Kun je voor de noobs even de straat vermelden, kunnen ze op google maps zelf beoordelen wat ze van die straat vinden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jij weet bent er dus blijkelijk nog nooit geweest. Die straat (doodlopend) is een gedoogde verzamel plaats voor deze activiteit. Doorgaans wordt er niet snel gereden, nog stunts uitgehaald.
1. ik rijd ook motor.. als je harder rijdt na een wheelie oid dan is je reactie vermogen echt wel minder dan wanneer je dat niet doet. Dat betekend dus een snellere rem-reactie, daardoor een kortere rem-weg, daardoor een mindere impact, daardoor een grotere overlevingskans.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:54 schreef DeHangui het volgende:
[..]
1. Ik rijd zelf ook motor. Als de snelheid MAX. 50 en die van de auto ook, kom je dus op iets afrijden met 100 kmh. dat ontwijk je niet meer. Ongeacht een wheely of niet.
2. eens.
Een automobilist zonder rijbewijs (met drank op) heeft niets te zoeken op de weg. Die auto had daar dus NOOIT mogen zijn. Bij een inhaal manouvre ben je al helemaal schuldig, lijkt mij.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=junokade&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.935848,8.448486&ie=UTF8&t=h&z=16&iwloc=Aquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:59 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kun je voor de noobs even de straat vermelden, kunnen ze op google maps zelf beoordelen wat ze van die straat vinden.
Op het MF stond trouwens ook een stukje nav het ongeluk, ook hoe enkele forummers die jongen hebben moeten identificeren bij het mortuarium, brrrrrr..........dat lijkt me een dubbele traumatische ervaring.....
Hangt er vanaf, was er een doorgetrokken streep ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:08 schreef jack4ya het volgende:
Wie er (het meest) foutzat?
Degene die zich op de verkeerde rijbaan bevindt.
Zo moeilijk is dit toch niet, mensen?
Er is al jaren een samenscholingsverbod in Leeuwarden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jij weet bent er dus blijkelijk nog nooit geweest. Die straat (doodlopend) is een gedoogde verzamel plaats voor deze activiteit. Doorgaans wordt er niet snel gereden, nog stunts uitgehaald.
quote:
Het is aan aangezezen plek, politie houd regelmatig controle.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:23 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Er is al jaren een samenscholingsverbod in Leeuwarden.
Automeetings zijn daarom dus verboden.
Straf bij deelname aan samenscholing: gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van tweede categorie (minstens ¤370,-, maximaal ¤3700,-).
Ok, dat is misschien een beetje overdrevenMaar mijn punt is gemaakt. Je bent met iets bezig wat niet mag.
bron1
bron2
quote:
Hij is al aangehouden en zit nog vast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik mag hopen dat je de naam hebt doorgegeven aan de politie.
Dat kan alleen als er een vergunning is verkregen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Het is aan aangezezen plek, politie houd regelmatig controle.
Inhalen mag idd als het een onderbroken/geen streep is MITS er ruimte is en MITS het overzichtelijk is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, was er een doorgetrokken streep ?
Anders is inhalen niet verboden, en als de andere partij veel te hard reed kan de inschatting daarom verkeerd zijn uitgevallen.
Drank in het spel (als dat al zo zou zijn) is natuurlijk wel uit den boze net zoals zonder rijbewijs rijden, maar dat is een wheelie en te hard rijden ook.
tot het een bekende van je is, respectloze lulquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:38 schreef bleiblei het volgende:
Ach, dit is een mooi staaltje Darwin Award winning.
Twee domme johnny's die allebei hartstikke fout zaten en allebei flink op de blaren mogen gaan zitten.
Al komt de één er wat genadiger van af dan de ander.
Ik kan voor beiden niet echt medelijden/sympathie opwekken.
En dat is het niet. Gelukkig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef DeHangui het volgende:
[..]
tot het een bekende van je is, respectloze lul
Ik heb geen vrienden/bekenden die dronken achter het stuur gaan zitten, wheelies maken op een motor, 's avonds naar hangplekken gaan. Vreemd he?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef DeHangui het volgende:
[..]
tot het een bekende van je is, respectloze lul
Volgens paint eerder in topic begon de opel met inhalen NA de bocht. Nog niet goed te noemen. Maar ook als het al in de bocht was was een motorrijder die met de genoemde schatting van 70 per uur de bocht in wil daarmee ook fout bezig. Ervan uitgaande dat de motorrijder niet met 70 de bocht in wilde duiken kunnen we dan weer zeggen dat het ongeluk niet in de bocht is gebeurd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef IJsblock het volgende:
Ziet er niet uit als een overdreven drukke danwel gevaarlijke straat, de situatie met die bocht die jij beschreef is imo duidelijk, inhalen in een onoverzichtelijke bocht door die Astra was totaal onverantwoord.
Overigens ook apart dan dat van de 100 genoemde getuigen er geen een is die die imbeciel heeft tegengehouden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef jack4ya het volgende:
En trouwens? Schuldvraag of niet...
Welke imbeciel vind het goed dat men vlucht na een ongeluk?
Laat staan als het een dodelijk ongeluk betreft?
Ik verbaas me echt dat mensen hier zo makkelijk over denken.![]()
Compleet gebrek aan respect.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |