Weet niet, als dat de enige andere mogelijkheid is.. Ik wil die beelden wel zien ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dan zal je wel op de dvd wachten.
Sjee...dat had ik niet verwacht, dat jullie niet willen gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht wel op het torrentje ofzo.
Of Napster.![]()
AEG
Ja ik ben geen computernerd jwz, dus ik ben afhankelijk van die luiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht wel op het torrentje ofzo.
Of Napster.![]()
AEG
Dude, ik ben zó'n n00b met computers, ik snap daar geen fuck van (weet nog net hoe je een OP moet makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Je moet Napster downloaden, dat is een code. Niet doorvertellen hè.
Neenee niet roddelen, en ik dacht dat je er nog was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
Goh, ben ik even uit het topic, gaan jullie gelijk over me roddelen.![]()
Alsof ik geen commercieel besef zou hebben.. ik doe een commerciële opleiding.![]()
Werkelijk waar schandalig hoor.
No I love you morequote:
Echt serieus niet, dat is toch zo'n site waar mee je je ip (wat het ook mag zijn, ja getallen dat weet ik ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er niks van, met al die Fok!-accounts moet je toch op z'n minst weten hoe proxyservers werken. En als je dat weet..
Nerd!
Ik niet, ik ken mezelfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
Goh, ben ik even uit het topic, gaan jullie gelijk over me roddelen.![]()
Alsof ik geen commercieel besef zou hebben.. ik doe een commerciële opleiding.![]()
Werkelijk waar schandalig hoor.
Ach ja, ik zou ook het liefst in de voetsporen van Michael Jackson treden later.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Bevin het volgende:
Nou dat ook weer niet, ach ik doe nu ook wel iets aardigs en volgend jaar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me ook interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder z'n eigen ding.
Dit ben ik trouwens, aan het dansen op You Rock My World.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, die witte sokken ook he
Best aardig
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Bevin het volgende:
Nou dat ook weer niet, ach ik doe nu ook wel iets aardigs en volgend jaar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als jij later groot bent word je gewoon een soort dr. MurraySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus als jij later groot bent word je gewoon een soort dr. Murray
![]()
Michael's Robot in Dancing Machine is geniaal.![]()
![]()
Nee geen dokter, en groot ben ik alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus als jij later groot bent word je gewoon een soort dr. Murray
Ach ja, wat lekker klooien met pillen en medicatie, tof toch?
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: