Ik heb het zowaar voor elkaar gekregen om het topic te open, ik ben op dreefquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Daar zijn we weer, en deze keer gewoon vanaf pagina 1 al!!!!
Ik zat er ook naar te kijken net, wat een held is het tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:44 schreef lkb9000 het volgende:
Ahh Bear Grylls at een dikke spin op, dat gaat me te ver
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken net, wat een held is het toch
quote:
Bakkie pilsener!quote:
er staan 24 23 halve liters voor je klaarquote:
Netjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
er staan 24 23 halve liters voor je klaar
Treetje export gehaald?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke goedkope meukquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Treetje export gehaald?
[ afbeelding ]
Feestje voor een half uurtje ftwquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus niets negatiefsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zulke goedkope meuk
Zeik niet kjel, a'je dur moar droank'n vn ward hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:![]()
[..]
Export is altijd weer anders, maar meestal wel te drinken. AH pilsener, euroshopper bier en superdeboer BIERBIER zijn allemaal awesomequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
![]()
[..]
What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef lkb9000 het volgende:
Let's get this party started
Let's keep them 40's poppin (what)
So just get buzzed and stay fucked up
We'll keep them panties droppin
Everywhere I go, bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show (bitch)
Everywhere I go, bitches always know
That Charlie Scene has got a weenie that he loves to show
Nebo, jij moet even de albums 'Downtown Battle Mountain' en 'Dance Gavin Dance' downloaden van de band Dance Gavin Dance! Echt waar, dat moet je!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?
What? You think I just got lucky, didn't work for this shit?
Bitch, I've been working at this ever since I was a kid,
I played a million empty shows to only family and friends.
What kind of person disses a band that deserves to get big?
I'd hate to be that person when my verse comes out their kid's lips.
That shits as worse as it gets.
This verse is over, I quit.
Signed Charlie Scene, on your girlfriend's tits
Hangt af van je mood, maar Garden State en Cashback zijn 2 geweldige relaxte cult achtige filmsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef Nebo het volgende:
Ik blijf vanavond maar eens thuis, mede omdat de meeste vrienden op kamers beginnen te gaan in Wageningen en Groningen en ik mijn OV nog niet heb
Iemand nog een leuke aanrader wat betreft films?
Ik zal die albums morgenvroeg wel in de download zetten danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nebo, jij moet even de albums 'Downtown Battle Mountain' en 'Dance Gavin Dance' downloaden van de band Dance Gavin Dance! Echt waar, dat moet je!
[..]
Hangt af van je mood, maar Garden State en Cashback zijn 2 geweldige relaxte cult achtige films
Ik herken trouwens erg veel Eminem invloeden qua lyricsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
What? You can't see the sarcasm in the verses I spit?
What? You think I just got lucky, didn't work for this shit?
Bitch, I've been working at this ever since I was a kid,
I played a million empty shows to only family and friends.
What kind of person disses a band that deserves to get big?
I'd hate to be that person when my verse comes out their kid's lips.
That shits as worse as it gets.
This verse is over, I quit.
Signed Charlie Scene, on your girlfriend's tits
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zal die albums morgenvroeg wel in de download zetten dan
Ik ken beide films nietIk ga de tweede helft van Benjamin Button denk ik een kans geven zo.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Nebo het volgende:
Ik begin inmiddels ook al aan mijn 5e zitting, en ik zit pas op een uur en negen minuten
En toch doorgaan met kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
Een film waar echt iets in gebeurt hou ik altijd maar vol, maar goddomme zeg. Een uur verder en we zien alleen maar hoe hij zijn leventje lijdt. Als ik dat wil zien dan zet ik mijn Sim wel in een kamer zonder deuren en ga ik 3 uur staren naar hem
Meh ik heb het deze keer een kwartier volgehouden. Ik ben er aan begonnen dus ik zal het ook afmaken ookquote:
Die film heb ik nog nooit gezien en ook geen behoefte aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meh ik heb het deze keer een kwartier volgehouden. Ik ben er aan begonnen dus ik zal het ook afmaken ook![]()
Nu maar in bed liggen met schaamteloos You Don't Mess With The Zohan kijken
Ik heb geen zin in gezellige shit enzo, dus ik ga lekker naar de kanker in mn eentje, dat leek me wel een goed plan, heb al 5 halve liters achter de kiezen dus het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Nebo het volgende:
Maar vertel eens, wat doe jij in de SC op deze mooie zaterdagavond, terwijl de rest van de bevolking dronken aan het worden is?
Cheers dan maar, het gaat sneller met een fles Wodka (en een koud Comomeer waar je om 22.00 nog in gaat zwemmen om vervolgens een Mozes-foto te maken)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gezellige shit enzo, dus ik ga lekker naar de kanker in mn eentje, dat leek me wel een goed plan, heb al 5 halve liters achter de kiezen dus het gaat de goede kant op
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
how.i.met.your.mother.301.avi binnendus dat.
HOMOGEZICHT!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gezellige shit enzo, dus ik ga lekker naar de kanker in mn eentje, dat leek me wel een goed plan, heb al 5 halve liters achter de kiezen dus het gaat de goede kant op
Kun je niet beter een heel seizoen downloaden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
how.i.met.your.mother.301.avi binnendus dat.
Motherlover represent!!quote:
2 t/m 8 zijn nu ook binnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kun je niet beter een heel seizoen downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Liquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:11 schreef disjfa het volgende:
Vladimir is weer druk bezig. Heb je al mensen gezwaffelt Poit!
Mijn doos is twee keer zo groot als jouw doosquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
VIKTOOOOOOOOOOOOOOOOOR!Het is Philip. met een V!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Dat zuigt stierenballen, krijg je daar een vergoeding voor?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:30 schreef lkb9000 het volgende:
Nog 8 dagen tot ik 6week lang niet slaap, dan gaan ze 6week lang van 7.00 tot 17.00 vlak naast m'n huis heipalen rammen
Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zuigt stierenballen, krijg je daar een vergoeding voor?
quote:
Singstar!!! Kerel!! Ik heb nieuw matriaal van je nodig.. Iedereen kent de huidige alquote:
quote:
Cadeautje voor mij!! Ben vrijdag jarig!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Nebo het volgende:
Koopzondag in utrecht en eindelijk geld terug van de belasting... wat te kopen?
Een penguin!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Nebo het volgende:
Koopzondag in utrecht en eindelijk geld terug van de belasting... wat te kopen?
JAAAHOOOOOOOOOOOR!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
Rody? Dat is leuk als je een keer flink verbrand.
Een vriend van me heet ronald en die was snachts in slaap gevallen op het dak van een vriend, daar uren in de zon gelegen en diezelfde dag in slaap gevallen op zn boot in de zon.
We hebben m weken lang roodnald genoemd
Dude, ik heb 12 muggen voor je gemoldquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ontwaakt uit coma
Trouwens, Rossdale, jammer dat je de boel niet even opgeruimd hebt toen je weg gingTeleurgesteld in je...
Ik had nergens last van inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, ik heb 12 muggen voor je gemoldVond ik wel weer genoeg opruiming voor half 6 in de ochtend
De meisjes ook hoorquote:
Stelletje homo's jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef GameBabe het volgende:
Nee er was genoeg bier
En de jongens haalden meer bier, wijn, koffie en thee voor de meisjes dan andersom
Fixedquote:
quote:
Disjfaquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mijn doos is twee keer zo groot als jouw doosEn dan niet koei natuurlijk.
Maar zeg maar tegen je mensen dat als ze gedonder horen vanacht ik het ben
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:42 schreef koei het volgende:
En dat terwijl je je geld ook aan leuke dingen had kunnen besteden
NEE!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:42 schreef Nebo het volgende:
En ik heb een Obelix patatje bij de Manneken Pis zo goed als helemaal opgegeten; is dat spectaculair genoeg?
Nou dan zal ik zo die twee albums die jij aanraadde maar eens downloaden. Dat spectaculair genoeg?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nou dan zal ik zo die twee albums die jij aanraadde maar eens downloaden. Dat spectaculair genoeg?
Tijd gaat snel!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:53 schreef koei het volgende:
[..]
DisjfaSoms gaan je grappen gewoon té ver.
Ik ben overigens net pas thuis. Wil je me alsjeblieft nooit meer alleen met Poit laten RossdaleIk heb uiteindelijk mijn 'ik moet over 20 minuten mijn neefje' ophalen smoes moeten gebruiken om onder de afwas uit te komen...
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu weet je dat je in het vervolg altijd ongemerkt weg moet sneaken voordat de gastheer ontwaakt
Spoilerquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
Neeee Barney en ted zijn geen bro's meer
quote:
Klinkt als elke dag van deze afgelopen weekquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef Poit het volgende:
[..]
De afwas staat er nog steeds
Op de bank in slaap gesodemieterd
Nooooooooooooooooooo Marshall, slap die gast terug naar Ted!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
Neeee Barney en ted zijn geen bro's meer
Bekijk het filmpje maar isquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:19 schreef Nebo het volgende:
Sorry hoor, maar ik zie niks bijzonders. Dat kan toch ook gewoon haar ondergoed zijn, of heb jij een plaatje met reliëf?
Waarom heb ik er serieus aandacht aan besteedquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje maar is![]()
staat op de FP
Dat ze/hij ondergoed moet dragenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom heb ik er serieus aandacht aan besteed
Anyway, ik zie nog steeds niet zo heel veel, en wat dan nog?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:12 schreef koei het volgende:
http://www.efukt.com/2037_Public_Pissing_Gone_Wrong.html
Servedquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:12 schreef koei het volgende:
http://www.efukt.com/2037_Public_Pissing_Gone_Wrong.html
Ik ben dan ook best trots op mezelfquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef koei het volgende:
Nou, dat heeft je maar een uur of 8 gekost Poit! Valt nog best mee!
I know.. De midagdutjes dienen inmiddels vast ingeplanned te worden.. Gelukkig kan ik altijd nog tegen GameBabe aankruipenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:52 schreef koei het volgende:
wen dr maar aan Poit... Je wordt een ouwe man...
GameBabe vond je bank zo lekker zitten dat ze vanmiddag opeens weer voor de deur stond?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef Poit het volgende:
[..]
I know.. De midagdutjes dienen inmiddels vast ingeplanned te worden.. Gelukkig kan ik altijd nog tegen GameBabe aankruipen
Nee, heb d'r uit de kelder gevistquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef koei het volgende:
[..]
GameBabe vond je bank zo lekker zitten dat ze vanmiddag opeens weer voor de deur stond?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben een vouwvrouw, weet je nogzat gewoon in zijn broekzak
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef GameBabe het volgende:
en Poit komt mijn huis zuigen en soppen
Hoe lang sta je droog Nebo...quote:
helemaal niks!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef GameBabe het volgende:
Ik weet dan niet wat jij bij de kok doet
Er zijn vet veel eindes, waar ik er volgens mij 3 van heb gezien. Maar wat een geweldige film zegquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef koei het volgende:
Wat een raar einde van the butterfly effect... Ik weet 100% zeker dat ik vorige keer een ander einde heb gezien wat niet eens in de verste verte hierop leek
Het happy end dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Ze zonden het einde uit waarbij hij tegen dat meisje op een kinderfeestje waar ze elkaar ontmoeten zegt dat hij haar haat en haar familie vermoordt als ze ooit nog iets tegen hem zegt. En jaren later lopen ze elkaar toevallig voorbij in de stad. Dat einde dus
Dankzij die kutbeesten heb ik een muggebult of 3 op mijn rug en zeker 6 a 7 bulten per arm. Echt niet grappig meerquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
Rossdale! je hebt je werk niet goed gedaan.. Net een mug af oete maken..
Dat is persoonlijkquote:
Dat is ook het enige einde dat ik de drie keer dat ik die film al heb gezien voorbij heb zien komen. Zijn er nog meer eindes dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Ze zonden het einde uit waarbij hij tegen dat meisje op een kinderfeestje waar ze elkaar ontmoeten zegt dat hij haar haat en haar familie vermoordt als ze ooit nog iets tegen hem zegt. En jaren later lopen ze elkaar toevallig voorbij in de stad. Dat einde dus
Catan? Online?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef koei het volgende:
Zo, wie doet er mee met een potje killzone 2 / Rainbow Six Vegas (2) / Catan / LittleBigPlanet* ?
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het happy end dusOk
[..]
Dankzij die kutbeesten heb ik een muggebult of 3 op mijn rug en zeker 6 a 7 bulten per arm. Echt niet grappig meer
Gelukkig heb ik ze als wraak dus bijna allemaal geëlektrocuteerd met je marokkanenmepper
Alleen als je een headset hebt...quote:
quote:
It's on!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb net wel 10 minuten gezocht naar waar ik mn nieuwe headset had opgeruimdIn mn nachtkastje dus
Bordspel > Xboxversie anywayquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
Koei Carcasonne is toffer ofniet?
Dan Catan bedoel ik
De verbinding weggooien heb ik op mijn samsung gedaan waar ik nog geen internet abo bij heb. Werkt perfectquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand had hier toch ook de HTC Touch?
Weet diegene hoe je er voorzorgt dat hij zeker geen verbinding maakt met internet? Want ik ga bijna op vakantie en ik wil niet dat die daar ineens de mail ofzo gaat binnen halen..
Neejoh! Bij de Xbox-versie kan je bewijzen dat je genaaid wordt door de dobbelstenen! Kijk hier maar: http://superkoei.nl/blog/?p=93quote:
En als je wel abo hebt? Ik heb gewoon zo'n onbeperkt ding van Hi maar ik ben als de dood dat die daar verbinding gaat maken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De verbinding weggooien heb ik op mijn samsung gedaan waar ik nog geen internet abo bij heb. Werkt perfectmoet straks alleen verbinding weer ff scoren op telfort site
Ugh ja, denk je op 6 en 8 te gaan staan word het nooit gegooid... heb wel eens vaker 12 gezien dan 8 in 1 spelquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef koei het volgende:
[..]
Neejoh! Bij de Xbox-versie kan je bewijzen dat je genaaid wordt door de dobbelstenen! Kijk hier maar: http://superkoei.nl/blog/?p=93
Oke danku Poitquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:27 schreef Poit het volgende:
Aquila, je kan bij je instellingen kiezien of je ook gebruik wilt maken van data bij roaming. dat vinkje uit zetter dus.. Hoe daar te komen? RTFM
Maar wat een geniale film zeg, waarom maakt ashton kutcher niet meer van dit soort films.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Nebo het volgende:
Meteen even naar Youtube gegaan voor de andere eindes, zieke shit
Nee, vind ik niet. Het echte spel inclusief alle uitbreidingen wel, maar online vind ik Catan leuker. Carcassonne is met alleen het basisspel toch best wel beperkt, al is de besturing van de 360 versie wel goed gedaan en scheelt het dat je niet zelf hoeft te tellenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
Koei Carcasonne is toffer ofniet?
Dan Catan bedoel ik
Ik heb dat bordspel nooit gespeeld maar dat lijkt me verschrikkelijk jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:19 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Het echte spel inclusief alle uitbreidingen wel, maar online vind ik Catan leuker. Carcassonne is met alleen het basisspel toch best wel beperkt, al is de besturing van de 360 versie wel goed gedaan en scheelt het dat je niet zelf hoeft te tellen
Ik was half 9 op en dat is uitslapen voor mijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:04 schreef Poit het volgende:
Iedereen aan het uitslapen ofzo?
Als je active sync gebruikt:quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En als je wel abo hebt? Ik heb gewoon zo'n onbeperkt ding van Hi maar ik ben als de dood dat die daar verbinding gaat maken.
Maar dat is opzich wel een idee. Heb ook iets van vliegtuig modus dan kan je ook geen verbinding maken dus misschien is dat ook wel hanidg.
nee, verslapen...quote:
Dankuquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:16 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Als je active sync gebruikt:
ActiveSync ->Menu->Schema
[]Gebruik deze instelling tijdens het roamen
Deze moet dus niet aangevinkt zijn.
Bij een normaal e-mail account:
Ga naar je mailbox->Menu->Extra->Opties
Selecteer je Mailprofiel->Planning voor verzenden/ontvangen->Geavanceerde instellingen
[]Automatisch verzend/ontvangstschema gebruiken bij roaming
Ook niet aangevinkt
Je kan natuurlijk ook meer instellingen aanpassen
Moet je niet zo lang Killzone spelenquote:
Dat is je straf omdat je de afwas hebt laten staan!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:23 schreef koei het volgende:
Ik ben kapot!
Ik heb echt slecht geslapen, mn deken werd steeds weggetrokken en elk halfuur kreeg ik een paar voeten in mn zijEn vanaf 6.30 was hij al wakker, maar hij heeft zich nog een tijdje kunnen vermaken met mn DS waarbij hij wel elke 10 minuten om hulp kwam vragen
Tja, had jij de wekker maar eerder moeten zetten, dan had ik tijd genoeg gehad voor de afwas én was ik op tijd geweest!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is je straf omdat je de afwas hebt laten staan!!
Heb geslapen als een engeltje
Eigen wekker zetten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:27 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, had jij de wekker maar eerder moeten zetten, dan had ik tijd genoeg gehad voor de afwas én was ik op tijd geweest!
Ik vind het ook een zeer slap excuusquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef koei het volgende:
Ik ga mijn wekker niet zetten zodat ik op tijd ben om zijn afwas te doen natuurlijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Contradictio_in_terminisquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand nog een tof DS spel voor op vakantie?
Dat is niet eerlijk SD er zijn best toffe spellen... Alhoewel ik wel mijn eigen DS heb verkocht al lang terug maar nu ff eentje geleend voor mee te nemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Contradictio_in_terminis
Al gehadquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef koei het volgende:
Advance Wars!
Je moet sowieso professor layton hebben, dat is de allerbeste!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk SD er zijn best toffe spellen... Alhoewel ik wel mijn eigen DS heb verkocht al lang terug maar nu ff eentje geleend voor mee te nemen.
[..]
Al gehad![]()
Heb alleen ff die marvel trading game gekocht die is niet heel goed geloof ik maar ik hou wel van dat soort spelletjes en marvel is tof.
Mega Mindyquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb mn neefje het geheim van Mega Mindy uit zijn hoofd gepraatWe gaan nu naar G-Force 3D met spionage cavia's!
Hij is 6, dus de Engelse versie lijkt me niet echt handig want dan blijf ik dingen vertalen en hij kan nog geen ondertiteling met woorden van meer dan 1 lettergreep lezen. En ze hebben de 3D-versie alleen in het Nederlands.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:34 schreef lkb9000 het volgende:
Goedzo koei
Wel naar de engelse versie? Deze generatie kinderen leren geen engels meer omdat alles voor ze vertaald wordt, zonde!
Ah ok dan moet dat nog wel jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef koei het volgende:
[..]
Hij is 6, dus de Engelse versie lijkt me niet echt handig want dan blijf ik dingen vertalen en hij kan nog geen ondertiteling met woorden van meer dan 1 lettergreep lezen. En ze hebben de 3D-versie alleen in het Nederlands.
Koei heeft Poit liggen batsen na een fijn avondje Rock Band / Guitar Hero Metallica, alwaar ik een awesome versie van Don't Fear The Reaper heb neergezet, verder niet veel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef Reintji het volgende:
Mogguh,.. nog wat gemist? Amsterdam was gay, wel mooi weer trouwens.
Gast GTA goed ideeeeeeeeeeequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet sowieso professor layton hebben, dat is de allerbeste!
GTA is ook erg goed maar zou chiller zijn op een niet handheld.
Pokemon is altijd chill, en er is vast ook wel een leuke tower defense game maar dat zou je even moeten googlen
Oh,..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Koei heeft Poit liggen batsen na een fijn avondje Rock Band / Guitar Hero Metallica, alwaar ik een awesome versie van Don't Fear The Reaper heb neergezet, verder niet veel.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Koei heeft Poit liggen batsen na een fijn avondje Rock Band / Guitar Hero Metallica, alwaar ik een awesome versie van Don't Fear The Reaper heb neergezet, verder niet veel.
Haha, geen afwas geen batsenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het she-malesquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:04 schreef Reintji het volgende:
Over batsen trouwens, GayPride is de dag om een scharrel te regelen. Waren met zes gasten op stap, in de ochtend bleken de oorspronkelijke bewoners van het pand (drie stuks) allemaal ergens anders te liggen. In de middag een rondje brakke-harry-halen gedaan. Whehehe
Nee hoor, echte hertjes.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het she-males
Anders gewoon ff onder de X-Rayquote:
Ja, koei faalde in dat opzicht. Ik verwachtte wel dat zij een bel mee zou nemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, geen afwas geen batsen
Ik miste de cowbell bij je performance..
Je had met je microfoon op koei kunnen slaan. Zelfde effect toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, koei faalde in dat opzicht. Ik verwachtte wel dat zij een bel mee zou nemen.
Dan ben je hier aan het juiste adres, we zullen die jongetjes daar eens een lesje leren!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:26 schreef Spougle het volgende:
Ik word opeens steeds gekickt van de Quake Live servers. En ik heb geen idee waarom ik scheld (bijna) nooit
Mijn kruis was op haar ellebooghoogte... leek me niet verstandig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Je had met je microfoon op koei kunnen slaan. Zelfde effect toch?
[..]
Dan ben je hier aan het juiste adres, we zullen die jongetjes daar eens een lesje leren!!
Denk je dat ik hier kom omdat ik denk dat jullie er wat aan kunnen doen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef Poit het volgende:
Dan ben je hier aan het juiste adres, we zullen die jongetjes daar eens een lesje leren!!
Ligt eraan hoe hard je slaat toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn kruis was op haar ellebooghoogte... leek me niet verstandig.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:42 schreef GameBabe het volgende:
Doe eens lief tegen/over/tegenover koei!
Toch is het wel verdacht dat koei en poit zo laat uit bed kwamen dan ze de afwas niet meer konden doen
Stond koei op de bank dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn kruis was op haar ellebooghoogte... leek me niet verstandig.
Daarom ben ik ook zo'n betrouwbare bron...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
En dat terwijl jij in de kelder lag
[..]
Stond koei op de bank dan?
Een kelder geluidsdicht maken is dubieus Poit, tenzij je een muzikant o.i.d. bent maar dat ben je geloof ik niet...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Poit het volgende:
En ik maar denken dat m`n kelder geluidsdicht is...
Ojaa op de PS3quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Poit het volgende:
Muzikant ben ik zeker wel kerel!
Scannen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Poit het volgende:
Rosjeflosje heeft wel een mooie afscheidsbrief geschreven.. hangt nu boven m'n bed!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef koei het volgende:
Echt, ik ben even een middagje afwezig en gelijk gaan jullie allemaal onaardig doen tegen meEn ik heb niet gebatst met Poit zaterdag
Ik heb nog wel een bepaalde standaard waar mijn batspartners aan moeten voldoen natuurlijk!
En ik heb net opnieuw m'n kop weer kaler geschoren..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:39 schreef Lagomorph het volgende:
[..]mijn broertje is niet goed genoeg voor je?
dat ga ik morgen weer laten doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik heb net opnieuw m'n kop weer kaler geschoren..
Toch wel de onderkant he?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik heb net opnieuw m'n kop weer kaler geschoren..
Vertel ff als je hier weer bent hoe dat gaatquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:30 schreef lkb9000 het volgende:
We gaan zo beginnen met het battlestar galactica bordspel
Beide koppiesquote:
kopjes rechts en links van het kuiltje op m'n kin inderdaadquote:
Andere batterijen al geprobeerd?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Reintji het volgende:
Koei, mijn kat is stuk. Een soort van verlatingsangst..
Er kwam ook wel een heel raar geluid uit de slaapkamer. Het klonk als een zwerm muggen, maar misschien was het wel een arsenaal aan vibrerende toys.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:42 schreef GameBabe het volgende:
Doe eens lief tegen/over/tegenover koei!
Toch is het wel verdacht dat koei en poit zo laat uit bed kwamen dan ze de afwas niet meer konden doen
Wacht maar totdat je echt weg gaat, daarna zijn ze pas echt stukquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef Reintji het volgende:
Koei, mijn kat is stuk. Een soort van verlatingsangst..
Nee, dat was gewoon een ronkende Poit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er kwam ook wel een heel raar geluid uit de slaapkamer. Het klonk als een zwerm muggen, maar misschien was het wel een arsenaal aan vibrerende toys.
Deze?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:22 schreef koei het volgende:
Fallen, ik heb trouwens het ideale loopliedje gevonden! Chelsea Dagger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |