 2009 12:04 schreef Enchanter het volgende:
Kut van Vertongen , hopelijk is het niet al te erg
Met Erwin bedoel je? Was een leuk en goed filmpje ja.quote:Op zondag 6 september 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die filmpjes van Parool icm Ajax Netwerk worden ook wel interessant en leuk; over het logo was iig al erg prima.
Als je het ook nog eens beargumenteerd, dan kunnen we er misschien ook nog wat mee.quote:Op zondag 6 september 2009 12:38 schreef Publik_Enemy het volgende:
ajax wordt weer geen kampioen
Ajax is gewoon weer niet goed genoeg...quote:Op zondag 6 september 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je het ook nog eens beargumenteerd, dan kunnen we er misschien ook nog wat mee.
Defensief ben ik met je eens, maar nu met een extra spits kan het zo heel anders lopen. Eerst maar is volgende week afwachten..quote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Ajax is gewoon weer niet goed genoeg...
Te zwak op het middenveld, die te verdedigend ingesteld is. Een aanval die gebaseerd is op 1 speler.
En een defensie die te weinig routine heeft....
Wow, hier waren we nog niet achter gekomen. Misschien moet je Jol eens gaan adviseren.quote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Ajax is gewoon weer niet goed genoeg...
Te zwak op het middenveld, die te verdedigend ingesteld is. Een aanval die gebaseerd is op 1 speler.
En een defensie die te weinig routine heeft....
Hoeveel spitsen zijn er al niet geweest...quote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Defensief ben ik met je eens, maar nu met een extra spits kan het zo heel anders lopen. Eerst maar is volgende week afwachten..
Huntelaar kwam ook van Heerenveen en was uiteindelijk ook een topspits. Het is inderdaad afwachten of het wat gaat worden. Maarja dat is altijd zo.quote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Hoeveel spitsen zijn er al niet geweest...
worden weer verwachtingen gecreerd die niet de realiteit zijn....
als die nieuweling zo goed zou zijn speelde die al in engeland of zuid europa...;..
Het is gewoon weer meer van hetzelfde wat de afgelopen al heeft rondgelopen...
voordat huntelaar kwam hadden ze ook jaren een spitsenprobleem...nu dreigt er weer hetzelfde te gebeuren....
quote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Hoeveel spitsen zijn er al niet geweest...
worden weer verwachtingen gecreerd die niet de realiteit zijn....
als die nieuweling zo goed zou zijn speelde die al in engeland of zuid europa...;..
Het is gewoon weer meer van hetzelfde wat de afgelopen al heeft rondgelopen...
voordat huntelaar kwam hadden ze ook jaren een spitsenprobleem...nu dreigt er weer hetzelfde te gebeuren....
Huntelaar was bij Heerenveen al een topspits. Dat is ie niet bij Ajax geworden.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Huntelaar kwam ook van Heerenveen en was uiteindelijk ook een topspits. Het is inderdaad afwachten of het wat gaat worden. Maarja dat is altijd zo.
Mwah, bij Ajax is hij toch uitgegroeid tot een echte topspits. Die Pantelic blijkt ook goed te zijn al mag ik zo de verhalen horen..quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef toma het volgende:
[..]
Huntelaar was bij Heerenveen al een topspits. Dat is ie niet bij Ajax geworden.
ga weg man...quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, bij Ajax is hij toch uitgegroeid tot een echte topspits. Die Pantelic blijkt ook goed te zijn al mag ik zo de verhalen horen..
Niemand ooit van Pantelic gehoordquote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
ga weg man...
niemand had ooit nog van die pantalic gehoord....
is er gewoon weer eentje van 13 in een dozijn.....
Ik had er wel van gehoord dus bij deze is je zin ontkracht.quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
ga weg man...
aha, ik zeg ook toch dat ik het baseer op verhalen? Maar jij weet blijkbaar wel goed wie 't is anders trek je niet zo snel een conclusie dat hij nu al niks is.quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
ga weg man...
Nog nooit inderdaad. Jij?quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Publik_Enemy het volgende:
Nee, hij speelde in de Bundesliga, dat is natuurlijk een competitie waar je in Nederland helemaal niets van meekrijgtquote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs zien spelen.quote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had er wel van gehoord dus bij deze is je zin ontkracht.
Yup.quote:Op zondag 6 september 2009 13:07 schreef dndiek het volgende:
Die stats
Heb je die ook van andere clubs?
neee bloodysunday maakt indrukquote:Op zondag 6 september 2009 13:04 schreef bloodysunday het volgende:
Ik kan iemand die zich publiK_Eenemy noemt eigenlijk niet eens serieus nemen
als je U2 luistert welquote:Op zondag 6 september 2009 13:13 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
neee bloodysunday maakt indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |