Er is nog een optie, je zou ook kunnen bedoelen dat je bij hem talent mist, vandaar dat ik toelichting vroeg, omdat je eerder aangeeft dat je hem als artiest bewondert. Wist niet precies hoe ik dat dan moest zien, mocht je deze optie bedoelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:00 schreef DrDentz het volgende:
Tja mijn uitspraak is voor meerdere interpretaties vatbaar
1 - Ik mis MJ's talent in de hedendaagse muziekwereld.
2 - Ikzelf mis MJ's talent, want ik kan niet zingen, dansen, componeren, tekenen en hebgeen uitstraling
Beide zijn waar
You ain't seen nothing yet!quote:
Dat zei ie toen he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet!
Jaaa...en dan ook naar zijn graf...als dat nog eens mogelijk is. Ik wil wel...en dan neem ik een Peter Pan pop/knuffel mee.(geen idee waar ik die moet halen, maar goed.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef matthijst het volgende:
Laat die gasten nou eens bekend maken wat er met Neverland gaat gebeuren...
2010, zooi opengooien voor publiek, mooie zomervakantiebestemming
Ja, of bij de ingang tig kraampjes met Peter Pan verkoopquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Robijn1961 het volgende:
"Gone Too Soon"
Like A Comet
Blazing 'Cross The Evening Sky
Gone Too Soon
Like A Rainbow
Fading In The Twinkling Of An Eye
Gone Too Soon
Shiny And Sparkly
And Splendidly Bright
Here One Day
Gone One Night
Like The Loss Of Sunlight
On A Cloudy Afternoon
Gone Too Soon
Like A Castle
Built Upon A Sandy Beach
Gone Too Soon
Like A Perfect Flower
That Is Just Beyond Your Reach
Gone Too Soon
Born To Amuse, To Inspire, To Delight
Here One Day
Gone One Night
Like A Sunset
Dying With The Rising Of The Moon
Gone Too Soon
Gone Too Soon
Ik vond het ook vreselijk dat Ryan White overleed.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreselijk dat Ryan White overleed.
Deze lijkt er wel op...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:17 schreef Bevin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die Blanket trouwens lang haaren kekke Nikes
![]()
Ik had ze al gezien, fijne vrienden ook dat ze gewoon privegesprekken online zetten (mits ze echt zijn)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef Noax het volgende:
Michael Jackson - Phone Conversation 1
Michael Jackson - Phone Conversation 2
Voor mij waren ze nieuw en ik weet zeker dat er meer mensen zijn waar dit nieuw voor is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ze een tijd terug ook al gehoord, dit was al jaren voordat hij dood was online hoor.
Jep.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:08 schreef Bevin het volgende:
Heeft iedereen hier de refund al ontvangen![]()
?
al 3 weken geleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:08 schreef Bevin het volgende:
Heeft iedereen hier de refund al ontvangen![]()
?
Ménquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
Wasdat voor Copperfieldfoto?
Witte duiven, een onderbroek waar net nog een klein jongetje in zat, een bed... en een grijnzende Michael.
Het was nog lang onrustig, op Neverland
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
Wasdat voor Copperfieldfoto?
Witte duiven, een onderbroek waar net nog een klein jongetje in zat, een bed... en een grijnzende Michael.
Het was nog lang onrustig, op Neverland
het is nog steeds niet bekend wanneer en waar wordt hij gegravenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:59 schreef Poenanie het volgende:
ff vraagje, ik volg het de laatste tijd niet zo meer; is hij nou al begraven of niet?
Lekker voer voor de conspiracy freaks op deze wereld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is nog steeds niet bekend wanneer en waar wordt hij gegraven
Wist je dat nog niet? Eerst vond ik het ook dik balen, maar later dacht ik: wel een groot beeld dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:21 schreef Rnnz het volgende:
De beelden van de repetities van de This Is It - tour komen 30 oktober in de bioscoop. Ja, je leest het goed: AEG gaat de beelden in de bioscoop vertonen.![]()
http://www.imdb.com/title/tt1477715/
Ja dacht al, jij bent meestal toch goed geinformeerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:26 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik wist wel dat het allemaal uit zou komen.Alleen niet de precieze datum.
Ja, stel je voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik niet, straks gaan ze nog meezingen.
Weet je wat het ergste zou zijn? Meedeinen, zoals bij Jan Smit en dergelijke.quote:
Ja, dit heb ik gelezen, maar wilde het niet posten omdat het van de Sun afkomstig is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson stond op instorten
Volgens de psychiater die Michael Jackson twee keer op bezoek kreeg, was hij twee weken voor zijn dood zo nerveus voor zijn reeks comebackconcerten dat hij op de rand van een zenuwinstorting balanceerde.
Volgens The Sun was het gedrag van Jackson dertien dagen voor zijn overlijden manisch: het ene ogenblik was hij opgewonden over zijn terugkeer naar het podium, het volgende ogenblik hulde hij zich in stilzwijgen en zat hij in het niets te staren.
De zanger was volgens intimi "mentaal en fysiek duidelijk niet in staat die concertreeks af te werken". Maar hij moest en zou die mega-reeks concerten doen. Hij was ervan overtuigd dat hij vermoord zou worden mocht hij niet op het podium verschijnen. "Hij zat in een hoek en ging kapot van de druk". (HLN.be)
Rnnz, dan zal het waarschijnlijk november zijn....hopelijk zijn we dan allen over de grootste schok heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet niet of ik het zie zitten om naar de bioscoop te gaan om de repetities te kijken. Als ik naar een bioscoop ga, dan kom ik voor vermaak. Nu zullen Michael's laatste momenten on stage ook erg vermakelijk zijn, maar wel met eentje met een nare bijsmaak.
Breng het gewoon op dvd uit.
AEG moet de strop terugverdienen/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef Rnnz het volgende:
Sowieso is het belachelijk dat zoiets in de bioscoop komt. Zet het gewoon online op YouTube, in plaats van proberen er geld aan te verdienen.
Schandalig.
Als het goed is zijn ze er voor verzekerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
AEG moet de strop terugverdienen/
Ah ja, dat kan. Ik herinner me alleen tig berichten net na MJ's dood, over de grote strop die AEG leed. Hoe het precies zit...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze er voor verzekerd.
Ja. De wereld is hard. Maar ik snap Rnnz wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Tja.. ik zou het ook voor het hoogste bedrag proberen te verkopen als ik de beelden had.
Denk het wel hoor. Hij reageert vanuit zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz weet niet hoe de wereld in elkaar zit.
![]()
Maar gelukkig hebben we de Dr. nog, zou Michael zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz weet niet hoe de wereld in elkaar zit.
![]()
Of nog erger: a-rtimisch meeklappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Hij moet commercieel leren denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Hij reageert vanuit zijn. Is toch niet raar.
hahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of nog erger: a-rtimisch meeklappen
En jij wilde geen kaartje kopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij moet commercieel leren denken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of nog erger: a-rtimisch meeklappenJij gaat niet naar de bios?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waiting for This is it!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk überhaupt bijna geen films, heb er geen geduld voor
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Jawel, van jou.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
En jij wilde geen kaartje kopen
Oh ja, verdienen aan een dode Michael mag wel, aan een levende niet
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
NeeIk ben er twee keer geweest. In Roemenië keer (Jumanji hihi) en in Nederland 1 keer voor CKV (zo'n kansloos vak op de middelbare school
) Vind het nooit zo fijn met té veel mensen té dicht op (bij mij) mekaar
Dan zal je wel op de dvd wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk überhaupt bijna geen films, heb er geen geduld voor
Waiting for This is it!
Weet niet, als dat de enige andere mogelijkheid is.. Ik wil die beelden wel zien ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dan zal je wel op de dvd wachten.
Sjee...dat had ik niet verwacht, dat jullie niet willen gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht wel op het torrentje ofzo.
Of Napster.![]()
AEG
Ja ik ben geen computernerd jwz, dus ik ben afhankelijk van die luiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht wel op het torrentje ofzo.
Of Napster.![]()
AEG
Dude, ik ben zó'n n00b met computers, ik snap daar geen fuck van (weet nog net hoe je een OP moet makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Je moet Napster downloaden, dat is een code. Niet doorvertellen hè.
Neenee niet roddelen, en ik dacht dat je er nog was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
Goh, ben ik even uit het topic, gaan jullie gelijk over me roddelen.![]()
Alsof ik geen commercieel besef zou hebben.. ik doe een commerciële opleiding.![]()
Werkelijk waar schandalig hoor.
No I love you morequote:
Echt serieus niet, dat is toch zo'n site waar mee je je ip (wat het ook mag zijn, ja getallen dat weet ik ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er niks van, met al die Fok!-accounts moet je toch op z'n minst weten hoe proxyservers werken. En als je dat weet..
Nerd!
Ik niet, ik ken mezelfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
Goh, ben ik even uit het topic, gaan jullie gelijk over me roddelen.![]()
Alsof ik geen commercieel besef zou hebben.. ik doe een commerciële opleiding.![]()
Werkelijk waar schandalig hoor.
Ach ja, ik zou ook het liefst in de voetsporen van Michael Jackson treden later.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Bevin het volgende:
Nou dat ook weer niet, ach ik doe nu ook wel iets aardigs en volgend jaar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me ook interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder z'n eigen ding.
Dit ben ik trouwens, aan het dansen op You Rock My World.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, die witte sokken ook he
Best aardig
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Bevin het volgende:
Nou dat ook weer niet, ach ik doe nu ook wel iets aardigs en volgend jaar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als jij later groot bent word je gewoon een soort dr. MurraySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus als jij later groot bent word je gewoon een soort dr. Murray
![]()
Michael's Robot in Dancing Machine is geniaal.![]()
![]()
Nee geen dokter, en groot ben ik alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus als jij later groot bent word je gewoon een soort dr. Murray
Ach ja, wat lekker klooien met pillen en medicatie, tof toch?
Alles is relatief
Forum Opties Forumhop: Hop naar: