Invoeren kost ongeveer 30 minuten per speelronde. De rest wordt allemaal automatisch uitgerekend binnen enkele seconden .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:04 schreef Merkie het volgende:
Mooie database . Vraagje, kost het niet enorm veel tijd om alle gegevens te verwerken? En wat doe je met eigen doelpunten ?
Dat was een hel ja, maar dat is eenmalig. Heb zes clubs per dag gedaan, drie dagen lang .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Luco het volgende:
Vooral het invoeren van alle spelers lijkt me een klotewerk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:08 schreef -SG- het volgende:
Echt respect . Dit moet ik dit jaar weer volgen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het seizoen is nog niet eens net begonnen, maar en nu al hulde
quote:
Heb ik allemaal al . Heb alleen niet overal screens van gemaakt, anders wordt het teveel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:46 schreef Wazaa het volgende:
Wow, respect! Ik ben ook gek op voetbaldata en -statistieken. In het verleden hield ik vaak spreadsheets bij wanneer ik meedeed aan online voetbalmanagers. Enkele ideeën (mocht je ze nog niet bijhouden):Moyenne gescoorde doelpunten (# doelpunten speler / # wedstrijden speler) Moyenne doelpunten tegen (# doelpunten tegen / # wedstrijden speler) voor keepers/verdedigers # clean sheets voor keepers # gestopte penalties door keepers
Yep.quote:
Wie weet .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Komt er nog een website met wat google-adds zodat je er nog superrijk van wordt?
Die dubbele nationaliteiten maken het lastig. Daarnaast zijn er verder nog wat dingetjes waar ik over twijfel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:25 schreef SlamD het volgende:
Telt De Guzman tegenwoordig niet mee als Nederlander?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |