quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:32 schreef Mopst3r het volgende:
Wat een kutgemeente zeg
TS ging gister voor de zaak naar eindhoven (eindhovuhhh)
Jij woont er??quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Blind vertrouwen op je navigatie..Het staat echt prima aangegeven hoor!
sat-navs, noobquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:44 schreef Tism het volgende:
Omg!..Gewoon een keer op de verkeersborden letten is er tegenwoordig niet meer bij sinds de komst van nav-sats..
Mensen worden er nogal simpel van heb ik het idee..
Maar ik heb het over Ommel-Asten, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee maar ik kom af en toe wel in Asten.
Ah, daar hebben we de eerste user met een 1992 opel Astra met casettedeck en aircovoorbereidingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:45 schreef pumpkineater het volgende:
Blaupunktpaupermerk! Mensen met navigatie
! Kun je geen borden lezen of zo! En een boordcomputer
!
Haha leuk man precies zoals die ene reclamequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:47 schreef DeWaasheid het volgende:
Jij gaat zeker ook de heg in als je navigatie zegt dat je linksaf moet en er geen afslag is....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:45 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar ik heb het over Ommel-Asten, dat is wat anders.
Ja dat is natuurlijk wel een belachelijke conclusie gezien je OP.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:49 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Haha leuk man precies zoals die ene reclame:d;:D11!1
De gemeente heet ook gewoon Astenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ommel-Asten is wat anders? Weet je het zeker? Ik ga er vanuit dat het hetzelfde is aangezien Ommel tegen Asten aanligt.
Luxe heb ik thuis als ik op de bank zit! Een auto is bedoeld om zo hard mogelijk te gaan, als je hem dan vol gaat hangen met allemaal zware troep komt dat de prestaties niet ten goede! Dus inderdaad, als die zooi er al inzit als ik een auto koop dan sloop ik het er uit!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:46 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste user met een 1992 opel Astra met casettedeck en aircovoorbereiding
Mensen die luxe in wagens niet kunnen waarderen
Mijn bmw 5 serie gaat niet snel genoeg bedoel jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:00 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Luxe heb ik thuis als ik op de bank zit! Een auto is bedoeld om zo hard mogelijk te gaan, als je hem dan vol gaat hangen met allemaal zware troep komt dat de prestaties niet ten goede! Dus inderdaad, als die zooi er al inzit als ik een auto koop dan sloop ik het er uit!
Weet niet welke je hebt maar de E30 325i is nooit meer geevenaard in ieder geval! Sowieso, 5 serie is een te zware 3 serie!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:15 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Mijn bmw 5 serie gaat niet snel genoeg bedoel je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |