abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71513827
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:37 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ja, toevallig weer van 'een vriend die naast hem zat bij het CBR'

Typisch van die wildwestverhalen die de rondte doen nadat 100 petjes een vet heftuuug verkeersongeluk hebben gezien.
Mooie conclusie van het topic.
Bombshell
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:44:35 #152
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71513840
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:41 schreef nbeetje het volgende:

[..]

voor zo ver ik weet had hij een rijbewijs maar die was ingevordert dus ervaring op de weg had hij wel mischien niet zo veel maar iig genoeg om zijn rijbewijs te halen en ook kwijt te raken maargoed ik weet niet in tot hoe ver dit met inzicht te maken heeft aangezien die motor best wel heel hard reed als de motorrijder netjes te goegstaande snelheid had gereden had de bestuurder het mischien kunnen voorkomen maar dat zullen we nooit weten
Okay, die bestuurder is gewoon een bokkelul die echt een nekschot verdiend, en waarom: als zijn rijbewijs is ingevorderd, had hij daar helemaal NIET mogen zijn, wel als passagier, ZEKER niet als bestuurder.
Hij is toch gaan rijden, dus 100% schuld.
De verzekering zal ook zo redeneren, hij had op dat moment en op die plaats helemaal geen ene fuck te zoeken en zeker niet mogen rijden.
Bij straatraces* wordt er sowieso door de verzekering alles teruggehaald/gevorderd bij de verzekerde, ik zou niet in zijn schoenen willen staan...

Edit: of enige vermoedens van races is door geen enkele verzekering gedekt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71513942
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Okay, die bestuurder is gewoon een bokkelul die echt een nekschot verdiend, en waarom: als zijn rijbewijs is ingevorderd, had hij daar helemaal NIET mogen zijn, wel als passagier, ZEKER niet als bestuurder.
De verzekering zal ook zo redeneren, hij had op dat moment en op die plaats helemaal geen ene fuck te zoeken en zeker niet mogen rijden.
Bij straatraces* wordt er sowieso door de verzekering alles teruggehaald/gevorderd bij de verzekerde, ik zou niet in zijn schoenen willen staan...

Edit: of enige vermoedens van races is door geen enkele verzekering gedekt.
Zonder rijbewijs ben je niet verzekerd, dus ook als ie is ingevorderd niet.. En bij races moet het wel aantoonbaar zijn dat het om een spel ging waarbij snelheid een bepalende factor was, wat is mogelijk niet het geval hier. Maar hij is nevertheless de lul
pi_71514038
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:27 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Nu kan hem dood door schuld, vluchten na een ongeluk, artikel 5 en rijden onder invloed en zonder rijbewijs ten laste worden gelegd.
Ik zou als ik die gozer was maar een heul goede advocaat zoeken, die gaat er niet met een paar uur schoffelen vanaf komen.
Strafeis: minimaal 5 jaar geen auto besturen, celstraf en smartegeld, als het niet erger wordt.
Rijden onder invloed komt er vast niet bij. Het is niet meer na te gaan hoeveel hij had gedronken ten tijde van het ongeval. Artikel 5 ook niet trouwens, in plaats daarvan denk ik eerder aan artikel 6
quote:
Het is een ieder die aan het verkeer deelneemt verboden zich zodanig te gedragen dat een aan zijn schuld te wijten verkeersongeval plaatsvindt waardoor een ander wordt gedood of waardoor een ander zwaar lichamelijk letsel wordt toegebracht of zodanig lichamelijk letsel dat daaruit tijdelijke ziekte of verhindering in de uitoefening van de normale bezigheden ontstaat.
Dat kan zwaarder bestraft worden dan enkel 40 uur schoffelen.

Art 175:
quote:
1.Overtreding van artikel 6 wordt gestraft met:
- a. gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie, indien het een ongeval betreft waardoor een ander wordt gedood;
- b. gevangenisstraf van ten hoogste een jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie, indien het een ongeval betreft waardoor een ander lichamelijk letsel wordt toegebracht.

2.Indien de schuld bestaat in roekeloosheid, wordt overtreding van artikel 6 gestraft met:
- a. gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien het een ongeval betreft waardoor een ander wordt gedood;
- b. gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie, indien het een ongeval betreft waardoor een ander lichamelijk letsel wordt toegebracht.

3.Indien de schuldige verkeerde in de toestand, bedoeld in artikel 8, eerste, tweede of derde lid, dan wel na het feit niet heeft voldaan aan een bevel, gegeven krachtens artikel 163, tweede, zesde, achtste of negende lid, of indien het feit is veroorzaakt of mede is veroorzaakt doordat hij een krachtens deze wet vastgestelde maximumsnelheid in ernstige mate heeft overschreden, dan wel zeer dicht achter een ander voertuig is gaan rijden, geen voorrang heeft verleend of gevaarlijk heeft ingehaald kunnen de in het eerste en tweede lid bepaalde gevangenisstraffen met de helft worden verhoogd.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:56:57 #155
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71514132
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:52 schreef Light het volgende:

[..]

Rijden onder invloed komt er vast niet bij. Het is niet meer na te gaan hoeveel hij had gedronken ten tijde van het ongeval. Artikel 5 ook niet trouwens, in plaats daarvan denk ik eerder aan artikel 6
[..]

Dat kan zwaarder bestraft worden dan enkel 40 uur schoffelen.

Art 175:
[..]

Resume: bestuurder is flink de sjaak.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:03:28 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71514293
He, wat een sneue reacties hier in dit topic. Bah .
Huilen dan.
pi_71515404
Net zo triest als die jongen
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:08:57 #158
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71515538
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Als wheelies inderdaad illegaal zijn, dan neem ik ook aan dat de verzekering beredeneert dat zei niet instaan voor de schade kosten van de motor.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:02 schreef DeHangui het volgende:
Net zo triest als die jongen
Houdt toch eens op, beide bestuurders hebben fouten gemaakt en het is jammer dat de motorrijder hierdoor is omgekomen. Toch treffen ze beide evenveel blaam.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71515603
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:08 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Als wheelies inderdaad illegaal zijn, dan neem ik ook aan dat de verzekering beredeneert dat zei niet instaan voor de schade kosten van de motor.
[..]
Ja daar zit hij vast op te wachten. Pauper
quote:
Houdt toch eens op, beide bestuurders hebben fouten gemaakt en het is jammer dat de motorrijder hierdoor is omgekomen. Toch treffen ze beide evenveel blaam.
ZONDER RIJBEWIJS HOOR JE NIET OP DE WEG.
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:14:12 #160
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71515625
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:12 schreef DeHangui het volgende:

[..]

WHEELIES MAKEN HOOR JE OOK NIET TE DOEN OP DE WEG.
quote:

[..]

[..]

Daar zit de autobestuurder wel op te wachten ja
Haha Jap jonge trollgod
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:15:18 #161
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_71515643
quote:

[..]

[..]

En met maar 1 wiel ook niet.
pi_71515664
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:14 schreef Japsnars het volgende:

[..]

WHEELIES MAKEN HOOR JE OOK NIET TE DOEN OP DE WEG.
[..]

Daar zit de autobestuurder wel op te wachten ja
Is overtreding. Rijden zonder rijbewijs is een misdrijf.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:17:37 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71515683
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:08 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nee. Als ik te hard rijd en iemand rijd mij aan terwijl ik voorrang heb zal hij toch als schuldige aangewezen worden, ondanks dat ik te hard reed. Dat is 't zelfde met deze wheelie.
quote:
[..]

Nee, de bestuurder van de auto had te allen tijde moeten wachten met inhalen tot de verkeerssituatie het toeliet. Wheelie of geen wheelie. Dat de motorrijder het ongeluk niet meer kon afwenden omdat hij een wheelie maakte doet daar niks aan af.

Ter illustratie een voorrangs-voorbeeld. Ik rijd over een voorrangsweg. Van een zijweg aan de rechterkant draait iemand de weg op. Terwijl ik voorrang heb(!). Ik knal vol op de auto die mij geen voorrang verleende. Laten we zeggen dat ik het ongeluk had kunnen voorkomen door naar links uit te wijken, vol op de rem te gaan staan, of op een andere manier. Toch is de automobilist die mij geen voorrang verleende schuldig.
Huilen dan.
pi_71515723
Bij toeval reed ik net langs de locatie waar dit plaats heeft gevonden... Dat hek ziet er inderdaad nasty uit met die punten aan de onderkant...

Stonden momenteel een groepje golfjes met foute bestickering en een clubje motoren. Ze waren net wat bloemen aan het ophangen.

Trieste gebeurtenis dit... Maar aan de andere kant weet je dat je een risico neemt wanneer je gaat stunten, racen e.d. op zo'n locatie met al die foute schumacher wanabe petjes... Ik hoop dat ze hier allemaal van leren en hun rijstijl er op aanpassen..

Overigens wil ik niet de moraalridder uit hangen... Ik rijd zelf ook wel te hard op de snelweg, maar dat is toch echt wat anders dan bewust gaan stunten/racen samen met andere onverantwoordelijke bestuurders...

[ Bericht 6% gewijzigd door -Jay-20- op 01-08-2009 15:27:12 ]
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:21:07 #165
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71515743
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, de bestuurder van de auto had te allen tijde moeten wachten met inhalen tot de verkeerssituatie het toeliet. Wheelie of geen wheelie. Dat de motorrijder het ongeluk niet meer kon afwenden omdat hij een wheelie maakte doet daar niks aan af.

Ter illustratie een voorrangs-voorbeeld. Ik rijd over een voorrangsweg. Van een zijweg aan de rechterkant draait iemand de weg op. Terwijl ik voorrang heb(!). Ik knal vol op de auto die mij geen voorrang verleende. Laten we zeggen dat ik het ongeluk had kunnen voorkomen door naar links uit te wijken, vol op de rem te gaan staan, of op een andere manier. Toch is de automobilist die mij geen voorrang verleende schuldig.
Daar heb je volledig gelijk in zei het niet dat de meest recente persberichten melden dat de motorrijder (veel) te hard reedt. Het kan dus zijn dat de verkeerssituatie aanvankelijk veilig genoeg leek om in te halen waarna de motor ineens ging accelereren en zo zijn eigen dood tegemoet reedt.
Haha Jap jonge trollgod
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:21:28 #166
11102 knep
Mountainfreak
pi_71515749
Had de motorrijder eigenlijk wel een helm op?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:21:33 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71515750
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je in Mario Kart ook. Als je daar een motor kiest en een wheelie doet (voor een snelheidsboost), heb je veel minder controle en wordt je veel makkelijker opzij gebeukt door anderen.
Niet als je bowser kiest!
pi_71515771
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:21 schreef knep het volgende:
Had de motorrijder eigenlijk wel een helm op?
Ja
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:24:57 #169
11102 knep
Mountainfreak
pi_71515795
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:23 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ja
Dan heeft hij wel een extreem harde klap gemaakt zeg .
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:25:50 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71515806
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Daar heb je volledig gelijk in zei het niet dat de meest recente persberichten melden dat de motorrijder (veel) te hard reedt. Het kan dus zijn dat de verkeerssituatie aanvankelijk veilig genoeg leek om in te halen waarna de motor ineens ging accelereren en zo zijn eigen dood tegemoet reedt.
Wellicht. Maar nu ga je ervan uit dat hij een rijbewijs had, iemand zonder rijbewijs kan niet beoordelen (of in andere woorden: heeft niet aangetoond te kunnen beoordelen) of een verkeerssituatie het al dan niet toelaat om in te halen.

Wheelie was dom, maar hij veroorzaakte niet een ongeluk door de wheelie. Dat werd veroorzaakt door de inhaalmanoevre, door de wheelie kon hij echter het ongeval niet meer voorkomen.
Huilen dan.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:26:05 #171
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71515809
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Niet als je bowser kiest!
Haha Jap jonge trollgod
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:32:03 #172
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71515909
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee. Als ik te hard rijd en iemand rijd mij aan terwijl ik voorrang heb zal hij toch als schuldige aangewezen worden, ondanks dat ik te hard reed. Dat is 't zelfde met deze wheelie.

Volgens mij wordt er door justitie en verzekering zo geredeneerd:

Degene die zich aan de regels houdt en de maximumsnelheid niet overtreedt en daarbij een ongeluk veroorzaakt wordt de schuldvraag gebaseerd op wel of geen voorrang of bijzondere situaties.
Het kromme is (uit ervaring meegemaakt): overtreed je de wet door veel te hard te rijden, dan gaan ze ervan uit dat je op tijdstip van het ongeluk het had kunnen voorkomen.
Oftewel: rij je te hard dan leg je in een kortere tijd eenzelfde afstand af, rij je de plaatselijke geldende maximum snelheid, had je het ongeluk kunnen voorkomen en had er niets aan de hand geweest.

Krom, maar ook eigenlijk logisch.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:03:22 #173
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71516424
quote:

Ja dat begrijp ik eigenlijk niet. Alsof je zonder rijbewijs niet kunt rijden.
Alsof iemand dan per definitie een ongeluk moet veroorzaken.

Dat papiertje krijgen hangt puur af van de geluksfactor en het hebben van een examinator die niet sjagerijnig is.

Zie je bij Wegmisbruikers ook altijd. Rijdt iemand 50 km te hard en pakken ze zijn rijbewijs af.
Als je dan toch rijdt pleeg je een misdrijf zeggen ze dan.
Hoezo? Alsof op magische wijze de rijvaardigheid van zo'n man ineens verdwijnt, als hij zijn rijbewijs niet meer in zijn portemonnee heeft zitten.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71516462
LEEUWARDEN -

Twee Leeuwarders (20 en 29 jaar) die vrijdagavond betrokken waren bij een dodelijk verkeersongeval op de Junokade zijn er direct hierna vandoor gegaan. Een 24-jarige plaatsgenoot botste even na negenen tijdens een stunt frontaal met zijn motor op hun auto. Hij werd hierdoor gelanceerd en belandde meters verder op een hekwerk. De man stierf ter plekke.

Het tweetal ging er na het ongeval in een andere auto vandoor en bekommerde zich niet om het slachtoffer. Getuigen gaven het kenteken van deze auto door aan de politie waarop de twee korte tijd later konden worden opgepakt. Zij zijn ingesloten en moesten op het bureau bloed afstaan om te zien of ze onder invloed van drank of drugs waren.

De politie benadrukt dat er geen sprake was van een race. Een van de arrestanten heeft verklaard dat zij op het moment van de aanrijding stapvoets reden. De motorrijder reed op volle snelheid op zijn achterwiel tegen hen op. De Junokade is op vrijdagavond een ontmoetingsplaats voor mensen met snelle auto's, scooters en motoren. De afdeling verkeers ongevallen analyse (voa) van de politie is nog druk bezig met het onderzoek.
pi_71516588
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:03 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik eigenlijk niet. Alsof je zonder rijbewijs niet kunt rijden.
Alsof iemand dan per definitie een ongeluk moet veroorzaken.

Dat papiertje krijgen hangt puur af van de geluksfactor en het hebben van een examinator die niet sjagerijnig is.

Zie je bij Wegmisbruikers ook altijd. Rijdt iemand 50 km te hard en pakken ze zijn rijbewijs af.
Als je dan toch rijdt pleeg je een misdrijf zeggen ze dan.
Hoezo? Alsof op magische wijze de rijvaardigheid van zo'n man ineens verdwijnt, als hij zijn rijbewijs niet meer in zijn portemonnee heeft zitten.

Zijn rijvaardigheid was er sowieso al niet omdat hij 50km te hard rijdt. Verder moeten we toch op een manier bepalen wie er wel niet de weg op mag. Of wil jij dat iedereen zomaar mag gaan rijden? Lijkt mij nogal gevaarlijk.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:23:02 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71516848
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:32 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Volgens mij [verhaal].
Nee, fout.
Huilen dan.
pi_71517013
Dat soort eikels geven motor rijders nou een slechte naam
Is het nou zo moeilijk om normaal te doen?

Zelf ook een motor rijbewijs en het komt niet eens in me op om dat soort lompe acties uit te halen.

Het internet staat vol met filmpjes/verhalen waar het fout gaat, waarom zou je het gevaar dan toch opzoeken?

En wheelies maken waar mensen om heen staan is ook erg slim
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:54:11 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71517613
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
Dat soort eikels geven motor rijders nou een slechte naam
Is het nou zo moeilijk om normaal te doen?

Zelf ook een motor rijbewijs en het komt niet eens in me op om dat soort lompe acties uit te halen.

Het internet staat vol met filmpjes/verhalen waar het fout gaat, waarom zou je het gevaar dan toch opzoeken?

En wheelies maken waar mensen om heen staan is ook erg slim
Wheelie doen is best leuk heur. Mgoed, als ik 't dan doe (en dat doe ik eigenlijk amper) doe ik 't wel op plekken waar ik genoeg overzicht heb. Dus niet terwijl ik aan het inhalen ben, voor bochten, met tegenliggers, zijwegen etc.
Huilen dan.
pi_71517691
Ik vind het sowieso walgelijk schijnheilig van mensen die hier roepen dat stunten niet op de openbare weg hoort. Jij rijdt dus ook nooit te hard of gaat in je haast ook niet in één ruk van de oprit op de snelweg naar de linkerbaan? Heel weinig mensen houden zich volledig aan de regels en je kan me niet wijs maken dat al deze mensen die "stunten op de openbare weg" afkeuren maar ook nooit een verkeersregel overtreden hebben.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:09:51 #180
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71517999
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wheelie doen is best leuk heur. Mgoed, als ik 't dan doe (en dat doe ik eigenlijk amper) doe ik 't wel op plekken waar ik genoeg overzicht heb. Dus niet terwijl ik aan het inhalen ben, voor bochten, met tegenliggers, zijwegen etc.
Inderdaad, als je op een verlaten stuk weg zit, en je kopt per ongeluk een boom is het nog steeds sneu, maar je neemt geen andere mensen mee die er niks mee te maken hebben.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:19:24 #181
154052 RobertVH
I am your father
pi_71518223
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik vind het sowieso walgelijk schijnheilig van mensen die hier roepen dat stunten niet op de openbare weg hoort. Jij rijdt dus ook nooit te hard of gaat in je haast ook niet in één ruk van de oprit op de snelweg naar de linkerbaan? Heel weinig mensen houden zich volledig aan de regels en je kan me niet wijs maken dat al deze mensen die "stunten op de openbare weg" afkeuren maar ook nooit een verkeersregel overtreden hebben.
Oke, ik trek mijn peugeot 205 ook altijd op z'n achterwielen

Ik heb iig geen medelijden met motorklojos die wheelies trekken op de openbare weg en dan verongelukken
pi_71518256
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_71518380
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:19 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Oke, ik trek mijn peugeot 205 ook altijd op z'n achterwielen

Ik heb iig geen medelijden met motorklojos die wheelies trekken op de openbare weg en dan verongelukken
Vertel mij wat gevaarlijker is, jij die in je peugeot 205 180 over de snelweg kriskras raast of een motorrijder die een wheelie maakt op de snelweg of waar dan ook. Ik denk dat jij eerder levens de dood in neemt dan die motorrijder.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:27:10 #184
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71518424
quote:
Paar km te hard is ook echt hetzelfde als de openbare weg als race- of stuntbaan gebruiken
quote:
gaat in je haast ook niet in één ruk van de oprit op de snelweg naar de linkerbaan?
Ik kijk voor ik verbaan
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71518561
Zeker weer zo''n motorrijder met meer pk's dan hersencellen. En dan die "stoere" Opel .

Het doet denken aan een proleten gebeuren dat verkeerd is afgelopen. Risico van het vak me dunkt.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:38:32 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71518671
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
Zeker weer zo''n motorrijder met meer pk's dan hersencellen. En dan die "stoere" Opel .

Het doet denken aan een proleten gebeuren dat verkeerd is afgelopen. Risico van het vak me dunkt.
Wel typisch, dat komende uit de mond van iemand met username "MrX" .
Huilen dan.
pi_71518792
quote:
Iets te hard rijden omdat je haast hebt is nogal iets anders dan een wheelie maken omdat je denkt dat die 100 paupers die langs de weg staan je dan stoer vinden. Maar als iemand (of ik zelf) te hard rijd en daardoor een ongeluk veroorzaak vind ik mezelf of die gene ook een domme sukkel. Het is het risico dat je neemt, moet je na afloop dus ook niet janken.
pi_71518802
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef PatatFriet het volgende:

Ik kijk voor ik verbaan
Yep, en deze motorrijder deed inderdaad een wheelie zonder dat dit mogelijk was en voorzag al dat dit zijn dood zou worden. Wat een nutteloze opmerking.
pi_71518907
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
He, wat een sneue reacties hier in dit topic. Bah .
Ik vroeg me al af waar jij bleef
pi_71518949
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:44 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Yep, en deze motorrijder deed inderdaad een wheelie zonder dat dit mogelijk was en voorzag al dat dit zijn dood zou worden. Wat een nutteloze opmerking.
Van rijstrook wisselen heeft nut, hard rijden heeft nut, een wheelie maken niet. Daar zit een verschil. Verder blijft het altijd dom als je bewust de verkeersregels overtreed en daardoor een ongeluk veroorzaakt, maar in dit geval extra dom omdat het ook nog eens een zinloze overtreding was.
pi_71519085
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wel typisch, dat komende uit de mond van iemand met username "MrX" .
Het was pas erg geweest als ik CrX had geheten .
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:07:57 #192
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71519264
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het was pas erg geweest als ik CrX had geheten .
Wat is er mis met een originele ED9?
pi_71519417
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Van rijstrook wisselen heeft nut, hard rijden heeft nut, een wheelie maken niet. Daar zit een verschil. Verder blijft het altijd dom als je bewust de verkeersregels overtreed en daardoor een ongeluk veroorzaakt, maar in dit geval extra dom omdat het ook nog eens een zinloze overtreding was.
Dan zullen wij van mening blijven verschillen; hard rijden doe je 9/10 keer in mijn ogen toch omdat het "stoer" is.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:20:06 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71519490
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waar jij bleef
.
Huilen dan.
pi_71519497
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:15 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dan zullen wij van mening blijven verschillen; hard rijden doe je 9/10 keer in mijn ogen toch omdat het "stoer" is.
Waarom zou je hard rijden omdat dat stoer is? Dan ben je toch echt wel een stakker.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:23:23 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71519548
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Van rijstrook wisselen heeft nut, hard rijden heeft nut, een wheelie maken niet. Daar zit een verschil.
. Wat een argumentatie ook. Wie zegt dat het geen 'powerwheelie' was, dus een wheelie door maximale acceleratie. Dus dan had het ineens wel 'nut'? En wie bepaalt of iets 'nut' heeft? Ik? Jij? Als jij het nuttig vindt om van rijstrook te wisselen kan ik zeggen dat het doel van jouw reis nutteloos vind. En was is dán het nut van je rijstrook-wisselen .
quote:
Verder blijft het altijd dom als je bewust de verkeersregels overtreed en daardoor een ongeluk veroorzaakt, maar in dit geval extra dom omdat het ook nog eens een zinloze overtreding was.
Nee, het ongeluk is veroorzaakt door een inhaalmanoevre op een moment dat dat niet kon. Niet door een wheelie. Je draait de zaken om.
Huilen dan.
pi_71519733
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:20 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waarom zou je hard rijden omdat dat stoer is? Dan ben je toch echt wel een stakker.
Nou ik vind het anders best cool hoor als ik af en toe even flink het gaspedaal in kan drukken. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Of je Fiat Panda kan niet harder dan 120, dat is ook goed mogelijk.
pi_71519849
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, het ongeluk is veroorzaakt door een inhaalmanoevre op een moment dat dat niet kon. Niet door een wheelie. Je draait de zaken om.
Hij had het ongeluk kunnen voorkomen door op te letten i.p.v. te patsen. En ja, die andere knakker is ook een sukkel, het zijn gewoon alle 2 sukkels
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:44:28 #199
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_71519893
Stel:

De auto was een Megane Station geweest en de bestuurder een huisvader op vakantie met vrouw en kids.
Motorrijder leeft nog, maar de vader overlijdt.
Zou isdatzo dan de motorrijder ook zo verdedigen?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_71520316
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:44 schreef GizartFRL het volgende:
Stel:

De auto was een Megane Station geweest en de bestuurder een huisvader op vakantie met vrouw en kids.
Motorrijder leeft nog, maar de vader overlijdt.
Zou isdatzo dan de motorrijder ook zo verdedigen?
Indien deze man zonder rijbewijs zou rijden, of aan het racen was denk ik het wel ja
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')