Weet je wat het ergste zou zijn? Meedeinen, zoals bij Jan Smit en dergelijke.quote:
Ja, dit heb ik gelezen, maar wilde het niet posten omdat het van de Sun afkomstig is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson stond op instorten
Volgens de psychiater die Michael Jackson twee keer op bezoek kreeg, was hij twee weken voor zijn dood zo nerveus voor zijn reeks comebackconcerten dat hij op de rand van een zenuwinstorting balanceerde.
Volgens The Sun was het gedrag van Jackson dertien dagen voor zijn overlijden manisch: het ene ogenblik was hij opgewonden over zijn terugkeer naar het podium, het volgende ogenblik hulde hij zich in stilzwijgen en zat hij in het niets te staren.
De zanger was volgens intimi "mentaal en fysiek duidelijk niet in staat die concertreeks af te werken". Maar hij moest en zou die mega-reeks concerten doen. Hij was ervan overtuigd dat hij vermoord zou worden mocht hij niet op het podium verschijnen. "Hij zat in een hoek en ging kapot van de druk". (HLN.be)
Rnnz, dan zal het waarschijnlijk november zijn....hopelijk zijn we dan allen over de grootste schok heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet niet of ik het zie zitten om naar de bioscoop te gaan om de repetities te kijken. Als ik naar een bioscoop ga, dan kom ik voor vermaak. Nu zullen Michael's laatste momenten on stage ook erg vermakelijk zijn, maar wel met eentje met een nare bijsmaak.
Breng het gewoon op dvd uit.
AEG moet de strop terugverdienen/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef Rnnz het volgende:
Sowieso is het belachelijk dat zoiets in de bioscoop komt. Zet het gewoon online op YouTube, in plaats van proberen er geld aan te verdienen.
Schandalig.
Als het goed is zijn ze er voor verzekerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
AEG moet de strop terugverdienen/
Ah ja, dat kan. Ik herinner me alleen tig berichten net na MJ's dood, over de grote strop die AEG leed. Hoe het precies zit...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze er voor verzekerd.
Ja. De wereld is hard. Maar ik snap Rnnz wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Tja.. ik zou het ook voor het hoogste bedrag proberen te verkopen als ik de beelden had.
Denk het wel hoor. Hij reageert vanuit zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz weet niet hoe de wereld in elkaar zit.
![]()
Maar gelukkig hebben we de Dr. nog, zou Michael zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz weet niet hoe de wereld in elkaar zit.
![]()
Of nog erger: a-rtimisch meeklappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Hij moet commercieel leren denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Hij reageert vanuit zijn. Is toch niet raar.
hahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of nog erger: a-rtimisch meeklappen
En jij wilde geen kaartje kopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij moet commercieel leren denken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of nog erger: a-rtimisch meeklappenJij gaat niet naar de bios?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waiting for This is it!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk überhaupt bijna geen films, heb er geen geduld voor
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Jawel, van jou.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
En jij wilde geen kaartje kopen
Oh ja, verdienen aan een dode Michael mag wel, aan een levende niet
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
NeeIk ben er twee keer geweest. In Roemenië keer (Jumanji hihi) en in Nederland 1 keer voor CKV (zo'n kansloos vak op de middelbare school
) Vind het nooit zo fijn met té veel mensen té dicht op (bij mij) mekaar
Dan zal je wel op de dvd wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk überhaupt bijna geen films, heb er geen geduld voor
Waiting for This is it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |