abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71520343
Er is al meerdere keren door de getuige/TS verklaard dat de motorrijder zijn wheelie al had beëindigd toen het ongeluk plaatsvond. Oftewel, de automobilist is zo goed als volledig schuldig (of hij heeft de snelheid van de motor verkeerd ingeschat maar ze zeggen niet voor niets; bij twijfel niet doen) omdat hij een inhaalmanoeuvre maakte terwijl er een tegenligger aankwam. Als het dan een nette getrouwde vader van twee kinderen is geweest, was hij net zo goed schuldig en de motorrijder niet.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_71520540
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef AlligatorNL het volgende:
Er is al meerdere keren door de getuige/TS verklaard dat de motorrijder zijn wheelie al had beëindigd toen het ongeluk plaatsvond. Oftewel, de automobilist is zo goed als volledig schuldig (of hij heeft de snelheid van de motor verkeerd ingeschat maar ze zeggen niet voor niets; bij twijfel niet doen) omdat hij een inhaalmanoeuvre maakte terwijl er een tegenligger aankwam. Als het dan een nette getrouwde vader van twee kinderen is geweest, was hij net zo goed schuldig en de motorrijder niet.
Nadat je voorwiel het wegdek raakt kun je niet motor echt niet ineens in een bocht manouvreren hoor.
Daarbij is dit een industrieterein waar je 50 mag, je gaat mij niet vertellen dat die vent op 50 zat na zijn wheelie.

Het is gewoon een lompe boer die even iets langer na had moeten denken voor hij die wheelie begon.

Als die astra werkelijk aan het inhalen was, is er dus al verkeer op die baan en moet je gewoon normaal doen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:12:55 #203
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71520634
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:09 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nadat je voorwiel het wegdek raakt kun je niet motor echt niet ineens in een bocht manouvreren hoor.
Daarbij is dit een industrieterein waar je 50 mag, je gaat mij niet vertellen dat die vent op 50 zat na zijn wheelie.

Het is gewoon een lompe boer die even iets langer na had moeten denken voor hij die wheelie begon.

Als die astra werkelijk aan het inhalen was, is er dus al verkeer op die baan en moet je gewoon normaal doen.
Dan moet je van het caliber Valentino Rossi zijn, wil je dat lukken, ik geloof ook niet echt dat de wheelie stopte bij de 50, verdubbel die snelheid maar minstens.
Tragisch voor zowel de motorrijder als de chauffeur van de Astra, maar laatstgenoemde had niet moeten inhalen, dan was de schade misschien te overzien.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:13:12 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71520644
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij had het ongeluk kunnen voorkomen door op te letten i.p.v. te patsen. En ja, die andere knakker is ook een sukkel, het zijn gewoon alle 2 sukkels
Hij had het ongeluk wellicht kunnen voorkomen, maar dat maakt hem niet direct de veroorzaker van het ongeluk.
Huilen dan.
pi_71520653
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:09 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als die gast zonder rijbewijs gewoon NIET in z'n auto was gestapt was er ook niks gebeurd. Aanklagen dat petje en nooit weer laten rijden.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71520681
Ongelooflijk hoeveel mensen het opnemen voor de Astra-bestuurder. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen de landing van de wheelie zat en het frontaaltje. Maar binnen één seconde na landing kan je al een correctie uitvoeren, in ieder geval zodra je wiel de grond raakt.

Daarnaast, ik keur zijn gedrag niet goed, maar het is niet de oorzaak waarom dit ongeluk heeft plaatsgevonden. De oorzaak is de dronken en rijbewijsloze Astra-bestuurder met zijn inhaalcapriolen.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:15:29 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71520705
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:44 schreef GizartFRL het volgende:
Stel:

De auto was een Megane Station geweest en de bestuurder een huisvader op vakantie met vrouw en kids.
Motorrijder leeft nog, maar de vader overlijdt.
Zou isdatzo dan de motorrijder ook zo verdedigen?
Als die huisvader in z'n megane station zo'n inhaalmanoevre gemaakt had, ja.

Overigens zal het best zo zijn dat die motorrijder te snel reed, en die wheelie was waarschijnlijk op een dom moment. Sure. Maar als die motorrijder zo afgebrand wordt en men zegt dat hij het verdiend had dan wil ik best wat tegengas geven.
Huilen dan.
pi_71521040
Eigen bult dikke schuld hoor. Al die opeltokkies die daar stoer gaan doen, tja, vragen om problemen he.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:29:40 #209
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71521126
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als die huisvader in z'n megane station zo'n inhaalmanoevre gemaakt had, ja.

Overigens zal het best zo zijn dat die motorrijder te snel reed, en die wheelie was waarschijnlijk op een dom moment. Sure. Maar als die motorrijder zo afgebrand wordt en men zegt dat hij het verdiend had dan wil ik best wat tegengas geven.
Sommige mensen die in dit topic hebben gepost hebben, hebben een mening tegenover motorrijders, omdat ze zelf geen motor rijden.
Zelf rij ik ook motor, en zowel de motorrijder als de opel-dude pleit ik niet vrij.
Het is allemaal als, als, als.....Het is gebeurd, die gozer haal je er niet meer mee terug.
pi_71521725
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:29 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Sommige mensen die in dit topic hebben gepost hebben, hebben een mening tegenover motorrijders, omdat ze zelf geen motor rijden.
Zelf rij ik ook motor, en zowel de motorrijder als de opel-dude pleit ik niet vrij.
Het is allemaal als, als, als.....Het is gebeurd, die gozer haal je er niet meer mee terug.
Ik rij geen motor, maar stoor me nooit aan hun. Ze hebben 9 v/d 10 keer wel door dat ze de zwakkere schakel in het verkeer zijn. Aan deze tokkiemafkezen erger ik me meer altijd bumperkleven, muziek aso hard aan, piepende bandjes, inhalen wanneer het net (niet) kan etc etc.

Natuurlijk rij ik ook wel eens hard maar dan op de snelweg, en in de regen gooi ik m'n auto wel eens dwars op een open terrein als het kan (RWD ) maar inhalen in de stad....
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71522228
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:29 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Natuurlijk is die Astra rijder de grootste pikomhoog.

Maar dit soort nieuws zorgt ervoor dat motor rijden een slechte naam krijgt.
Levens gevaarlijk hier en daar. Terwijl als je gewoon normaal doet en je beseft dat je de zwake schakel bent in het verkeer, dan valt het allemaal wel mee.

Hoeveel % van de ongelukken met motoren gebeurd door dit soort personen?
Dus mensen die bij knooppunten zo plat mogelijk door de bocht willen, wheelies maken op snelweg, overal inhalen, je kent de types wel denk ik
pi_71556786
Hij is inmiddels al aangehouden, dezelfde avond nog. Hij beweert stapvoets te hebben gereden. Dan is hij nog een lang stuk door gereden na de aan rijding . Auto staat zon 40 meter vanaf de plaatst van het ongeluk. En Remco ligt zon 20 meter in in de andere richting.
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71556935
Ruwe situatie schets:

Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71556945
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DeHangui op 03-08-2009 09:35:57 (foutje) ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:39:26 #215
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71557007
Had de motorrijder een helm op ?
In het filmpje wordt gezegd van niet.

Dus zonder helm een wheelie maken... Niet bijster slim.
zzz
pi_71557061
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:39 schreef _Led_ het volgende:
Dus als ik het goed begrijp reed de motorrijder op z'n achterwiel,
en dan stel je dat die auto hem kapotgereden heeft ?

Mij dunkt dat hij zichzelf kapotgereden heeft.
Wheely was al voorbij.
Auto haalt in.
Auto Bestuurder reed met alcohol.
Auto bestuurder heeft geen geldig rijbewijs.
pi_71557078
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:39 schreef _Led_ het volgende:
Had de motorrijder een helm op ?
In het filmpje wordt gezegd van niet.

Dus zonder helm een wheelie maken... Niet bijster slim.

100% zeker van wel. Ambulance personeel heeft deze afgedaan (toen was hij al overleden). Tevens had hij een leren motorpak aan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:48:14 #218
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_71557147
Overigens nergens genoemd, maar hoe hard reed meneer de motorrijder op dat moment?

Het argument 'de wheelie was over op het moment van het ongeluk' slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Als hij die niet was begonnen was
1. eerder ingrijpen (remmen/uitwijken) mogelijk van de motorrijder zelf.
2. de snelheid van de motorrijder waarschijnlijk lager geweest.

De automobilist had ook mogen kijken en de motorrijder aan zien komen. Maarja, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is de naderingssnelheid van een motor tijdens een wheelie te schatten. De fout is dan, als je het niet zeker weet, dan moet je niet inhalen.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:50:24 #219
31101 _Led_
pi_71557183
Nou ja, gecondoleerd in ieder geval.
Hoe 't ook zit, het is mooi kut.
zzz
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:52:29 #220
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71557216
Alleen al door aanwezig te zijn op zo'n Vogelaar/kansjongeren-hangplek ben je fout bezig. Je weet dat mensen daar zijn om de straat te gebruiken voor dingen die niet mogen, en gevaarlijk zijn.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71557240
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:48 schreef TallMan het volgende:
Overigens nergens genoemd, maar hoe hard reed meneer de motorrijder op dat moment?

Het argument 'de wheelie was over op het moment van het ongeluk' slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Als hij die niet was begonnen was
1. eerder ingrijpen (remmen/uitwijken) mogelijk van de motorrijder zelf.
2. de snelheid van de motorrijder waarschijnlijk lager geweest.

De automobilist had ook mogen kijken en de motorrijder aan zien komen. Maarja, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is de naderingssnelheid van een motor tijdens een wheelie te schatten. De fout is dan, als je het niet zeker weet, dan moet je niet inhalen.
1. Ik rijd zelf ook motor. Als de snelheid MAX. 50 en die van de auto ook, kom je dus op iets afrijden met 100 kmh. dat ontwijk je niet meer. Ongeacht een wheely of niet.
2. eens.

Een automobilist zonder rijbewijs (met drank op) heeft niets te zoeken op de weg. Die auto had daar dus NOOIT mogen zijn. Bij een inhaal manouvre ben je al helemaal schuldig, lijkt mij.
pi_71557256
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:52 schreef _Michiel_ het volgende:
Alleen al door aanwezig te zijn op zo'n Vogelaar/kansjongeren-hangplek ben je fout bezig. Je weet dat mensen daar zijn om de straat te gebruiken voor dingen die niet mogen, en gevaarlijk zijn.
Jij weet bent er dus blijkelijk nog nooit geweest. Die straat (doodlopend) is een gedoogde verzamel plaats voor deze activiteit. Doorgaans wordt er niet snel gereden, nog stunts uitgehaald.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:56:28 #223
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_71557262
Maar was was nou de snelheid van die motor?
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:57:17 #224
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_71557274
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:49 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Klopt, op het moment dat je stoer gaat doen, verwacht je een spookrijder, dat leer je bij je theorie.
bij je theorie leer je dat je geen wheelie mag maken..

dat er een ongeluk gebeurd is treurig genoeg.. drank daar bij is helemaal stom.
ik ben er niet bij geweest en kan niet 100% oordelen uiteraard maar als ik het zo zie is de astra rijder de schuldige natuurlijk.
Ook al word er gezegd dat de motor-rijder op 2 wielen reed toen het gebeurde kan hij wel net de wheelie hebben uitgevoerd en hoogst waarschijnlijk toen ook te hard hebben gereden.
maoam is voor bazen!
pi_71557300
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:56 schreef TallMan het volgende:
Maar was was nou de snelheid van die motor?
Durf ik niet te zeggen. Uit eigen ervaring, denk 70 ongeveer. Gezien de afstand vanaf begin punt tot het wiel weer aan de grond.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:59:36 #226
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71557313
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:55 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Jij weet bent er dus blijkelijk nog nooit geweest. Die straat (doodlopend) is een gedoogde verzamel plaats voor deze activiteit. Doorgaans wordt er niet snel gereden, nog stunts uitgehaald.
Kun je voor de noobs even de straat vermelden, kunnen ze op google maps zelf beoordelen wat ze van die straat vinden.
Op het MF stond trouwens ook een stukje nav het ongeluk, ook hoe enkele forummers die jongen hebben moeten identificeren bij het mortuarium, brrrrrr..........dat lijkt me een dubbele traumatische ervaring.....
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:02:55 #227
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_71557372
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:54 schreef DeHangui het volgende:

[..]

1. Ik rijd zelf ook motor. Als de snelheid MAX. 50 en die van de auto ook, kom je dus op iets afrijden met 100 kmh. dat ontwijk je niet meer. Ongeacht een wheely of niet.
2. eens.

Een automobilist zonder rijbewijs (met drank op) heeft niets te zoeken op de weg. Die auto had daar dus NOOIT mogen zijn. Bij een inhaal manouvre ben je al helemaal schuldig, lijkt mij.
1. ik rijd ook motor.. als je harder rijdt na een wheelie oid dan is je reactie vermogen echt wel minder dan wanneer je dat niet doet. Dat betekend dus een snellere rem-reactie, daardoor een kortere rem-weg, daardoor een mindere impact, daardoor een grotere overlevingskans.

mijn grote ham-vraag is hoeveel tijd er tussen de wheelie en ongeluk zat + de snelheid.. verhalen/roddels gaan snel weet ik uit ervaring dus het zal moeilijk uit te zoeken zijn.
maoam is voor bazen!
pi_71557495
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:59 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Kun je voor de noobs even de straat vermelden, kunnen ze op google maps zelf beoordelen wat ze van die straat vinden.
Op het MF stond trouwens ook een stukje nav het ongeluk, ook hoe enkele forummers die jongen hebben moeten identificeren bij het mortuarium, brrrrrr..........dat lijkt me een dubbele traumatische ervaring.....
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=junokade&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.935848,8.448486&ie=UTF8&t=h&z=16&iwloc=A
pi_71557497
Wie er (het meest) foutzat?

Degene die zich op de verkeerde rijbaan bevindt.

Zo moeilijk is dit toch niet, mensen?
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:12:43 #230
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71557575
Ik vraag me nog steeds af wat 100 mensen om 9 uur op straat te zoeken hebben.
En dat ook nog in het dunbevolkte Friesland...
Je verhaal valt aan alle kanten uit elkaar.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:15:53 #231
31101 _Led_
pi_71557641
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:08 schreef jack4ya het volgende:
Wie er (het meest) foutzat?

Degene die zich op de verkeerde rijbaan bevindt.

Zo moeilijk is dit toch niet, mensen?
Hangt er vanaf, was er een doorgetrokken streep ?
Anders is inhalen niet verboden, en als de andere partij veel te hard reed kan de inschatting daarom verkeerd zijn uitgevallen.

Drank in het spel (als dat al zo zou zijn) is natuurlijk wel uit den boze net zoals zonder rijbewijs rijden, maar dat is een wheelie en te hard rijden ook.
zzz
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:23:26 #232
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71557776
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:55 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Er is al jaren een samenscholingsverbod in Leeuwarden.
Automeetings zijn daarom dus verboden.

Straf bij deelname aan samenscholing: gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van tweede categorie (minstens ¤370,-, maximaal ¤3700,-).

Ok, dat is misschien een beetje overdreven Maar mijn punt is gemaakt. Je bent met iets bezig wat niet mag.

bron1
bron2
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
pi_71557822
Wheelies maken
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:28:11 #234
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71557867
quote:

Ziet er niet uit als een overdreven drukke danwel gevaarlijke straat, de situatie met die bocht die jij beschreef is imo duidelijk, inhalen in een onoverzichtelijke bocht door die Astra was totaal onverantwoord.
Ook al rij je met 2 wielen aan de grond met je motor, dan is ontwijken eigenlijk onmogelijk, je verwacht totaal NIET dat iemand even in die bocht gaat inhalen.
pi_71557869
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:23 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Er is al jaren een samenscholingsverbod in Leeuwarden.
Automeetings zijn daarom dus verboden.

Straf bij deelname aan samenscholing: gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van tweede categorie (minstens ¤370,-, maximaal ¤3700,-).

Ok, dat is misschien een beetje overdreven Maar mijn punt is gemaakt. Je bent met iets bezig wat niet mag.

bron1
bron2
Het is aan aangezezen plek, politie houd regelmatig controle.
pi_71557903
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Kan geen wheelies maken
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:31:36 #237
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71557925
Ik mag hopen dat je de naam hebt doorgegeven aan de politie .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71557959
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik mag hopen dat je de naam hebt doorgegeven aan de politie .
Hij is al aangehouden en zit nog vast.
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:34:40 #239
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71557998
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Het is aan aangezezen plek, politie houd regelmatig controle.
Dat kan alleen als er een vergunning is verkregen.
bron?
pi_71558034
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hangt er vanaf, was er een doorgetrokken streep ?
Anders is inhalen niet verboden, en als de andere partij veel te hard reed kan de inschatting daarom verkeerd zijn uitgevallen.

Drank in het spel (als dat al zo zou zijn) is natuurlijk wel uit den boze net zoals zonder rijbewijs rijden, maar dat is een wheelie en te hard rijden ook.
Inhalen mag idd als het een onderbroken/geen streep is MITS er ruimte is en MITS het overzichtelijk is.

Ergo: automobilist is fout.

(Neemt niet weg dat er mogelijk andere fouten of omstandigheden zijn, maar dit IS gewoon de kern.)
pi_71558055
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef DeHangui het volgende:

[..]
Maar ik leef
pi_71558099
Ach, dit is een mooi staaltje Darwin Award winning.
Twee domme johnny's die allebei hartstikke fout zaten en allebei flink op de blaren mogen gaan zitten.
Al komt de één er wat genadiger van af dan de ander.

Ik kan voor beiden niet echt medelijden/sympathie opwekken .
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:39:04 #243
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71558102
We kunnen ook gewoon op de Duitse manier beschuldigen en videospelletjes de schuld geven.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
pi_71558129
En trouwens? Schuldvraag of niet...
Welke imbeciel vind het goed dat men vlucht na een ongeluk?
Laat staan als het een dodelijk ongeluk betreft?

Ik verbaas me echt dat mensen hier zo makkelijk over denken.
Compleet gebrek aan respect.
pi_71558131
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:38 schreef bleiblei het volgende:
Ach, dit is een mooi staaltje Darwin Award winning.
Twee domme johnny's die allebei hartstikke fout zaten en allebei flink op de blaren mogen gaan zitten.
Al komt de één er wat genadiger van af dan de ander.

Ik kan voor beiden niet echt medelijden/sympathie opwekken .
tot het een bekende van je is, respectloze lul
pi_71558190
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef DeHangui het volgende:

[..]

En dat is het niet. Gelukkig.
Komt ws omdat ik zo min mogelijk te maken wil hebben met dat doodrijders volk.
En wmb. kunnen ze beter zichzelf te pletter rijden dan een onschuldige, toevallige passant.

Overigens zou ik de zelfde mening hebben als ik zo een debiel in mijn directe omgeving had.
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:43:58 #247
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71558199
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden/bekenden die dronken achter het stuur gaan zitten, wheelies maken op een motor, 's avonds naar hangplekken gaan. Vreemd he?

[edit]
* _Michiel_ geeft bleiblei een high5!
[/edit]
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:44:56 #248
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_71558221
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef IJsblock het volgende:
Ziet er niet uit als een overdreven drukke danwel gevaarlijke straat, de situatie met die bocht die jij beschreef is imo duidelijk, inhalen in een onoverzichtelijke bocht door die Astra was totaal onverantwoord.
Volgens paint eerder in topic begon de opel met inhalen NA de bocht. Nog niet goed te noemen. Maar ook als het al in de bocht was was een motorrijder die met de genoemde schatting van 70 per uur de bocht in wil daarmee ook fout bezig. Ervan uitgaande dat de motorrijder niet met 70 de bocht in wilde duiken kunnen we dan weer zeggen dat het ongeluk niet in de bocht is gebeurd.
Nog altijd fout van de auto, maar de actie van de motorrijder heeft toch echt wel meegespeeld in het geheel.
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:46:32 #249
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_71558266
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef jack4ya het volgende:
En trouwens? Schuldvraag of niet...
Welke imbeciel vind het goed dat men vlucht na een ongeluk?
Laat staan als het een dodelijk ongeluk betreft?

Ik verbaas me echt dat mensen hier zo makkelijk over denken.
Compleet gebrek aan respect.
Overigens ook apart dan dat van de 100 genoemde getuigen er geen een is die die imbeciel heeft tegengehouden.
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 10:47:36 #250
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71558292
Stoer een wheelie doen en doodgaan: Darwin Award Nominee.

ps. idd laffe hond die doorrijd wegrent.

[ Bericht 7% gewijzigd door JeMoeder op 03-08-2009 10:50:30 (error) ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')