abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71510627
In de series "links-extremisme" een nieuw zwart topic.
quote:
AMSTERDAM - Het organisatiebureau van het World Congress of Families is gisternacht bekogeld met verfbommen en beklad met leuzen.

De beide ramen van het in Amsterdam gevestigde organisatiebureau zijn onder de verf gesmeurd, het pand is beschreven met leuzen als 'pro choise' en 'christen-fundi's go home'. De organisatie heeft aangifte gedaan bij de politie.

De organisatie van het Wereldgezinscongres is ,,verbijsterd''. Simon Polinder: ,,Dit is werkelijk ongehoord. Wij bereiden een internationaal gezinscongres voor, waarmee wij de positieve waarde van het gezin onder de aandacht willen brengen. De daders zijn het daarmee blijkbaar oneens. Het feit dat ze vervolgens het congresbureau zoveel schade aandoen, geeft wel aan hoe extreem ze zijn. Kennelijk zijn ze niet in staat op een normale manier met ons in gesprek te gaan.''

Volgens Polinder is het niet voor het eerst dat er bedreigingen worden geuit. Op diverse internetblogs zijn al agressieve teksten geschreven, en de organisatie Autonome Feministische Actie organiseerde al een avond waarop besproken werd hoe ze dit congres onmogelijk zouden kunnen maken. ,,De poster liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Een man, een vrouw en een kind, en op de halzen van de man en de vrouw was een schaar gezet.''
De rest van het verhaal op: http://www.nd.nl/artikele(...)p-pand-gezinscongres

Uiteraard wordt op indymedia hoog opgegeven over deze terreurdaad. Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer. De naam van Nederland wordt wederom besmeurd door deze idioten.

Meer info: http://www.worldcongress.org/WCF5/wcf5.home.htm

En dan nog: als er ergens grote multi-culturele evenementen zijn dan zijn het dit soort congressen wel. Moet je eens kijken naar de 100% arische kraakpanden van die krakers

[ Bericht 2% gewijzigd door buachaille op 01-08-2009 11:17:48 ]
pi_71510774
Liever krakers dan fundamentalistische gggggristenen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_71510820
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
Leuke site hé Geenstijl? De anti-gristelijke campagnes van de homoseksuele zendeling Mutsaerts valt bij figuren zoals jij in vruchtbare grond.
pi_71510833
quote:
Als je dat een goed idee vind ben je echt niet lekker.
to the point!
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:25:21 #5
137949 Disana
pi_71510836
Ze zijn dus vooral tegen homo's. Tegen het homohuwelijk en tegen adoptie door same sex partners.
quote:
The declaration however did highlight the:

“Significance of religions and moral values as well as the need for human beings to revert to their Creator in the fight against crime, corruption, drugs and terrorism. We also call upon the people to preserve the institution of the family and protect societies from deviant behaviors.” (Emphasis supplied)
quote:
Because the overwhelming majority of U.S. states do not recognize same-sex marriages regardless of where they are performed, this Massachusetts law had effectively prevented non residents of this state who were same-sex couples from marrying there. However, now same-sex couples from any state who want to marry can marry in either California or Massachusetts. Accordingly, Massachusetts and California have legalized same-sex marriage for the entire country, even if the couples’ state of residence does not recognize it as legal.

The only way to prevent this particular development is by the passage of a federal statute to this effect or by strengthening the Defense of Marriage Act (DOMA). A fundamental provision of the federal DOMA is that it aims to protect any state from having to automatically recognize a same-sex marriage performed in another state. Ultimately the matter may well end up in the US Supreme Court; but it is clear that the writing is visible on the horizon.
Bekladden maar.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:25:33 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71510840
Epibreren, kom er maar in.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71510857
quote:
pro choise
Pro-wattes? Als dit geen fout van de schrijver van dit stuk is, dan laat het wel mooi zien hoe debiel dat reltuig is.
Cool story, Hansel.
pi_71510921
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
Ze zijn dus vooral tegen homo's. Tegen het homohuwelijk en tegen adoptie door same sex partners.
[..]

[..]

Ik ken homo 's van mijn werk en uit mijn buurt die daar ook een voorstander van zijn en gewoon onopvallend zonder bombarie willen samenleven. En zoiets dwingt respect af.
to the point!
pi_71510939
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:12 schreef buachaille het volgende:
[..]

De rest van het verhaal op: http://www.nd.nl/artikele(...)p-pand-gezinscongres

Uiteraard wordt op indymedia hoog opgegeven over deze terreurdaad. Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer. De naam van Nederland wordt wederom besmeurd door deze idioten.

Meer info: http://www.worldcongress.org/WCF5/wcf5.home.htm

En dan nog: als er ergens grote multi-culturele evenementen zijn dan zijn het dit soort congressen wel. Moet je eens kijken naar de 100% arische kraakpanden van die krakers
Prima actie van deze gasten, gristen tuig als dit dient te worden uitgeroeid.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:36:02 #10
137949 Disana
pi_71511019
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Ik ken homo 's van mijn werk en uit mijn buurt die daar ook een voorstander van zijn en gewoon onopvallend zonder bombarie willen samenleven. En zoiets dwingt respect af.
En ik weet van homo's die graag getrouwd zijn en homo's die graag een kind willen. Waar zit daar de bombarie?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:36:23 #11
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71511026
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Prima actie van deze gasten, gristen tuig als dit dient te worden uitgeroeid.
quote:
Polinder benadrukt dat het World Congress of Families religieus neutraal is.
Uhu, tuig moet worden aangepakt inderdaad.
DeviantArt
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:38:14 #12
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71511062
"aanslag", "terreuracties"
Waar komt die trend vandaan om compleet incorrecte termen te gebruiken?

'vroeger' toen neo-nazi's van alles bekladden met hakenkruizen of Wolkers' monument aan stukken sloegen heette het gewoon vandalisme.

Denk je werkelijk dat je extra kracht zet door de daad uit te vergroten? Alles wat het bereikt is namelijk inflatie van de termen die je hanteert en devaluatie van de boodschap die je uitdraagt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_71511101
quote:
x2
pi_71511121
Linkse extremisten of fundi's: het is beide ongedierte.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:44:47 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71511222
Goede aktie! Geef de anti-abortusterroristen een koekje van eigen deeg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71511245
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef teknomist het volgende:
De wijsheden zijn de wereld nog niet uit.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71511357
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef teknomist het volgende:
En dan nog heb ik het idee dat krakers stukken aardiger mensen zijn die meer ophebben met vrijheid dan die amerikaanse ggristenfundi's.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_71511370
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Hukkie het volgende:

[..]

[..]

Uhu, tuig moet worden aangepakt inderdaad.
ja uit hun website blijkt ook dat ze een ontzettend religieus neutrale beweging zijn.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_71511520
De combinatie van de link naar het Nederlands Dagblad en de reactie van de topicstarter 'Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer.' roept bij mij de vraag op of buachaille zelf geen extremistische christenfundi is, die een verbommetje op z'n heilige hoofdje heeft gehad.

Terreur, aanslag en extremisme... en dat allemaal in 1 zin met wat verf. Pak je woordenboek er eens bij zou ik zeggen. Of ga ff op vakantie naar Israël, misschien dat je dan een beter besef krijgt van die termen.

En dan die zin uit het artikel: 'Kennelijk zijn ze niet in staat op een normale manier met ons in gesprek te gaan.' Nee, duh! Dat krijg je als je blind bent voor kritiek.

[ Bericht 6% gewijzigd door w8jij17 op 01-08-2009 12:04:36 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:01:03 #20
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71511571
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja uit hun website blijkt ook dat ze een ontzettend religieus neutrale beweging zijn.
Zeker, maar die mensen komen uit alle delen van de wereld, family values zijn dus niet voorbehouden aan 'gristentuig'.
DeviantArt
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:12:58 #21
137949 Disana
pi_71511817
quote:
Only the ideologically blind would deny that homosexual marriage threatens violence against all the moral and legal traditions that have defined wedlock for millennia. Homosexual activists have themselves asserted that they aim at more than a "mere 'aping'" of heterosexual marriage: they want homosexual marriage to "destabilize marriage's gendered definition by disrupting the link between gender and marriage." They thus value the homosexual wedding ceremony in part because of the "transformation that it makes on the people around us."[7] But the disruptions in marriage and the accompanying transformations of the American people hardly began with homosexuals or homosexual marriage. To those who have been paying attention to what American culture, legislation, and jurisprudence have been doing to wedlock since at least the Sixties, homosexual marriage looks all too much like the coup de grace administered only after numerous judges, educators, therapists, activists, and entertainers have already done their worst.

To recognize how profoundly mainstream American culture had changed the institution of marriage before a single wedding license had been issued to any homosexual couple is to realize that homosexual marriage culminates a decades-long attack, rather than initiates a distinctively new assault.
http://profam.org/pub/fia/fia_1804.htm
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:29:31 #22
4530 crew  Crazy Harry
pi_71512169
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:58 schreef w8jij17 het volgende:
De combinatie van de link naar het Nederlands Dagblad en de reactie van de topicstarter 'Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer.' roept bij mij de vraag op of buachaille zelf geen extremistische christenfundi is, die een verbommetje op z'n heilige hoofdje heeft gehad.

Terreur, aanslag en extremisme... en dat allemaal in 1 zin met wat verf. Pak je woordenboek er eens bij zou ik zeggen. Of ga ff op vakantie naar Israël, misschien dat je dan een beter besef krijgt van die termen.

En dan die zin uit het artikel: 'Kennelijk zijn ze niet in staat op een normale manier met ons in gesprek te gaan.' Nee, duh! Dat krijg je als je blind bent voor kritiek.
Dat dus
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:36:26 #23
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_71512294
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:12 schreef buachaille het volgende:
Betrof het zwarte verf dan?

Die extremisten van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is heh......verf....tsssssssss. Daar lachten de gristenen zelfs tijdens de kruistochten al om.....
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:51:05 #24
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_71512610
Van de terroristische site "Indy-hé-neuk-me-mijn-ouders-hebben-een-lapje-van-ché-gekocht-en-op-mijn-subcultureel-correcte-rugzak-genaaid-media"
quote:
actiebrainstorm hiertegen presentatie van de plannen van comite voor zelfbeschikking
(Het correcte gebruik van hoofdletters, leestekens, grammaticale en interpunctieregels vereist studie en is dus een blijk van uitmuntendheid, drang tot onderscheiding en aanvaarding van maatschappelijke normen in hoofde van wie ze beheerst en toepast. Dientengevolge zijn ze uit de tolerante commune van Indymedia verstoten.)

Boeiend om te zien hoe Indymedia vrome christenen, afkomstig uit alle windstreken en met aandacht voor lichamelijke hygiëne hun recht om zelf te beschikken over vreedzame associatie en vergadering niet erkent. Helaas. Een geloof naleven vergt discipline. Discipline vereist karakter. Karakter wekt jaloezie op bij zij die opgegroeid zijn in de postmoderne leegte van gezinnen gesticht door mei-68-ers. Ergo, anarchisme niet als noodzaak, maar als bevlieging die men samen met de subculturele outfit bij het vuil zet eens men er op uitgekeken is.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:55:28 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71512690
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Van de terroristische site "Indy-hé-neuk-me-mijn-ouders-hebben-een-lapje-van-ché-gekocht-en-op-mijn-subcultureel-correcte-rugzak-genaaid-media"
[..]

(Het correcte gebruik van hoofdletters, leestekens, grammaticale en interpunctieregels vereist studie en is dus een blijk van uitmuntendheid, drang tot onderscheiding en aanvaarding van maatschappelijke normen in hoofde van wie ze beheerst en toepast. Dientengevolge zijn ze uit de tolerante commune van Indymedia verstoten.)

Boeiend om te zien hoe Indymedia vrome christenen, afkomstig uit alle windstreken en met aandacht voor lichamelijke hygiëne hun recht om zelf te beschikken over vreedzame associatie en vergadering niet erkent. Helaas. Een geloof naleven vergt discipline. Discipline vereist karakter. Karakter wekt jaloezie op bij zij die opgegroeid zijn in de postmoderne leegte van gezinnen gesticht door mei-68-ers. Ergo, anarchisme niet als noodzaak, maar als bevlieging die men samen met de subculturele outfit bij het vuil zet eens men er op uitgekeken is.
De gemiddelde christen erkent het recht van zelfbeschikking van andersdenkenden ook niet. Verbod op drugs, euthanasie, abortus....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')