quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:32 schreef Mopst3r het volgende:
Wat een kutgemeente zeg
TS ging gister voor de zaak naar eindhoven (eindhovuhhh)
Jij woont er??quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Blind vertrouwen op je navigatie..Het staat echt prima aangegeven hoor!
sat-navs, noobquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:44 schreef Tism het volgende:
Omg!..Gewoon een keer op de verkeersborden letten is er tegenwoordig niet meer bij sinds de komst van nav-sats..
Mensen worden er nogal simpel van heb ik het idee..
Maar ik heb het over Ommel-Asten, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee maar ik kom af en toe wel in Asten.
Ah, daar hebben we de eerste user met een 1992 opel Astra met casettedeck en aircovoorbereidingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:45 schreef pumpkineater het volgende:
Blaupunktpaupermerk! Mensen met navigatie
! Kun je geen borden lezen of zo! En een boordcomputer
!
Haha leuk man precies zoals die ene reclamequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:47 schreef DeWaasheid het volgende:
Jij gaat zeker ook de heg in als je navigatie zegt dat je linksaf moet en er geen afslag is....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:45 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar ik heb het over Ommel-Asten, dat is wat anders.
Ja dat is natuurlijk wel een belachelijke conclusie gezien je OP.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:49 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Haha leuk man precies zoals die ene reclame:d;:D11!1
De gemeente heet ook gewoon Astenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ommel-Asten is wat anders? Weet je het zeker? Ik ga er vanuit dat het hetzelfde is aangezien Ommel tegen Asten aanligt.
Luxe heb ik thuis als ik op de bank zit! Een auto is bedoeld om zo hard mogelijk te gaan, als je hem dan vol gaat hangen met allemaal zware troep komt dat de prestaties niet ten goede! Dus inderdaad, als die zooi er al inzit als ik een auto koop dan sloop ik het er uit!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:46 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste user met een 1992 opel Astra met casettedeck en aircovoorbereiding
Mensen die luxe in wagens niet kunnen waarderen
Mijn bmw 5 serie gaat niet snel genoeg bedoel jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:00 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Luxe heb ik thuis als ik op de bank zit! Een auto is bedoeld om zo hard mogelijk te gaan, als je hem dan vol gaat hangen met allemaal zware troep komt dat de prestaties niet ten goede! Dus inderdaad, als die zooi er al inzit als ik een auto koop dan sloop ik het er uit!
Weet niet welke je hebt maar de E30 325i is nooit meer geevenaard in ieder geval! Sowieso, 5 serie is een te zware 3 serie!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:15 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Mijn bmw 5 serie gaat niet snel genoeg bedoel je
Het was bij Ommel-Asten en 30 km vanwege de wegwerkzaamheden...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef Vendris het volgende:
wat een gelul, bij oostappen zijn alleen maar 60 km wegen en geen 30.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het was bij Ommel-Asten en 30 km vanwege de wegwerkzaamheden...
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:50 schreef JDude het volgende:
[..]
De gemeente heet ook gewoon Asten.
Bij jouw woonplaatst mag je dus wel gewoon 60 als er wegwerkzaamheden zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het was bij Ommel-Asten en 30 km vanwege de wegwerkzaamheden...
Zegt iemand die uit Limburg komt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Asten![]()
Daar heb ik ooit nog eens een meid gedopt
Wat een kutdorp idd
Aha. En dan moet ik alles maar mooi en leuk vinden, OMDAT ik uit Limburg kom.quote:
Nou en. Het is nog steeds geen Limburg. Zo ken ik er nog meer, sjongejonge zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. En dan moet ik alles maar mooi en leuk vinden, OMDAT ik uit Limburg kom.
Je faalt in trollen.
Bovendien heb ik het idee dat je het topografisch vermogen van roodkapje hebt. Asten is ongeveer Limburg.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Daar heb ik ooit nog eens een meid gedopt
Ik zeg helemaal niks "stoers" : Ik zeg gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
Nou en. Het is nog steeds geen Limburg. Zo ken ik er nog meer, sjongejonge zeg.
Je zegt heel erg stoer dat je een meid gedopt hebt. Heb je zelf wel iets van Asten gezien, of alleen haar slaapkamer? Limburg en Noord-Brabant is een wereld van verschil.
Omdat ze het niet hebben en niet weten wat het is ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom hangen users meteen de term stoer aan het hebben van seks?
Ik zeg toch dat ik erlangs heb gereden maar alle afritten dicht waren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:14 schreef Frans.Duijts het volgende:
Ommel ligt tegen de snelweg aan, verrekte móngol.
En dat vakantiepark van je ook.
De enige manier waarop jij je in het verkeer zou mogen begeven is in het passagiersdeel van onderstaand voertuig. Kwijlend met je hoofd tegen het raam.
[ afbeelding ]
Je vertelt het op zo'n manier dat je wel stoer wil overkomen. Ik kom ook vaak genoeg in beide provincies. Woon dichtbij de provinciegrens. Ik merk wel degelijk verschil. En met een zin te komen of ik wel ooit buiten kom. Joehoe. Dat heeft er niets mee te maken. Je probeert zo iemand in een hokje te duwen. Dat is geen discussie voeren, manneke.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks "stoers" : Ik zeg gewoon de waarheid.
Aangezien dit mijn enige aanraking ooit met Asten is geweest en dit ook mijn enige raakvlak is met dit topic kan ik inderdaad zeggen dat Asten een kutdorp is. Ben er vaak genoeg doorheen gereden.
En je tweede punt:. Alsof je vanuit het oostblok de westerse wereld inrijdt zeker
Kom jij uberhaupt wel buiten ?
Ik kom vaak genoeg in beide provincies om te weten dat de mentaliteit van de bevolking sowieso al niet veel verschilt, en de opbouw van dorpen en steden al sowieso niet
Nee. Jij vind het woord sex misschien stoer klinken omdat je zelf alleen sex hebt met een getekend gezichtje op je hand tussen de duim en wijsvinger in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef valek het volgende:
[..]
Je vertelt het op zo'n manier dat je wel stoer wil overkomen. Ik kom ook vaak genoeg in beide provincies. Woon dichtbij de provinciegrens. Ik merk wel degelijk verschil. En met een zin te komen of ik wel ooit buiten kom. Joehoe. Dat heeft er niets mee te maken. Je probeert zo iemand in een hokje te duwen. Dat is geen discussie voeren, manneke.
Opaatje in zijn route mobiel?quote:Uiteindelijk kwam ik een oud opatje tegen die me de weg naar de snelweg vertelde
Ik bedoel vooral de mentaliteit van de Limburgers. Betreft de bebouwing in Limburg, hoe zuidelijker ik Limburg in rijd, hoe meer het op Belgie lijkt kwa bebouwing.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Jij vind het woord sex misschien stoer klinken omdat je zelf alleen sex hebt met een getekend gezichtje op je hand tussen de duim en wijsvinger in?
En hoe merk jij dat verschil dan in bebouwing ? Leg het me eens uit.
Ben benieuwd.
De aannemers van Brabant hebben een veel betere kijk op bouwen dan de Limburgse ?
Nee hij fietste, terwijl ik hem net daarvoor nog met 90 voorbij bliesquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:14 schreef Frans.Duijts het volgende:
Ommel ligt tegen de snelweg aan, verrekte móngol.
En dat vakantiepark van je ook.
De enige manier waarop jij je in het verkeer zou mogen begeven is in het passagiersdeel van onderstaand voertuig. Kwijlend met je hoofd tegen het raam.
[ afbeelding ]
Joah slaat nergens op die werkzaamheden, niet bepaald verkeersbevorderend dit, sta er normaal NOOIT in de file, ook niet in de spits, omdat de doorvoer juist prima was (ik ging altijd via t ei naar helmond, afrit helmond west zuigt namelijk)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Dophertje het volgende:
En het Ei van Ommel is een Ommelet gewordenKut verkeerslicht. Wel tof dat je er vrachtwagens kunt inhalen. Weer een extra inhaalmogelijkheid op de N279 erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |