Hoe kom je daar toch elke keer bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef sneakypete het volgende:
[..]
En dat komt door luxe auto's?
[..]
nee dat zeg ik niet , ook door methaan uitstotende zoogdieren en door industrieėn in China en Indiaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef sneakypete het volgende:
[..]
En dat komt door luxe auto's?
[..]
Bijna alle mensen op Aarde nog wel (miljarden!). Hoeveel zijn er inmiddels al gestorven, trouwens?
Dat gaat gebeuren, er worden honderden landen volledig woestijn en onbewoonbaarquote:Bijna alle mensen op Aarde nog wel (miljarden!). Hoeveel zijn er inmiddels al gestorven, trouwens?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Halcon het volgende:
De rechtse Kerk zijn de mensen met gezond verstand, intelligentie en normen en waarden.
Ze hebben ook gevoel voor humor en zijn gezellig, terwijl de lieden van de Linkse Kerk doorgaans verzuurde azijnpissers zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval grappig.
En ze zijn heel erg knap, succesvol, beschikken op zijn minst over een audi A6, en hebben vaak drie universitaire studies afgerond, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben ook gevoel voor humor en zijn gezellig, terwijl de lieden van de Linkse Kerk doorgaans verzuurde azijnpissers zijn.
Er zijn ook wel linkse figuren die universitaire studies hebben afgerond, maar dat zijn dan meestal studies waar je op de arbeidsmarkt geen fluit aan hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En ze zijn heel erg knap, succesvol, een audi A6, en hebben vaak drie univeritaire studies afgerond, toch?
Nou, 'rechtse' gezelligheid is oersaai, tenzij je blank en man bent, en van dure sigaren houdt. *kenner spreekt Of is de VVD links?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben ook gevoel voor humor en zijn gezellig, terwijl de lieden van de Linkse Kerk doorgaans verzuurde azijnpissers zijn.
Ik houd helemaal niet van sigaren, maar ik vind het wel gezellig. Als je echter boomknuffel-idealen hebt is het erg confronterend en dus waarschijnlijk niet leuk voor je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:01 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Nou, 'rechtse' gezelligheid is oersaai, tenzij je blank en man bent, en van dure sigaren houdt. *kenner spreekt
Even denken. Ik heb 4 jaar rechtse gezelligheid meegemaakt, en nu een jaartje linkse gezelligheid. (VVD => D66)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van sigaren, maar ik vind het wel gezellig. Als je echter boomknuffel-idealen hebt is het erg confronterend en dus waarschijnlijk niet leuk voor je.
Gezelligheid is subjectief en zegt vaak vooral wat over jezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Even denken. Ik heb 4 jaar rechtse gezelligheid meegemaakt, en nu een jaartje linkse gezelligheid. (VVD => D66)
![]()
Raad eens wat gezelliger is. De mannen zijn daar gemiddeld gezien ook mooier, en zeker intelligenter.
En God, wat lachen wij ons kapot om die Rechtse Dwazen tijdens onze gesprekken.
Goh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezelligheid is subjectief en zegt vaak vooral wat over jezelf natuurlijk.
Ja, mr. gezond verstand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |